-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz focvis #39549 üzenetére
Tetö, illetve az orr resz, szerintem is eleg nagyjabol. Az elejet miert hagytad ki? Azt veri szet legjobban a sok kicsi kavics
Ha szakszerü helyen csinaltatja az ember, akkor nincs azzal baj, ha leveszik a kilincset....ha meg tudja csinalni indiaban/kinaban/mexikoban a betanitott munkas, akkor itt is mennie kell szerintem
-
Declare
őstag
válasz focvis #39555 üzenetére
uh, az mondjuk komoly....en valahogy ilyen 350-500 köze tettem volna ezt a foliazast....igy az orr reszre sem jönne ki ilyen összeg
Ez mondjuk igy mas megvilagitasba helyezi a dolgokat....150k bol 3x ujrafenyeteti az ember az auto elejet
(#39558) trassher tovabb öregbitette akkor az A8 as tulajok jo hiret az ismerösöd
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #39560 üzenetére
Nyilvan, nem a mühelyt vedem, tisztazni kellett volna a reszleteket....mondjuk tulaj oldalrol is igaz ez....ettöl függetlenül intelligens ember igy nem kommunikal.
"Szerintetek idehozok egy 20 milliós autót és nincs pénzem rá, hogy telibe fóliázzátok a motorháztetőt is? Mit érdekel engem, hogy 150 ezer vagy 250."
(#39564) trassher ha kerdes, miert irtam, amit irtam, akkor nem tudok mit mondani. Nem azzal van a baj, hogy reklamal.
Mi a logika? Nyilvan a sporolas. Valoszinüleg sokan kernek ilyen csomagot, akik nem tudnak/akarnak teljes foliazast kerni, de a köfelverödesektöl ovjak az auto elejet. Hogy ez kinek megfelelö vagy sem, az szubjektiv.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
[viz_alatt_lebego_csobe_terelnek_a_forgalmat_norvegiaban]
Azert ez allati birom a Norvegokat....bar abban a klimaban es azon a vérhömersekleten nem szeretnek élni
-
Declare
őstag
válasz stickermajom #39695 üzenetére
Maximalisan +1.
Nekem a 320i egy nagy kiabrandulas volt. Nezegettem anno, amikor az Astrat vettem, de aztan biztonsagi jatekos gyanant Astra lett....fajt a szivem...aztan egyik cimboram vett egy ilyet. Nagyon jol nez ki, belül is faja, hatsokerek nagyon adja, hang szep....de teljesitmenyben en sokkal többet vartam.
-
Declare
őstag
válasz volvoguy #39730 üzenetére
Hasznalt autonal azt szokas mondani, hogy cserelni kell minden ilyen kopo/fogyo dolgot....vezerles, vizpumpa, olaj, szürök....fek csekk
Ez az "elözö tulaj azt mondja"....vagy igen vagy nem. Igy meg, hogy gyanus is.....szvsz ne varj vele. Ha elszakad sokkal többe lesz
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #39742 üzenetére
(#39737) Qru faja az
Azert ha van egy hd videod arrol, hogy a mit csinalt a masik, akkor egesz egyszerüen mondhatod, hogy oke pajti, akkor menjünk birosagra ott meg a perköltseget is ö fogja fizetni, hisz felhasznalhatod a videot, amin (ha) latszik, hogy mi van, tiszta szitu.
Az osztrakok meg szvsz hülyek....meg alapbol a nemetajkuak total flugosak ezekkel a szemelyi jogokkal...itt a Nemeteknel is csinalsz az utcan egy kepet, akkor kb leveri öket a viz, hogy mit fenykepezgetsz, most ö rajta lesz egy fenykepen a hozzajarulasa nelkül
-
Declare
őstag
egy kis tartalek Focus Rs. Irtam is egyszer, hogy elöször egy nemet youtub autos chanelen lattam es ott is nagyon tetszett a fickonak, pedig tuning m4 meg hasonlo kocsikkal jarkal valoszinüleg tenyleg tudhat valamit ez a jargany
-
Declare
őstag
-
Declare
őstag
Fektarcsa szabalyzas? Nekem pl az volt, hogy TÜV ön siman atment a kocsi, minden faja, de neha razott nagy temponal fekezeskor....jo volt kopásra, de megsem. A ket tarcsa közötti hütö reszt szetette a rozsda, azt mondtak ez is közrejatszhat...csere...aztan elsö szetteket csereltek es patent lett. Neked is lehet hogy csere kellene, vagy ha nem rozsdas meg semmi, esetleg szabalyzas.
-
Declare
őstag
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #39780 üzenetére
Szerintem csak kinyit valami tartaly zsilipet. Gondold el mennyivel megy, akkor egy par meter atmeröjü nyilason keresztül mennyi viz bearamlik, pillanatok alatt.
Horvatoknal eleg gyakori ez a tüzolto repülös oltas....nyilvan az adottsagok miatt többször lattam en is, kisebb tüzeknel is ilyet, de nem ilyen közelröl.
(#39779) focvis asszem kellemesebben telt a delelöttöd, mint nekem azert kemeny, hogy majdnem a strandolok közül veszi a vizet....lehet egy ket matrac is kerül bele
-
Declare
őstag
válasz SzlobiG #40038 üzenetére
Lehet, hogy egyedül maradok a velemenyemmel, de en azert nem esek most igy ezek alapjan a kepek alapjan hasra töle. A hatulja kifejezetten nem tetszik, illetve a közepkonzolba sem talalok se harmoniat, se különösebb szepseget....azzal a közepen vegigfuto szeles fa berakassal, allo nagy tablet, körülötte allo nagy szellözö racsok, alatta meg keskeny hosszukas kezelöpanel.....plusz kombinalva van többfele elterö arnyalatu barna, lakkfekete müanyaggal, sima fekete müanyag, fekete bör, sok krommal....nekem ez sok, nem szep letisztult
-
Declare
őstag
Lassan a TSI motor fog a "faék egyszerü" kategoriaba tartozni
[hengerfejbe epitett turboval jon a bmw] -
Declare
őstag
válasz SzlobiG #40102 üzenetére
Igazabol az lesz erdekes kerdes, ha belenyomjak a roman/ukran naftat majd
Szerelöm meselte, hogy voltak valami autokonferencian vagy hol es a beszallitok/gyartok mutogattak brutal statisztikakat, hogy milyen megrendelesek jönnek kelet europabol azokra a dizel alkatreszekre, amitöl otthon mindenki retteg: injektorok, magasnyomasu szivattyuk stb....es hogy ehhez kepest milyen keves a nyugat europai megrendeles.
Jo nyilvan egyik oldalrol az is benne van, hogy azert keleteuropaban eri meg talan sokszor az auto azt az eletkort, amikor ezeket cserelni, de az üzemanyag minösegevel is szoros kapcsolatban all....allitolag....es logikusan is hangzik
Masik meg, hogy siman benne van a pakliba szvsz, hogy lassan eljutunk oda, hogy batran lehet kiserletezni, mert ugysem fogja sokaig huzni a benzin/dizel technika. Ha tenyleg tartjak itt magukat az orszagok/gyartok ehhez a 2020 as evekre hirdetett "nem lehet forgalomba hozni uj benzin/dizel autot", akkor igazabol 20 ev mulva lehet gyartani se nagyon fogjak. Ki tudja...
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz SzlobiG #40187 üzenetére
Szerintem keves ember vagyik "VAG" autora, söt a többseg azt sem tudja mi az hogy VAG. Inkabb az utak kiralya propellerre vagyik, vagy az elet csaszara karikakra esetleg a menö de picit "tezsviiir" csillagra. Ha erre nem futja, akkor a VW logora. Van Romaniai ismerösöm, ö ugy meselte, hogy ott kint a VW Passat az elet ne tovabbja, ha van egy akarmilyen lefingott, szetharcolt, füstötokado Passatod, akkor elerted, amit egy ferfi kivanhat (kis sarkitassal persze...a humortalan forumozok kedveert )
(#40192) brumi1024: +1
(#40194) rbalint88 talan inkabb arrol van szo, hogy mig az atlag skoda modellben van egy digitklima es 4db elektromos ablak, addig egy Audi sokkal több extrabol all alltalaban es a vevök igenyei is magasabban van. Azaz ha mondjuk picit nyekeg a karpit a Skodaban, akkor az ok, hisz ez csak egy skoda. Ha viszont az audiban nyakeg, akkor megy az anyazas szvsz.
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #40303 üzenetére
Nem ertem miert nincs ilyen szerintem sokkal jobb kommunikacio, marketing es minden egyeb lenne....pl ami volt multkor a totalcaron, hogy 35d motor 160k vagy mennyinel elszakadt a lanc....aztan ment a mosakodas, hogy helytelen hasznalat....aztan csak kiderült, hogy a bmw szervizekben (akik nyilvan nevnelkül nyilatkoztak) csak ott sorakoznak a nyult es szakdt lancu 35d -k......Mennyivel maskepp csengene, ha azt mondana a bmw, hogy kedves uram, 160k km nel elpattant az ujjonan 30 millios, hasznaltan 15 millios felsökategorias auto lanca? Elnezeset kerjük, termeszetesen a javitas teljes költseget alljuk a csokit meg viszi a postas
(#40306) BigBlackDog Nyilvan...."A" BMW......a 116i töl az M4 en keresztül a hibrid 7 esig ez igy igaz mindenre....anyam....es A Benzines autokra nem tudsz valami jo mondast? vagy esetleg "A" Toyotanal ez maskepp van?
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #40311 üzenetére
Talan a hirveresre tudok csak gondolni igy lesz egy ket felhaborodott cikk, ami eljut x emberhez.....ha viszont hivatalosan elismeri/visszahivast csinal, akkor orias cimlapos cikkek a sz@r fos bmw röl....talan
(#40314) BigBlackDog öööö...talan azert, mert egy szervizbe az megy akinek baja van (?) amugy valoban meglepö, hogy nem 10k km es autokkal mennek szervizbe, nagyobb javitasokra....total nem ertem mi lehet a hatterben A Honda es toyota szervizben meg valszeg pinpong asztalok es salakos teniszpalyak kerültek kialakitasra, hisz azokat nem kell szervizelni, se 100k alatt, se 100 k felett.
A bmw i3 bol meg aztan gondolom kigyozo sorok allnak...plane a 100k km futasuakbol
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz BigBlackDog #40319 üzenetére
"aki megelőzés miatt megy (alias rendszeres szervizmutatvány" na most vesztettem el a fonalat vegleg.... de ok gyöztel, belatom, szar a bmw, csak a honda
(#40318) EQMontoya alapvetöen igen. Mutatsz ilyen markat? Mert ugye most "A Bmw röl beszelgetünk"
Amugy meg azert azt is vegyük figyelembe, hogy egy hülye tulaj barmit tönkretehet 100k km alatt is....a sz@r utak is kinyirhatjak a legjobb futomüvet es a sz@r üzemanyag is odavaghat barmilyen motornak.
-
-
Declare
őstag
válasz ADAM1337 #40564 üzenetére
Na ez egy olyan japan ami nagyon tetszik. Az orra picit tul futurisztikus, de a többi nagyon szep....a belseje is király
(#40567) EQMontoya igen, picit a design tul van tolva a teljesitmenyhez kepst, de hat azert ez a 200+ loerövel biztosan dinamikus. Eleg nehez a kocsi amugy azt olvasni rola...ettöl függetlenül adja (ná)
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #40583 üzenetére
Ha CHF ben kapnad a fizud, akkor nem lenne draga van kint egy fogorvos ismerösöm, 31 eves, annyit keres havonta, hogy le sem irom, mert ugysem hinnetek el...en se hinnem...nem veletlenül akar a Nemetektöl is Svajcba/USA ba vagy Kanadaba menni, aki jobb eletre vagyik.
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #40586 üzenetére
Bocs, nem ilyen okoskodo hsz akart lenni csak ez nekem pl jo idöbe telt, mire leesett, hogy nincs olyan hogy draga, olyan van, hogy a fizum sz@r
(#40585) Qru lehet itthon is subi szalonokat akartak nyitni, csak az elsö benezte es suzi lett helyette, a többi meg követte lehet egy jo svajcifrankos hitelkonstrukcioval vitte volna a nep a subikat is
(#40589) Qru az egy s40, de milyen motorral..ott elöl? mert az a kipuff az egy dupla kipufogora utal ha jol gondolom
(#40590) TheProb nem kell semmit menteni...nem jön be nem jön be en se tudom megmagyarazni miert nem tetszik a japan autok 90% a sem kivülröl sem belülröl....ez ilyen
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Szerinted azok, akik a 80 ezres minimalberükre bevallatak az uj suzukit 8 eves frankhitelre, ugy hogy elhoztak 0 önerövel a "kezdjen törleszteni csak 6 honap mulva" akcioban, majd az elsö csekknel leesett, hogy hi baszki, igy mar nem futja kenyerre, azokat megallitotta volna ilyen aprosag, hogy fogyasztas?
(#40597) tboldi En is amugy...meg mondom, még büszke is rá....
(#40596) [rvilike] kell nyalazni a 20asokat egy darabig a kasszanal sajnos
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz gzbotii #40834 üzenetére
Itt minden infot megtalalsz
Amugy akkor kell paraznod ha megallit a rendör. Kamerakkal ha jol tudom ezt nem figyelik. Ha elkapnak akkor sem a vilag vege, de par 100 euros csekket tuti kapsz. Nemetorszagban barmelyik TÜV allomason kiadjak 5 euroert.
Ha egy idegen orszagba mesz Te kötelesseged az ottani szabalyokat megismerni. Ha nem ismered, Te hibad...sajna ilyen zord vilagot elünk
-
Declare
őstag
No offense....ugy ertettem, hogy nem fognak rabositani es kitoloncolni az orszagbol ...nyilvan minden büntinek az a lenyege, hogy visszatarto eröt jelentsen
(#40877) diablo1984 az arakat is ehhez kell hasonlitani am....nekem multkor megneztek a gumikat centirgeppel, minden faxa volt, de felcsereltek az elsö hatso kereket 15k huf. Az a valto szereles, ami otthon 160-180k volt, az itt 600k stbstb
-
-
Declare
őstag
válasz zolynet #41136 üzenetére
Kar hogy nem zoomolhato a kep
Ezzel is voltal mar palyan amugy?
Mas: eszrevettem mar parszor, hogy olyat csinal a kis astra, hogy a pillanatnyi fogyasztas nagyokat kileng. Neha. Szoval megyek pl tempomat nelkül, egyenes uton allando sebesseggel (mondjuk 100km/h). Ekkor a pillanatnyi fogyi normalisna ugy nez ki, hogy mondjuk 4,5 l/100km/h +/- 0,3 l/100 km/h ahogy frissit a bc. Neha viszont csinal olyat, hogy mondjuk felugrik 6-7 l/100km/h ra aztan a követekzö ujra a normal ertek, majd par masodperc mulva ujra magas, majd ujra normalis. Neha ezt a kilengest egesz hosszu idön keresztül csinalja, neha egyaltalan nem.
Tud valaki ennyiböl valami távgyogyitos ötletet mondani, mi lehet ez? Szvsz ez nem normalis tünet
(Nem dpf regeneralas, olyankor egyertelmüen ugrik meg a fogyi es marad is az egekben )
-
Declare
őstag
En nem hiszem, hogy egy idösebb Seat Ibiza a rosszakarok vagy az üzemanyag tolvajok kiszemeltje lenne ha nem egy rossz környek sötet sikatoraban parkolsz (ahogy irtad, h nem), szerintem pont tök mind1, hogy kulcsra van e zarva a tank vagy sem.
Ha sokallod a gyari megoldast en a helyedben lehet azert beszereznek egy ilyen utangyartottat. Arra megiscsak jo, hogy ha valami felbolond epp bele akar hamuzni a tankba, annak ne sikerüljön, ha meg valaki üzemanyagot akar lopni, vagy direkt kiszurni Veled, ugyis kinyitja a gyarit is meg az utangyartottat is.
-
Declare
őstag
Ha valakit erdekel, egy szösszenet a v40 volverröl:
Mult heten egy kb 1000km t jöttem mentem a ceges v40 el. D3 moci, 2000ccm 150 lo, 6 sebesseges manual. Eleg vegyes a kep . Ceges autonak tökeletes, magamnak nem vennem. Jol megy (2.0 passatot lenyomja, 220 a vege), jol fogyaszt (ovatosan, de azert dinamikusan 5,5 körül el lehet vele jarni, de összesegeben is jobban fogyaszt, mint az 1.7 es astra H gtc-m), 5 henger az 5 henger (szep egyenletes a jarasa, kihuzatva 2-3 ban szep hangja van ....dizelhez merten persze). Vezetesi feelingje az ugyan olyan, mint az s40 vek....felülröl karcolja a 0-at ....a gtc nek sokkal jobb...pedig aztan az sem egy elmeny auto azert . A valto hosszu uton jar es nem igazan jön be, az utrol visszajelzes semmi, sehol. Viszont nagyon jol lehet latni/erezni az oldalat, autopalya tereleseknel biztosabban ereztem a kamion es szalagkorlat közti reszeket, mint az opellel. Navi eleg nehezen kezelhetö, a terkepen navigalva eselytelen kb hozzaadni erintesi pontot, ha nem arra akar az ember menni, amerre mutatja alapbol. AMugy a navi utanna jo, jol lathato/erthetö. Kuplung nekem itt is ugyan olyan unszimpatikus, mint az S40 ben....valahogy felutig baromi nehez nyomni, aztan hirtelen utanna "beesik" az ember laba. Erezni a fogasi pontot nem egyszerü...nem tetszik. Ellenben total kezes, kis gazt ad indulasnal, picit megemeli az alapjaratot ha emeli az ember a kuplungot, visszavaltasnal abszolut nem keri a gazfröccsöt, meg annyira sem, mint az opel, gazreakcio viszont nagyon jo....összessegeben total ilyen nöi bevasarlo auto feeling az egesz kocsi . Ülesek elsöre tüntek csak sokkal jobnak, mint az opleben, 2 ora utan ebben is feszkelödni kezdtem, mert gerinctamasz itt sincs. Oldaltartasa jo....csak minek semmi kesztetes nincs, hogy betamadja az ember a kanyart.
Szoval tuti auto, biztonsagos, takarekos, jol megy, 5 hengeres 2000 moci jo esellyel tartos/jo konstrukcio. Hasznaltan 7-7,5 milla ujjonan olyan 9-10....hat ennyiert biztosan nem vennem magamnak. A digitalis müszarfal, viszont szebb es jobb, mint elsöre gondoltam, vagy kepek alapjan regebben neztem.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Most eggyet kell ertenem Veled nekem is tetszik, szep letisztult.
(#41757) diablo1984 ugyan ilyen mazda 6 ot vett egyik cimbim....jajaja, tök jo...de en az astra belsö teret sem cserelnem el ra nem tudok ezekkel a japo belsö terekkel azonosulni uj lexus, mazda 6, na ott van most mar egy ket egesz tetszetös megoldas....no offense....tudom, sokatoknal erre csöpög nyal....nekem nem
ülesböl nekem amugy alcantara...vagy szellözteteses/füteses voll bör
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Crypto Trade
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
- Milyen okostelefont vegyek?
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Eredeti játékok OFF topik
- Háztartási gépek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest