Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • footy

    addikt

    válasz BigBlackDog #52770 üzenetére

    Az egyik ismeros csinalta meg az autojan a kerekjarati ivet bitumenlapokkal. Ott tenyleg hallhato volt a kulonbseg. Igaz o kivulre(ezt mondjuk en nem tennem) es belulre is ragasztott.
    Viszont tavasszal megcsinalom a kerekjarati iveket kivulrol STP liquid golddal, amirol nagyon jokat olvasni. Ezt meg lehet kiegeszitem a kerekjaratok belso szigetelesevel, bar oda en nem sima bitumenlapot akarok tenni, hanem a Noiseblock Premiumot.

    A korabbi skodamat szigeteltettem motorzaj ellen. Az egesz tuzfal be lett boritva STP silverrel, de nem sok mindent hozott, ha egyaltalan...
    A szelzaj ellen mar lattam olyat hogy az (haz)ablaknal hasznalt szigeteloket ragasztottak korbe az ajtokat. Viszont ezek nem birjak tul sokaig a strapat es benan is nez ki a kocsiban.
    Az igazsag az hogy a motor es szelzaj ellen nincs igazan hatasos utolagos vedelem. A motorzaj szigetelesehez sok gyarto dupla tuzfalat hasznal es a szellozorendszert/kabelatvezeteseket a tuzfalon is ugy kell megtervezni.
    A szelzaj ellen pedig dupla /(csillapito)foliazott uveget es duplakamras tomiteseket hasznalnak. Ezen kivul ugye megfeleloen kell megtervezni az egesz karosszeriat, pl ne futyoljon a tukor stb...
    Aztan ott van meg az, hogy van nehany zaj amit siman csak elhangolnak olyan tartomanyba amire nem erzekeny a ful... Ezeket utolag nagyon kis aranyban es/vagy nagyon dragan lehet reprodukalni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák