-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz kisza25 #273094 üzenetére
Az ilyet én is szeretném látni, de még soha történt meg. Szóval én inkább adok a szerelőnek külön is. Legutolsó szervizlátogatásom kb két hete: első fékbetét csere az Audin 156k, 160k a főnöknek, 2k a szerelőnek. Ez mondjuk nem esett annyira jól, mert 100k alatti végösszegre számítottam (nem beszéltük meg előre).
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz kisza25 #273146 üzenetére
A 90k nagyon baráti! Jaja, csak a betét, horror. Márkaszervizben 50-60 ezerrel több lett volna a csere, így még ennek is örülhetek. De szerencsére idén már nem kell erre az autóra költenem, jövő tavasszal lesz a következő ellenőrző szerviz, akkor csináltatok egy köztes olajcserét, ami után úgyis mennie kell (júniusban lejár a gari).
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Nem semmi, mennyi balesetet okoznak az erős autók Magyarországon - több meglepő adat is van a cikkben
-
nagyúr
Manapság már elég jól lehet védekezni, én ezt az appot használom AA-val, real time láthatod a radarképet:
Eső, villám, jégeső - jöhet bármi. Engem egyszer már megmentett a nyáron, Budapest felé az M3-on Gödöllő térségében volt egy óriási vihar, láttam az alkalmazáson, északról kerültem. Plusz én a Generalinál kötöttem biztosítást elemi kárra és lopásra, a teljes casco díjának kb a negyedéért. Nagyobb értékű autónál szerintem kötelező!
radi8tor: Bárhol és bármikor megtörténhet.
Qru: "Lassan a wifi mellett a garázs is alap kell legyen a helyválasztáskor." - nálam már évek óta alap.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
Szép új világ.
radi8tor: Most esett le, az előbb azt hittem, h sokallod a 22 fokot. Jaja, egyébként én sem szeretem jéggé hűteni magamat. Városi ki-beszállós meneteknél be sem kapcsolom a klímát. Mondjuk havonta max egyszer-kétszer használom így az autót.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
Egyébként soha nem használtam még 4S gumit, ilyen rossz a fékútja?
Más: Hasznos videó, budapestieknek különösen ajánlott
5 Bringás KRESZ Szabály Amit az Autósok NEM Ismernek! (Pedig kellene nekik)
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Tsebacsi #273828 üzenetére
Az Audi nekem is 6,1 alatt tudja a százat, ettől gyorsabbra nekem valójában nincs szükségem. Mondjuk ez az autó inkább nyomatékban erős, ami azért néha jól jön a pályán. Nekem legalábbis fontosabb mint állóhelyzetből gyorsulgatni.
focvis: Szóval mindkettő dual motoros, ezt nem tudtam. Pedig annyira egyértelmű.
Az S5 is 4,5 alatt tudta a százat, tök jó élmény, de igazából nem hiányzik. Imádtam, de sajnos a legrosszabb énemet hozta ki belőlem az az autó.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Most rátapintottál a lényegre: tényleg egy éles fegyverhez lehet hasonítani ezeket az autókat! Én eléggé nyugisan vezetek, (plusz nem könnyű kihozni a sodromból), de egy ilyen erős autóban néha nekem is elgurul a gyógyszerem. Csináltam már elég nagy marhaságokat, és volt olyan is, h csak a szerencsén múlt, h nem lett baj belőle. Szerintem az emberek nagyon nagy többségének nem szabadna ilyen erős autóba ülnie (közúton).
Gergőke88: Szerintem ez inkább már csak parasztvakítás. Az alapmotor (bármelyik villanyosban 9-10 sec körüli gyorsulással) azért már kevés lenne nekem, de a 6 sec szerintem tényleg mindenre elég.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
Igen, ez igaz, de ők még mindig a kisebbség. Én inkább az átlagos autósok "átlagos baleseteire" gondolok, ezeknek a száma szerintem mindenképpen csökkenni fog a jövőben. Például gázolások, ráfutásos vagy figyelmetlen sávváltásból adódó balesetek, stb.
Dare2Live: szerintem ezt már bebuktuk, ezek a folyamatok valószínűleg már visszafordíthatatlanok (valós szándék nélkül főleg).
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz radi8tor #273962 üzenetére
Alakul ez. Jövő januárban szerintem a 900 sem kizárt.
focvis: Köszi a beszámolót, tanulságos volt. Lehet, h én is benézek majd oda valamikor.
Tsebacsi: +1.cappa72: Merre laksz? Van egy Dragy gyorsulásmérőm, szívesen kölcsönadom. Állítólag nagyon pontos, bár én még nem próbáltam. Pedig már több mint egy éve vettem.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz szőröscica #274074 üzenetére
"Tenyleg ennyi az elet?" - hosszútávon nem feltétlenül. Számtalan más lehetőség van, itt van például ez: FIRE mozgalom
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Szada85 #274502 üzenetére
Nem rejtegetik ők. Bár tízből kilencszer valamelyik Rolls-szal látom őket.
"Azért látva ezeket a carspotter videókat, szépen kivirult a highlife otthon (egy adott körnek), szerintem már 1 kezem nem elég megszámolni az új GT3RS-eket, vagy Ferkát, Lambót." - Ferrarikat nehéz lenne egy kezeden megszámolni, csak tavaly több mint 33 ment el újonnan itthon. A számtalan szürke importosról nem is beszélve.
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
Egy kis "egzotikum"! Nyilván feketében lesz az igazi! De egész pofás így is. Beltér meglepett: úgy tűnik, h végre kezdik érezni a prémiumot az amcsik is.
Introducing the CADILLAC ESCALADE IQ (2025) Electric Full-Size Luxury SUV
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz kisza25 #276121 üzenetére
"...de jövőre már közel 2x annyi lesz a kamat, mint az akkor éppen aktuális információ" - inkább 3x annyi.
Én egyébként 380-as euró árfolyamnál vettem idén tavasszal autót (forintért), és reményeim szerint 430-440-es árfolyamnál fogom eladni jövő tavasszal, külföldön. Kis eséllyel leszek mínuszban.Qru: (PMÁP): szerintem jövő november előtt nem fognak a visszaváltási feltételekhez nyúlni, olyan magas kamatok mellett nem lesz rá szükség. 2025 év elejétől azonban már bármi előfordulhat. De addig jók vagyunk. Én erre spekulálok.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz brumi1024 #276563 üzenetére
Na ez igen!
diegho: Ha kimondottan kavicsfelverődés elleni fóliát rakatsz rá, akkor az közel 100%-os védelmet biztosít. De ez egy vastag fólia, nem keverendő össze a sima színes fóliákkal - azok jóformán semmilyen védelmet nem biztosítanak. Az ára is húzósabb lesz, már két-három éve is félmillió felett volt egy ilyen fóliáztatás az autó elejére. Tudomásom szerint legalább 5 év az élettartama, mosásnál nem igényel különösebb figyelmet. Nagynyomású mosóval csak óvatosan a széleken, kb ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
Audi dettó. Nekem középső állasban van a visszagyorsítás, így tökéletesen teszi a dolgát, pont mintha én csinálnám. A távolságtartás viszont meglepett ennél az autónál, mert a legrövidebb beállításnál autópályán már majdnem súrolja a szabályosság határát - eddig semelyik autóm tempomatja nem engedett ilyen közel az előttem haladóhoz. Én 100%-ban megbízom már az autóban, egy jól működő rendszerrel (kiegészítve egy sávtartóval és sávváltás asszisztenssel) autópályán jóformán önvezető az autó, nyugis tempóban full pihentető vele az utazás. Én nem vennék már enélkül autót.
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
Emőd vice: ilyen egy kisvárosi autós üldözés Borsodban
Tom1939: Köszi a beszámolót, tanulságos volt.
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz szőröscica #277055 üzenetére
Fateromnak van ilyen Kiája, 2020-as évjárat (facelift előtti), ugyanez a Gold felszereltség. Nem tudom, h milyen lehet automatával, de manuális váltóval autópályán nagyobb sebességnél (120-130 felett) már rendkívül hangos a beltér. Plusz az övében vannak a világ legkényelmetlenebb ülései, nem állítható az ülőlap dőlésszöge, nincs gerinctámasz, és extra rövid az ülőlap is. Városban nem rossz autó, de hosszútávra nagyon kompromisszumos.
Amúgy nincs ennek a témának saját topikja?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz szőröscica #277065 üzenetére
Most megnéztem párat a Hahun (van belőle bőven), ahogy látom mindegyikben ugyanaz az ülés van mint a fateroméban. Én emiatt biztos, h nem venném. Mondjuk a hangos beltér miatt sem, de egy automatával lehet, h kevésbé zavaró. Milyen magas vagy egyébként? Nálam sokkal alacsonyabb embernek talán jó lehet az ülés.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz szőröscica #277075 üzenetére
Én 192. Próbáld ki, de szerintem felejtős.
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Gergőke88 #277324 üzenetére
Most ránéztem az árakra, nem látok olyan nagy különbséget. És szerintem amennyivel drágább, minimum annyival jobb is egy BMW. Plusz ha folytatódik az áresés a használt EV piacon, akkor szerintem hamarosan lesz eladó 15-16M körül is. Igaz, addigra egy ilyen Tesla 11-12M körül mehet majd.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz cOxeR #277389 üzenetére
Mert jelenleg itthon nincs is 20 alatt. A 15-16-ot a közeljövőre értettem (max egy éven belül), de ezt módosítanom kell, mert ha 450 forint lesz egy euró, akkor még várhatunk pár évet erre az árszintre. Egyik haveromnak keresek elektromos autót (főleg e-tront), régóta figyelem a mobilén az EV árakat, elég szépen esésnek indultak az utóbbi néhány hónapban. Szerintem hamarosan lesz fent 40k körül i4 - ami mai árfolyamon 15M. Azért hoztam fel pont az i4-et, mert majdnem egy évig használtam egy G20-as hármast, és tudom, h egy igen jól összerakott, nagyon élhető autó. Az i3-akat annyira nem ismerem, utasként ültem benne max tízszer.
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz kisza25 #277531 üzenetére
"... 35-40 eurót fizettem ki pálya használatra, pedig csak Velencéig mentünk" - ne is mondd! Pont ma néztem, h a szlovén határtól a francia határig több mint 120 euró (oda-vissza). Annyi mint nálunk az éves.
"Szlovénben tükör sima kétsávos, de 10eFt a 7napos matrica." - azt szerintem nem jó helyen vetted. Elvileg 15 euró a heti, és 30 a havi.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest