- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz Integrale #90133 üzenetére
Az a vicces, hogy nekem meg az E39 marad "A BMW" szerintem. Pedig az is sok mindent látott már, mielőtt hozzánk került, de annyi jó emlék köt hozzá (3 Dél-Spanyolország, számtalan síelés, stb), hogy mindig elérzékenyülök, ha meghallom a jól ismert hathengeres dízel klattyogását egy Touringban.
-
EQMontoya
veterán
válasz Integrale #90706 üzenetére
Ültem a múltkor 159-ben, kicsit vegyesek az érzéseim.
Egyrészt kívülről gyönyörű az az autó, tényleg, kb. legszebb kombi, amit az elmúlt 10 évben gyártottak.
A beltér már kevéssé fantáziadús, szo-szó, szódával elmegy.
A kárpit minősége viszont már nem jött be, egyrészt nem elég puha, cserébe egy viszonylag keveset futott autóban is kopik. Ebben mondjuk a bőr lehet, hogy jobb, és azt általában szépre meg is csinálják az olaszok.
A dízel hajtáslánc kulturálatlan, nem nagyon lehet vele finoman közlekedni, kemény kuplung, tahó karakterű motor, a nagypapásnál minimálisan gyorsabban haladva már headbangelős lesz.Illetve amit nem értek, hogy hová lett a tér?
Mert látszólag kurva nagy hátsó lábtér van, de ez annak az eredménye, hogy a kategóriában kiemelkedően rövid a hátsó ülőlap. Tehát látszólag ott van egy csomó hely, de igazából így sem túl tágas, mert ugye bőven előrébb van a térded/lábszárad, mint az ülés, cserébe legalább kényelmetlen is, mert a rövid ülőlap nem támaszt alá rendesen.Szóval kombiként sem annyira nyerő, leginkább az első két személynek jó, de hosszú távon 4 emberrel nem utaznék vele szívesen, mert a hátsóknak szívás.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Integrale #90714 üzenetére
1.9 alap dezso chips nélkül, kézi váltó.
Ülés talán a 2. fajta, de bőr nélkül. Fura anyag, mint ha picit átlátszó lenne, és látszik alatta ilyen mehsejt szerű textúra. Nem néz ki rosszul, de szerintem nem elég puha és könnyen koszolódik.
A beltér minőségére egyébként nekem sincs panaszom, korrektül össze van rakva.
A hátsó lábtérben pont az volt a fura, amit mondasz, hogy az IS-hez képest nagy előrelépést vártam, mert amúgy is nagyobb autó, és még a sorhat sem viszi el a helyet, ehhez képest minimális a különbség.
Same rules apply!
-
válasz Integrale #90828 üzenetére
Ültem benne, teljesen kia rio a bele, azt vezettem is, i20 ugye van, suzuki vitara-t is tesztvezettem
Nem mondom meg melyik melyik:Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
veterán
válasz Integrale #90908 üzenetére
2 ember + 2 bringa biztosan nem. 1 ember + 1 bringa simán. 2 ember + 1 bringa neccesen, de igen.
Az a helyzet nálunk, hogy hétvégére 2-en megyünk és fullon a csomi, gyakran a hátsó üléseken is van cucc - a feleségem egy logisztikai rémálom; és így nem fér be roncsolásmentesen a trekking bicó.Az eddigi legnagyobb autóm egy 2008-as Mondeo kombi volt; ott nem volt gond a csomagokkal. Viszont az egy 5 fős családnak elég kell legyen.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Integrale #90915 üzenetére
1 ember + 1 bringához is kiszedem az első kereket. Érzésre akkor se férne be 2 ember + 2 trekking bringa, ha nem vigyáznék a kárpitra, műanyagokra.
@kisza: a Saabhoz volt tetőtartóm, csereberéltem - úgy vittem le a bringákat. Ehhez nincs egyelőre és nem is szeretek úgy szállítani, bár a végén rákényszerülök.
A 2 méter távolság nagyon jól állt a gépnek; ma is tetszik.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Integrale #91442 üzenetére
Na igen, i20 használható méretű
Azt is néztem, hogy kia rio 100 kg nehezebb, mint i20
És videon találtam i20 0-100 9,7s, a 100 lovassal 10,7 helyett
120 lovas 0-100- at nem találtam és az 6 sebességes
Mondjuk i20 t-gdi 100 lovas szokott lenni 3,7 M akciósan. Most a 100 lovas 3,95M és a 120 lovas 4,15M
Kia rioból meg csak magasabb felszereltségtől van és csak a 120 lovas 4,475M
Na annyit nekem már nem érne
Az 1.0 t-gdi 100 lóval 3,7M
Kéne egyet tesztvezetnem[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz Integrale #91616 üzenetére
hyundai kona Cactus clone, nekik is megtetszett, mondjuk kicsit finomítottak rajat
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
barnam_
nagyúr
válasz Integrale #92129 üzenetére
Uh de kéne...
-
Mágus2
Közösségépítő
-
-
EQMontoya
veterán
válasz Integrale #92779 üzenetére
Te azt latod, hogy valami olasz, az = nem megbizhato.
Nem feltétlen, de tény, hogy óvatosan közelítem. Viszont a Punto, aminek az alapjaira épült, sem a megbízhatóság szobra, szóval ennek okán erős kétségeim vannak.
MX-5 megbízhatóságával egyébként nincs gáz, csak rohad. Út szélén hagyni nem fog, váratlan kiadások nem nagyon lesznek. A rozsda csámcsogását úgyis hallod előre.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Integrale #92785 üzenetére
Azt a videót én is megnéztem, de így sem emlékszem másra.
Beázni tud, ha eltömődik a levezetője, de ez 0Ft-ból egy üvegmosó kefével karbantartható.
Rohad a nyúlvány, küszöb, hátsó ív.
Berohadnak a futóműállító csavarok.
1.8-ac mocinál érdemes időben cserélni néhány tömítést, meg vezérléssel együtt 1-2 dolgotKb. ennyiről tudok. 1.6 NB van családban is, cimborámnak is, utóbbi azért küldve is van olykor rendesen, a mechanikával (hajtáslánc, futómű), elektronikával egyiken se volt soha semmi para.
Az MR2 inkább roller, ha 2003 előttit veszel.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Integrale #92795 üzenetére
A lakatolás drága, persze. Viszont lehet rá számítani, azért látod, ha rügyezni kezd... Persze, rámegy 300, ez tény.
200 feletti olajevés? Well, A BMW-sek már a gondolattól gyönyörködnek, hogy csak 200 felett... No meg olasz autósként sem merném ezt felemlegetni.
Kuplung munkahenger? Hát, azt illik cserélni tárcsával együtt afaik.
Tény, nem fél millióra van méretezve, de úgyis második autó, nem ezzel mész sem napi 100km-t dolgozni, sem világ körüli útra.Az NC más, ott az első évjáratoknál tényleg volt para, asszem csak az 1.8-as mocival, de az valami 2007 közepéig nem ajánlott.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Integrale #92823 üzenetére
Nyilván trollkodás volt, de szerintem manapság az a csoda, ha valamilyen konstrukció 200 fölött nem pénznyelő és nem eszik olajat/vizet/stb...
Előfordul néha, de sajna ezekből van kevesebb.És azt azért vegyük bele a képbe, hogy aki MX5-öt vesz, az alapvetően rugdosni fogja, nem autópályán, 120 tempomattal kerül bele ennyi.
Same rules apply!
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xbox tulajok OFF topicja
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Okos Otthon / Smart Home
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Netfone
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Dell notebook topic
- Linux kezdőknek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest