-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz brumi1024 #177601 üzenetére
Inkább 12-13 liter volt a jellemző, a szélső értékek pedig 10 és 16 liter. Kb. 8-kor indulok a XII-bôl a IX-be, haza felé 17 óra körül - magyarán "normál budapesti belvárosi" forgalom, csúcsidőben. A 10 literhez be kell kapcsolni a start-stopot és hétvégi forgalom jár, hétköznap 11 liter volt az alja. Az 1.4 TSI nekem alapból 10-et kért városban, hétvégén 8-at.
Ha 2 tonnás dízel kombiként használom a V60 D6-ot, azaz mikor időnként megjáratja magát csak gázolajjal, úgy 10-11-et harap az is.
-
veterán
válasz parandroid #177662 üzenetére
Corsa B 1.4 8V az 55 ló (ugyanez Astra F-ben 60), 1.2 8V pedig kemény 45 lóerő. De később lett 1.2 16V az már 65 ló volt, C Corsaban pedig 75, majd 80 ló ugyanez.
Kölcsönbe kapott Astra F 1.4 8V-ból kitapostam az óra szerinti 180-at síkon (sokat csal). Corsa C 1.0-t az akkori barátnőmnek vettem, síkon 168, Érdtől lefelé 180+. Lehet ezekkel haladni, csak ellentmondást nem ismerve kell áttaposni a gázpedált a tűzfalon. -
veterán
válasz gzbotii #177679 üzenetére
Olyan volt az öcsémnek is (B 1.4 16v), az már haladós.
(#177671) tboldi: Ezek ma már 25 év körüli autók, színte teljesen kikoptak az utakról. Illetve csak a gumimotoros verziókról írtam; a hengerenkénti befecskendezéses Astra F 1.4 8v pl. 82 lóerős volt, ezt váltotta 1997-98 magasságban a 16V.
-
veterán
-
veterán
Kéménnyel (~9 méter), papírozva, javarészt számlával 850-900* lenne; találtam jó kivitelezőt munkahelyi vonalon.
Nekem nincs igényem SCR-rel, DPF-fel, 2000 baros piezoinjektorokkal, EGR-rel és három turbóval felszerelt keményre, a régi is csak 15 éves, hibátlan állapotú. Így kb. 350 lesz a móka, majd a napokban kapom a végleges kalkulációt.* Ahogy máyköl írja, simán lehetne 1,2 millió, ilyen szám is elhangzott 2 éve.
Kicsit utánanéztem, elment a maradék kedvem a kondenzációstól, kb. olyan mint az első generációs közvetlen befecskendezéses technológia; 2 évente viheted "diószórásra" (Google: "füstgáz hőcserélő tisztítása"), 40 rugóért. Jelenleg lehúzás szaga van.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz bandus #177703 üzenetére
Nem jártam ennyire utána. A kivitelező kérdezte, hogy akarom-e a rendszeres füstgáz-hőcserélő tisztítást 40-50-ért.
(Nálam 15 éves a komplett rendszer, vezetékek, radiátorok, stb.)Ő az Unicalt ajánlja, de abból csak kondenzációst forgalmaznak itthon. Nagy különbség nincs az árban, ha már 1,4 M, akkor ott már nem mindegy hogy 1,5 M?
Berettat ne![ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz eastsider #177721 üzenetére
Tavaly nyáron vettem autót, mindkét lökhárító karcos / horzsolt volt; meglehetősen zavart, ezért szeptemberben fényeztettem a 2-t 80-ért. Tavasszal lehúztam az első alját egy magas padkán amit nem vettem észre. Egy hónapja a hátsót cseszte össze valaki a bolt előtti parkolóban míg 10 percet bent töltöttem.
(Ismét zavar.)Esetleg hibajavító festékkel kipingálni / polírozás?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
RBálint88-nak gratuláltatok már?
A kazán 16:30 körülre elkészült. Jó nagy otromba dög. A falon maradt egy tenyérnyi lyuk a strang felé; oldjam meg valahogy, úgyis nagy felújítás megy a szomszédban.
-
veterán
válasz #89309696 #177937 üzenetére
Csúszik, fogom. 🏎🤗 Racse.
Azokat nem értem - semmi személyes, Hellgreg - akik nem mentek el gumishoz májusban a vírus miatt... És akkor most mi lesz? Tessék otthon maradni jövő májusig! Nem kell új téli gumi idénre.
(#177933) Cactus: Fél szemmel megnéztem, oké, potyogtak ki darabok belőle, láttunk már ilyent; tűrhető még egy szezonra. Hó nincs.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz EQMontoya #177960 üzenetére
A szomszédomnak 4 fia van, 2-től 10,5 évesig. Óvodás korban a legcukibbak, a jelenlegi "kedvencem" most nagycsoportos. 3 éves kor alatt ön- és közveszélyesek. Az iskolában szegényeket már meggyötri az élet.
Tessék gyereket vállalni, kell a nyugdíjam!
(Később egyre nehezebb lesz, itt az ideje.)[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz stickermajom #178039 üzenetére
Veszélyes lehet a home offlice. Nehogy nekem becsavarodjatok a végére!
-
veterán
válasz BigBlackDog #178065 üzenetére
Lehetséges, de annyira nem éri meg ezzel trükközni (szvsz).
-
veterán
Hűtővízfogyás.
A Volvo nem eszik egy grammot se - különösen örömteli, mert az akkut is ezzel hűti, (bár lehet, hogy az egy különálló hűtőkör).
A GTI kicsit csipegette, egy ponton vettem gyári hűtőfolyadékot, nehogy nagyon felvizezzem. Nem aggódtam túl, a márkaszervizben mondták, hogy a mai TSI-k fogyasztanak vizet is.
Apám Ignisébe is kellett 1,5 éves korában kb. 1 decilitert, félig volt a kiegyenlítőtartály, pedig aztán echte japppán szívóbenzines. -
veterán
válasz szabonagyur #178154 üzenetére
Átültek az 1.3i Swiftből és teljesen érthetően megszédíti őket a turbós menés.
-
veterán
válasz molnarpeter #178308 üzenetére
Mondom, nem rossz ajánlat, egy pillanatra átfutott az agyamon. Nagyon jól megy. Viszont ennyi pénzért elvárok némi prémium anyaghasználatot, az nem jár mellé.
(Tippre vasúti / szállítási fosztogatás áldozata, a felnit, kormányt nem értem hogyan maradt rajta.) -
veterán
válasz stickermajom #178579 üzenetére
Bocs, Tse!
Nézem, hogy az 1.9 PDTDI-k kb. a PHEV Volvóhoz hasonló fogyasztást hoznak (az áramot nem számolva). Szarul csinálok valamit? Vagy mindenki más tojással a lába alatt nyomja, aztán majd jól lekormol a VGT geója?
-
veterán
válasz BigBlackDog #178592 üzenetére
Oké könnyebbek, de egy Passat belméretre nagyobb.
Nem kilóra veszem az autót.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz stickermajom #178595 üzenetére
Van egy elég tuti vevőm, de lehet, hogy már sikerült elijesztenem, folyamatosan pattintom. Nincs időm most autót venni, rendbe tenni, stb. Illetve elég jó kis gép, sok előnyös tulajdonsággal*, a rosszakhoz** pedig már hozzászoktam.
*Masszív, mint állat. Keveset fogyaszt. Dugózni nincs jobb az villanyüzemnél.
**Belül kicsi a külső méretéhez képest. Dögnehéz.
[ Szerkesztve ]