-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
-
veterán
válasz Motion_Blur #156509 üzenetére
Mielőtt belép Feri-lejön-a-hegyről a szalonba, úgy 7,279 e Ft.
95+%-ra veszem, hogy kis telefonálással, esetleg utánajárással elhozom a nekem, magánszemélyeknek címzett dm-ben szereplő 6,260-as áron. És szvsz k.jó autó lehet ez így, ennyiért.
Azonban nem szeretnék kezdő fieldrepnek látszani, így nem tervezem a beszerzését, hiába jó ajánlat. 🤗 -
veterán
válasz gzbotii #156550 üzenetére
Sztenderd (normál fényvisszaverő) tábla ára bruttó 13-15 ezer Ft, csőbilincs kb. ezer Ft, horganyzott oszlop 10-15 e. Ft; szumma max. 30 e. Ft.
+ telepítés
+ tervezés, papírozás
A végén itt is hasonló költséggel járhat.Ahogy Szoszo írja, a KRESZ-ben egyértelműen oktatják, amennyiben a település tábla alá kihelyezik a sebességkorlátot, úgy az az egész településre vonatkozik. (pl. A 760-as út elkészültéig a Hévíz tábla alatt a 40-es virított, a tőle 1-2 km-re következő Keszthely-Kertváros tábla alatt 70; most egyiknél sincs jelezve, így visszaállt az 50 kmh korlát mindkét településen.)
-
veterán
válasz BigBlackDog #156591 üzenetére
Első problémára: szvsz indítás után egyből ki kell nyomni a start-stopot.
Feltételezem, nem Te fizeted a benzint, illetve gyanús, hogy ami benzint megspórol, azt a szervizben majd megfizeti valaki.2.-ra: Kérhettél volna Golfot / Leont, egyebet... a Polo alapból egy olcsó kisautó, annak megfelelő megoldásokkal. Majd legközelebb kérsz eggyel komolyabbat.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz BigBlackDog #156607 üzenetére
Nekem a (nem kiemelkedő) műszaki érzékem tiltakozik a start-stop ellen; letaposod a gázt az akár még nem üzemmeleg motoron, nulla kenés, de egyből kapja a terhelést. 😕
Gondolom, ugyanazt a DSG-t szerelik a Poloba és a Golfba. Nálam nem gurult vissza, pedig az auto-holdot ritkán használtam - nem szerettem, hogy érzésre rántva engedte el az autót, a legutolsó, egyben legfrissebb Golfban mondjuk aránylag finoman engedte el, rántás nélkül.
Talán más programot kap. -
veterán
Nekem az első közlekedési lámpánál le szokta (= szerette volna) állítani, kb. 300 méter után. De mivel zsigerből kikapcsolom induláskor, így a probléma / nem-probléma nem érint.
Szerk: a DMF is "örül" a gyakori S/S-nek.(A Volvo más, ott induláskor a megfelelő üzemmódot érdemes kiválasztani: városban Pure, hosszú út elején AWD, ebben nem állítja le, majd mikor már melegszik a motor, onnantól a Save-t preferálom.)
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Shrike7973 #156712 üzenetére
Szia!
Teljesen normális. -
veterán
válasz gzbotii #156725 üzenetére
Bár szerencsére nem én vagyok itt a korelnök; az gondolom átjött, hogy nem a húszas éveimet tapasom.
Verdából viszont a 24-ediket. Érdeklődésre számot tartható ezek közül:
- kispók - volt 👍😍
- Astra F GSi 16V C20XE - volt 👍
- Astra G Coupé Turbo - volt helyette egy G OPC, ami kb. ugyanaz
- Volvo V60 D6 PHEV - volt és meglepően jót ment 👍
- Vectra B 2.6 V6 (ez inkább autópályán jó)
- Vectra C 3.0 V6 CDTI (szintén autópályás)
- Vectra C húzott 1.9 CDTI (k. jó) - jöhetne ide
- Golf 7 GTI - jöhetne, bár a Golf R se ment kiemelkedő időt.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz gzbotii #156730 üzenetére
Corsa C 1db; Astra F 2db; Astra G 2db; Astra H 1db; Vectra B 4db; Vectra C 3db - többségében céges, de tényleg szerettem az Opeleket. Szerintem ezek után nem akkora csoda, hogy mostanában nem vettem, túladagolást kaptam, hiába tudnám baráti áron szervizeltetni. 🤗
Vectra C: korrekt technika, nagy beltér, egész jó futómű (viszont a GTS jobban üt, ráz egy GTI-nél). Kívül-belül baltával faragott dizájn. Csak az 1.9 CDTI-vel venném; abból egy húzott az akkori BMW 530d-vel pariban volt autópályán. -
veterán
válasz EQMontoya #156768 üzenetére
Néhány éve, valamelyik autócserém során kölcsönkértem* egy hétre; egyben volt a belseje. Talán az ajtóbehúzón kopott meg a gumírozott (soft touch) bevonat és lötyögött a sebváltógomb; egyébiránt OK volt. (Facelift modell; a PFL belseje gyárilag csúnyább volt.)
Összességében is ápolt autó volt, kézi mosó, stb.*És még mindig állatul ment (csipsz).
10 éves korában (210-220 k km) gyári volt benne a TPMS szenzor, a gyári xenonokat 9 éves kora körül cserélte. Tartós autónak tervezte az Opel. Nálam a generátor és turbó szállt el 100-110 k km magasságában. -
veterán
válasz MasterMark #156813 üzenetére
Nem oldja le a fényvisszaverő réteget, legalábbis nem oldja le gyorsan (nyilván nem áztattam nitróban napokig).
Mint írtam saját tapasztalat; a vizsgamatrica nyomát akartam eltüntetni, egyből levitte a betűket és számokat elválasztó kötőjelet és az M és 5 szélét. Ezeket fekete lakkfilccel renováltam - a kötőjel alja nem lett 100%-os, kicsit recés.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz yodamester10 #156883 üzenetére
Januári utolsó tankolás óta nálam 1,6 l/100 km, kb. 250 km. Csak Budapest, + 1x voltunk Pátyon ebédelni.
Lefotózzam, vagy elhiszitek bemondásra is? -
veterán
válasz Csabroncka #157202 üzenetére
A kb.egjobb hazai olasz étterem számomra a kecskeméti Cézár. (Pomodoro szint)
-
veterán
válasz 6030D #157222 üzenetére
[link]
Nagyon gyors lesz tőle az autó. Ladába is jó: [link]"Első generációs, általános felhasználású, utcai versenyüzemanyag, amely szélsőséges körülmények között is kiemelkedően teljesít. Az utcai sportkocsiktól a verseny Ladán keresztül a Skoda Fabia R5-ig, minden típusban megállja a helyét."
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz MasterMark #157270 üzenetére
Ez egyértelműen nem lakásba való porszívó, ahogy írod is, nincs benne finompor-szűrő és rettentően hangos, ordít. Minden dzsuvát felszív, szárazat, nedveset, vizet. Akár a kárpitból is.
De egyébként porzsák nélkül is használható, csak legyen aki azt utána kitakarítja.
Ahogy én csinálom:
- a száraz port kiöntöm a kukába,
- ha nedves, akkor az öregjét a kukába, a maradékot a kerti csap alatt kimosom,
- a normál szűrőjét - kb. úgy néz ki, mint egy kúpos sportlégszűrő a'la 1.4i verseny Civic - szintén a csap alatt elmosom, megszárítom. -
veterán
válasz MunezXBK #157371 üzenetére
Köszi! Nem örülök. :/
Múlt héten kiszedett a viharos szél egy üvegtáblát az ablakkeretből a sokadik emeleten, akár emberre is eshetett volna.Köszi a Többieknek is, most konkrétan Dél-Németország érdekelt, lévén hasonló a fekvése. A tengerpart az más, durvábban kapja a szelet.
-
veterán
válasz footy #157500 üzenetére
Klasszik/GM Opel bi-xenonnál csak a Saab bi-xenon jobb; a többi jelenhet nekik. A GM tud valami pluszt a fénytechnikában.
(A Volvo bi-xenon nem rossz, de a Vectra C tudása alatt van*; a VW meg foschcsi.)* Illetve a szemem is öregedett 10 évet az utolsó Vectra C óta. Csak a szemem, én nem.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz #89309696 #157621 üzenetére
Szerintem túlragozod ezt a kérdést. Egyik gyártó így hívja, a másik amúgy.
Az erősebb Opel Astra F-ekben (GSi 16V) is volt már TC a 90-es évek elején, az Opel így hívta. Volt gomb amivel ki lehetett kapcsolni, de felesleges volt kikapcsolni, mert jól működött. 20 év távlatából nem tudom megmondani, hogy csak a motorerőt vette vissza vagy fékezett is mellé... talán nem, mert nem volt zavaró a működése. Az ABS is széria volt benne, szóval az is lehet, hogy belefékezett, akkor viszont finoman tette. -
veterán
válasz Tom1939 #157647 üzenetére
Autópályán kb. ugyanannyit fogyaszthat; csak a Volvoból tudok kiindulni:
- kb plusz 200 kg tömeg, de egyenletes haladásnál ez kevésbé számít;
- normál autópálya-tempó (130+) mellett nem fog tisztán elektromosan menni egy métert sem, mert azt 125 kmh-ig tudja;
- fékezéskor visszatölt 155 kmh tempó alatt;
- gyorsításkor besegít 155 kmh-ig.
Szóval alapesetben kb. egál, maximum pár deci nyereség lehet.A nyári M7-esen már mutathat előnyöket, ha dugóban kell araszolni.
Város:
- Dízelüzemben nálam 10-11 litert kér - egyszer próbáltam.
- Most vasárnap alacsony töltöttséggel értem Bp-re, de még kellett mennem egy 15 km-es kört (M7 - Westend - XII. ker.); ezt Save módban tettem meg, hogy inkább meleg motorral ketyegjen és másnap reggel beérjek a melóhelyre villannyal. Ezen a 15 km-es távon 5,2-t evett úgy, hogy a Margit hídtól végig emelkedőn mentem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- iPhone topik
- Asustor NAS
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Xbox Series X|S
- Évente ontja majd magából az új AI-chipeket az NVIDIA
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs