-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Speeedfire #134312 üzenetére
A másodikat ismered. Ez is ugyanolyan, csak nincs benne tetőablak, cserébe fekete bőrös -> nyáron igazi cumi.
(#134308) tomcsi23 : Megvan a vicc a medvéről és a nyusziról? Én vagyok a nyuszi.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
stickermajom #134342 üzenetére
Cudaszép.
-
válasz
Johnny_vT #134354 üzenetére
Egyértelműen.
(#134353) Speeedfire: GTI-nél alapáras szín: fehér, piros, fekete; a többi Golfnál ezek is felárasak.
Azért van még sok fehér, mert ez a klasszikus GTI szín.
(#134351) kisza25: Van rá logikus magyarázat; kettőből lehet választani:
A: Senki nem akart nekem eladni 1.4 szívó Tipot;
B: Ez volt hirtelenjében jó vétel. -
válasz
Stylewars_kp #134372 üzenetére
Pixel 3, minden automatán.
X sör + szilva. -
Ma délután folytattam a jármű gatyába rázását:
A motortérről elfelejtettem "ilyen volt" képet készíteni; háztáji módszerrel ilyen lett:
[kép]
Nagyon retkes volt, majd még simogatom kicsit. Itt nem cél a tökéletes eredmény, az csak feleslegesen gyanúra ad okot.Szinte minden VW-n lóg a géptető burkolat; a mosás után most ezzel a sufni módszerrel próbálom a helyére formázni:
[kép]Lehet szabit veszek ki holnapra, és nekiállok a külsejének. Reggel eldöntöm.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Declare #134426 üzenetére
Ifjúkori bűneim - felborított, lekoccolt, széthajtott autók - miatt vezeklek?
Plusz hobbi, szeretem látni az eredményt.
Fizikai munkával eddig 3-4 óra ment el a kipufogóra és a motortérre. Belsőtér kb. 6 óra, a külseje kb. 8-10 óra lesz. Emellett némi agyalás: hogyan, milyet, mikor...
-
válasz
Declare #134430 üzenetére
Nem is gondoltam, hogy negatív lenne.
Beletolok ~ 20 óra fizikai melót, semmi gondom vele, amúgy egész nap az irodámban ülök, jól esik. Évi 35 nap szabadsággal gazdálkodom, az ideiből van még 34 napom; és persze jó a vitorlázás, de 2 nap non-stop italozás megviseli a szervezetet.Egyszer kell faxán kicsinosítani, utána csak fenn kell tartani az állapotot. Az előző Golfot idén 3x mostam szivaccsal (januárban 1x, márciusban 1x - ekkor lefotóztam, majd májusban még 1x - mielőtt jött a tuti vevő); nem viszem túlzásba.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
rbalint88 #134463 üzenetére
Ha azt írja az eladó, hogy a szokásos helyen kezd rozsdásodni; akkor én biztos nem vágnék bele a mai szakipari munkadíjak mellett.
Formára tetszik a Golf 4, de nagy részük már egy szutyok kívül-belül. Amelyik nem, azért meg ésszerűtlenül sokat akar az eladó.Egészség jobb már?
-
A projektem ma is haladt; délelőtt okmányiroda (~ 1 óra), átírás; kis munkahely... A délutáni program felni-felújítás; ilyen volt [kép] ; ilyen
lettvan [kép] ; nem kevés pénzmag elherdálása után - remélem - pöpec lesz.Köszönöm az ajánlást brumi1024 és molnarpeter fórumtársaknak!
BTW a két ajánlott hely egy és ugyanaz.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Speeedfire #134509 üzenetére
Úgy nehéz felújítani a felnit, hogy közben az autón van.
Ezt a lemez + téligumi szettet kaptam kölcsön a munka idejére. -
válasz
molnarpeter #134514 üzenetére
Hallgattam a rekedt szirénhangokra
, most toltam bele 120 ezret a felújításba, így marad a gyári 18".
A gumi lesz a holnapi vagy pénteki projekt. Nem drága méret; Hankook S1 evo3 pl. a 4 db 106 K Ft; Pirelli PZero Sport 112 K, Goodyear F1 Assimetric 5 110 K; van egy 3517 DOT-os, nem használt szett Bridgestone S001 88-ért. Ha ennyit ráborítottam a felnire, akkor legyen frankó gumi rá.
@ Jorus: Igen, 312 mm, a 16" a legkisebb ami rámegy. A Performance Packosnak nagyobb, talán 350 mm?, arra 17" a minimum.
@( #134515) Qru : Negatív tuning. 🚕
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Speeedfire #134519 üzenetére
Magamtól 50-60 ezret tippeltem. Az előző Golfon 2 db karcos volt, tavaly 12 ezret fizettem a 2 db 17-es fényezéséért összesen. Nem volt tökéletes munka, de ennyit bőven megért.
Ezek szálhúzott vagy szálcsiszolt ("diamond cut") 18-as felnik. Leesett az állam mikor mondta a felnis, hogy 100 lesz*. Ma kiderült, hogy mind a 4-re ráférne a görgőzés, mondtam magamban: már mindegy... így lett 120. Faxom.* 3 napig savban és nitrohígítóban ázik, majd javítják ha kell, aztán tényezik kívül-belül, majd vmi speckó 3D-s CNC esztergával lehúzzák a frontját úgy, hogy finoman rovátkolt maradjon, végül az egészet lakkozzák. Az ár tartalmazza a gumiszerelést is.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
stickermajom #134531 üzenetére
Ez volna a terv.
Most járok 385 ezer forintnál, ez mindent tartalmaz, az átírást is. Ma 88 ezer ment el a 4 db Bridgestone S001-re: [kép] [kép], DOT 3917. Senkinek nem ajánlom a helyet ahol vettem, még egy ekkora tuskó bandát keresve se találni.
Az eredeti tervek szerint max. 500-ig megyek el; apróságok vannak hátra: bőrjavítás (kb, 20 K), szélvédő 5-10 K, egy ajtó-rányitás 5-8 K. Kérdéses még a LED DRL izzó (5 K, AliExpress), illetve a LED hátsó lámpa 80-90 K (mínusz 40 ha eladom a gyárit).
-
válasz
Gaben92 #134616 üzenetére
Azt a sör árat még ki lehet fizetni.
Ami abszolút visszatartana engem, az a félév sötétség; itthon is rühellem a decembert, januárt. :/
Sí terepre csak bulizni megyek.Szerk: Kezdek alkesznek tűnni... becsszó nem iszom (szeszt) hétköznap!
Nincs esetleg piálos topik?[ Szerkesztve ]
-
válasz
szabonagyur #134721 üzenetére
5 perc és 2 ezer Ft az átírás során. Az előző autómat így vettem. Lábon vittem, de ez szabálytalan.
A vevő fizeti a súlyadót az év hátralévő részére. -
válasz
focvis #134570 üzenetére
DRL-be rendeltem Aliról 2db PW24W LED "izzót".
1993 Ft, ha sz@rakodik -> kuka, elvileg CAN-bus barát.További fejlemény: folyat az ablakmosó-tartály, ill. van egy P0420 hibakódom (katalizátor, oxigén-szenzor); DE 2020. áprilisig garanciális a jármű, így csak az utánajárás a szívás.
-
válasz
Elektrosokk #134785 üzenetére
Pedig ott volt, kiolvastam.
[kép]
Most este kapott egy adag injektor- és szeleptisztítót; tuti ami ziher alapon. Csütörtökön viszem márkaszervizbe. Most egy kicsit belefáradtam; és hátra van még a külső és belső takarítás; kb 2 napos meló.
BTW: Mi lehet tomcsi23-mal? Hetek óta semmi hír felőle; eltűnt...
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Doki16 #134803 üzenetére
Május 21. óta - mióta eladtam az előző autót - teli gumival járok. Az volt a bérautón, ill. télivel vettem az újabbat, és a felni felújítás idejére kölcsönkapott kerék is teli.
Azt hittem, rosszabb lesz 30 fokban, persze nem optimális. De végül nem érzem közveszélyesnek magam.
-
válasz
molnarpeter #134884 üzenetére
-
válasz
MunezXBK #134944 üzenetére
A polírozás az apró kavicsnyomokat is kiveszi?
A bal oldali vadonatúj, így némileg elüt tőle a jobboldali. Van értelme polírozni ha nem matt?Más: Kanyarogtam egyet a Balaton-felvidéken, a Bakony-alján, Észak-Zalában; átlag: 6,1 (klíma, 16" téli gumi). [kép]
[ Szerkesztve ]
-
válasz
molnarpeter #134947 üzenetére
Marad. Kicsit most belefáradtam, ill. rendeltem bele LED PW24W DRL-izzót.
@ Munez: köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
Minden jó, ha jó a vége!
-
válasz
molnarpeter #135006 üzenetére
180-ig klafa, utána azért lustul.
Délelőtt találkozom a Clio RS-sel, csere ON.Napi OFF
kontentemhülyeségem, Boban Markovic tegnap Zalában járt: [kép], természetesen fáj a fejem.(#135012) hdman: Minden hülyének ilyenje van...
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Qtya123 #135072 üzenetére
Elvileg 2 hétig hatásos; itthon garázsban parkolok, viszont a szüleimnél vagy a Balatonon a szabadban; ha oda megyek, akkor inkább hetente befújom. Vízzel duplájára hígítva is működik.
Június 20. nekem jó a talira. Addigra lesz szép felnim, stb...
Kezdem unni a virsli téligumit +32 fokban; béna ET-jű felnin; nagy gázra 3.-ban is felsír.
És nem eszi az olajat a 174 ezret futott 2.0 TSI.[ Szerkesztve ]
-
válasz
barnam_ #135099 üzenetére
Ha tudom, összefuthattunk volna egy italra.
(#135106) stickermajom: Mert szereti.
(#135100) Speeedfire: Nem néztem; egy konkrét Clio RS-ről van szó, a tulaja tervez ilyesmire (GTI & Co.) cserélni. Nagyon dögös az autója; fekete morcos gombóc.
Nekem is kell még pár hét mire minden pöpec lesz a gépen; a fekete tükörborításokat tegnap este megrendeltem. -
válasz
gzbotii #135272 üzenetére
Miért, amit én fotóztam azon nem volt kormány? Egyszerre 2 volt!!!
BTW nem az enyém, egyik régi barátomé.A tiéd gondolom, motoros.
Ma autó-suvick volt a program 7:00-től, tegnap este lemostam, délelőtt lejavítottam a kavics nyomokat, délután wax lett volna. Én "ügyes" elbénáztam egy tolatást; utána javíthattam a nyomokat, ill. egészen Székesfehérvárig mehettem egy új gumiért ehelyett: [kép] .
Így egyúttal egy Astra K 1.4T-t is kipróbáltam oda-vissza; ha padlózom jól megy, amúgy leszedált; a futómű is ilyen kis billegős, de felborulni nem akar. Bizonyára megszokás kérdése; a Mercedesekben éreztem ezt, hogy van benne erő, de nem indul meg ha nem gyilkolod. (Régen sok Opelem volt, de már kopnak az emlékek.)
Hanggenerátor téma: Az előző 2 GTI-ben volt, a mostaniban nincs, mert nincs benne üzemmód-kapcsoló; nekem nem hiányzik - a szélvédőt rezegteti sport módban, jó hangja van, de akkor is műhang.
[ Szerkesztve ]