-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
sutszi
veterán
válasz
Integrale #258024 üzenetére
Van külön 235Le és 240Le változat és acél vs alu a különbség?
Ezeknek a 2xx változatoknak van valami betegsége?
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
kisza25
félisten
-
kisza25
félisten
válasz
Integrale #258285 üzenetére
2007- ben Ausztriában, a főnök az új x5be a hátsó ülésre dobálta be a zsákos krumplit, meg a földesárút, meg a húsokat, nem igazán érdekelte
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
tboldi
nagyúr
válasz
Integrale #258827 üzenetére
👍
A 215 gyári adat. #justitaliancarthings
-
tboldi
nagyúr
válasz
Integrale #259345 üzenetére
Yep, meg a Ducatóban is. [kép]
De az AUX csatisat nem lehet működésre bírni 1st gen B&M-vel, erről olvastam több külföldi fórumon is.
Olyat viszont nem találtam, hogy bárki cserélte volna a régi Windows logós csatit az újabb fajta USB-onlyra, kockáztattam, szerencsére bejött.Amúgy megvan a teknő, vettem zsír új Loctite tömítőt is, holnap szerelés.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
-
szőröscica
addikt
válasz
Integrale #259640 üzenetére
Neztem Cromakat, ha az epitkezes miatt sokat kell meg cuccolni (szegeny Ampera most kapja az ivet, ma egy jo adag jarolapot fogok vinni vele). Hogy mekkora lefosott, leelt szar meg a legdragabb is belole.
pedig titkos tippkent tekintettem ra, de lehet egy C Vectra jobb lenne, ha a szukseg ugy hozza. Vagy egy Primera, olyanom mar ugyis volt.
-
-
tboldi
nagyúr
válasz
Integrale #259957 üzenetére
Ja, meg kell szokni, ez az első* autó a flottában, aminek van csomiajtó gombja.
*Igazából a második, de az Ypsilonnak egyáltalán nem működött a távirányítója, valszeg body computer hiba volt.
--------------------------------------------Jut eszembe, tegnapelőtt a váltóolajcsere okán kikerült az aksi egy órácskára, de nem oldotta meg a távirányítóval ablakfelhúzást. A helyzet változatlan többszöri tanítás után is, csak a jobboldal működik a kulcsot nyomvatarva. Minden más ablakmozgatáshoz kötődő dolog hibátlan.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Integrale #260440 üzenetére
Szubjektív, nekem az Abarth jött be leginkább a retró rally dizájnnal, próbáltam sima Fiatot tavaly, az sótlan volt, se hang, se power, se sperr.
A Mazda - nekem - szopott gombóc, az RF jobban tetszik, zártan szinte egy mini Corvette, és kevésbé kényes a teteje. Hosszas mérlegelés után szavaztam a vászontetősre, abban jobban átjön a "szabadság érzet".Műszerfal. Emlékeim szerint ugyanaz, annyi különbséggel, hogy az Abarthban piros a fordulatszámmérő és 270-ig skálázott a sebességmérő.
Erősen bízom benne.
#260449 mandleee: Köszönöm! Pár képet csinálok a jövő héten, addig is egy [kép] .
[ Szerkesztve ]
-
Hachiko95
aktív tag
válasz
Integrale #262401 üzenetére
Nekem a C16NZ, ami az őse az említett motornak tartott gáznál és enyhe gyorsításnál csörög alacsony fordulaton 2000-2500 körül. Erős gyorsításnál, padlógázon nem.
Oktándugó van, 91/95 beállítással. 91-re téve ugyanúgy csörög, de még lomha is.
Az előgyújtást jelentősen levéve is csörög, ugye ez még a rotoros elosztófedeles, amit lehet tekergetni.
100-as benzinnel nem csörög, lehet 98-assal sem, de azzal nem próbáltam.
Hengerfejből nem igazán lett levéve, lehet van valami koksz lerakódás a dugattyún és úgy nagyobb a kompresszió.Nagy gázos gyorsításnál a csörgés szerintem tipikusan az, amikor túl nagy előgyújtás van és lejjebb kell/lehet venni, de amikor így tartott gázon csörög, akkor valószínűleg beállíthatatlan.
Több "újabb" autót szoktam hallani, amik csak tartják a sebességet vagy enyhén gyorsítanak és közben csörögnek. Főként kis benzines autók, olyanok amiknek van kopogásérzékelő szenzor és maguknak állítják az előgyújtást.[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz
Integrale #262846 üzenetére
Nebassz, mit vettél?
Nálam:
H7 ledizzók refibe: megérkezetek ✔️
H11 ledizzók ködlámpába: megérkeztek ✔️
Wireless AndroidAuto adapter: megérkezett ✔️
Autó: még várja a sorát fedett helyen ❌Ha minden igaz már holnap lesz a honosítás, utána már csak eredetiség
vizsgaadó, transzfer hozzám P rendszámmal, meg megyek utána okmányirodázni.
Pfff, majd 3 hétig egy rohadt nagy kupac pénzzel könnyebb vagyok, autóra meg várok...
Ellenben lassan 2 hete már Megane sincs.
Tanulság: Kínából kellett volna az autót is rendelni
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MM
őstag
válasz
Integrale #263023 üzenetére
A második mondat első fele simán lehet, hogy igaz, de a második felére szerintem 98%-ban nincs szükség, azt is mondhatnám, hogy urban legend. A flottakezelők pl. több 10e / 100e autójukhoz nyilván nem tartanak plusz felniket, hanem gumikezelő hálózatokkal (pl. AKH, Gumiflex) kezeltetik ezeket. A 3-4-5 évre és jellemzően 120-180e km-re lízingelt autóknál általában 2 szett téli + 2 szett nyárival (ebből 1 gyári) kalkulálnak, amiket tavasszal és ősszel cseréltetnek (kötelezően) a gyári felniken. Ha mindet 2x kéne vinni, elég nagy szívás lenne...
Saját tapasztalat: 2007 óta csak céges gépeket hajtok, amiket 3 évente cserélnek, átlag 30-40e/év (de volt, mikor 70e), minden ősszel és tavasszal gumicsere a gyári felnin. Ezalatt az idő alatt csak egy 2-es Megane-al volt gondom 2008-10 között, az mindig rázott, akárhányszor centírozták újra akármilyen gumival, míg a felniket le nem cserélték a 3. évben. Ezen kívül egyszer vittem újra egy autót. Annál sarasan tették fel a nyárit és centírozták... Szóltam, hogy nem lesz jó, de "nekik nincs idejük tisztogatni" után két nappal nyilván újra el kellett vinnem és tisztán centírozták, akkor a műhely főnök is ott volt, nem dícsérte a két nappal korábbi kollégáját. Még azt is hozzáteszem, hogy nagyon érzékeny vagyok bármilyen rendellenességre az utókban, legyen szó zörgésről, vagy remegő kormányról, vagy nyikorgó fékről, szóval nem azért, mert nem zavar, vagy leszarom.
Nem saját tapasztalat, de mivel multinál dolgozom, rengeteg kollégával vagyok kapcsolatban, és ők sem hordják pluszban centíroztatni a lízingelt autókat gumicsere után.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Autós topik
- PlayStation 5
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...