- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Elektrosokk
addikt
válasz Integrale #43610 üzenetére
jók ezek na!
más: Új rekordot állított fel a Giulia QV a Zöld pokolban. Az eddigi 7 perc 39 helyett most 7 perc 32 másodperc alatt ment körbe, 14 másodpercet verve a BMW M4-re.
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
Kornel
veterán
válasz Integrale #43708 üzenetére
Ennyi, de ugye amit sokat ismételgetnek, az igaznak tűnhet...
Mondjuk 2001 óta bőven volt idejük javitani a tipushibakat, és tökéletesíteni a konstrukciót.
Azért sokat elmond, hogy 15 éve gyártják ezt a motort, közben a VAG ebben a teljesítmény szinten legalább 2 konstrukciót kukazott már, 1.9 TDI, 1.9 PD TDI, és most ugye az 1.6 CR TDI fut.Skillet: szerintem osszefer a dízel és a prémium.
Azért egy A6 3.0 TDI dizellel is prémium, megy is, krvara nem hallod, hogy dízel, nem mindegy, hogy milyen motor van benne?
Ja nem, mert a benzines 20 felett eszik, ez meg 10 alatt.Remekelek: vegyél valami normális lengéscsillapítót.
Sachs, KYB, bilstein, koni...
Monroe elég budget szint.[ Szerkesztve ]
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Integrale #44085 üzenetére
Érnek, van ahol van online kedvezmény, van ahol ha egyben csengetsz és neten akkor adnak, stb, stb. Biztosítója válogatja.
Amire érdemes figyelni, hogy netrisk, biz.hu nem szociális intézmény, tehát procentjük van amit TE fizetsz. Megnézed náluk mi a legolcsóbb és nem rajtuk keresztül kötöd meg, hanem direktben a biztosítónál és máris spóroltál.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Gergőke88
addikt
válasz Integrale #44117 üzenetére
Igen, de ugy is mondhatnam, hogy egy Fiat Opel emblémàval.
Az utak 95%ban uresen hasznalom, de neha kell elhoznom egy nagyobb dolgot ami szemelyautoba(kombiba nem ferne be).
Ileltve ugye ennek a penzugyi resze is kedvezobb (Afa, dizel elszamolas tehergepjarmure stb.)[ Szerkesztve ]
-
Elektrosokk
addikt
válasz Integrale #44205 üzenetére
kompromisszumot kötöttem, de akkor igazából annyira nem is éreztem szűknek amikor próbálgattam őket. nagyon hosszú utakon viseli meg csak kicsit a jobb térdem...
majd tavasszal vagy nyáron lesz valami, de kissé még tanácstalan vagyok. egy thesis nem lenne rossz, de nehéz belőle jöt venni, meg mielött limuzinra váltunk kéne egy 2.5 v6 bussoval valami, minimum egy évre vagy GTA ?
(#44222) B-L-A-C-K
[ Szerkesztve ]
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
rbalint88
addikt
válasz Integrale #44271 üzenetére
Szomszednal volt egy par napig, amugy nem rossz, de 17millioert?! Na ugy mar gaz a belteri anyaghasznalat. A ficko tegnap adta el a 997.2 carrera4-et, hogy vegyen egy fisker karmat... ami az o garazsaba be se fer, csak az enyembe amit berel. remelem nem veszi meg vegul, idejeben megjon az esze. Ja teli gumit se lehet ra venni, valami 21-22" kerek van rajta.
-
Skillet
addikt
-
-v-
addikt
válasz Integrale #44669 üzenetére
gondolhatod mennyire volt zsebbenyulos
Hát igen, olcsóbb lett volna preventatívan előre cserélni, ahogy normálisan illik - lévén ennél közismertebb típushiba 20d-nél (szíjtárcsa) nem igen van .. persze lehet így is öreg prémiumot üzemeltetni, ha szerettek veszélyesen élni A 316i-re meg inkább nem mondok semmit.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Integrale #44669 üzenetére
az E46 (meg ugy a 3er) a belepö szintü limuzinja a bmw nek a felsö közep kategoriaban...nalatok ket vegallas kapcsolo letezik....a gagyi sz@r es a premium (jelentem van olyan is, hogy jo, jobb, megjobb...stb...de nem kezdem megint )
Ha ilyeneket hasonlitasz, mint Honda Legend, akkor a bmw böl is 7 er/ 5 er t hasonlisd illetve csak csendben jegyzem meg, hogy a bmw group hoz tartozik a rolls royce is...ha mar premiumozni akarunk
Mindenesetre eleg perfekt vagy hondabol
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Integrale #44673 üzenetére
a BMW meg a szaros E30-at reszelgette, amikor a Hondanak mar volt navigacioja (kezdetleges de mukodott), par evvel kesobb mar erintokepernyos es muholdas.....,Letezik am Legend, Vigor, Azcot es Accord is
A bmw nel meg 7 er, 5 er az E30 az a 3er.... csodalkoznek ha a 7er/5er ben nem lettek volna ugyan azok az extrak kb
amugy olvasd el a volvos TC cikket, amit linkeltem...tetszeni fog...ott még a parkoloör es a parkolo hely is premium kb...ha nincs benne 30x a premium szo egyszer sem....
(amugy a 3er hibasan van a wikipedian kategorizalva es arra neztem ra gyorsan, de valoban közep kat. [link] )
-
brumi1024
veterán
válasz Integrale #44686 üzenetére
"Egy E46-ot a B Vectrahoz lehet merni, ha mind a ketto tok alap, akkor is tobbet kapsz a bimmertol, nem kell egybol masszazsulesre gondolni, foleg, hogy a luxus kategoria (Rolls, Bentley stb) sokszor meg kevesebbet is ad mint mondjuk egy 7-es."
Persze, mert nem a navigáció, vagy a masszázsülés (ami már az Astrában is elérhető) teszi a luxusautót.
-
Declare
őstag
válasz Integrale #44686 üzenetére
(#44682) EQMontoya +1
EQMontoya forumtarsnal az igazsag En nem bantom a Hondat...csak nem az en markam, de ennyi....lehet voltak nagyobb huzasai is akkor...nem tudom, de most azert elörebb jarnak a Nemetek szvsz...több ujjitas, több modell, nagyobb valasztek, jobban felszerelhetö, varialhato extrak stb.
A szoval az a baj, hogy minden szarra raaggatjak, es a luxus szinonimajakent hasznaljak, holott csak egy kis plusz a kommerszhez kepest. pontosan emiatt nem tudok tullendülni rajta. Minden ami nem sz@r az premium....ami meg jo az luxus...nem...ez marketing....azonnal beugranak azok a videok, amikor pl kijön az uj iPhone es a menömanó kiscsavo kifejti, hogy miert leszel különb, ha almas telefont raksz le az asztalra....falra maszom ettöl, hogy eladunk valami draga sz@rt, amit bedögönyözzük az emberek agyaba, hogy premium, meg luxus, azert mert draga es mindenki fujja es premium akar lenni a premium termektöl....holott Te is leirod, hogy egy 316i fapad verzioban, kenyelmetlen, lomha, problemas....ok, finomabban a müanyag, mitn egy subaruban? Ez annyit jelent, hogy jobb minösegü...ezt alairom.
Azon is gondolkoztam, amit valaki irt multkor, hogy azert premium, mert van valoban kiemelkedö auto a palettan....na ilyen minden gyartonak van....a pheton is kiemelkedö...ettöl még a vw polo nem lesz premium....(pedig az is minösegibb, mint egy dacia, vagy suzuki
[ Szerkesztve ]
-
-
Kornel
veterán
válasz Integrale #45038 üzenetére
Ok, akkor egy ellenpélda is.
Swift sport gyári gatloja monroe.
Nekem 130k-nal a hatsok már cserések lettek volna, ha nem lopják el, de ez 90%-ban pályán tette meg a kilométereket, a vegyesben, vagy inkább pesten használt peldanyokban 60-80k km alatt kiment mind a hátsó, es rögtön utána az első gátlók is.
Senki nem is rakta vissza a gyári monroe-t. -
-
-
brumi1024
veterán
-
brumi1024
veterán
válasz Integrale #45197 üzenetére
Ezt alá tudom támasztani, de elég szomorú. Lehet szidni az Audit vezetési élményre, de az A3-amon (2016-os) sokkal igényesebb és pontosabb illesztések vannak, mint egy 1 évvel idősebb F10-es 5-ösön. Pedig hát nem egy kategória a kettő.
Én csütörtökön próbáltam a Q7 e-tront és a V8 dízel SQ7-et (jó 80-80km mindkettővel, bár csak városban/M0 hídon), bejöttek, pedig lent szeretek ülni. Előbbi a végtelen nyugalom és Zen (3 literes dízel, plusz villanymotor, "valami" 370 ló, de egy másodpercig nem voltam kíváncsi rá, nem akartam, hogy a dízelmotor elkezdjen lokálisan bébifókákat mészárolni), utóbbinak viszont nagyon morcos-morgós hangja van, és a 900 Nm nem kérdez. 100-ról is tud ülésbe elmélyíteni.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs