-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
BigBlackDog #101410 üzenetére
Az autópályamatrica-ellenőrző rendszer rendszám alapján szűri ki a mentességgel rendelkezőket, így szvsz a VÉDA-ban is van ilyen (elő)szűrő.
-
válasz
stickermajom #101415 üzenetére
A tető nagyon jól sikerült (20 k: nagy tető + tetőspojler felső része); a tükrök kevésbé (16 k).
Valahol a külső Mester utcában van a műhely.@ (#101414) Qru: autópálya-matrica esetén 101%, hogy van mentes adatbázis; a gép előre kiszórja őket. Nem lehet csak úgy belekutyulni, szigorúan felügyelt.
[ Szerkesztve ]
-
De powa' több és tovább van.
Pl. nekem a mindennapokban elég a gyári nyomaték és powa' is; a csipsz csak a tartalék miatt kéne. Az meg elég, ha 4500-től 7000-ig jelentkezik - ha a tartalékhoz kell nyúlni, úgyis padló, a DSG pedig rögvest visszadobja ebbe a tartományba.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz
BigBlackDog #101670 üzenetére
540i-ről jut eszembe; ma M7; 540i valamivel jobbat lép a GTI-nél, 640d viszont kicsit leszakadt. Vagy nem padlózta...
viszont előtte a fenekemben, én meg a 540i mögött. 2x játszottuk el.
Csipsz kell. 95-ös.[ Szerkesztve ]
-
A 15,3 €-s (reptéri adóval 16,9 €/ hét) bérautónk egy Yaris lett, kicsit viharvert, pont jó, nem kell annyira vigyázni rá. [kép]
A reptérről a szállodáig jöttem csak vele, csodálkoztam, hogy miért az erősebb 1.5-ös verziót állítják be bérautónak; aztán megnéztem a papírokat, 1.0... bakker. Tök jól megy, verseny varrógép. -
-
válasz
szőröscica #101994 üzenetére
Toyota Yaris 1.0, jelenleg 5,4-et mutat a BC, hegynek fel kinyomom a szemét, tiltásig forgatom. Elfér benne 4 ember és 2 bőrönd, de áramot nem kér.
Nagyon intenzív sebességérzetet ad, autópályán a 120-130 olyan, mint egy "normális" kompaktban a 180-200; ez a komfort-zóna vége. 100-ig fürge, ha pörgeted; ilyenkor mindig rákívánok vmi kis gyöszre, amit büntetlenül lehet tiporni.
-
válasz
Motion_Blur #102003 üzenetére
2017-es, 42 ezer km van benne (bérautó); negatívumok: ahol hozzáérek a belsejéhez, azonnal ropog, nyekereg bármelyik műanyag; úthibákon minden eresztékében zörög, pedig nagyon jók itt az utak (Portugália); pattogós a futómű 175/65R15 gumikkal. Azt írtam már, hogy az emelkedőt nem szereti, de ez teljesen természetes 1000 cm3-nél.
A múltkor bérelt Hunyadi i20 komolyabb autó benyomását kelti (nem zörög, valamivel erősebb); a Yaris formái kidolgozottabbak (szubjektív); és utóbbi ~ 1 literrel kevesebbet fogyaszt, holnap lesz pontos adatom.
-
válasz
brumi1024 #102051 üzenetére
Bocs, le vagyok maradva "videó-játékban".
Cserébe egy autós fotó Európa egyik legnyugatibb pontjáról: [kép]. A lényeg az időjárás; a levegő 16, a víz 14 Celsius, ha kisüt a Nap, felmegy 19-re a levegő. Holnap este furcsa lesz az otthoni 28.
* Minek hoztam fürdőgatyát?
[ Szerkesztve ]
-
válasz
brumi1024 #102054 üzenetére
3 éjszaka Porto, 2 Lisszabon, 2 Nazaré. Ezeken a környékeken és köztük sokfelé. Cascais, Estoril kimaradt sajnos, egy bicikli-verseny miatt lezárták az odavezető utat, ami párját ritkítóan látványos (régebben megvolt már).
Aki készül ide és azon tanakodik, hogy Porto vagy Lisszabon, annak Portót jobban ajánlom, Wizzair mindkét helyre elhoz; bérautónak a Goldcart javaslom, full cover biztosítás nélkül.
-
válasz
stickermajom #102081 üzenetére
95-ös puruttya MOL/Shell/OMV-t.
-
válasz
EQMontoya #102138 üzenetére
Akkor most már tényleg érdekel, hogy megb...hatnak-e, ha a saját garázsom előtt parkolok?
Zegen a kapubejárónk előtt parkolok - úttest, fű-sáv, járda, kapu - a fű által határolt burkolaton; sosem büntettek meg; ott is fizetős a fél város. Apám szintén ott parkol, ha nem hajt be az udvarra.
Néha idegenek is odaparkolnak; előfordult, hogy apám szólt a rendőrnek, aki rászólt a "jogosulatlan" parkolóra. -
válasz
tomcsi23 #102306 üzenetére
Fájt is a szívem, mikor ilyen zsírosan vastag betétekre jelzett már a kopásjelző... [kép]
Más.
Helyzet:
- lejár a hónap végén az autóm műszakija (nem adom el),
- a feleségem nevén van az autó, ad meghatalmazást, hogy levizsgáztassam helyette,
- a feleségemnek időközben változott a lakcíme, a forgalmiban még a régi van - az okmányiroda szerint nem kell átíratni / cserélni a a forgalmit.Kérdéseim:
1. A műszakin nem kötnek bele? (a meghatalmazáson már az új címét adja meg, a forgalmiban még a régi lesz)
2. Évi egyszeri inkasszóval fizetem a biztosításokat; milyen biztosítási igazolást vigyek műszakira?
3. Elsősegély doboz lejárati dátumát nézik mostanában?
4. S.k. tervezem műszakiztatni, plusz átvizsgálásért nem tervezek fizetni; rendszeresen karbantartott autó, ~2 hetes fékfolyadékkal és fékvizsgálattal. Rossz ötlet?Köszönöm!
-
válasz
EQMontoya #102411 üzenetére
Sörös vagyok, de bor volt; nem volt sör sehol égen-földön.
@tomcsi: igény lett volna rá, de rágó.Bele ültem valahol a rágóba - nem a számból esett ki - azt kentem bele alvás közben a kárpitba is. A nadrágomat már betettem a mélyhűtőbe, nem igazán akar kijönni. :/
Igyekszem szerezni fagyasztó-sprayt, esetleg valami oldószer tipp?BLACK: mi lesz a szép Insignia helyett?
[ Szerkesztve ]
-
válasz
szabonagyur #102431 üzenetére
Ez tűnt a legjobb ötletnek.
[link] spontán
@sky11: az a piros ász!
@hacki87: Még élhettél volna!
Gratulálok!
[ Szerkesztve ]
-
válasz
BigBlackDog #102441 üzenetére
Már megtörtént... [kép] ... március 11-én. Nem szabad túl gyakran, mert elkopik.
@Cicero: Neeeee!!!
-
válasz
Magnum_ #102444 üzenetére
Azóta 1x kiráztam már az első szőnyegeket. Szivaccsal 1 alkalommal mostam ebben az évben, április 20-án, akkor kapott keményviaszt is.
Jeles alkalmak, írom a dátumokat.Amúgy szerintem tiszta.
Az autóban alvással a legnagyobb nem a lábtér üreges mivolta, hanem az, hogy nem tudod kinyújtani a lábad. Nyitott ajtónál aludtam kb. 8-ig (zárt parkolóban); csak utána zártam be az ajtót, amikor elkezdtek mozogni a népek (én meg józanodni).
[ Szerkesztve ]
-
válasz
bitpork #102449 üzenetére
Suhanc koromban x alkalommal előfordult. Aminek síkba dönthető a hátsó ülése, az tök OK. Pl. bármelyik kombi. A 7-es Golf 5 ajtósnak nem lesz sík a raktere ledöntött üléssel.
Arra azért gondolom, mindenki rájött, hogy nem volt gondom az elalvással egy hajnal 4-ig tartó pincefesztivál után.
A feleség Bp-en maradt.
3 opcióm volt: egy vitorlás fedélzete / a Golf a kikötő zárt parkolójában / a 10 km-re lévő nyaralónk (taxi viszont nincs). Ezt választottam, next time majd a jobb egyben próbálom. -
Arra gondolok, hogy talán nem tudja / vagy éppenséggel éppen csak tudja a gyári adatokat a Hunyadi turbó. Miközben a VAG (és általában a német) turbók rendre erősebbek a gyári adatoknál és a tesztelők ehhez szoktak hozzá.
Az 122 lovas 1.4 TSI szépen húz 2000-től 6000-ig. Golf 7-ben van/volt 122, 125, 140 és 150 lóval, csak szoftveres a különbség.
@Speeedfire: Szvsz mert a Golf GTI csak 220/230 lovas a forgalmiban. Ez meg 275 (vagy vmi ilyesmi).
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Speeedfire #102501 üzenetére
Hát igen, a Type-R / RS az egy polccal feljebb van árban és powerben is. Marad a Focus ST mint közvetlen konkurens, ill. kis jóindulattal a gyengébb motorteljesítményű GTI (Octi 3 RS-t teszteltek már, 49,6-ot ment).
Az i30 N végül mennyi lett? Nem találom. Amúgy szép autó.
[ Szerkesztve ]
-
Kicsit legalább visszavett: "A végére egy jó tanács: nem kell menekülni, ha 1.4 TSI motorral szerelt autót látnak, de legyen elég a 90 kilowattos (122 LE)." (más kérdés, hogy mi itt ezt már eddig is tudtuk.)
De ez is megtévesztő lehet a kevésbé tájékozott olvasónak, mert MQB-tól kezdődően a 140/150 lovas is szimplán turbós, sőt vezérműlánc sincs.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Qtya123 #102574 üzenetére
FONTOS: célszerű előtte eltávolítani a menyét nyomait - lemosni az autót, motortérben alaposan letörölni ahol mászkált - mert ha egy másik menyét jön, akkor az mindent megtesz, hogy felüljelölje az elődje nyomait.
A duplájára hígítás nem kötelező; csak így gazdaságosabb és még működik.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron