- Hogwarts Legacy teszt
- Megjelenési dátumot kapott a Throne and Liberty nyugati kiadása
- Elden Ring
- Bestbuy játékok
- Steam topic
- Star Wars Jedi: Survivor - Egyre közelebbi a PS4 és Xbox One verziók érkezése?
- EA Sports WRC '23
- Arena Breakout: Infinite
- Cyberpunk 2077
- Akciófigyelő 2024: PlayStation év közepi leárazások
-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz HKorn #176359 üzenetére
nem tudom a hibridség mennyire befolyásolja a kokszot, de simánál akár 50k km-nél már igényelheti a tisztítást. szerintem az Elantra is megtáltosodna kicsit egy tisztítástól így 117e km-nél...
240e km-es Prius 2-t tudok mutatni, az újak csak jobbak zaj és erő tekintetében. -
rbalint88
addikt
válasz brumi1024 #176385 üzenetére
akartam tesztvezetni egy 1.6 t-gdi-t, de egyrészt túl kicsi a hely a kocsiban, másrészt a látványosan semmittevő hölgyemény a szalonban következő hétre akart időpontot adni... nem akartam bemutakozni neki, hogy csókolom, a Vevő vagyok... minek mennek emberek ilyen hozzáállással kereskedelmbe, ügyfelezni?
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz simonjoe #176391 üzenetére
Splash jo, de 1,2 motorral az igazi. Aygo elegge fapad. Civic regi, elengednem. Swift jo, 1,5-nel a valtoval se szokott gond lenni, csak az abs kocka lehet kockazat, ha nem csereltek a fekfolyadekot. Jazz-t majd megszakertik a felkent papjai
Felvennem meg a listara a corsa d-t es grande puntot, valamint a g astrat es ford fiestat. De a pug 207 se rossz -
rbalint88
addikt
válasz focvis #176460 üzenetére
nyugi, a villanytalan változat csomagtartójába se fér bele a saját kerekéből egy garnitúra... ott is a hátsó ülésre kell rakni állítva őket vagy támlát döntögetni. pici autó nagy testben...
Qru: fogyasztás biztos jó lesz, 650km után áll negyed alatt picivel (70 literes ), még 150km ranget hazudik - rápróbálok majd az Auchan 98-ra, hátha lehet megint kapni. mosni el akartam menni, mert eleje bogaras, segge poros, de ingerszegény lettem. majd egyik nap kabriózok melóba is, aztán hazafele lecsapatom. kell belterezni is, a lehajtott tető miatt totál poros a beltér is.
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz sutszi #176594 üzenetére
Mondom, ki van kormolva Ha a helyzet engedi, megnezi minden nap a revlimitert is 1x.
Egyszeruen gyenge fos, nincs mit szepiteni. Ha tele a fedelzet, nyomhatod akarmilyen fordulaton, akkor se megy, csak jobban zug. Hamar leszoksz rola es inkabb nem bantod, erezni, hogy nem kivanja.
Karottanak van egy ezer eves videoja, amiben ezt a benzin-dizel, nyomatek dolgot koruljarta. Szivo benzines normal motorizaltsag mellett sokkal erzekenyebb a terhelesre a kisebb nyomateka miatt. -
rbalint88
addikt
ez mótvá? [link]
én se szeretem az újautó szagot (max a drága autókban, de ott is leginkább a bőr intenzív illatát), meg is tud fájdulni a fejem tőle. viszont az Audinak így 16 évesen is van egy számomra nagyon kellemes illata, az is valahogy a minőséget sugallja.
a Priusban csak a jó öreg istállószag van de majd teszünk ellene. -
rbalint88
addikt
válasz #89309696 #177410 üzenetére
egy utcával arrébb ellopták az első tulajos, végig magyar autó rendszámát. tiszta csikágó!
nyilván ez a ritkább, de előfordulhat ilyen is.fenntartani biztos nem szeretnéd ezt az outbékát és nem a fogyasztás a fő gond, úgyis keveset mész
amúgy kutyázni egy octavia kombi 2.0 szívó automata, a hosszú rugóval tudja ezt a feléből és minden sarkon van hozzá minden. -
rbalint88
addikt
Csumpy+ teszten: [link]
egy ilyet tudnék szeretni nagyon. mondjuk a non plus ultra az egy 530iA lenne M-Packettel, szigorúan ezüstben. -
rbalint88
addikt
válasz Richard! #177556 üzenetére
ugyanaz K20 swap-pel
egyébként egyre inkább azt érzem, hogy nem létezik a mindenre IS jó egyetlen autó, csak olyanok vannak, amik közel állnak hozzá. Pl a maga kategóriájában a Golf GTI egy jó mindennapos autó (de túl sokat eszik) és egész jó sportautó (de mégis túl kommersz). Szóval mindenben nem lehet egy autó egyszerre jó. Sturcz Antival abban egyetértek, hogy A-B üzemre jó egy Prius (asszonyét szoktam használni, városban imádom), meg kell egy hétvégi autó vérmérséklet szerint (a kabrió mellé kéne valami komoly track toy is).
Ami meg mindenre jó lenne, mondjuk egy Panamera e-hybrid turbo, az meg annyiba kerül, hogy használt járósból és játszósból is 3-3 darabot veszek és még a fenntartása se lenne több -
rbalint88
addikt
“Nem eszik sokat”- hat a varosi 12-14 az tenyleg tulelheto, de azt tudja egy 1.4tsi a felebol, innen nezve meg sok, erted. Nyilvan ez a kategoria arrol
szol, hogy mindket iranybol egy elheto kompromisszum.momo2828: eleg szarul nez ki. Macska tulajat tenyleg keresd meg, karteritesi kotelezettsege van.
simonjoe: a Slash nagyon jo kis auto. Ket baja van, hogy rohadt zajos (a futomu zajait nagyon felerositi a kasztni es a sok levego) es palyan nagyon szelerzekeny. A kis csomagtarto az adottsag, nem csaladi kombi ez, hanem varosi mini...
Bo fel evig hasznaltam egyet, a mechanika szintjen egy nagyon jo auto. A magas epites ellenere egesz jol kanyarodik (csak el kell hinni es nem a fejedben kongo veszcsengore figyelni), feke harap, motor szeret porogni, veszi a lapot lelkesen. Mint egy fekezett habzasu hothatch -
rbalint88
addikt
válasz simonjoe #177598 üzenetére
Bar az nektek tul regi, de nalunk az Audi A2 volt meg a kalapban, amig el nem dolt, hogy automatat szeretne, ami Bp belvarosi kozlekedeshez abszolut vedheto valasztas (egy pillanatig se akartam lebeszelni rola)
1.4 16v 75 lo Bp miatt, de az 1.4pdtdi se rossz, csak euro3... Alu kasztni miatt nem rohad, cserebe szivas javitani es nem kell torni, mert keves a bontott elem. Viszont eleg tagas, csomi is nagy es varhatoan mar felfele fog menni az aruk. A belter meg Audi, Splash-hez kepest hiperterugras nyilvan.
A mechanika vw polo alapu, ugyhogy abban nagy trukkok nincsenek. -
rbalint88
addikt
Koszonjuk mindenkinek a gratulaciokat ma hoztam haza a pocsost, tejfakaszto hatasos volt (20 oranyi aktiv masnapossag uj egyeni rekord)
Priusra felkerult a baby on board matrica, az -10 loero[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #178067 üzenetére
Van aki lelkiismeretesen dolgozik, csak nem tul gyakori. Pedig kgfbre 23k/ora nettoert akar normalisan is dolgozhatnanak... elantra eseteben annyira nem izgat, mert mar 8 eves, de a polonal biztos nem vennem ilyen lazan. A felnin kivul stimmelnek a tunetek, de gyanitom ez inkabb annak koszonheto, hogy ahhoz nem kellett nyulniuk.
De legalabb 3 hettel a kijavitas utan vettem eszre, hogy valamit belevertek a lokharitoba jo alaposan. Ettol ra egy honapra megadta magat a radar szenzora a serulesnel. Szenzor, lokos javitas, fenyezes, munkadij 250k... ok, majd cascora, addig meg ovatosan tolatok...
Elore felek ha uj autot kapok, arra mennyire kell majd vigyazni (foleg mas helyett is), a hasznaltnak annyi elonye van, hogy a meglevo par esztetikai deficit miatt batrabban oda lehet tartani. -
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #178082 üzenetére
Hat ez ilyen, pedig tenyleg csak az odafigyelesen mulik. Elantran is masfel misi volt a kar, annyiert azert elvarhato, hogy normalisan legyen megcsinalva. Ja es a masfelbe ugy fertek bele, hogy a csomiajto bontott volt... ertem en, hogy porgetni kell a dolgokat, de velem pont rabasztak, mert addig viszem vissza, amig rendesen meg nem csinaljak
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #178130 üzenetére
Hajra! Ezert erdemes eladosodni tenyleg szep a szinkombo is. Mondjuk az a durva, hogy vannak videkek, ahol ennyiert csaladi hazat adnak...
Vizfogyasztas: szerintem sem normalis. Elvileg zart rendszer.
Olajfogyasztas: turbosnal 1l/3000km, szivonal
1l/5000km a maximum norma nalam. Meg ehhez az olajfogyihoz legalabb menjen is rendesen! -
rbalint88
addikt
válasz EQMontoya #178717 üzenetére
Plusz olyan tempoval tudsz menni fel kezzel, ami a legalis duplaja, elmeny meg ugye emiatt nem nagyon van. Anno osszekostoltuk focvis GTI-jet (asszem a masodikat) es az alfat, elismerem a GTI tudasat, de szamomra egyszeruen nem volt szorakoztato, mert tul jo es nagyon meg kell uzni, hogy ne legyen steril.
-
rbalint88
addikt
válasz focvis #178778 üzenetére
nem forogja le, az a baj.
szerintem nem ezt keresed. szétrúgni túl jó, de OT-hoz kellene neki egy telilakat-telifény. mindenhol van rajta épp egy annyi makula, hogy hozzá kelljen nyúlniszerk: ja és a volvo túl jó még mindig. ideális egyetlen autó, ha a kanyargás nem cél. bár ahogy említetted, abban az Astra se volt annyira erős
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz molnarpeter #178784 üzenetére
a GSI-nél megértem focvis nosztalgiáját. de hogy amúgy minek neki még egy autó, azt nem tudom. de legalább ő se
valami track toy kellene, de nem tudom mennyire fog eljárni pályanapozni ( tipp: semennyire)utóbbi napokban azon gondolkoztam, hogy kellene egy motorhibás 156, belerakni a legbikább motort, ami elfér benne, becsövezni, fasza futómű, extra fék, 17" pályagumik és menni vele Time Attack-re úgy érzem, nem hevertem ki még mindig az Alfát
-
rbalint88
addikt
azzal az asszony! de az a probléma, hogy nincs hova tenni. a kabriót nem éri meg eladni, plusz asszony sem engedné, imádja (nem gondoltam volna, hogy ennyire a szívébe zárja). az udvarra se fér már a céges és a Prius mellé, más opcióm meg nincs a tárolásra. és sajnos rohadni azért szeretnek a 156-ok. de b@$$@meg, hogy imádtam azzal menni :'( kanyargós úton semmivel se voltam még annyira összenőve, mint azzal. Pedig - szerencsémre elmondhatom, hogy- sok autót vezettem már, sok jót is, de ennyire magától értetődő egyik se volt. Imádtam az 535i-met is, de az nem volt ennyire kezes. A Porsche-kat meg sajnos nem vezethettem annyit és annyira tolva, hogy így meglegyen az összhang. Illetve a 997 turbo-t a zárt pályán el mertem tolni határig, de az nem közútra való. Ugye a körúton se flangálunk csőre töltött fegyverrel...
-
rbalint88
addikt
van egy bakancslista, amin végig lesz menve. a cabriot most anyagi öngyilkosság is lenne eladni, fuckCovid19 miatt beszakadt az áruk, rendbe lett rakva, kótyavetye lenne most eladni annyiért, ami a piaci ár.
ami még a listán van:
- Volvo 5 henger, turbó, benzin (egy jó S60R vagy V70R lenne az igazi)
- S-es Audi (főleg B6 S4 Avant)
- V8 (mert az a pokolban is vényóc!!!)
- Mustang (a most futó, 2017 utáni generáció)
- Porsche (lapos, boxer, 6 hengeres)
- Maserati Quattroporte (már a ZF váltós, kb 2007-től)
Szerencsére a V8 az vagy az S-es Audival vagy a Mustanggal kiesik. a Volvo majdnem meglett, de végül győzött a józan ész és Prius lett, nem V50 T5 AWD GeartronicPrius asszonyé, Hyundai céges. utóbbi mellé jó ha van valami, amihez lehet nyúlni, ha beüt bármi szar (pl ha rommá törik)
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Doki16 #179094 üzenetére
Baratainknak is most corolla szedan van (1.8 hybrid comfort style tech), elotte 2 evig c-hr volt (fl elotti hsd selection), sokkal csendesebb es osszerakottabb a c-hr. Plusz a corollaban ami nekem feltunt, hogy alig van tarolohely az aprosagoknak, mikozben rad no az auto. 188 centivel en nagyon szukosnek ereztem, meg az aurisnal is bunkerebb, be vagy szoritva egy csobe. Ez nem sportauto, hogy igy kelljen ulni benne, muszakilag se indokolja semmi (foleg a hybridekben), hogy ekkora torony legyen kozepen. Nekem egy normal kozlekedos autonal hianyzik, ha nem lehet egy picit terpeszkedni
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #179096 üzenetére
Sajnos a tavolkeletieknel altalanos, hogy nem szigetelnek elegge. Foleg a gordulesi zajjal vannak bajok. Kollegak i30-ai is tok csendesek meg palyan is, ha sima az aszfalt, de ramesz valami durvabb szemcsesre es megorulsz
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #179319 üzenetére
BMW is ad olajat. Szutyot talan nem, nem fer bele az arba...
Visszakaptad a polot vagy ez uj aldozat? -
rbalint88
addikt
válasz aero. #179362 üzenetére
jó, hát nem lehet mindenki a spriccmonitor dobogón, valakinek hajtani is kell a sereget.
nekem is minden 20-50%-kal többet fogyaszt, mint amit a nép mondák elfogadnak legitim értéknek.
JTD-nél az internet szava az, hogy "6 liternél nem eszik többet", na ezt nálam csak országjáró túrákon sikerült, de a melóbajárós átlag használattal 9 körül volt, sok dugóval (nem az EGR-ben!!!)
Priusnál is az első fogyit 6,03-ra sikerült kihozni kíváncsi vagyok most ez az akku karbantartás mit változtat. amit a mai tripen észre vettem, hogy sokkal többet hagyja menni csak villannyal és mintha gyorsabban töltene vissza az akku. plusz mivel több a villanypóver, kevésbé bőgeti a motort is. -
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS routerek
- Autós topik
- Lightyear - befektetési app
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- LEGO klub
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Motoros topic
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- OLED TV topic
- Távol-keleti webshopok OFF topikja (játékok, kuponok, stb.)
- További aktív témák...
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!