-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
+1, sokat járok az északi partra, kerülöm a csúcsidőszakokat a pályán, így gyorsan le lehet érni (rekord 1 óra 5 perc háztól házig). Egyébként tavasz, ősz és tél a 3 kedvenc hónap - nagyon szép, nincsenek sokan, nyugis. Ha beválik a homeoffice világa (szerencsére a szakmámban működőképes), akkor akár le is költöznék.
Szerk.: régi felület monnyonle, erre akart válasz lenni: 175277 Magnum_
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Ha már fogyasztás: Hungaroring nyílt nap után 19.1-et mutatott a BC. Tud ez enni, ha kergetik.
-
brumi1024
veterán
Nagyon jó volt. Most voltam először, szóval nem tudom mennyire szoktak sokan lenni, de a pálya teljesen élvezhető volt ebben a létszámban, 8-9 autó volt menetenként. Nagy bátran (és nem elég alaposan átolvasva a tájékoztatót) bejelöltem a 2-es kategóriát (150 LE felett), szóval a 2 20 perces körömben volt 2/3 Porsche 911/718 (a sportosabb változatok, de nem GT-k), egy olasz M3 (ő nem volt kezdő, gumimelegítőben hozta a csere kerékszettet), E63s AMG, Mustang, valamelyik SL Merci, illetve a másodikban Type R és egy TTRS is. Mókásan néztem ki ebben a sorban, két Porsche közt. Ettől függetlenül hibátlan volt az első menet, az M3 és a Porschek elmentek, utána teljesen soloban mehettem, kétszer találkoztam Porkéval. A második már kevésbé volt problémamentes, beszorultunk a TTRS mögé a Civic-kel, és annyi tartalékunk nem volt, hogy elmenjünk mellette, viszont a legtöbb kanyart nagyon lassan és nagyon rossz íveken vette (közel hajtűkanyar belső íven, középről kezdett neki mindennek, és végig fékezett), és hiába jöttünk ki jelentősen gyorsabban, egyenesben nyomta, így beszorultunk mögé. Végül aztán elengedett, szóval ott is volt pár jó köröm.
Az autót nem éreztem egyáltalán kevésnek a tudásomhoz, szerintem a mezőnyben átlagosan mentem, de a fék nem panaszkodott, végig fogott ahogy kell, a gumikon rendesen látszott a használat, de a gyártó is 80-20 közút-pálya használatot ajánl, úgyhogy bírta és tapadt ahogy kell. 190 környékéről erősen fékezve észnél kell lenni, mert rövid az autó és nagyon elkönnyül a fara, ezen kívül viszont nagyon kezes. Teljesítményben is oké volt így a gyári felett, simán tartottam kigyorsításokkor a tempót az (előző gen) TTRS-sel és a Civic Type R-rel. Egy sperr persze sokat segítene, de most végig bekapcsolt (de sport módbeli) menetstabival mentem, nem elsőre akartam emberkedni. Itt amúgy végre van értelme a Sport menetmód-Sport váltómód kombónak, közútra nagyon durva.
2x20 perc amúgy nekem bőven elég volt, fárasztó azért.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz szabonagyur #175707 üzenetére
Vagy nyomaték, abban a kasztniban a 450 nyúlmókusos változat van a B58-ból, míg a vetélytárs dízel (40d) 680-at tud. Bár 0-100-ban nem lassú (sőt, 5.8-at ígérnek), de autópályán már nem érdemes nagyon tolakodni vele, ott inkább kényelmes.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Biciklis pofátlan(tan)ítás.
Gyanítom voltak meglepett arcok, többen nem úgy néztek ki mint akik számítottak arra, hogy valaha megállítja őket a rendőr -
brumi1024
veterán
válasz stickermajom #175731 üzenetére
Nem tudom, itt érdekelt volna a megállítás utáni szóváltás is.
-
brumi1024
veterán
válasz MasterMark #175936 üzenetére
Nem igazan latom a pelda relevanssagat. Az igaz, hogy egy ujabb sav nem feltetlen csokkenti a menetidot, de biztosnak sem erdemes venni, mert rendszerszinten kell nezni. Mi a leggyakrabban hasznalt szakasz, mettol meddig mennek a kozlekedok az uton, hol a forras es hol a cel. Empirikus tapasztalatok alapjan illetve mivel mindket "vegen" a korut emlitett szakaszanak egy viszonylag nagy ateresztokepessegu "nyelo" van (Petofi hid, Margit hid), az egy savra csokkentes szuk keresztmetszet lesz, tehat noveli a menetidot.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Totalcar/Hungaroring hibrid/villany vezetéstechnikai tréning. Ez mitől lett ilyen drága (50k)? Fillérre pontosan nem emlékszem a sima tavalyi árára, de kb ugyanezt tartalmazta és emlékeim szerint 25 körül volt.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz BigBlackDog #176956 üzenetére
Attól függ. Németek (legalábbis azok, amikkel találkoztam, F szériás BMW-k és származékaik, újabb Audik) egyáltalán nem bánják a manuális hajtást, se előre (a motorháztető fele) se hátra, szépen kiakad a "menetből", elektromos behajtásra pedig, ha jó pozícióba kerül a motor viszi tovább. Kiakadva pont úgy mozog, mintha manuális lenne.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz stickermajom #176959 üzenetére
Igen, épp ezért lep meg ez a user friendly hozzáállás.
-
brumi1024
veterán
válasz parandroid #176968 üzenetére
Bár általában a piros mini nem hozza ki a boyracerekből az állatot
+1, engem gyakran konnyu predanak neznek. -
brumi1024
veterán
Igaznak tunik az uj Mini GP 5.2-es 0-100 ideje, FWD hot hatchek kozt (tuningolt Focus ST, i30N es Civic Type R) komoly.
-
brumi1024
veterán
válasz kisza25 #177024 üzenetére
Ez sokszor előjön, viszont a videót távolról sem mondanám mérésnek, pláne nem ténynek. Ugyanazokon az útvonalakon sem tudok pontosan azonos fogyasztást produkálni, általában van pár deci különbség a tankolások közt, pedig nekem csak 400 km-en kell, nem 800-on. A többi változóról pedig nem is beszélve (időjárás, forgalom, vezető fáradtsága/ébersége). Ha körutat mentek volna kb azonos forgalmi viszonyok mellett, vagy egy zárt pályán tették volna ezt meg, akkor lenne valami valóságalapja, így viszont csak azt "bizonyították", amit már az elején is szerettek volna.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz kisza25 #177027 üzenetére
Ezzel is ugyanaz a baj: nem ugyanaz a terep, nem ugyanazok a közelekedési viszonyok, más az aszfalt minősége (ott kevesebb a háborús övezet amit országútnak hívnak), még a sebességkorlát is más. Én nem tapasztaltam üzemanyag miatti eltérő fogyasztást, pedig gyarkan járok és tankolok ott - patthelyzet Az egyik Totalcar mesterkurzusban utánamentek ennek, azt sokkal inkább korrektnek tartom, mint ezt a “mérést” a fenti videóban.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Beteg amit a Porsche összehozott ezzel az új 911 Turbo S-sel. Még a McLaren 720S-nek sincs esélye negyedmérföldön, a Taycan meg állóból sem tud elmenni.
-
brumi1024
veterán
Gratula RBalint
-
brumi1024
veterán
Új M3 is megkapta a 4-es féle hörcsögfogakat.
-
-
brumi1024
veterán
válasz ΞΔGLΞ #178015 üzenetére
Persze, ezt meg lehet érteni, meg nem arról szólt (szerintem) az eredeti állítás, hogy egy Swiftet jobb vezetni mint egy M2-t, hanem inkább arról, hogy az M2-t jobb lenne vezetni, ha 300kg-mal könnyebb lenne. És ez (nagyon leegyszerűsítve) mindenre igaz, a súlycsökkentés a legjobb tuning, mindenen javít.
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #178403 üzenetére
Nagyon eszi a feket a palya ha hajtod. De a lenyeg hogy nem volt belole nagyobb baj.
Ugyanitt erdekesseg: mit kell cserelni egy palyara felkeszitett M4-en 36 kor Nordschleife utan. -
brumi1024
veterán
válasz parandroid #178731 üzenetére
Hát ha a kicsiről beszélünk (a Clubman már inkább Golf méret+4WD), akkor a GP a 306 lovas, az nem csak feláras, hanem limitált (3000db, egyről tudok jelenleg itthon), és nincs hátsóülés, plusz árban már erősen közelít az M2 Comp-hoz.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz parandroid #178741 üzenetére
*GP3 ami most jött ki. Amúgy sajnos nem tűnik akkora truvájnak, nagyon közel van egy FWD M135i technikához , megosztó külsővel, sperrel. Tesztek felemásak róla, de gyorsnak gyors, a sima M2-nél gyorsabb a Nürnburgringen.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!