Hirdetés
- Silent Hill 2 Remake - Középpontban a PS5-ös kiadás
- SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Elindult a nyílt teszt
- Hosszabb előzetesen a Tomb Raider animációs sorozat
- Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
- Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz Magnum_ #156003 üzenetére
Ok, de melyik motorral? Ennek igy nincs sok infoerteke sajnos
Ha a kifutott boosterjet, annak vissza lehet vonni utolag a tipusengedelyet es akkor nem hasznalhato vagy mi? Ha az uj boosterjet hibrid, akkor meg megoldjak sw update-tel gondolom. (Persze a regin is lehet updatelni ahogy a vw is tette a botranydizelekkel) -
rbalint88
addikt
válasz 6030D #156142 üzenetére
Magnum a topik jogásza, de pórias megfogalmazásban az a lényeg, hogy ha nem azért mész ki, hogy megelőzd, hanem a külső sávban haladva utoléred, akkor elmehetsz mellette.
fantOmi: be kellett volna menni mögé és kivillogni a külsőbeMás: DSG javításos sztori [link] ezalapján nem tűnik annyira fosnak a szárazkuplungos DSG sem, persze biztos, hogy nem szeretném kockáztatni a malacperselyt érte a továbbiakban sem
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz #89309696 #156540 üzenetére
azzal kiegészítve, hogy sok helyen lehetne emelni a határt nagyobb utakon 50-ről 60-70-re és megszüntetni a KRESZ-ben azt a gyakorlatot, hogy kereszteződésenként ki kell rakni a sebességkorlátozót, ha eltérés van az alap megengedettől. át kellene alakítani úgy, hogy van egy nyitó és záró tábla. balra és jobbra is így csinálják. a németeknél és szlovákoknál nem emlékszem hogy van.
9km/h fair deal, kis lejtő még nem zavar bele, ha alapvetően tartod a megengedettet. -
rbalint88
addikt
válasz Dluinet #156542 üzenetére
egyrészt felesleges, másrészt a záró tábla egyértelműbben határozza meg a sebességhatár végét, mint egy kereszteződés. pl amikor egy egész településen van 40-es korlátozás, akkor ott az egész település van végigverve 40-es táblával. idiótaság. lásd Budakeszi. sokkal egyszerűbb lenne az elején kirakni a 40-est, végén az áthúzott 40-est, mint Ausztriában.
-
rbalint88
addikt
válasz gzbotii #157027 üzenetére
Hulyek es ostobak az emberek. Tegnap voltunk focimeccsen (en csak aldozat voltam, kiesett a sofor es csak en tudtam megoldani a kollegak fuvarozasat), ez a ket ora a szurkoloi szektorban megvilagitotta kicsit, miert ennyire polarizalt a kommunikacio minden temaban. Egyebkent a davosi csodakonferencian is elokerult komoly kockazatkent a polarizalodo tarsadalom, es ugye azt lattuk mar, hogy nem szerencses, ha a szelsosegesek tornek elre (fasizmus, kommunizmus, tsaik).
-
rbalint88
addikt
válasz brumi1024 #157184 üzenetére
ez a töltéspara nem hangzik jól. meg a többi sem, ebben az árkategóriában ezek már cikik. még az anyagminőség a leginkább megbocsátható, de a zörgéstől kilennék. az bárhány éves, bármilyen kategóriájú autóban őrületbe kerget, szerintem egy ilyet visszavinnék miatta és visszakérném a pénzt.
Gaben92: főnök még mindig lenéz, pedig 2 éve használja. van, amikor kattanásra azt hiszed jó vagy és N-be vagy P-be rakja mégis.
Gyári teleszkópot ne kelljen már minőségire cseréni... főleg egy 30 millás autón...&Fehér Farkas: nagyon jámbor népek a hollandok, szerintem nekik nem okoz ez különösebb lelki törést.
-
rbalint88
addikt
válasz sutszi #157272 üzenetére
+1. szerintem is aki normálisan áll hozzá az autószereléshez és komolyan gondolja a dolgot, ki akarja magát nőni a következő novothtibivé, az be fogja ezt vállalni és szvsz nem jár rosszul. emlékeim szerint pár éve nettó 200-at kínált, ami akkor nem volt rossz pénz.
Magnum_ : vegyed, jó lesz. otthoni porszívóból most kb lehet szar és fos közül választani, szívóerőben ezek a mostani csendesek sehol nincsenek egy tíz éveshez képest sajnos. egy jó értékelésű, normál áron 60k-s bosch-t vettem BF-kor, csalódás a régi samsung után.
-
rbalint88
addikt
Nem vagyok egy SUV-os csavo, de ez tetszik. Foleg az allapota miatt
[link] -
rbalint88
addikt
válasz Tsebacsi #157296 üzenetére
hobbiautónál talán az kevésbé fáj, hogy nem mehetsz vele minden nap, az lesz egyre nagyobb probléma, hogy tartsd életben. vannak olyan alkatrészek, amik újonnan már nem feltétlen kaphatók, bontani meg nem érdemes. tömítések, gumicsövek, stb, ha abból valami speckó cucc elpukkan, akkor lehet felszántani az internetet mély-Kínától Alaszkáig egy 5ezer forintos alkatrészért, hogy ne csak egy többmilliós vaskupac legyen az udvarban, hanem autó.
a nagyjából ezzel egykorú 156-hoz is nehéz (és drága) volt már találni pár dolgot 2 éve is, pedig az is egy viszonylag nagy példányszámban eladott autó. szóval hidd el, a hobbiautózásban nem az a nehéz része, hogy egy-két hétre ki vagy tiltva a belvárosból még csak nem is a 15-20 literes fogyasztás
ebben a blogban a srác szépen leírja, hogy mit össze lehet szopni egy 540i-vel, hogy autó maradjon és jó állapotú legyen: [link]
az Audira is ráugrott első évben 800e, ebből mondjuk 130e a fényszórócsere, ami nem volt kötelező. ebben benne van a vásárlás utáni elég átfogó nagyszerviz, e-h tárcsa-betét, 17" felni és gumi nyárra, 16" gumi télre (de minek kb), egy kis tetőjavítás 60-ért, hátsó gátló csere.
racionálisan biztos nem éri meg (mondjuk egy kabriónál eleve nem feltétlenül a racionalitás irányából érdemes vizsgálni a kérdést), de mivel nem tervezzük eladni, így ez majd szépen eloszlik évekre és úgy már nem lesz vészes költség. rá van kalkulálva évi 2-300e Ft a felmerülő dolgokra, de idénre még egy kipuffjavításon kívül (max 50k) nem tervezek egyelőre semmi plusz költséget az olaj-szűrőcserén felül. ellenben idén reményeim szerint szanaszét krúzoljunk vele az országot, meg talán még azon túl is, ami nehezen forintosítható élmény -
rbalint88
addikt
előbb láttam az új Suzuki S-Cross és Vitara reklámot, a Vitara megint kapott új fényszórót és úgy tűnik, most már alapáron is LED kerül bele, automatikus magasságállítással. de ahogy nézem, csak a tompított LED és semmi mátrixos okosságot vagy automata távfényt nem tud.
-
rbalint88
addikt
válasz EQMontoya #157350 üzenetére
eUp és villanySmart feletti kategóriában szerintem ciki villanyosban a halogén. ettől mégaz i3-ban sem alap ám a led fényszóró, pedig az még a Leafnél is egy kategóriával drágább. de az e-Niro és a Kona EV is halogénes szerintem alapból. amivel egyébként nem lenne baj, mert tud az is jól világítani, csak ha már megkúrjuk a fillért minden megtehető méterért, akkor lehet, hogy nem a 2x 55W-os pilács a célravezető
-
rbalint88
addikt
válasz #89309696 #157354 üzenetére
egy sima "buta-LED" lámpatest legyártása szerintem szumma 50 dodó/euró felárat jelent autónként maximum. kell rá egy venti, némi elektronika és hűtőborda. ha nagyon igényes vagy, akkor jobb fajta magasságállító motor, ami bírja a folyamatos korrekciót. egy sima parabolatükrös LED fényszóró nem nagy mutatvány, kvázi kicseréled benne a halogén izzót ledre és kész (nyilván sarkítottam ezzel). annak tükrében zavaró fillérbaszás ez, hogy cserébe meg lekapcsolja a klímát a villanyautó, de még a szellőztetést is, holott a fényszóró fogyasztása esélyesen több, mint az utastéri levegőkeringetésé.
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
Meg emelt fenyereju se kell. Elantraban, V60-ban es A4-ben is Osram Ultra Life van, tokeletes a fenye. Oke, nem rajos kek, hanem sima halogensarga, de csodasan latni vele. Ellenben mivel autoszerelo ES nogyogyasz vegzettseg is kell az izzocserehez (lampatestet ki kell szerelni) a 3-bol 2 auton, igy a novelt elettartam fontosabb szempont volt, majd kiderul, hogy mennyit bir a hirdetett 4eves garancialis idoszakbol.
Audiba gondolkodtam leden, ha mar projektoros, de egy osram vagy hasonlo draga jatek (30+) es altalaban nem fer el a fenyszoroban, mokolni meg nem akartam. -
rbalint88
addikt
válasz footy #157500 üzenetére
Alfaknak hiresen szar a vilagitasuk, meg a xenon is. Meg ugy egyebkent az olaszok nem igazan csinalnak jol vilagito autokat, bravo/brava, punto mk2 is tutira gyenge fenyu, de biztos lehetne meg sorolni, kinek mivel van tapasztalata. Insignianak meg eleg brutal fenye van, mondjuk vakitja is a szembejovot (gyarilag).
Nyilvan ha lehet valasztani, en is a matrixledes csodacsodat valasztanam, de egy jol megtervezett halogennek is tud eleg jo fenye lenni ahhoz, hogy ne sirjon az ember fejlettebb technikaju vilagitas utan, ennyi. -
rbalint88
addikt
válasz EQMontoya #157523 üzenetére
Gyarilag is sok auto jon 6000kelvines xenonnal es a LED-ek is 6000-6500kelvin kozott vannak. A szeleknel, fenytoresnel lehet kekes-lilas elszinezodes, ami szembejovokent zavar, de a vezetoulesbol nezve nem latszik.
4300kevines osram original nekem is kicsit sargas volt.Munez: a xenon izzo ahogy oregszik ugy lesz egyre hidegebb a szine, ezert ujonnan a rairtnal melegebb fenye van. Ha uj a 6000k izzod, az kb 5000k lehet. Kb az elettartama felenel hozza a rairtat, aztan a vegere elcsuszik 6500 fole is.
-
rbalint88
addikt
válasz Magnum_ #157561 üzenetére
az állapot mindegyiknél baßó, de mint típus csak ez triggerel. viszont ez nagyon. az E39 FL M-Packet-tel nagyon be van akadva nálam évek (évtizedek?) óta, de már lemondtam róla, hogy legyen. napi járósnak sajnálnám, hobbiautóként meg tudok mondani sok minden mást, amit előbb vennék. azt meg már kitapasztaltam, hogy max egy napi járós és egy hobbi az, amit racionálisan tud menedzselni az ember.
mondjuk szomszéd jól csinálta, mert a 911 mindenre IS jó válasz[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Magnum_ #157563 üzenetére
volt másfél év, amikor nem céges volt, sőt egy hónapig volt 3 saját is a menedzselést ne anyagi értelemben értsd, el lehet verni egy autóra is annyit, hogy az megfeküdje a pénztárcát. logisztikailag tud bajos lenni, főleg ha nem tudod egy helyen tárolni őket.
a menőségét nem vitatom, csak sajnálnám elkoptatni. nekem a Note 2-3 állapot való, ahol már vannak használati nyomok, de műszakilag jó a kocsi. az Audi se tökéletes esztétikailag, de így is rohadtul féltem, szerintem egy ilyen állapotú autóba belebetegednék, az élvezet rovására menne.
-
rbalint88
addikt
válasz #89309696 #157623 üzenetére
#sperrtmindenbe!!!*
nyitott diffis autóknál igen sokat tud segíteni taknyos-jeges úton, hogy legyen érdemi hajtás. tényleg csak programozás kérdése lenne, mert a 4 csatornás fékerőelosztó ott van mindenben, amiben ESP van, hardveresen ugyanazt használná, nem igényelne plusz fejlesztést, csak a szoftver. igazából annyit kellene beleírni, hogy ha a kerekek között x%-nál nagyobb a fordulatszámkülönbség adott kormányszögeknél, akkor ne a teljesítményt korlátozza, hanem a túlpörgő keréknél növelje addig a féknyomást, amíg határértéken belülre kerül a fordulatszámkülönbség.*mindenbe IS! mechanikusat.
-
rbalint88
addikt
válasz Skillet #157878 üzenetére
Nem igazan van ertelmes turbofelujito. A legtobben kinai fos alkatresszel dolgoznak, kulonbseg csak a beepites minosegeben van. Ferryker regota csinalja, dragak is viszonylag, en is hozzajuk vinnem, ha most lenne ilyen gondom. Btw nem megoldhato/egyszerubb atalakitani egy turbosra?
-
rbalint88
addikt
válasz Skillet #157903 üzenetére
az a baj a felújítással, hogy sose lesz olyan, mint egy új. nekem elég rossz tapasztalataim vannak a felújított turbókkal, pedig mindenki megbízhatónak mondta azt a céget, ahol csinálva lettek. az alfán az egyik 20k km-t bírt, a másik 200 km-t (akkor adtam el vészes gyorsasággal és hatalmas bukóval az autót) , sógor focusán szintén kb 20k km után kezdett el fütyülni, ott a geometria sérült meg, azt megcsinálták, de kb 5k km után visszajött a hangja, de még utána 30k km-t ment problémamentesen, két hete adta el az autót, úgyhogy a továbbiakat nem fogjuk tudni követni.
szerintem kérj ajánlatot a felújításra és próbálj utánamenni annak, hogy mennyi lenne két gyári új turbó.turbólyukra: pedig az a jó, amikor hátba ver. "ha már turbós, legyen paraszt" jeligére
-
rbalint88
addikt
válasz Skillet #157907 üzenetére
pedig logikus. a turbógyártók nem adnak el alkatrészt, mert az nekik nem biznisz. pótalkatrész tehát csak utángyártottból létezik, amiből van kb három minőségi szint, a teljesen szar, a középszar és az egész jó. utóbbi már elég tartós is lehetne, de ott van még egyik kockázati tényezőnek a turbóház, ami lehet szemre jó, de vetemedhetett már a használat alatt minimálisat a sok hőhatástól. a másik kockázati tényező pedig az, hogy a felújítást végző műhelyben egyrészt mennyire képzett és lelkiismeretes szakember végzi a munkát, másrészt a gépeik mennyire pontosak. végül ott a szerelő, aki még elcseszheti a beépítést. gondolom feldobtalak
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #157912 üzenetére
Senki nem ad tobbet. Ennyire keteselyes a felujitas, tobb garanciat vallalni tul nagy kockazat lenne.
-
rbalint88
addikt
válasz MunezXBK #158146 üzenetére
ez jó hülyeség, 40-nél még a legtöbb autó hármasban pötyög, 50-nél meg már 4-esben, alacsonyabb fordulaton, alacsonyabb fogyasztással, ergo kisebb károsanyag kibocsátással.
dj79, F_Zolee: kevesen vesznek ennyiért E46-ot szerintem, mert annyi pénzért már E90 is van, ami újabb, menőbb, stb.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
Láttam már sok igényes hirdetést, de amit ez videóban mutat, az új szint itthon szerintem. [link]
-
rbalint88
addikt
válasz Magnum_ #158280 üzenetére
mekkora futás/mennyi idő volt nálad a leghosszabb? nálam asszem 32k km volt a max és 3,5 év. én azokat nem értem egyelőre, akik évtizedeket képesek eltölteni ugyanazzal az autóval...
CactuS: mi az, hogy szép hangja van 5 hengerhez képest ??? hát azéééé van szép hangja, mert 5 hengeres ennyit én se adnék érte, csak az RS Q3 teszt kapcsán nyomtam egy csóróálmodozást hahun. hát nem lesz népautó az RS3, 9,2M az alja jelenleg itthon.
-
rbalint88
addikt
válasz molnarpeter #158541 üzenetére
Hat ahogy Magnum is irja, egy alapos faszazast igenyel. Nekem gyanus a mindket hatso sarvedon furt antennalyuk
-
rbalint88
addikt
válasz #89309696 #158888 üzenetére
Hehe, van benne valami en is szivesen atulnek barmikor villanyosba, foleg egy komolyabb darabba (ampera, v60 d6, eup, 2ajtos smart volt meg eddig, de abbol a komolyabbak nem EV-k, hanem PHEV-ek ugye) Varosinak meg egy eUP-ot vagy 2ajtos smartot is elnek, mindenesnek valami kompakt phev lenne az ultimate a jelenlegi (tolto- es hatotav)helyzetben, de remelem 5-10 ev mulva eler oda az infrastruktura, hogy egy EV-vel is kenyelmes lesz atszelni Europat, mert minden sarkon lesz szabad villamtolto.
-
rbalint88
addikt
válasz Magnum_ #158938 üzenetére
Pedig kenyelmesebb a robogo, amikor csak kozlekedni kell es nem dedikaltan motorozni akarsz. Kiutott limiterrel mennyit megy? Multkor az Arpadon 90-nel haladtama a forgalommal, de elsuhantak mellettem erzesre 110-120-as tempoval.
Amugy ennyiert vennek egy JO hasznalt smartot, nem sajnalosnak. Telen, hidegben, esoben-hoban nem fogsz motorra ulni, foleg nem szepruhaban... es ezze nem lehet bevasarolni se meg asszonyt vinni se. Ja es mosni se lehet annyit, mert hamarabb elfogy -
rbalint88
addikt
válasz kisza25 #159153 üzenetére
Pedig a sedan hulyeseg.* Ha szepseg kell, legyen kupe/kabrio, ha csomagter, akkor meg kombi/egyteru/suv.
Ketszer volt szedanom, a hatso ablaktorlo hianya nagyon zavart mindkettoben, az alfaban nem volt radar sem, ugyhogy abban meg jobban plusz abban meg a csomagternyilas is kicsi volt, szoval nagyobb meretu cuccot berakni eselytelen volt.* az octavia fajta 5 ajtos segge egybe nyilik “szedan”-okat csipem, abbol kellene tobb nem ezekbol nagyobb targyakkal pakolhatatlan verziokbol. Arrol nem beszelve, hogy szerintem 5er BMW alatt jobban is neznek ki a felig-meddig csotanysegguek, mint a klasszik 3 dobozos szedanok.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen