Hirdetés
- StarCraft hírek: Készülhet egy új játék, miközben Game Pass-be tart a széria
- Unknown 9: Awakening - Amit a játékról tudni érdemes
- Jövő hónapban Xboxon is kipróbálható lesz a Fragpunk
- Újabb kedvcsinálón a The Last of Us TV sorozat második szezonja
- Újabb játékmenet videót kapott a Dragon Quest III: HD-2D Remake
-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
rbalint88
addikt
válasz Gaben92 #150823 üzenetére
ez mondjuk jó lenne itthon is, a kutak háromnegyede lehetne ilyen. a kedvetlen tölthetemajobbikatholkéccázasom kutasok helyett inkább kommunikálnám a szükséges minimumot az automatával...
az a bajom amúgy a benzinkutakkal, hogy tartja a markát a jattért a kutas, amikor a munkáját végzi, azt se feltétlen kedvesen vagy legalább szakszerűen - ha én tankolok mellé, legalább csak magamat hibáztathatom - , a plusz szolgáltatásokért fizetek, pl ha a guminyomást ellenőrzik vagy lemossák a szélvédőt, de utóbbit nem szeretem, mindig szarul csinálják, előbbinél meg általában kedvetlen, hogy hajolgatni kell... -
-
rbalint88
addikt
válasz Integrale #150836 üzenetére
ott rontjátok el, hogy azt kell mondani "köszönöm, semmit". azt 99%-ban megértik. egyszer kérdezett vissza egy riadt őzikeszemű vissza, hogy biztoooos? mondom igen, teljesen. azóta ő se.
Gaben92: az X-XS-11Pro vonulat nem tepsi, viszont rohadt drága...
molnarpeter: ilyen tészta kell!!!!
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz MasterMark #150852 üzenetére
Unokatesomnak is ilyen van a volvoban. Ujonnan nagyon szep (mar akinek), de egyszeruen nem lehet normalisan tisztitani, koszosan meg botranyosan nez ki. Pedig a jo anyagu gyari szovetbol siman ki lehet csapatni a mocskot, nem ertem miert van szukseg ilyenekre. A hotalca mas kerdes, de mivel nincs ho...
-
rbalint88
addikt
Latom, hogy holnap hol lesznek problemak, ha ma nem fog olvadni. Megint a meglepetes erejevel hatott a kozutkezelore a havazas...
focvis, hogy muzsikalt a negyevszakos? -
rbalint88
addikt
válasz focvis #151079 üzenetére
Kb erre szamitottam, lehet erdemes lenne beruhazni valami legalabb kozepkat telire (egy elkottazott fekezesen behozza az arat). Nagyjabol azt mutatja a kollektiv tapasztalat, hogy ekkora tomegu auton mar nem mukodik igazan jol a negyevszakos. Mondjuk azert a vredestein quatrac proval mernek kockaztatni egyebkent az alfan abszolut nem volt gond a negyevszakossal havas fekezesnel, igaz az csak ~1300-1400kg
maykol: mondjuk onnan kb eleg meglokni, aztan nehany erintobol lecsuszik a deli palyaudvarig
-
rbalint88
addikt
válasz Gsx-rr #151094 üzenetére
Pont amennyi bmw 3er es merci c-klasse. Utobbibol talan nem volt kurblis hatso ablakos, de azt is meg tudtad rendelni vegan, mindenmentes kivitelben. Aposnak b6 kombi van, fapad plusz (kurblis, de ulesfutes, tempomat, multikormany, autotelefon), nekunk b6 cabrio (felbor, ulesfutes), egyiknek se zorog a betere semennyire, meg rossz uton se, szoval azert ilyen ertelemben megvan a premiumsag sajnos az ujabb b8-ak sokkal jobban pusztulnak belul.
-
rbalint88
addikt
válasz Gsx-rr #151170 üzenetére
Ez jol nez ki. Mondjuk a sarat, sos levet nem tudom errol is hogy mosod le. A MasterMark altal is hasznalt van unokatesom volvojaban, amig uj, nagyon szep, de se nagynyomassal, se habkefevel, se semmivel nem jon le rola a kosz teljesen. Es mivel vilagos, ez latszik is elegge.
Nekem az audiba nem kell, telen (is) csak szaraz idoben hasznaljuk, a ceges meg... ceges. De a het eves gyari szovet kulturaltan nez ki, pedig ez se volt cserelgetve telire gumira, ugyhogy nem koltok ra.Sacco: szereltesd. Nem veletlenul a munkadij a tobb es nem a futoszal octi2-ben a klimapanel resze az ulesfutes kapcsolja, inkabb ne eroltesd ja es legyen, egy csoda.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz MasterMark #151186 üzenetére
Ugyanolyan mintaju, mint a tied, petex vagy rezaw asszem. Konnyen lehet, hogy ugyanonnan jott
-
rbalint88
addikt
válasz Flowtation #151287 üzenetére
Vagy felrakod hasznaltautora 100ezerert, alkatresznek, hibaleirassal.
Tsebacsi: 118i az, azert olyan halk
-
rbalint88
addikt
válasz MasterMark #151308 üzenetére
szerintem átlagember nem túl gyakorlott az ilyenkor szokásos ügymenetet illetően, részéről, amikor a kulcsot átadja a bontósnak és van egy legális papírja arról, hogy az autó már nem tartozik a felügyelete alá (hogy az mire szolgál, az más kérdés) elintézettnek tekintődik az eset. onnantól tényleg a bontós lelkiismeretére van bízva, hogy mit csinál az autóval.
nem tudom, innen a topikból aki még nem vonatott ki autót, hány százalék nyomná fejből jól, hogy mi a helyes process. igen, akinek van egy kis józan esze, az megguglizza, de aki bizalmi alapon rábízza a bontósra, az át lehet így ejtve.
alapvetően szerintem aki bontóba viszi az autóját, azzal a szándékkal teszi, hogy az ne kerüljön vissza a forgalomba, mert nincs megfelelő állapotban hozzá. ha tovább szeretné értékesíteni, akkor kereskedésbe vinné...
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
ezek komolyan vették, hogy #soseveddel, sőt ez már #soseneveddel
[linkDriver Clocks 103mph Average Speed Over 2800 Miles, Smashes Cannonball Record] -
rbalint88
addikt
válasz Tsebacsi #151319 üzenetére
furcsa... google hirdetésben a felsorolásnál 118i-t írnak, meg hangra és fordulatszámmérőre is benzines volt, amivel mi mentünk. lehet bekerült pár 118d is, de legalább tutira rosszul van feltüntetve itt a teljesítmény, mert a benyás 136, a dízel meg 150 lovas. kiátlagolták
-
rbalint88
addikt
válasz gzbotii #151583 üzenetére
szar az összes, kivéve a céges autó, mert az a legjobb autó
más: hülyék ma (is) az emberek. jobbra tartást nem ismerik, még nekik áll feljebb, direkt akadályozzák/veszélyztetik a másikat. száradna le a pöcse az összes ilyennek. pedig csak Biatorbágyra mentem ajándékot vinni egy menhelyi kutyának, de ezen a 2x15-20km-en is le tudtak hozni az életről
-
rbalint88
addikt
válasz EQMontoya #151604 üzenetére
fordoknál, francia autóknál és merciknél (főleg vito tesó edisönökön) is elég gyakori az össze-vissza világítás. gondolom a kábelezés minősége nem kielégítő. plusz ha beletúr valami igen hozzáértő, akkor aztán vannak még csodák. ha elég ügyes, még akár az autó is le tud égni tőle.
hozzáteszem az avensisen is volt testkábel probléma, pedig az csodajappppán és csak 13 éves volt.
-
rbalint88
addikt
válasz Magnum_ #151850 üzenetére
Igen, mokas az i3, nem veletlen csinaltak s-t belole. Gondolom azzal esoben is be lehet fordulni 20-al tobbel drivenowos i3 probajan pislogtam egy eroset, amikor kitekert kormannyal egyenesen indult meg vizes uton
kult lesz belole, csak jusson el addig. A karbon utascella nem javithato, igy ezek biztosan fogyni fognak, na meg a cascoja eleg huzos, 400k alatt nem talaltam. Ami a javithatatlan utascellat figyelembe veve viszont kotelezo...
-
rbalint88
addikt
válasz fant0mi #151978 üzenetére
Ilyenek vannak a soroksarin a mupanal meg a hungaria koruton a kerepesi es kobanyai kozott valahol emlekeim szerint.
ahogy Caczus is irta az osszes nem local hero mentem osszefossa magat tole/zoldnel nem indul el, mert hat piros is...a visszafordulas-gate-hez csak annyit tennek hozza, hogy mindig a rendornek van igaza. Persze jogaszoknal lehet kivetel, de ott se valoszinu, mert osszetartanak. Valamint sok helyen egymasnak ellentmondo a felfestes, tablazas, lampa iranymutatasa, ott erdemes jozan esz szerint menni. Szoval ahol kotelezo haladasi irany tabla van es nincs a lampaban se visszafordulast engedo nyilacska, ott akkor se fordulj vissza, ha nincs tilto tabla, mert valoszinu telibe fognak verni es a sajat savod forgalmat is akadalyozod. A szell kalmanon is sokan probalkoznak vele, ismeros is beszopta. A 30k bunitbol a
”de nincs kint tilto tabla” mondattal sikerult 50k-sat varazsolnia. -
rbalint88
addikt
válasz EQMontoya #152006 üzenetére
Mondjuk a rendori tekintely visszaallitasa se artana. Forgalomban a rendes, nem alcazott rendorauto mellett is barmit csinalhatsz, nem szed ki, meg csak rad se villant, hogy tudjad a szabalyokat. Igy nehez komolyan venni oket... Ott van a sok szep autojuk, jarorozzenek, bunmegelozzenek,
kurjak seggbebuntessek meg, aki raszolgal. Es ha meg mindig pofatlanul kozlekednek az emberek, akkor sunyuljanak a jeloletlen autoval. -
rbalint88
addikt
válasz MasterMark #152093 üzenetére
Mondjuk az szomoru, hogy foleg gazolajnal sokkal jobb minosegu a schwechati, mint a ‘battai. A kenyes dizeltechnika kevesbe lajkolja a kenes szar orosz olajat... legalabb olcsobb lenne, de meg csak az se... benzinnel nincs erdemben merheto osztrak tapasztalat, dizelnel kb 10%-kal jobban eszik es csendesebb az osztrakkal (1.9jtd, 1.9pdtdi, 2.0pdtdi, 1.6tdci)
-
rbalint88
addikt
Elesett a varos. Budaorsrol a Margit hidig tobb mint egy ora lesz. 40 perce jovok, a momnal vagyok es meg 30percet ir a waze. Eletemben eloszor eros kesztetest erzek a buszsav hasznalatara, mar zsibbad a talpam a kuplungtol...
-
rbalint88
addikt
válasz rbalint88 #152142 üzenetére
1:12 lett a 15 km vege, egy kozepes kondiban levo futo lenyomott volna de delelott is a Budaors- Fehervari ut-Hauszmann sarok is 40 perc volt, nem is ertettem, de a boltos szerint megszokott az ilyen merteku kupleraj arrafele
Ki kellene mar talalni a teleportot vegre... -
rbalint88
addikt
válasz Tsebacsi #152155 üzenetére
Nalam az volt a csunya, hogy felhajtottam a palyara es onnantol 1-2, foleg 1 volt a laktanyaig, ott kb 500m-t lehetett menni 60-70-nel, aztan a bah elottol a moszkvaig megint foleg 1-esben araszolas volt.
Es a sok buszsavos kocsog elohozta belolem az erzest, hogy a rendoroknek mezbe es uvegszilankba martott gumibot analis illesztesevel kellene nyomatekositani, hogy a buszsavot nem hasznaljuk jogosulatlanul. -
rbalint88
addikt
válasz Doki16 #152184 üzenetére
Bp-n gyakorlatilag 4m a menet kozbeni idealis kovetesi tavolsag, mert 5m-re mar befer egy auto es be is toljak (autopalyan is)
A rahuzos megoldast valasztoknak en is odatartom a cegest, betetlap van az autoban... tegnap is egy cx-7-et visszatereltem a savjaba, hogy lesz szives indexet hasznalni... -
rbalint88
addikt
válasz #89309696 #152246 üzenetére
Kerdezz meg errol barmilyen nyugat-europait, hogy mennyi az az indokolatlanul sok
Amugy osszegszeruen nem fizetunk sokat, de a szolgaltas is olyan... Szoval oke, hogy a 450ezres autora a 60k/ev soknak tunik, de ha lerongyolnak, akkor a helyreallitasra lfszt nem adnak itthon*, mig kint korrekt modon kartalanitanak.
* ajanlom az avultatas, karon nyeres es stb kifejezeseknek utana nezest. Minden nem OT rendszamos, rendben tartott oregautos retteghet egy kgfb-s ugyintezestol, mert semmit nem fog viszontlatni itthon a beleolt munkabol es penzbol dokumentalt felujitas mellett se... -
rbalint88
addikt
válasz #89309696 #152249 üzenetére
A lakasbiztositas aranyaiban sokkal olcsobb es jobban is fizet. Ugye az egy casco jellegu dolog, a lakasra havi 3k korul van kisallatbiztositassal egyutt, az autora a teljeskoru casco havi 8 korul lenne, mikozben a lakas nagysagrendileg 20x ertekesebb az autonal.
Magnum: igen arra, csak en nem vagyok jogasz -
rbalint88
addikt
válasz TomMusic #152365 üzenetére
Igen.
CactuS: idióták az emberek. múlt hét szombaton volt az, hogy az első 500 méteren volt 3 kamikaze, mondom ha aznap nem törnek össze, akkor soha. Kimozogtam, remélem marad a soha ma meg céges buli utáni muszájautózás volt (disznóvágásra, ami részemről alkoholmentes volt), inkább extra követési távolságot hagytam, mert azért éreztem, hogy nem voltam a legfrissebb állapotban.
-
rbalint88
addikt
korrekt ajánlatok. megbízható családi a-b autónak vennék ilyet, csakis led fényszórós faceliftest, mint amilyen Dokié is volt. asszony ellenne vele. automata, pittyegők benne vannak, évente egy olajcsere. akkor se sírnék, ha cégesnek ilyet vágnának alám.
de azért kellene mellé egy hobbi/élményautója, céges elantrával hogy jártam... vasárnap este kiégett a balos tompított. oké, cseréljük ki (legalább nézzük meg, mi kell bele). fényszóró kupakja és a biztosítékdoboz között kb 1 centi, ott nem lehet nagyon varázsolni, szedjük ki. 3 csavar tartja, egy bele volt rohadva, erősebb voltam. A csavarnál, mert a fele beszakadt, mint a kullancsnak. ok, csavarok kint, jöjjön a lámpa. Volvonál ugye kihúzod a két pöcköt és elég triviálisan kijön a fényszóró, itt tetrisezni/feszegetni kellett, nem jött ki teljesen, szépen visszaraktam. feljöttem, jutub felcsap, jól csináltam mindent, csak bátrabbank kell lenni. ok, este 10, majd holnap. na de milyen izzó kell bele? jutub videóban is és mindenhonnan is az az infó jön, hogy HB3. hétfő reggel becsattogtam a melótól 200m-re levő bárdiba, vettem is két Hella márkájú HB3 izzót, este a kutya kifacsarása után neki is álltam a műtétnek, mely közben persze lemerült a műhelylámpa és a fényszóró kiszedése után konstatáltam, hogy ebbe biz' H7 van... szerencsére volt itthon, kicseréltem a jobbost is. remélem a DRL legalább HB3 izzós
-
rbalint88
addikt
válasz molnarpeter #152650 üzenetére
Nem ismeri az Elantra MD szeriat, csak a korabbiakat. Ceges szamlara ment, majd valamibe jo lesz
-
rbalint88
addikt
válasz tboy93 #152785 üzenetére
Plusz aki szan 5 percet az internetes utanajarasnak, az tudja, hogy a szarazkuplungos dsgben max 150k-nal kuplungcsere aktualis. Plusz ugye a kuplung kopo-fogyo alkatresz, maximalis I.J. kartya. Ha mechatronika baja lenne, akkor lehetne jogos a pampogas, de igy...
Szerelo is jo fej, majd cserelunk benne olajat pekek kezeben a szakma!!! -
rbalint88
addikt
válasz Redneck #152861 üzenetére
Egy rendes splash 1,3-1,4M Ft, szoval nem annyira eri meg atulni. Varosban az is 7-8 kozott eszik, szoval nem a megtakaritott uzemanyagkoltsegbol fogsz helikoptert venni szerintem ennek a hunyadinak se veszes a fenntartasa. Torni nem nagyon kell, az lehet huzosabb, ezen kivul nagy trukkok nincsenek benne. Es azert a splash hosszabb tavra nagyon nem
optimalis (ules, zaj, szelerzekenyseg), ezzel tobb kedvetek lesz a hetvegi kirandulasokhoz
Szoval szerintem ne csereld le. -
rbalint88
addikt
válasz Tsebacsi #152931 üzenetére
Meg kell mondani, hogy a fogyasztas viszi a penzt, at kell ulni egy ilyenbe, mert majd sokkal tobb penz marad utazni
ja amugy most az elantraval is sikerult 381km-re 36,8 litert tankolni, pedig ez csak 1.6szivo, kezis. “Jot tett” neki az allando dugoban allas. Szerencsere atlagsebesseget nem szamol, sztem 20km/h alatt lenne
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz aero. #152981 üzenetére
Nyugodjek bekeben.
a sarfelhordasra tenyleg kellene megoldast talalni, anyosekhoz menet is sokszor problema, tobbszor ereztem mar, hogy megy ki alolam az auto (nyilvan csak par centit) pedig ott nem szoktam szaguldozni. Emlekeim szerint a kreszben is benne van, hogy el kell tavolitani a szennyezodest az aszfaltrol... nagy ivben tesz ra mindenki
-
rbalint88
addikt
Ha mar ugyis temanal vagyunk. Lejottunk ma Bukfurdore anyosekkal, sogorekkal meg az lett volna a terv, hogy a furdonel talalkozunk. Majdnem osszejott, 5 perccel a cel elott vertek telibe. Hajtottunk volna le a 84-esrol, mivel jottek szembe, megalltunk, ahogy a mogottunk jovo vectra is. Viszont az ot koveto merci ket nyolcvanas mammerral fek nelkul rongyolt bele a vectraba es tolta nekunk, szerencsere a szembe jovok pont ementek, mert atlokott a szembe savba ugy is, hogy a vectras es en is alltunk a feken. Nalunk nem volt szerencsere szemelyi serules (minimalis ostorcsapas lehet, mert picit faj a hatunk), de a masik ket autobol mindenkit mento vitt el.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz focvis #153065 üzenetére
Az az elantra, potkerek kijott a helyerol, ott vitte el az energiat. Lokos-lokosvas, csomagterajto, egyik lampa es zar kuka, padlolemezt vissza kell kalapalni.
Vectra es Merci is minimum gtk, de inkabb tk. Nyulvanyok elmentek mindkettoben... Merciben nyiltak a lufik is, elfolyt a hutoviz, Vectraban 3 gumi defektes, j.e. kerek kifordult, eleje beleallt az arokba, hatulja kuka a Mercitol. Meg lehet csinalni, csak nem biztos, hogy erdemes. A merci egyebkent nemet rendszamos, csak hogy jobb legyen az egesz...[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
Nyulvany nem serult, szoval ez nem volt nagy puff, marmint az a resze ami minket elert... amikor anno a b5.5 passat szedanba jottek belem, mikor megalltam zebranal, akkor is ilyet kapott a hatfal/padlo, szoval ez se volt
sokkal nagyobb. Tenyeg az volt a szerencsenk, hogy a vectra kifogta a nagyjat. -
rbalint88
addikt
válasz CactuS #153084 üzenetére
Szerencsere a hatfajas elmult, jot tett neki a bukfurdoi viz, ahova eleve indultunk.
A potkereknel azert ekkora a “pusztitas”, mert a vectra sarka nyomult be oda, felatfedesben voltunk. Csomagterajto alatt kapott igazabol, kvazi bcsuszott alank a vectra.
Ezt a kitekert kormanyost nem ertem, -
rbalint88
addikt
válasz konci79 #153120 üzenetére
A veteranok ezzel el lennenek kaszalva teljesen. Szerintem sem az a megoldas, hogy tiltsakbea, hanem a megfelelo muszaki allapotot kell betartatni es a fejekben rendet tenni. Tegnap se ert sokat a merciben a csodafek es a sok harombetus, mert a mama egyszeruen nem nyomta meg. Ma hazafele az M1-en attol kaptam agyfaszt, hogy bujnak be az embereke egymas seggebe 130-140-nel, holott tomott az egesz palya, valaki elnezi egy picit, egybol csattanas van... volt egy angol rendszamos hulyeroman, annak vagy 5x kapcsoltam kodzarot, mire megertette, hogy tartson tavolsagot...
orulok, hogy most masfel hetig nem lesz muszaj autoba ulnom.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen