-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz Richard! #136711 üzenetére
aztán mégse mondjuk ez BC nélküli verzió, lehet annak is szerepe van ezekben. de mióta megvan, azóta ki volt égve a két hátsó szélső helyzetjelző, most cseréltem őket, nem sípolt érte. igazából tegnap focvisnál kíváncsiságból megnéztük, hogy van-e egyáltalán izzó benne, akkor derült ki, hogy van, csak ki van égve.
de amikor a tompított, aztán a helyzetjelző ment ki elől, azért se szólt.
ennek örömére az indexizzókon kívül (mert az nem volt már itthon) mindegyik izzót kicseréltem most a hátsó lámpákban.bitpork: de Max mindent IS tud. az enyém még nem ennyire can-busos, a B7-től már sokkal modernebb az elektronika. abban csomó mindent vagcomban lehet állítani, amihez az enyémben még forrasztani kell vagy plusz elektronikát beépíteni. pl a B7-ben a gyújtásra kapcsolódó tompított egy beállítás a vagcomban, az enyémben meg forrasztani kellett hozzá.
-
rbalint88
addikt
válasz focvis #137009 üzenetére
Semmi ilyen szandek nem volt a bejegyzesben, csak ha van betetlapja, akkor a biztositasi ugyintezest is csinaljak neki a javitas mellett. Ha jol ertelmezem, a MABISZ fog neki fizetni, hogy ilyenkor mit hogy kell, azt nem tudom, szerencsere eddig az osszes esetunkben volt a masik felnek kotelezoje.
Fonok viszont megszivta, egy bizti nelkuli tolatta le a cicasauto jobb oldalat, ket ajto es kuszob/sarvedo erintett. Biztos olcso lesz... foleg a karokozonak, akinek a kart es a fedezetlensegi dijat is ki kell fizetnie... -
rbalint88
addikt
válasz focvis #137030 üzenetére
Van valahol olyan ut, ami picit kanyargos, hogy lehessen kigyorsitani, de azert nem egy Dobogoko vagy hasonlok? Azert a kabriot kicsit izlestelennek ereznem felzavarni Dobogora de meg kene hajtani tisztitani, mert csak varosozas vagy turistazas van vele. A fogyasztasnak ugyis mindegy, most 12,8 lett az atlag...
-
rbalint88
addikt
válasz LZs?! #137230 üzenetére
alkudj meg rá Csikóssal, aztán már csak át kell fényezni
nekem is az volt a 156-tal, hogy szépen lementek előle (gyári xenonos volt), de szerencsére az A4 is tudja halogénnel. gondoltam, hogy szép sudár termetem és a ritkás hajzatom (nullásgép ftw!) teszi, de aztán eszembe jutott, hogy a suzukival ott dögölhettem meg a bárki mögött.
annál a lendületmegmaradást figyelembe véve az alábbi volt a metódus: érkezés tempóval, kellő távolságból villantás, aztán ha nem húzódik le, akkor kerülés jobbról. nyilván ami képes 80 felett is értelmes gyorsulást produkálni, ott megvárom, amíg észreveszi magát. -
rbalint88
addikt
válasz focvis #137475 üzenetére
Mondtam en, hogy akkora iven fordul, mint a busz unokatesome is ilyen, alfa is ilyen volt. Kicsit audi is ilyen. Sajnos normalis soklengokaros futomuvel es elsokerekhajtassal nem lehet nagyobb kormanyszoget csinalni.
Lisszabon viszont kiraly. Ami erdekes, sokat dudalnak, de nem az a homlokon erdullesztos dudalas, csak a vigyazz jovok
-
rbalint88
addikt
válasz MunezXBK #137680 üzenetére
Nekem a bosch nagyon jo volt az alfan, csak ket fekezestol fekete lett a felni de az audin az ate ceramic-kal is elegedett vagyok. Neha icipicit cincog sok dugozasnal, de legkesobb mosaskor elhallgat. Gondolom csak megul benne kicsit a fekpor.
focvis, fasza lett a bor!!!
-
rbalint88
addikt
na jó, a v60 phev ba$$o. mivel van a családban egy sima d3, így azt tudom mondani, hogy a csomagtércsökkenés nem számottevő, simán együtt lehet élni vele. (max sok cekkerrel nem húzza be az ember a rolót). nagyon szépen, fölényesen megy. nagy tempónál jellemző hosszú ívű kanyaroknál szépen tartja az ívet (pályán 3 sávnyi váltás 180-nal tök stabil), a szűk kanyarokban a súly eltolja először az elejét, aztán utánamegy a segge is. az utastér nem túl tágas, viszont nagyon kényelmes.
verdikt: fain a verdája focvis bácsimegkaptam ma a céges verdát, 2012 Hyundai Elantra 1.6GDI 105e km-rel. kényelmes közlekedőedény* felszereltségben a bluetoothon (és zenestreamen) kívül mindent tud, ami kell nekem - tempomat, digitklíma, ülésfűtés, tolatóradar, esőérzékelő. egy automata világításkapcsolás mondjuk jól jönne, akár egy gyújtáson fixre kötött tompított is megtenné. szerencsére DRL van, úgyhogy törvényileg nem leszek megszekszuálva, csak szeretem, ha világít az autó rendesen.
* a futóműve meglepően buta, vasúti sínen átkelve [Ikörkörösen ]oldalra ringatózik a segge. nem bug, hanem feature, újkora óta ilyen, a többi is a flottában. a motor közlekedni elég, hepciáskodni nem kell vele. váltó nagyon pontos, a fokozatkiosztás meglehetősen rövid, 6-ban 80-nál már 2000-et forog. a fék kicsit hirtelen, azt még szokni kell.
-
rbalint88
addikt
válasz MasterMark #138205 üzenetére
Nem kell vadracsos ranger ez ele se akartak betenni a verdat: [link]
-
rbalint88
addikt
válasz molnarpeter #138216 üzenetére
Bp-i dodzsemezeshez ilyen lelakott szr kell, azt legalabb nem sajnalja az ember. Ennel nem volt kimutathato 5-nel nagyobb pulzusemelkedes egyik serulesnel sem a “rendes” autoknal meg mar attol is fibrillalok, ha lefossa a madar
-
rbalint88
addikt
válasz Peter.70 #138240 üzenetére
tök ügyes, meg szép meg jó. tényleg. az is fasza, hogy nem kellett furkálni és kivehető minden, visszaállítható az eredeti állapot. csak ha csajszikám benéz valamit és koccol, akkor ha attól nem is lesz baja, akkor majd a hátulról érkező mosogatós szekrény megoldja, hogy legyen fájás...
buci30: minden bántás nélkül írták, amit. egy 50 lóerős ibiza esetén tényleg az a leghatékonyabb és legolcsóbb(!!!) módszer, ha eladod és veszel egy erősebbet. és tényleg kicsit disszonáns és megmosolyogtató az aláírásodban szereplő "armada" mellett egy ilyen autó. még ha nem is hobbid, akkor is sokat foglalkozol vele és sokat költesz rá (feleslegesen szvsz, lásd alufelni, az is csak messzebb visz egy komolyabb autótól).
-
rbalint88
addikt
válasz Reggie0 #138299 üzenetére
Azert szerintem nem sokan rugdosnak ki ezt az “amcsi szart” a garazsukbol... es ezeket az ero ellenere sportautokat nezni kb pont akkora fogalomzavar, mint a q7-et elitelni azert, mert a 20”-os sportgumikkal nem megy fel a somogybabodi siratofalon... muscle car =/= sportauto
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
Aki teheti, menjen ki holnap a Hungaroring Classicra, lehetoleg az allat elore a feje tetejere ducttapezve, mert brutal verdak vannak es a palyan sem sajnaljak elkenni nekik
-
rbalint88
addikt
válasz BUZZLGHTYR #138487 üzenetére
Hogy ne gyulladjon ki, ne szakadjon a vezerlese -> hogy ne vedd meg
-
rbalint88
addikt
Most lattam egy bangle 7est a gyari gumijaival. Dot 1103 nem tudom a Pirelli Pzero asimetrico mennyire kopos humi, de jo sok minta volt meg rajta, ugyhogy valoszinuleg keveset futott a gepjarmu
-
rbalint88
addikt
Nekem is meg anno alfanal elkezdett nyigni egyik szerelo, hogy hat de igy meg ugy van kalkulalva az alkatresszel, meg a gari meg szuzmaria bal kislabujja, mondom ott a kauffer, barki altal megvasarolhato a cucc azokon az arakon, maximum annyit vagyok hajlando fizetni az alkatreszert, akkor is, ha a Holdrol hozod, a munkadat meg arazd be ugy, hogy kijojjon a matek neked... megertette, utana mukodott is ez a rendszer. Akihez az audival jarok, szinten korrekten szamol - neha tul korrekten is, ugy szoktam meg rajattolni, mert megcsinal kisebb dolgokat szivessegbol, pl hibakodolvasas vagy egyszerubb programozas (pl automatikus zaras bekapcsolasa)
-
rbalint88
addikt
válasz thefreeman #138991 üzenetére
mi mindig a 4-esen keresztül mentünk, most először kipróbáltuk az M5-A1 kombót, sokkal jobb volt, nyugodtabb. ha az neked kiesik, akkor is inkább a pályán menj (bár szerintem a román oldalon határozottan veszélyesebb a közlekedés, mint a 4-esen, itt legalább a településeken nem tolják 90-nel... )
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #139022 üzenetére
Errol van cikk? Ugye mi M5-M43-A1-en mentunk, tempomat 140, olyan durva uthibak nem voltak, pedig az elantra eleg erzekeny erre, rakosgatja a segget. Szoval valami azzal a passattal se lehetett koser. Btw palyan ennyi lerobbant autot meg nem lattam, oda-vissza volt vagy 15 auto a leallokban felnyitott motorhaztetovel (bmw volt a legtobb amugy, de egyik se egett - e90, e60, f10 szeriak)
-
rbalint88
addikt
válasz aero. #139150 üzenetére
mondjuk azért úgy tűnik, hogy a srácot is levették egy kicsit. azért a kuplung+dmf 560-ért elég erősnek hangzik.
kuplungkészlet 80, dmf 180 kauffernél. 100-120k-ba csak belefér a csavarszett, váltóolaj és munkadíj, hova tűnt el 180-200ezer Ft?aero: pont ezért írtam, hogy levették egy kicsit mondjuk addig nincs baj, amíg tud hozzá mosolyogni, meg hát nem kell mindenkinek utánanéznie, hogy mennyi a valós költsége a beavatkozásnak ja meg árajánlatot kérni se kötelező
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #139153 üzenetére
azt nem hallottam/figyeltem, de akkor lehet fétise volt, hogy minden csetreszt Volvo-s dobozban vegyen meg dupla pénzért
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz stickermajom #139250 üzenetére
Vegyetek uj autot, mert az nem romlik el... ja nem, de legalabb garis. Sajnalom, hogy te is szivsz vele.
Egyetlen okbol vennek uj autot, az a problemamentesseg, de egyre inkabb tunik ez szerencse kerdesenek... -
rbalint88
addikt
válasz zoo8800 #139335 üzenetére
Az a nagy baj, hogy amig nem lesz teljes autonom kozlekedes, addig ezek csak tuneti kezelest jelentenek, mert az emberek a biztonsagi rendszerek tudataban felelotlenebbul vezetnek, mert majd az absesp savtarto tavtarto veszfekaszissztens jol megved, en meg nyomkodhatom a mobilom nyugodtan.
-
rbalint88
addikt
válasz #89309696 #139433 üzenetére
Nem is az elerheto legnagyobb teljesitmeny volt a fo fejlesztesi irany kivancsi leszek ra, nekem tetszik ez a motor egy hegyesebb 1.3-1.5t-vel szemben. Velhetoen tartosabb lesz es valos korulmenyek kozott kevesebbet fog enni. Mar az elozo skyactiv mazdak is nagyon szepen fogyasztottak. Hozzateszem most egy 1.6gdi autoval jarkalok, papiron 132 lo es 150Nm talan, de ugy van hangolva - gondolom valtozo szelepvezerlessel es megfelelo gyujtasterkeppel, hogy eladja magat sokkal erosebbnek normal hasznalatban. Egy a gyikja, ha elozni akarsz orszaguton, akkor bizony 60-nal kettesbe vissza kell tolni, hogy tortenjen is valami, mert a kozeptartomany vegeig ugyanaz a reakcio a kozepes es a padlogazra is. Szoval rendes tavolkeleti szivokent 5000 felett megy igazan. Viszont 7-8 literbol fixen el lehet vele jarni, barmit is csinalsz vele.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz mycso #139439 üzenetére
Allitolag erzesre a 120 vs 150/165 lovas kozott nincs nagy kulonbseg. Havereknak 3-as van a 120 lovassal, az korrektnek tunt. Forgatni kell, az teny, de igazabol az minden szivobenzinesnel ugy van. Plusz aki egy legalabb olyan teljesitmenyu, viszont 2-3x akkora nyomateku dizelhez van szokva, az tenyleg nem fogja megelni a csodat egyik szivobenzinesben sem, de szerintem hasonlo teljesitmenyu turbost is gyengenek erezni a dizel utan.
-
rbalint88
addikt
válasz Integrale #139443 üzenetére
Az oszinte valaszom a nem tudom. Amit neten elsore talaltam, az 150Nm volt, tovabb nem kerestem mondjuk nem azon a 10Nm-en mulik, kb 100Nm hianyzik a boldogsaghoz meg egy rendes hatso futomu. Elszoktam ettol, hogy oldaliranyban mozog az auto feneke akkor is, ha en nem akarom... Mondjuk az alfa utan az audi is visszalepes, meg gyanitom barmi, ami az elso kerekeit hajtja (nem kanyarsebesseg, hanem visszajelzes tekinteteben, nyilvan egy ujabb hotheccs megeszi, csak hat a szinhaz...)
Munez: azonos loero es korszak eseten ertettem. Az ujabb autok kisebb nevleges teljesitmennyel is tudnak ugyanolyan gyorsak vagy gyorsabbak lenni valahogy, mint a regiek.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Integrale #139446 üzenetére
Igen, sajnos. Az i30-ak multilinkesek, az elantra vissza lett butitva ebben a tekintetben. Egyebkent akinek csak egy normal hasznalati targy kell, siman ajanlhato pl egy octavia helyett. Hatso fejter 180 centi felett keves mar, de labter van boven (en 188 vagyok es magamra beallitott vezetoules mogott siman elfer a labam), csomagtarto is van (485l asszem), ulesfutes, multikormany, tempomat, tolatoradar van benne, sok a tarolohely is. A fejegyseg buta, nincs kihangosito, nem tud rds-t sem es nincs hozza yatour/dension okosito, ugyhogy vagy kell bele venni egy fejegyseget vagy roidmivel lehet hasznalni. Nekem az van benne, kollegatol orokoltem azt is. Telefonalasra korlatozottan alkalmas, de a zenet szepen atviszi, a gyari rendszer hangminosege is korrekt, ennyi zajcsillapitashoz nem kell jobb hangtechnika ulese nagyon kenyelmes, 8-10 ora utan sem volt elgemberedve senki, pedig csak ket gyors szunetre alltunk meg. Sajat penzembol nem ezt vennem, de nem azert mert rossz, hanem masok a preferenciak. Igy cegesnek tokeletes.
Ja a fenyezese ennek is botranyosan gyenge, mint sok mas tavolkeletinek, ugyhogy a sok M0 miatt tele van fenyezesi hibaval. -
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz molnarpeter #139462 üzenetére
jó, de az flanszia, annál azon se kell meglepődni, hogy a kézifék mellett van a tempomat kapcsolója. such useful, so ergonomy
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen