- World of Warships
- Dark Souls sorozat
- PlayStation 5
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- EAFC 24
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
- Diablo IV
- Újabb csapat dolgozik a Prince of Persia: The Sands of Time Remake-en
- Konzolokról KULTURÁLT módon
-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sokáig a BMW elég régimódi műszeregységeket csinált, lásd E39. Ez nem azt jelenti, hogy csúnya, nekem pl. bejön. Viszont az F10 óta nagyon eltalálták ezt, amit brumi is linkelt lejjebb, de csak az analógot.
A digitális az wtf? Még a Comfort mód az oké, de mi az a sport mód óra? Gusztustalan.
A w221-es óra van még nálam az elégjó kategóriában.
Digitálisban nekem az új Passaté tetszik, az Audié egyáltalán nem, azt a számozás nélküli órát nem tudom hova tenni, a térkép jól néz ki középen, de ennyi. A Jaguar XJ-é jobban bejön. [link]
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
-
válasz bitpork #28820 üzenetére
Ez így kínai gyártó, jó supporttal, de ebayen is megvehetőek javarészt olcsóbban. Androidot futtatnak, beszélnek magyarul, minden telepíthető rájuk, ha valaki Angry Birds-özni akar autóban az sem akadály. Hangminőségben még jobb is, mint a gyári Saab által gyártatott Pioneer fej. Ez pl. 104 ezer volt a hivatalos weblapról. A google kifejlesztette az Dashboard appját, ez van a képen is, csak egy továbbfejlesztett 3rd party app, az Automate, abszolút a legjobb.
w333: 550 volt, de úgy néz ki hamarosan búcsút kell intenem neki.
Szökik az olajnyomás, 314 ezernél már előfordulnak ilyenek sajnos.[ Szerkesztve ]
-
Semmi, mert elköltöttem nyaralásra a potenciális jelöltek árát.
(Alfa 159, S60, Laguna 3 stb. ilyenek játszhatnak nálam a kalapban jövőre, de az első kettő prioritást élvez a hengerszámok miatt. Igazából abszolút felesleges, mert 5 hetet vagyok otthon egy évben max, csak a szüleimnek segítség.)Nekem adja a műszerfal, a ford. mérő fele ki van égve, és igen, nincs kedvem lebontani az egész műszerfalat, amúgy minden számot, piktogrammot külön világít, összesen 30 izzó.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
válasz Skillet #28861 üzenetére
Műszerrel mérték. Valószínűleg a főtengelycsapágy körül engedi, vetemedés is bejátszhat (sok példa volt rá mind ennél, mind a 2.3-asnál). Nem tudom mióta lehet ilyen, mert az előző olajgomba rossz volt valószínűleg. Ki lett cserélve, most alapjáraton ha bemelegszik löki is a háromszöget. Feljebb húztam az alapjáratot, megy ameddig megy. 1.8-1.9 bar 2.5 helyett 2 ezres fordulaton.
Ugye ez úgy kezdődik, hogy motor ki, minden lebont, dugattyúk ki, főtengely ki, konzultáció hogy nem menthető, új főtengely legyártatása, majd kb. 300 pisztolyorrú mátyás után távozás, most ezt már kihagyom inkább. Alapból motor ki-be az 130 bruttó szervizben ... Van aki 50-ért kivenné, de utána még mindig lehet egy 150-200 ezres ráköltési opció.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Skillet #28894 üzenetére
Hát igen ott max megspórolható egy főtengely, de nem hinném. Ha sokat hajtották régebben akkor ilyen idős és futású korára már elfárad. Van egy kis füzetecském, ami az előző tulaj által van vezetve tollal, aminél 25 ezerrel ezelőtt szerepel a csapágyazás, köszörülés a főtengelyen. Az érdi injektorosokhoz már sok száz saab főtengelyt vittek bevizsgáltatni és nem túl rózsás a helyzet és mondta is, hogy köszörülés után nem is bír már sokat a főtengely.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Skillet #28896 üzenetére
Pumma: Semmi szükség erre most, békével vagyunk itt, vagyok annyira képben a dolgokkal, hogy ki tudom szelektálni ki milyen szándékkal ír.
Annyira nem jellemző de azért volt rá sok példa, sok okozat vezethet ide, elnyújtott olajcsere, rossz olaj, tiprás. 314e
Most jelenleg nem szeretnék vele foglalkozni, másra kell a pénz, na meg igen amúgy is, az autó árának a fele lenne ez a hiba.
Márkatárs múltkor olajfolyásra panaszkodott, a generátort meg a környékét is szétszórta. Most itt járnak
Ráadásul neki ősszel volt kint a motor vezérléscserén.[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
A karácsonyfa a műszerfalon mondjuk nem sok jót sejtet.
-
-
válasz bitpork #29117 üzenetére
Sokkal jobb, kontrasztosabb pedig. Anno a 2-es Fóbiát lehetett fehér vagy fekete tetővel választani (ingyen!), hány ilyet láttál már élőben? Mert én még egyet sem, ez is azt bizonyítja, hogy az embereknek nincs ízlésük új autó színe terén, mindegyik egyen pasztell. Nem vagyok az optikai tuning híve, csak az ilyen visszafogott dolgok tényleg jól állnak egy autónak.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ez már az egyel újabb A8, ez a V8-as 4.0 literes. Hát, a fizikát nem lehet meghágni még mindig, 2125kg üres súly és 520 lóerő éhes ám. Sőt, nem is rossz igazából.
Régen a gyengébb 8 hengeres S-osztály, vagy 7-es BMW is inkább 25-höz volt közel városban, és azok csak 350 ló körüliek.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Kornel #30899 üzenetére
Jaja, igen elég sokszor volt téma mostanság. Viszont azzal nem értek egyet, hogy lehetetlen hozni a gyári értéket. Számtalan videó van fent a Nissan 2,7-es értékére is (911 is tudja rajtprogrammal). Középkategóriás autók meg az esetek döntő többségében 0,2-0,3 másodperccel felül is múlják a gyár értékét. Tudomásom szerint 3 mérésből átlagolnak amúgy. Nekem lényegtelen, de reflektál valamennyire az autó fürgeségére.
Nagyon bíztam benne, hogy nem Civicet veszel.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
-
-
-
válasz z123456789 #31479 üzenetére
Lemeccselsz egy eredetvizsgát, és utána mész az ocsmányirodába, hol a gond?
-
válasz z123456789 #31481 üzenetére
Helye válogatja gondolom, de 1 napon belül általában mindenhová tudnak fogadni, én aznap reggel telefonáltam, délután mentem.
-
-
válasz rbalint88 #31690 üzenetére
Igen, de akkor kifutnak a 2 éves gariból amiben cserélik a motort. Nem látok más rációt, csak ezt. Arra hivatkozott még, hogy más márkának van km korlátozás is, felépítménnyel van Ducato/Boxer is, csak lehet azok nem rohadnának így pl.
Így is ha jól vettem ki azt a 10 motort egy autóban cserélték nekik. 150 ló, autóval a hátán, gondolom küldik is neki a munkások, egy hónap alatt 20-30 ezret beleraknak. Csapágyas lesz állítása szerint.
[ Szerkesztve ]
-
Beköszöntött a 20 milliós Passat kora is. Nem kéne, ellenben a VW digitális műszerfala sokkal szebb, mint az audié, érdekes pont.
-
-
-
válasz r.levente75 #32247 üzenetére
Mennyiért adod?
-
-
Éjfélkor szálltam le bp-n, aztán onnan haza Hajdú-Biharba menet jött először egy képviselő megane furakodott, de lemaradt, mint a borravaló. Szeretem a 4-esben, hogy mindig be lehet valaki mögé állni és haladni. Így jött egy E39 kombi, jelölés nélkül, N rendszámos. Fogalmam sincs mi lehetett, de nem volt nagy eresztés, 3/4 gázon 4.-ben is a seggébe kötöttem ki előzés közben, aztán 140-nel végig nyomtuk Püspökladányig, megköszönte. Hajnal 3-ra hazaestem
#huligán off
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs