-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
aero.
veterán
80 helyett 107, 10 nap eltiltás, 333k bünti
Szóval elég fair az otthoni rendszer
"Maserati driver banned for speeding in Pontypool | South Wales Argus" -
aero.
veterán
-
aero.
veterán
válasz
egyedülülő #201291 üzenetére
S60-nal lenyomtam 2300km-t egy seggel, igaz ha 2 méter vagy ott nem nagyon ül be mögéd senki. Kicsi hátul, ezért jobb a V70. E osztály ülései szintén jók, ugyanezt a távot 2 tankolással lenyomva ugyanúgy szálltam ki.
[ Szerkesztve ]
-
-
aero.
veterán
válasz
Reggie0 #202412 üzenetére
Annyira nem izgat, nekem is csak akkor megy rekordba, ha olyan a forgalmi szituáció, amúgy nem szeretek határ alatt menni, felette is annyival, ami még belefér. De úgy fest nagyjából szögre egyezik a 2 tonnás 3 liter dízel és az R fogyasztása. A múlt héten kirándulásból hazafele jövet összeakadtam egy R32 5-ös Golffal, a Mercivel voltam, nagyon picit tudtam rámenni 100 felett, alatta pariban voltunk, igaz az én versenysúlyom 4 ember volt, csomagokkal, szóval nagyjából 2.3 tonna. Nem hiszem, hogy a Golfban megvolt a 250 lóerő.
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
-
aero.
veterán
válasz
molnarpeter #203248 üzenetére
LA-ben életmentő volt, mikor bedugult a 7 sávos
-
aero.
veterán
focvis, rbalint88
Első takarót lekellett szedni, de nem volt gáz. Oldalról kroki + axle stand.
Még nem tudom, valami érződik, de tudni kéne a számokat. A műszerfalon a turbónyomás értéke nem változott, ami gyanús nekem.
-
aero.
veterán
válasz
kisza25 #204226 üzenetére
A Bollát? Kicsit olyan érzésem van, hogy mindenki, aki megjelenik a TC-nél, azt ekézik, Sturcza is így kezdte, ma már imádják a tesztjeit. Szvsz Bollának nagyon jó hangvételűek a videótesztjei, értelmes, pont annyit tud, amennyi kell, nem ömlengzős. Ő is megkapta az aliexpresszes Winkler stb jelzőt, most meg alig várják a videóit a youtube kommentek alatt.
A Zách igazolás az alapjárathoz mondjuk érdekes, én azokat nem bírom megnézni valamiért. Kicsit Autómánia feelingem van.
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz
Stanley-B. #204346 üzenetére
Én így csinálnám.
Meghatalmazási Ádámtól, adatokkal, 2 tanúval. Az eladónak bemutatni, elmagyarázni a helyzetet, majd Béla kitölti az Ádám adataival az adásvételit. (Igaz, itt az eladón is múlik, hogy mennyire örül ennek).
Az átírást pedig megcsinálhatja Ádám, vagy meghatalmazásival atiratható Béla által is.[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz
focvis #204596 üzenetére
Igen, mert nem volt Omega, 1 évre bevállaltam volna.
Egyet meg is néztem, de még a napfénytetőnél is beázott. Lusta, nagyon. A 3.2-vel is valami 9 felett van a 0-100, nagyon lusta automata, egy jól indított 1.5 vasaló Swiftet sem tudna lelépni, de nem is arról szól, nagyon nyugi és zen a gép, tetszik. Thesis ugyanez, abból is annyi van itt, mint Omegából, lehet be se merném vállalni.Sőt, semmi. A legnagyobb portálon 6db Lancia van, abból egy Stratos, 3 meg Fulvia ...
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
[link] Így jó lesz. Köszi!
-
aero.
veterán
válasz
Tsebacsi #204877 üzenetére
Szépet lép a kombi, de nyugodtan állj rá a fékre, jobb érzés lesz
Jövőhét szombaton indulok haza, de nem megyek Pestre, max Gyömrőre tetováltatni. BBD-vel beszéltük, hogy valahol az M3 vonalán Szabolcs környékén (esetleg Polgár) összefutnánk egy Golf mustrára, ha valaki benne lenne jelezzen. Oltva nem vagyok, így mindenkire rábízom a dolgot.
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz
rbalint88 #205200 üzenetére
Eszméletlen részletességgel voltak kidolgozva, zseniális minden centimétere, de csóróként jobban vágyom egy gyári állapotú eredetire.
Volt kint millió Ferrari, Lambo, McLaren, újabbak, senkit nem érdekeltek.#204918 Snoop-y de, akarom majd. Először is kell egy jobb dyno-t találnom, mert itt főtengelyre mérnek csak, bhp-ben, nincs náluk európai beállítás, vagy lusta volt hozzá. Őszig nincs rá időm.
#205226 Petyyyyy így történt
mindig volt hova kapni a fejet .. rengeteg régi formula, vagy le mans versenyautót idősebb nők vezettek, durva. Valószínűleg beindítani sem tudnám
Az egyik legnagyobb élmény nekem a Diablo volt
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz
szabonagyur #205444 üzenetére
Én ma akartam beszerelni indulás előtt. Aha, egy árva test pont nincs a kesztyűtartó/biztosítéktábla körül a G8-ban, minden csóri műanyag
-
aero.
veterán
Hazaértünk mi is. Hol is kezdjem ...
200km után kiírta az autó, hogy SOS emergency call fault, tessék csak menni szervizbe, mondom jó, úgy se kell. Aztán feltűnt, hogy lefagyott a Waze pozíciója, de maga az app nem az AA-n. Telefon újraindítás, újracsatlakozás, semmi. Közben elkezdett hülyeségeket kiírni, hogy autópálya közepén kereszteződés, meg lassú kanyar következik, nyomjak u-turn-t, stb és az ACC meg szeretett volna minderre erőteljes fékezéssel válaszolniez azért elég para, balesetveszélyes lehet annak, aki nem tudja mi történik. Ekkor a gyári navin már 200km-re máshol forogtam a térképen az autó szerint. Megálltam, újraindítottam, semmi. A csalagútnál volt időm bezárni pár percre, hogy elaludjon, indítom .... és beszart az egész. Beállítások betöltése ... Aachen-ig, ahol sokadik próbálkozásra találtam egy 10-es kulcsot, hogy levegyem az akksisarut. Addig se rádió, se navi, semmi.
Viszont a reset óta nem fékez az autó magától a táblákra, pl. ha 54-gyel megyek mindig lefékezett 50-re, és nincs rá beállítás, hogy ne. Most pedig nem csinálja ... De mindegy, jobb lett, hazáig nem volt gond.Viszont Aachen után találkoztam egy Focus ST-vel és 385km-t nyomtunk le együtt hegyesen, 152km/h átlagsebességgel. Gyakorlatilag 200 alatt csak ott mentünk, ahol 120-as tábla volt. 265-nél tilt óra szerint a gép, szépet ment az ST is, biztosan megvolt húzva. De ami a durva ebben ez etapban:
Az első a hegyes menet, a második Wales-Aachen, kimaxolt csomagtartó, 4 fő.
A németek után maradt a 120-130-140 kombó, magyar oldalon 140-150, gyakorlatilag ezzel a felhasználással lehetetlen 8.5 fölé vinni a fogyasztást.
-
aero.
veterán
válasz
BigBlackDog #205894 üzenetére
Kicsit rosszul fogalmaztam, a reset óta működik úgy, ahogy kell: jól, nekem ne fékezzen 54-ről 50-re
(Útközben gondolkoztam írok neked, esetleg tudod-e hol lehet ezt kikapcsolni)
Utána semmi gond nem volt. Táblafelismerő jó, térkép van (bár nem nagyon használom, mindig megy az AA)[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz
focvis #205903 üzenetére
A 8.5-be az is belefér, hogy parkettázod bőven
Ezek alapján tudom neked ajánlani a 7 R-t
Még az sem lehetetlen, hogy egyedül vezetve be lehet vinni 7 alá, normál tempóban.
Brutál módon lép a tuninggal, már-már sok is. Összkerék miatt semmi meglepetés, csak oda van ragasztva az úthoz.A kuplung furcsa, általában jobban felmegy a fordulat, mintha csúsztatnád.
A határ engem is érdekel (sehol nem volt ellenőrzés Anglián kívül), privátban írtam, itt is jó.[ Szerkesztve ]