-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #94597 üzenetére
Abban mész amiben szeretnél, hosszan kell nyomni a gombot az Eco kikapcsolásához.
focvis: Világos.
-
brumi1024
veterán
válasz molnarpeter #94607 üzenetére
Up szvsz jelzi, ha B módban gázfelengedéssel lassítasz.
(#94602) Saint_: Erős motorfék módban tölt vissza jobban, ahogy az logikus is.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #94890 üzenetére
Hát de ez lenne a lényege sztem, mint ahogy Declare is írja. Ha kb hatótáv az ingázás akkor elég jól jöhet ki, és hosszabb távon sem lesz range para - ráadásul a BMW-vel ellentétben itt jól működnek a töltési üzemmódok és simán lehet töltött akksival megérkezni egy hosszabb út után.
-
brumi1024
veterán
válasz tboldi #95010 üzenetére
Ez nem tűnik launch controlnak, simán lehet, hogy az ilyen. Ha 200 felett megáll az ablaktörlő menet közben (11:14-nél az első linkelt videóban, ezt így hogy lehetett gyártásba engedni? ), akkor bármit kinézek belőle elektronika terén. Autotop-ék nem ma kezdték, három videójukban is van i30 N, egyikben kivágták a rajtolós részt, a másik kettőben ilyen vacak a launch control. Pedig ők rengeteg autót végigpróbálnak, nem hiszem hogy ez user error. A hulladék ablaktörlő alapján főleg nem.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz kisza25 #95014 üzenetére
Nálam a sebesség növekedésével gyorsul a törlés és nem is várja meg míg az ablakmosó vizez pl. És teljesen mindegy mennyivel megyek.
Az elv nem tetszik, hogyha ezen spóroltak, akkor még min? Ez így elég veszélyes... Nem kell 300 ló, ha ilyen dolgokban meg nézni kell, hogy 2 centtel olcsóbb volt és 230 felett mégáll az ablaktörlő kint.
Nem is egy méretkategória a 3er, és az prémium, ráadásul jó helyen hajt. Perzse hogy drágább lesz, de ilyeneket nem fogsz tapasztalni benne.Az csak gyúlékony
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz kisza25 #95029 üzenetére
Nekem ez már "fogd máshogy" jellegű probléma, nem elfogadtható, hogy kevés ilyen eset van, mentem már én is 200 fölött úgy, hogy kellett az ablaktörlő. Szívesen kipróbálom, ha van rá lehetőség, nincs vele bajom, biztos jó is, csak ez így szemet szúrt.
gzbotii: Egyetértek az előttem szólóakkal: sokat járok elég régóta, éltem is kint, sosem volt még problémám. Lehet, hogy csak szerencsém volt, de mindig szívesen vezetek kint. Hangulatkeltés jellegű a dolog szvsz.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Declare #95256 üzenetére
Hát az nagyon ilyen neszesemmi hybrid, pillanatok alatt összehányva, alapvetően USA piacra kitalálva. Amennyire stresszmentesek a GTE-k, annyira nem foglalkoztak a Jettával (mondjuk összességében sem, látszik, mert nincs MQB utód Európában).
(Meg lehet, hogy ez én vagyok, de másodszorra nem vennék meg egy ugyanolyan az autót, huzamosabb használat után.)
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #95378 üzenetére
Mondjuk én az árához (és a Golfhoz) képest gyengének tartom a belterét. Kopár, kopogós.
-
brumi1024
veterán
válasz Termi16 #95602 üzenetére
"nem tudja hozni azt a minőséget sem a Leaf" - Nem akarja inkább, meglovagolják az újdonság erejét. A villanymotor egy kicsit egyszerűbb szerkezet, mint egy modern turbóbenzines (az szigorodó szabályok mellett főleg). Ettől függetlenül sokallom az összes kis elektromos autó árát, 11,5-ért már 3ert, A4-et lehet kapni, ott pedig nagyon-nagyon csúnya lenne, ha 80-nál szélzajra kellene panaszkodni (ami amúgy nagyon igaz az Up-ra is, az A3 konkrétan 180-nál csendesebb, mint az 110-nél).
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Termi16 #95604 üzenetére
De ezek alapvetően kis autók (kicsi, mint méretbeli jelző, nem mint szupermini), a kompaktok azért messze vannak a nagytól. Kompakt 11,5-ért, aminek még minőségbeli problémái is vannak, nem nagy fun, nincs sor5/6 vagy szép hang...hát nem tudom, ez minden, csak nem jó ár-érték arány. Értem, hogy villany, fancy, modern meg minden, de végtelen idő alatt hozza vissza az árkülönbséget egy 6 millióval olcsóbb SX4-hez képest mondjuk, és ugyanúgy meg vagy lőve, ha el kell menni Bécsbe.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Termi16 #95606 üzenetére
Hightech egy A8 a level 3 önvezető funkciókkal, meg az egészen komoly adatfeldolgozást végző futóművel, az, hogy egy egészen régóta elérhető hajtási technológiát tesznek egyébként egy hagyományos kompaktba annyira nem teszi modernné. Vagy ott az i3 ami az anyaghasználatát tekintve hightech.
Nézzünk egy ennyiért kapható 3ert vagy egy C osztályt: ugyanúgy ingyen van a szerviz, jelentősen csendesebb (igen, alapjáraton a benzines változatoknak nem fogod hallani a hangját, haladva pedig nincs szélzaj).
Jópofa dolog a villanyautó, nekem is szimpi, de 11,5m-ért legalább azt várnám el, amit egy A3 tud.
-
brumi1024
veterán
-
brumi1024
veterán
válasz bitpork #95708 üzenetére
Hülyének is megéri. Kíváncsi leszek az új Audik OLED hátsólámpáira, meg az új mátrix LED-ekre...
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz máyköl #95734 üzenetére
Azóta újabb tippem: forgalomszámlálás.
Az embereket egyébként túlzottan nem zavarja, a fényképen szereplő helytől egy 300 méterre egy rendkívül elegáns mozdulattal sikerült egy hölgyeménynek három darab piroson, két záróvonalon, egy kötelező haladási irányon és egy picit a járdán átmennie. Mindezt hétköznap délután 5kor, csúcsforgalomban. Szerettem volna kiszállni és elmondani neki, hogy a visszaforduláshoz pont 300 méterre van egy egyszerű és szabályos visszafordítósáv, de pont indultunk, meg amúgy is, sokkal jobb összeszedni egy autó árát bírságtételekben. Csak tudnám, hogy az ilyen miért ül autóba.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy topik
- Politika
- Milyen okostelefont vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Filléres Redmi érkezett
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs