-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
brumi1024
veterán
Nekem is azzal volt bajom. Belül elég gyenge, de nem vártam többet (több hasonló Renaultot kaptam már bérautónak), viszont értelmesen nagyjából vezethetetlen a turbólyuk és az azt kihangsúlyozó váltó miatt. Micra volt a kövi autó a másik szigeten, az egy megkönnyebbülés volt a gyengébb szívójával.
-
brumi1024
veterán
válasz pit stop #86886 üzenetére
Persze, mert sokan vagy nem jutnak el odáig, hogy ez csak auto állásban megy, vagy nem is érdekli őket. Nehéz dolog átkapcsolni arra és konstans azon hagyni, én is megküzdöttem vele.
(#86884) rbalint88: Pékek mindenhol.
"aztán remélem faszán fogok látni és vakítani sem fogok" Miért van az, hogy ezutóbbi szempont az átlagnál nem merül fel?
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #86950 üzenetére
Hiba a videóban: nem level 3 a Tesla, hanem level 2. Level 3 jelenleg csak az új A8, abban ahol ez jogilag engedélyezett nem kell folyamatosan figyelni az autót, csak szól, ha nem tudja megoldani a szituációt. Amit most ez a Tesla tud az nagyjából ugyanaz, mint a követőtempomat + sávtartó bármelyik autóban. De tudom, ez nem generál akkora nézettséget.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Igazán egyik sem tetszik, de szerintem is az XC40 viszi. Az A8 a leginnovatívabb, de drága az évautója díjhoz. Az 5-ös nagyon jó, de szintén nem évautója material. Az Ibiza szerintem is büntiben van, a Stelvio hasonló lehet, mint tavaly a Giulia. A Stingert szimpla copy paste patternnek tartom, összeválogatták a prémiumpiac tetsző elemeit és gyengébb minőségben, de olcsóbban kiadták.
A jelöltek közül viszont csak az 5er kellene, 40d-vel.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #87066 üzenetére
Hát sajnos ez ilyen. Az SQ7 V8 TDI-je hangra még elfogadható.
-
brumi1024
veterán
Jelentem a Szentendrei is járhatatlan, nagyjából Szentendrétől konstans sor van az óbudai Auchanig.
-
brumi1024
veterán
válasz Speeedfire #87094 üzenetére
Hát tegnap is mért és örülök, hogy tököltek előttem.
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #87124 üzenetére
Pontos statisztikát vezetsz? Mert ha nem, akkor ez a hsz az állításomat igazolja.
Egyébként ezen autók nagy része az átlagnál jelentősen erősebb. Egy teljesen "hétköznapi" 530d is 5 sec körül futja a 0-100-at. Azzal teljesen mást jelent tahónak lenni, mint egy 60-80 lovas 1.4 szívóval, ami mondjuk közel 3x ennyi idő alatt teszi meg.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Ha felsorolok 3 embert, akiknek X5-je van, mindhárman multi vezérigazgatók (ez mégegy ok lehet a tahóságra), de ennek ellenére végtelenül jóarc, alázatos emberek, akkor mi van, patthelyzet? Vagy negyediknek ott van édesapám, akinek már Magyaro-ra ért az autója, és nehezen hiszem, hogy beleül, aztán majd hirtelen megváltozik.
Vilikével értek egyet: engem ritkán akarnak letolni a SUV-ok, nem is emlékszem, mikor volt utoljára összetűzésem velük, ellenben fogalmatlan hülyéket minden nap kerülgetnem kell.
Más: Budapest monnyon le, a közlekedésszervezési képesség negatív. Erre rájön még a korábban említett mazsola probléma és mindjárt kész is az instans agyérgörcs.
-
brumi1024
veterán
válasz BigBlackDog #87178 üzenetére
Tiptronic elnevezésű váltó csak VAG termékben lesz, mert ez VAG fantázianév. A tiptronic pedig elvileg csak annyit jelent, hogy manuálisan is kapcsolható.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
-
brumi1024
veterán
Dettó, én is baromira meguntam a nap végére őket.
(#87276) Aggregátor: Budakalász-Petőfi híd 1 óra 6.45-kor indulva. Tegnap 1:15, normálisan ilyesmitájt (10 perccel korábban) indulva 25 perc. Szerintem ez nem járható, nem csúcsidőben otthonról 1 óra 10 perc alatt lent vagyok Alsóörsön.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Reaper #87340 üzenetére
Kellett persze, de mindenki segítőkész volt, mentünk ha tolni/húzni kellett, és figyeltünk egymásra. ott voltunk egy jó 4 órát, 3-4-től 6-8 autóig ment a "körforgó", egy irányból mentünk be a képen látható hófal túloldalára, majd a másik oldalon ki. Holnapra ha nem esik nincs már értelme emiatt kimenni, a táj viszont nagyon szép.
-
brumi1024
veterán
És mindenki: dede, az van. Viszont “sport” állásban az ESP úgy fékezget, hogy hagyja picit elmenni a fenekét, így azzal lehet mókázni.
Nap mondata egyébként egy ottani BMW-s kollégától hangzott el, mikor nem tudott kimászni a hóból, és a pickuppal akarták épp kihúzni: “el kéne engedni ezt a nyárigumit már”.
-
brumi1024
veterán
A változatosság kedvéért ma is megjártam Dobogókőt (most egy jót sétálni csak), a parkolót letakarították, így ott mókázni nem lehet, de ha valaki havas úton próbálgatná a gumi és a saját képességeit erre még van lehetőség. A táj viszont ilyen napsütésben gyönyörű, egy séta/gulyásleves simán ajánlott.
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #87559 üzenetére
Ma reggel 7.30kor beültem a dugóba és 8.30-kor kiszálltam belőle 20km-rel odébb (Szentendrei + rakpart). 7.3-at mutatott a kijelző. Erősen bejáratósfogyinak tűnik nekem az a 11 liter. Bár mondjuk fura, nekem az első 2k km-en 6.5 körüli volt a számolt fogyasztás, de akkor félgáznál többet nem kapott.
11 liter egy 340 lovas M240i-nél mondható magyarázható fogyasztásnak.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #87567 üzenetére
Ne menjünk már megint ebbe bele kérlek, 32 ezer km-en át decire pontosan vezetem a fogyasztást, az összes számla megvan. De tudom, én vagyok a helikopter...
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz xEon1337 #87569 üzenetére
Az már sokkal reálisabbnak hangzik, mondjuk még mindig kicsit sokallom, persze lehet, hogy tényleg van haszna a kéthengerezésnek.
-
brumi1024
veterán
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #87635 üzenetére
Gondolom ZF, ezzel a dízellel tippre 130-nál pörög kétezret, legalábbis a BMW 20d-i hasonlót hoznak. 40d-nél nem ritka a 200-220 melletti 3000 rpm. Kíváncsi lennék ebben a kasztniban mit tud.
kovacsroli: Gratula, tényleg szép! Szomszédban van egy, szoktam nézegetni reggelente.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #87687 üzenetére
Az is alatt nem a beltérre, hanem a szervizárakra gondoltam. De igen, egy Polonál ez még nem feltétlen látszik, a G7 viszont (szvsz) beltérminőségben jobb a konkurenseinél.
xeon.Szabi: Képről egyszerűnek tűnik, viszont minőségre nagyon rendben van. Kategóriájában messze a legigényesebb szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #87699 üzenetére
Ami nem látszik: a mindenhol puha anyagok, a 10-ből 10-szer pontosan ugyanúgy kattanó gombok (teljesen mindegy, hogy azok a kormányon, a klímavezérlőn vagy a lámpakapcsolón vannak), és a légbeömlők megérnek egy külön misét. De jussunk el valamelyik talira mindketten és megnézheted.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Győri autós topiktali - 2024. 05. 31. 13:30-tól a Praktiker parkolóban.
#nincsbennetarcsi
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest