-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
kisza25
félisten
válasz focvis #63041 üzenetére
ez így lenne, akkor új autót vettem volna ~4-ért, 3 helyett
hitelt biztos nem veszek fel
(#63039) Qtya123: a felajánlott összeg mindig kevesebb jóval, mint a javítás, mindig bepróbálkoznak.
Nekem 38eFt-ot ajánlottak fel egy 70eFt kárra, nem kértem. Megcsináltattam és adtam a számlát.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
lenko
aktív tag
-
-
barnam_
nagyúr
válasz focvis #63093 üzenetére
Vegyél Mercit!
Amúgy nekem egy fapad E Merci is elég lenne. Múltkor nézegettem, van benne alapáron is kb. minden ami kell (el. ablak, klíma, légzsákok meg biztonsági biz-baszok). Szvsz nem attól lesz jó autó egy autó, mert tele van rakva mindennel.
Ok, az alapfelszereltségen kívül egy napfénytetőt azért beikszelnék, mert az kell.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz focvis #63091 üzenetére
Nagyon szép engedmény tekintve, hogy eleve jó áron van. Kajak ha most kéne családi autó ami olcsón fenntartható újra Jazz-t vennék. Ez az új már tud atkinson ciklusban is üzemelni így városban alig eszik.
mod:
BBD: Közepesre kérte az ajánlatot végül alapfelszereltségűt vett de arra is megadták nagy finnyogva.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Snoop-y
veterán
válasz focvis #63200 üzenetére
Teoretikusan ,hogy ne kelljen mindig kolcsonkerni ezt
Eddig ez leszedett mindent erolkodes nelkul. Csak az ara nem tetszik egyedul
[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Speeedfire
nagyúr
válasz focvis #63207 üzenetére
Köszi, akkor ezek szerint csak kicsi rá a piac, vagy nem tudom. Pedig tényleg jó állapotban van.
Hát, vagy sehogyse. Most kaptam emiatt egy ejnye-bejnyét, pedig tényleg nem hirdetésnek szántam.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
K Norbi
addikt
-
TheProb
veterán
válasz focvis #63610 üzenetére
Ezért linkeltem attól a résztől ahol szó van róla...
Köszi a tippeket, meg az infót is, hogy mi is ez magyarul. Megnézem mennyiért vesztegetik itthon.Láttam, hogy a szélvédőt is ezzel pucolja a makacs foltok ellen. Alternatívaként még a csodaszivacs merült fel bennem erre, lehet azzal tisztítani az üveget vagy megkarcolja? Bár ő is használta rá, csak a belső felére.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
-
barnam_
nagyúr
válasz focvis #64109 üzenetére
És ehhez a 129 lóerőhöz turbó kell az 1.6-os motortól?
Amúgy szerintem a GTI meg a Saab után érződik gyengének, ha igaz a 210 nyúlmókus 1200 rpm-től, az nem rossz azért. Igaz, a lovak meg csak későn jönnek meg, s valószínűleg az Euro6 norma is lefojtja.szerk.: amúgy durva mennyit változott a világ, 22 évvel ezelőtt a turbó nélküli 3 literes dízel tudott 210 nm-t 136 le mellett az ennél is nehezebb E osztályban.
[ Szerkesztve ]
-
-
barnam_
nagyúr
válasz focvis #64116 üzenetére
Áh így már értem.
Gondolom ha meg megcsipszelik, ugrik a garancia.Attól tartok, hogy szándékos Mercedes fícsör lesz a nyugodt gázreakció
Az enyém is ilyen, lassan pörög fel, de lassan is ejti a fordulatot, így magasabb fokozatban nincs nagy motorfék, lehet gurulni. szerk.: igaz ez dízel, ami a motoralkatrészek súlyából adódóan is valszeg nehezen pörög fel.footy: jogos.
[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
válasz focvis #64134 üzenetére
Volt mergank nem is egy. Mindegyikben undorito volt a fabetet (mar amelyikben volt)
Manapsag a mercedes az nagyon tavol all a luxustol plane egy c osztaly szoval a fabetet az amellett hogy ugy nez ki ahogy meg kicsit eroltetett is.
A tavolkeleti autoknak is megvan a varazsa es nem mondtam hogy azert szeretem oket mert belulrol szepekui: helyes
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
veterán
válasz focvis #64228 üzenetére
Mindig mondom, hogy ez egy ünneplőruhás Opel. A fanatikok persze nem ismerik el, tagadják.
Pár napja egy háromujjú okos,egyben fanatik + a hasonszőrű tesója arról győzködött, hogy a 10W-40 olaj a jó bele, hiába ír elő direkt csak erre a motorra 0W-40-et a gyártó.
Az általános olaj Opelbe ÉS Saabba amúgy 5w-30. -
#03969024
törölt tag
válasz focvis #64231 üzenetére
Utoljára szólok bele az olaj-témába: Okosítsatok már ki, mert ugyan kevés személyautó manuálját olvastam, haszongépjárműét, munkagépét sokkal többet. Nekem az rémlik, hogy a gyártó megadja a motorolaj teljesítményszintjét, majd közöl egy táblázatot, hogy adott viszkozitású olaj milyen hőmérsékletek között használható. Tesz ugyan ajánlást, mint pl. a Volvo, 0W30-ra, ezt Skandináviában még értem is, de mondjuk Sziciliában minek 0W? Tudom, az a marketingrizsa, hogy hidegen kisebb a kopás, de lehet, tudatlan vagyok, mert a gyakorlatban nem látom. Megfelelő gondossággal használt turbós munkagép motorok elpöfögnek 30-40.000 üzemórát (ami durván 2.000.000 km-nek felel meg) 15W40-es olajjal, ami ugye -20 foktól használható. Nálunk ritkán van ilyen hideg! Hogy extrém példát is említsek: A Detroit Diesel kétütemű dízeljébe a gyári előírás adalékolatlan egyfokozatú 40-es olaj, télen-nyáron! Azon a motoron van Roots-fúvó, s turbó is.
Tehát, nem lenne szakszerűbb arról beszélni, hogy egy motorba SL, vagy SN, esetleg CI-4, vagy ACEA A5/B5 szintet tudó olaj kell? -
#03969024
törölt tag
válasz focvis #64291 üzenetére
Nos, gondolkodjunk csak egy kicsit! A képeken azt látom, hogy előír egy bizonyos specifikációt, amely mindkét dízelhez ugyanaz. A táblázatból az látszik, hogy milyen viszkozitású olajat tölt be a gyár, s a (márka)szervizek. Kötelező jelleget csak a teljesítményszintre látok, ami logikus. Egyrészt, a magyar fordítások sokszor hibásak, mert nem szakember készíti, másrészt, ha megkérdeznénk a gyári "okosembert", hogy mi szükség a 0W-re, szerintem értelmes választ nem tudna adni. Gondolj csak bele, vannak országok, ahol sohasem megy a hőmérséklet fagypont alá! Ott mivel indokolná???
Kornel
Na, pont ilyen tanácsokkal kéne ellátni a kérdezőket: Amit tapasztaltál. Adott autó a olajat csipegette, B olajat pedig nem. Persze, jó lenne tudni a hosszú távú használat eredményét is, pl. lerakódások. Nap-mint-nap látom, hogy egyes helyettesítő olajak milyen károkat produkálnak. Persze, a kereskedő esküdözik, hogy mindenben megegyezik a gyárival...molnarpeter
Azt nem merném kijelenteni, hogy könnyebb dolguk van a munkagépek motorjának. Talán sokkal inkább változó terheléssel járnak, mint a személyautók, pláne a kamionok. Adtál egy jó ötletet, "lopok" pár hisztogrammot... Kíváncsi vagyok![ Szerkesztve ]
-
#03969024
törölt tag
válasz focvis #64303 üzenetére
Az, hogy szűk-e az illesztés, azt nem tudhatod. Minden befolyásolja, nem biztos, hogy a kisebb jobb.
Jó lenne látni görbéket, hogy adott olajak milyen viszkozitási görbét produkálnak. Lehet, hogy a 15W 0 fokon hígabb, mint a 0W -20 fokon. Bonyolult dolog a kenéstechnika. Az tény, hogy adott technikánál a sűrűbb olaj jobban ken. A hígabbal viszont kevesebbet fogyaszt. Kérdés, melyik gyártó hol köti meg a kompromisszumot...
Az pedig kideríthetetlen, hogy milyen "technikákkal" próbálnak minél több pénzt kihúzni a felhasználók zsebéből. Gondol csak bele, szinte fél évente jelenik meg valami "forradalmian" új mosópor,s sanda gyanúm szerint ugyanazokat az összetevőket használják évek óta. A marketing már csak ilyen.
A te példád is bizonyítja, ami miatt megint írtam: Milyen olajat tegyek bele? a kérdés. Jön a "szakértő" válasz, hogy 0W40-et. Polgár pedig vesz a boltban A5/B5-ös olajat, mert éppen azt adták el neki. A SAAB pedig kifejezetten tiltja, csak neki már nincs hozzá könyve, meg nem néz jobban utána...[ Szerkesztve ]
-
Willie
őstag
válasz focvis #64370 üzenetére
Nem hiszem, azt nem írtam, hogy tesómnak és nekem megegyezik a gumi mérete: 195/65 R15, mindkettőn most lett cserélve és ugyanúgy 2.2 barra lett felnyomva.
Nem olyan nehéz tekerni a kormányt testvérem és apukám kocsijában. Inkább amiatt érdeklődök, hogy nekem nincs olyan jó menettartása az autónak, mint nekik. Elképzelhető hogy csak egy futómű beállításra lenne szükség?
Új hozzászólás Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Gyúrósok ide!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Háztartási gépek
- Politika
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- További aktív témák...
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA