-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
Amugy ezt irni is akartam, csak mint tema, hogy milyen erdekes ez az egesz "dizelbotrany" itt a dajcslandiaban.
Ment ugye az oriasi hyp, hogy mind meghalunk, azonnal kiirtjuk a dizelt....amugy az alap hangulat az hasonlo, valoban kifele all a dizel rudja....de messze nem lesz itt semmi olyan hirtelenkedes, mint en is gondoltam.
Egeszen lenyugodott mindenki, allitolag meg be akarnak szerelni valamit utolag a dizelekbe (gondolom meg egy varazslatos müanyag szüröt ), ami egy csapasra megold minden gondot
Raadasul ott van az addblue technologia, ami aztan kifejezetten jot tesz a termeszetnek.
Szoval most ugy nez ki a dolog sok helyen (pl vw nel mindenkepp), ha leadod a regi dizeled, akkor kapsz 5-6-7 ezer eurot, ha veszel egy uj dizelt de csak akkor ha dizelt dizelre csereled
Komolyan kezdem azt gondolni, hogy ez egy ugyan olyan trükk volt, mint a sorosozas meg migransozas otthon....amig a politika ült a szoszba, mert nem tudtak kormanyt alakitani, addig behajitottak a dizelbotranyt, amin jol el lehetett csamcsogni, meg mindenki ezzel volt elfoglalva....
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #99155 üzenetére
Pont ezt mondtam en is mindig...lehet itt okoskodni, hogy le a dizellel, de amig egy dizel passattal 7 liter gazolajjal elfurikazol kis tulzassal 200 al a palyan es ehhez jön, hogy ugye a gazolaj, amit a cegek el tudnak szamolni, meg mellette a gazolaj kerül 1,10 euoba, a benzin meg 1,25 be mondjuk, addig nincs miröl beszelni.
De mondom en most ezen akadtam ki, hogy meselte az ismerösöm, hogy vett egy A4 audi t 2 literes dizellel es a regi dizelert kapott 7000 euro dizel kedvezmenyt...hangosan felröhögtem, h ja ertem, vilagos....erre nez ram nagy szemekkel: hat ez mar adblue dizel, ebböl nem jön ki semmi karos na mondom ez kesz
(#99156) [vilike] kb....de vicc nelkül ez most a beszed targya, hogy egy 10 centes utolagos biszbasszal egy varazsütesre megoldanak minden problemat....
-
Declare
őstag
válasz Speeedfire #99722 üzenetére
Nekem is klimas lesz a következö kanyar a kis opelommal Most lett kicserelve az EGR (mar elegge aktualis volt) , minden happy, minden patent....klima be...meg se mukkan
Mar tavaly is kellett tölteni gazt, csak akkor nem neztek utana, mondvan, 10 eves auto, hat ra kell tölteni...nekem mar akkor is gyanus volt...most mar biztos, h valahol ereszt a rendszerErre beülök a cegesbe...szitkozodom hogy ugye az öreg auto hatranya, h mindig van valami, benyomom a klimat es nem megy hat mondom ilyen nincs, valaki elatkozott es azert egy fel eves autonak ezt az ember nehezebben nyeli le, mint a kis hüseges 10 eves joszagnak
Mas:
Amugy most megy nagyban nalam a matekozas, h egy ceges auto privat hasznalattal konstrukcio mennyibe kerülne, meg hogyan....szamolgatok, hat mondom ez q.va sok....viszont en eddig azt mondom kb 90% osan vezettem a sajat autom minden költsegeit, hat mondom ranezek....meglepödtem, holott tudtam azert, hogy nem ingyen van:
4 eve vettem ugye az anno 5 eves 1,7 cdti H astrat. A karbantartas azt gondolom a fullos kategoria (ersd Liquy Moly olaj, 10k km enkent szürökkel csere, külsö apolas Autoglymmel, ha barmi baj van, vagy megelözö cserere szorul=> csere meghozza csak jominösegü alkatreszekre, gumik top kategoriasok, üzemanyag altalaban premium dizel....stb). Evi atlag kb 30k km futas mellett az amortizacio nelkül, kb 1,5 milla evente Az havi kb 125 ezer basszus es ebben mondom nincs amortizacio (mondjuk az ebben a kategoriaban nem is egy meghatarozo összeg de azert dobna a havi költsegeken még).
Mindez akkor ugye ugy, hogy semmi komoly hiba nem jelentkezett....nagyon durvának érzem.
Tudom ez ilyen leragott csont jellegü tema, csak gondoltam erdekes igy 4 ev hasznalat költsegeit nezni, konkret autonal, kamu meg szépítés, meg vakítás nelkül.[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz zoo8800 #99759 üzenetére
Ja hat igen...ez egy vicc....golf a 2.0 tdi vel ugy indul, hogy 30 ezer euro...passat 2.0 tdi 33 ezer euro....es nincs egy multikormanyod, egy stokedlin ülsz viszont egy hightech halogen lampaval vakoskodhatsz este
1,5 M HUF extra mindegyikbe olyan siman belemegy, hogy jujj es akkor semmi extrem....ergo üles, LED lampa (xenon mar nincs is), multikormany, meg tempomat. Ha nyalanksagokat akarsz (LED kijelzö, savtarto rendszer stb) akkor ezek ugy még kb 2-300 ezer forintosaval hozzadobalhato.
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #99769 üzenetére
Egy turbos 125 loerös motor minden atlagos körülmenyre böven eleg, mindenfele utakadaly szindroma nelkül.
Persze a több mindig jobb, ez nem kerdes, vagy ha a folyton fullon van a csomagtarto diszperzites vödrökkel, esetleg 210 km/h ra allitott tempomattal szeretsz közlekedni akkor is keves.
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #99763 üzenetére
Mondjuk extra opciokban el is van maradva a 6 os mazda a golfhoz kepest pl. Tehat pl amig egy golfba kerhetsz ergo börüleseket, led displayt, erintös navival, savtarto elektronikat stb...plusz olyan motorort olyan dolgokkal es valtoval kombinalsz, ahogy jol esik, addig a Mazda 6 ban van 1-2 csomag, h milyen motor, milyen valtoval valaszthato es a legfullosabb felszereltseg is egy 10x5 cm szines tft kijelzö, ami akadozva zoommol a terkepen es a telefonkihangosito is olyan, hogy alig hallod a masikat. (multkor a passatban, föuton meg majdnem magyarazkodnom kellett, hogy nem-nem pizsamaban fekszem az agyban, becs szora uton vagyok es az autoban ülök )
Szoval azert ezek is hozzajönnek. Ennek ellenere ujonnan, magamnak biztos nem adnek ki 10 milliot egy golfert.....
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #99787 üzenetére
Jo, erezd benne a kis tulzast az ironia oldalarol A facelift elötti 6 os mazda navija egy ilyen akadozos cucc. Ez szemelyes tapasztalat es szerintem nem is táccsos (bär lehet). De lassu es nem is szep. Haverom uj mx 5 mazdaja ugyancsak eleg kaki a navi oldalarol. Lassu, csomoszor elveszti a jelet es nem is tul szep.
Szoval összessegeben messze nem tudod odaallitani a 6 os mazdat az entertainment oldalarol még egy golf mellé sem, nem hogy a passat melle. A Golf meg igazabol egy kis passat, ahogy itt korabban is beszeltük.
Picit mas de ide is tartozhat:
Youtube-on neztem egy videot az Artheonrol (full extra felszereltseggel). A tablafelismerö rendszer + a navi + a savtarto rendszerrel mar egy csomo helyen kb magatol megy az auto basszus. Mesz föuton 100 al, jön egy 70 es tabla es lelassit. Ha esik az esö es van esöben mas sebesseghataros tabla, azt is tudja. Navi alapjan a varostabla elött mar motorfekkel lassit.....eleg durvan közelit ez az önvezetö autozas -
Declare
őstag
válasz brumi1024 #99803 üzenetére
"Azért ez nem egy nagy wasistdas,"
Nem is mondtam, h magam ala csurrantottam, de regebben sem lett volna nagy wasistdas, megsem volt. Meg itt a lenyeg azon volt, hogy a Golf, csak egy sz@ros golf, de kerül 10 millaba, mig a Mazda 6 meg egy kategoriaval feljebb jatszik, de ettöl függetlenül a kütyükben a golf romma veri.
10 ev? szerintem nem. A tesla mar megy fullon magataol es mar egy golf is kormanyoz magatol jobb utakon, palyan meg mindenkepp, 20-30 masodpercig...mellette fekez es gyorsit is magatol....es akkor nem egy 7 es bömösröl beszelünk
Szerintem 1-2 ev es siman belekerül a passat jellegü autokba a magatol elmegy a palyan....felelösseg tied, meg azert fel szemmel figyelned kell...de szvsz megy magatol. Asszem az S90 Volvo mar pl tudja ezt, csak max 130 km/h ig...idölimit nelkül.
(#99807) EQMontoya: Nem nevezned, en meg nevezem. Kötekedhetsz még, de attol még amiket leirtam azok tenyek
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz xEon1337 #99908 üzenetére
Faxa!
Jo kis verda amugy ez a K astra valoban. A Led fenyszoro nekem is alap lenne, de ha nem mennek vele este, akkor felesleges. Azert majd egy ket kepet behajithatnal az opel topicba
(#99910) -secret- hat ugye kinek mi....en sem vennek uj autot, 3-4 evente meg plane nem. Hatalmas penzkiszoras. Ha minden mind1 kategoriaban eled az eleted, akkor mondjuk kiraly, csak akkor ugye nem K Astrat veszel
Amugy megertem azt is, ha valaki azt mondja, hogy nem ert hozza, nem tud hasznalt autokat keresgelni, biztos atverik, inkabb ujat vesz es akkor nincs vele semmi gond egy percig sem. Beballag a szalonba, leadja a regit, elhozza az ujat aztan pont.
Persze ha kiszamolnak, hogy havonta mennyibe is van igy az autozas, lehet belezsibbadna a többseg, de a struccpolitika sokaknak bejön meghat ugy is olcsok most a hitelek vagy mi a fenexEon1337 nem szüleidröl beszelek / itelkezem, csak ugy altalanossagban van igy szvsz
-
Declare
őstag
válasz Borisz76 #99914 üzenetére
Költözöl vissza haza?
Magyar matricat vedd meg online. Osztrakot asszem nem lehet, ott matricazni kell.
Itt egy jo link az autopalyakrol
Mire figyelj? Legyen nalad redbull, meg banán . Gumik legyenek rendben, fekek, futomü....alapbol nyilvan egy jo allapotu autoval vagj neki az utnak. Ugy tervezz, hogy az orszaghatartol nyugatra nem olyan szervizszamlakat fognak a kezedbe nyomni, mint otthon, hanem kb 2x szorzoval. Szoval szervizek legyenek rendbe (nem, kint mar nem segit es ne is dobd be, a "nem kell szamla, akkor mennyi" kerdest )
Ja es ne mond mar hogy Nemetbe legyszi, mert rettentöen tré
-
Declare
őstag
Mitöl csökkent az ertekvesztes?
(#99942) BigBlackDog +1 Hat azert a valsag elött mi volt mar? Emlekeztek az "uj suzuki swift egy szemelyi igazolvany felmutatasaval elvihetö" akciokra? Törleszteni, meg majd csak 6 honap mulva kell elkezdeni....a tömenytelen penzügyi analfabeta meg 3 asaval hozta ki az uj swifteket, mert hat ez igy mennyira faja, egy evre ra meg foglalta le öket a bank, mert fizetni mar nem tudtak a 8-ik honaptol a reszleteket
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz BigBlackDog #99946 üzenetére
Ha az idösebb modelleket nezzük lehet. Ettöl függetlenül egy most 35k euroba kerülö golf 1 ev mulva kb 10k val, 2 ev mulva 15k val kevesebbet er.
Nyilvan mindenkinek egyeni preferenciaja eldönteni, hogy ez sok vagy nem sok. En fentebb irtam, hogy 1,5 milla eves autozasi költseg nekem kiverte a biztit es ez amortizacio nelkül. Ha ugyan ez egy uj astra lenne, akkor az elsö evben +1,5M ertekvesztes (nagyon baratian szamolva), de a masodik evben is +1M még biztosan.....es akkor mondjuk a biztositas is a duplaja....nalam ez a köszi nem -
Declare
őstag
-
Declare
őstag
válasz -secret- #99959 üzenetére
En is igy lennek vele
Csak ehhez nyilvan az kell, hogy legyen idöd es energiad erre a keresgelesre es utana legyen szervizes ismerös vagy bejaratott hely, ha hibakat kell javitani. Akarmilyen tip-top autot is vesz az ember 4-5 ev felett folyamatosan jöhet barmi. Na egy uj autonal ez nincs. Szoval kerdes, hogy kinek az igenyeinek mi felel meg.
-
Declare
őstag
Szerintem pont ez a 3 ev es 50-100k km a legjobb hasznaltautos kor. Ott még azért minden alkatresz egyben van, tart, ha egy normalisan karbantartott peldany, akkor az ettöl a kortol/km töl nyugodtan atvehetö es sokaig szepen karbantarthato. Jo esellyel ezek még elsö tulajosok es a draga, szep, uj autojat mindenki (ok, a többseg) azert ovja, felti, rendben tartja.
Igen nyilvan ra kell kalkulalni az uj szett gumikat, feket ilyeneket....de hat ezert beszelünk hasznalt autorol.
En hasznalt autot ebben a kategoriaban neznek magamnak az tuti. A keresöben meg persze bekattintanam, hogy hatsokerék es led fenyszoro + minimum 150-180 lovacska
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz stickermajom #100005 üzenetére
Tény. Szerencse, hogy van a mobile.de nem kell azert örületes nagy know-how egy nemet autot behozni. Ez sem egyszerü, de egy passat/golf eseten pl olyan 10-20k eurot bukik az auto ara 2-3 ev alatt.
Persze itt jön az, hogy ki az aki legyint ra es inkabb mosolyogva hazaballag az uj autoval a szalonbol egy viragcsokorral es elvezkedik, hogy hogy kinyaltak a sejhajat a szalonban, meg ki az aki inkabb megprobalja ezt megsporolni es ügyeskedik egy hasznalttal.....amiben persze benne van a sz@pas lehetösege.
-
Declare
őstag
válasz stickermajom #100015 üzenetére
Ha ez ugy menne, hogy mindenki pikk-pakk megoldja, akkor nem letezne olyan, hogy hasznaltauto.hu, meg nem lenne kis millio nepper, aki ebböl vidaman megél
-
Declare
őstag
Dekra csinal pl ilyen független allapotfelmerest kb 40 euroert. Egy csomo helyen van szervizpontjuk es millio egy dolgot atneznek/tesztelnek (retegvastagsagmerestöl kezdve, fekeken at, olajszivargasig, mindent. Ha a leirasuk alapjan ugy veled, erdemes megvenni, akkor mar egesz kicsi rizikoval ki lehet menni, zsebben a cash-el.
-
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #100023 üzenetére
Teherautok még sokaig dizellel fognak menni. En a ceges flotta es szemelyautokrol beszeltem. Ezekböl is rengeteg van es ezek azert viszonylag könnyen kiirthatok. Raadasul a varosok levegöjevel van a fö problema, mert ott szivja be közvetlenül mindenki. Ezen megy a kinlodas. Azt meg nem a kamionok szennyezik jobbara, hanem a szemelyautok. A buszokat meg sok helyen allitjak mar at hybridre meg villanyra.
Persze az igazai mindent elsöprö megoldas az nem ez, de valahol el kell kezdeni....
-
Declare
őstag
válasz stickermajom #101173 üzenetére
Minden jo, ami megneheziti a rohadekok dolgat . Azt mondjak, minel több ilyen olyan vedelmi bizgenytü van az autoban, annal inkabb keresnek inkabb egy masikta. Persze ha egy limitalt szerias Bugattid van es pont azt keresnek, akkor elviszek akkor is ha trezorban tartod.... de ha egy olyan amiböl 3 all minden utcaban, akkor hülye lenne a valtozarassal küzdeni.
BTW egy csomo helyen csinaljak, szerintem oriasi luftot nem tudsz ezzel löni....nem egy atomfizika
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #101182 üzenetére
Aztan ugye kerdes, ha megtörtent a baj, akkor hogy reagal a biztosito. Mert ugye ök abbol elnek, hogy nem szeretnek fizetni
Baromi erdekes kerdes ez a biztositosdi....nyilvan kerdes, hogy ki mennyire paranoias, ki mennyire szeret kockaztatni, meg kinek milyen erteket kepvisel az autoja az anyagi helyzetehez viszonyitva.
A Nemetek pl mindenre biztositast kötnek, aztan egy atfogo biztositassal a biztositasokat is bebiztositjak . Azert az is egy erdekes kerdes, ha van 10 fele biztositasod mindenre, akkor azert 10-20-30 ev alatt egy eleg komoly összeget kipengetsz.
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #102057 üzenetére
Nekem is az volt az Astran....teny hogy 140k km alatt sem kopott el a minta, viszont amikor feltettem a Primacy 3 akat akkor azert vol egy ilyen "hoppa feeling". Baromi egyszerüen eszrevehetö volt a különbseg esöben is, de szarazon is. Autopalya felhajtonak kb meg van a ritmusa, ahogy veszem es az energy saverekkel csuszott nyikogott, eleg könnyen. Primacyval vettem a kanyart ugyan ugy, aztan semmi nem törtent, csak elfordult az auto...mondom aztaq...aztan picit nagyobb tempoval is kiprobaltam....es ott is csak fogta magat es elfordult
A jo kis GTC ...erre most a kombi passat ujra a gyari energy saverekkel... elmenyautozas a köbön kuszik maszik sodrodik, billeg mint egy teherhajo Jah es raadasul most nem megy a klima sem. Szerviz. Bevizsgalas. Javitas nem garancialis, mert valami kötöl kilyukadt a hütö Mondanom sem kell, annyit megyek vele földuton hogy csak na. Ok, a nagytempos palyazas azert eröforras igenyes, de hat nem erre talaltak ki ezt az autot?
-
Declare
őstag
válasz szőröscica #102061 üzenetére
Nyilvan mas a hasznalat. Az Ampera nem elmenyautozasra van, mint ahogy a Passat kombi sem. Ellenben azert a tapadas az egy fontos dolog. Lehet veszhelyzet, vagy varatlan szitu es akkor azert nem mind1, hogy mennyire tapad be a kocsi...lehet nüanszokon mulik egy nagyobb baj.
Persze igy is biztosan jobb egy enegy saver, mint egy noname Gugyir , de ezt inkabb csak arra irtam, hogy en laikuskent, full atlag felhasznalas mellett (oke, atlag egy kisse a sportossag fele eltolva ) milyen egyertelmü különbsegeket tapasztaltam a ket, amugy felsö kategorias gumi között.
Amugy a Primacy sem kopik azert olyan brutal gyorsan (apumnak a Pirelli sportcontactok, azok ugy elfogytak mint a pinty). 3 ev es 100 k km t kb kibirtak.
-
Declare
őstag
válasz szőröscica #102066 üzenetére
Nem lehet, hogy a nagyobb tömeg miatt erzed jobbnak? Meg azert ugy összesegeben egy jobban összerakott, szigetelt auto lehet az ampera talan
-
Declare
őstag
válasz #04441088 #102124 üzenetére
Nagyon jo cucc! Szerintem megeri az arat. Nekem ilyen komfort csatikkal együtt van, azaz az akkura ra van fixen a plug in play csatlakozoja fogatva, igy tölteskor kb 1 masodperc csatlakoztatni, szepen automatan elvegez mindent, szulfat mentesit, raadasul pici, robosztus es ilyen por/csepp/ütesallo.
-
Declare
őstag
válasz Speeedfire #102126 üzenetére
Te sokat kocsikazol cel nelkül? En ebböl kinöttem kb huszon 1-2 eves koromban . Ellenben aki hobbibol, hobbiautoval kocsikazik, annak meg ez a hobbija...azaz igy is kocsikazni fog. Aki meg cellal autokazik, az meg sziiiiv
-
Declare
őstag
válasz Speeedfire #102131 üzenetére
Alapvetöen en is szeretek, de tul sokat kell autoban ülnöm ahhoz, hogy arra vagyjak, h szabadidömben is "csak ugy" autozzak . Egy gokart, vagy nyaralas közbeni cruisolas az megint mas
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #102164 üzenetére
Nem ertem mit nem ertesz....az adoert felelös allamtitkar, vagy az annak a helyettese, esetleg az annak a helyettese agyaltak, hogy lehetne meg több stadionravalot összekaparni es akkor ratalaltak az üres foltokra a terkepen, majd a levegöbecsaptak, hogy ezaz es elmentek egy munkavacsira a Costesbe
(#102159) Integrale a francba
-
Declare
őstag
Autopalyan elütött özzel volt mar valakinek dolga? (karrendezes, közut, vadasztarsasag stb temakörben?)
-
Declare
őstag
Pont ezen megy az agyalas, hogy milyen karigenyt kellene benyujtani a közutnak....a kár nem drámai, meg szerencsere minden tök jol es egyszerüen javithato...viszont a bal lampa, kiment, hütö is megserült igy csere, plussz az ütközes miatt eldurrogtak az övfeszitök is....bal lampa 250k huf, övfeszitök 100k körül, hütö ujabb 100k plussz ugye lökharito, ez az amaz es ott vagyunk hogy papiron gazdasagi totalkar. (auto ertekenek 60-70 % tol van, vagy valahogy igy).
Szoval most a kerdes, hogy megjavittatni es a javitas tenyleges költseget kellene karigenynek benyujtani, vagy a szakertö altal kihozott joval nagyobb karösszeget kellene benyujtani, esetleg azt, ahogy a biztosito szamol GTK esetene (auto bekerülesi erteke - roncs ertek) ?
Erre van esetleg ötlet, tipp, tapasztalat, akarmi?
-
Declare
őstag
Sajna nem ilyen egyszerü azert, ahogy a neten neztem.
- Vadveszelyes tabla kint van, de a baleset közvetlenül egy csomopont utan törtent, ami ugye feloldja a tablat.
- Az öz a csomopontnal jutott be, ami ugye hermetikusan nem vedhetö meg a vadtol.
- Vadasztarsasagoknak nincs felelöseg biztositasuk es azzal ervelnek, hogy a vad önallo elöleny, jön-megy. Ha terelövadaszta vagy ilyesmi van, akkor van egyertelmü felelösegük.Szoval lesz ezzel még móka, a kerdesem igazabol tovabbra is az, hogy milyen karigenyt kellene benyujtani? A tenyleges javitasrol szolo szamlat, a szakertö altal eurotaxos arakkal kihozott kar összeget, vagy a GTK eseten a biztosito altal szamolt összeget (auto serüles nelküli erteke - roncs ertek)? Erre kellene a tipp, mert ez a riblika üres már csak a kárbejelentön
-
Declare
őstag
Oke, köszi
Ezt a soha többet nem fizetnek ra dolgot nem igazan ertem Ki nem fizet, mire? Ha belem jönnek, akkor a masik auto kötelezöje fizet. Ha en belemegyek valamibe, akkor az en cascom. Itt viszont most nem biztositokrol beszelünk, hanem magyar közut meg vadasztarsasagrol. Ha en megcsinaltatom a kocsit, ugyan ugy fizetem a kötelezöt, cascot, mindent tovabb.
Az hogy az auto erteke 10 evesen nyilvan töredeke az uj ertekenek, viszont az eredeti alkatreszek ara, amivel a szakertö szamol az tovabbra is ugyan olyan, hogy 1 db bal lampa 250k....igy persze gyorsan kijön, hogy GTK, de attol még baromsag lenne bezuzni az auto
-
Declare
őstag
válasz Snoop-y #102246 üzenetére
Amugy amig nem ültem kabrioban, nem tudtam elkepzelni, hogy lehet egy kabrio meleg, ha nyitva van a tetö brutal
Amugy amennyire regen kabrio ellenes voltam, azota azert valtozom....van azert ott feeling de a vaszontetö tovabbra sem jön be.
Egy bakancslistas pont nekem, hogy menni valami faja bmw kabrioval egy kanyart, le a tengerpartra, megallva egyszer valahol svajcban (pont utbaesik innen lefele), aztan Fr. riviera, majd tovabb a tengerparton Spanyolorszag es mivel kabrio elmenyautot venni es fenntartani en nem tudok, ezert nem is lenne baromsag, kiberelni mondjuk itt Hamburgban es a tura vegen leadni mondjuk Madrid/Barcelonaban majd repcsivel szepen kenyelmesen hazahuzni nem hiszem, hogy olyan veszesen draga lenne egy ilyen autoberles
-
Declare
őstag
válasz hülyegyerek #102269 üzenetére
Hmmm...köszi az infot Lehet akkor, h erdemes modositasokat eszközölni a tervben
-
Declare
őstag
válasz tboldi #102299 üzenetére
Abszolut nem fogjak fel az emberek, hogy mi mivel jar es mit kockaztatnak...sajna persze van, hogy kell az auto, de nincs lóvé, de hát akkor is....es ugye a baj, hogy nem csak magat veszelyezteti.....megtehetsz te mindent abiztonsagodert, ha egy ilyen ütödött beledszall..
-
Declare
őstag
válasz Peter.70 #102482 üzenetére
Szerintem is baromi jo! En mindenkeppen szeretnek most. Föleg palyan, sok sok km utan, faradtan...
Szerintem minden ilyen biztonsagi kütyü nagyon hasznos tud lenni. Kevesbe farasztova teszi a vezetesed, mert kevesbe kell figyelned es biztonsagosabba is teszi, mert sokkal nagyobb az eselye, hogy az ember nem vesz eszre valamit, mint a kis kamera, ami ott kuksol
Pont ezert acsingozom most ezekre az extrakra, hogy holtter figyelö, meg savtarto.
-
Declare
őstag
Hat ha a mazda 3 a legszebb szamodra, akkor azt kellene megvenni A G165, 165 loval azert kellemes. Nem fog olyat ugrani mint egy turbos, de egy kicsit több kapcsolgatassal jo az Raadasul elegge megbizhatonak tünik, kevesebb hibalehetöseggel, mint a turbosok.
Ismerösömek most ujjonan vettek egy mazda 3 at...pedig racionalis emberek, de arra jutottak, hogy minimal kockazat + gondtalansag + hosszu tavra tervezes eseten jol jarnak igy, mert jol tartjak ezek a szivo mazdak az arukat. Kerdes, h 10 ev tavlataban hogy lehet kalkulalni itt a hybrid korszak küszöben egy benzinessel is akár, de logikusnak talaltam az ervelesüket en is.
(#102497) Land Golfhoz annyit, hogy azert is lehet szerintem draga (alapbol, mert egy golf mindig is relative draga volt/van/lesz ), mert azert eleg jol ranött a Passat fejére. Szoval elegge komoly auto lett. Inkabb egy kis passat, mint egy auto a passat alatt es a polo felett. Komolyabb extralistaval, komolyabb elektronikaval, mint egy mazda, de en az anyaghasznalat eseten is megkockaztatom, hogy jobb. Persze ettöl meg a mazda is tetszik es jo is....de azert szvsz egy golf picit feljebb van ugy összessegeben, mint egy mazda 3
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
nő a súly az autóban egyre inkább gyengül.
Igen hat ez a szivo motor es a nyomatek. Persze megy azert az is ha forgatod mint az allat...de eppen ezert nem szeretnek en sem igazabol szivo autot magamnak. A turbosnak az a fajta kenyelme, hogy ralepsz a gazra es megugrik, az nagyon jo. Mert faxa persez, hogy a szivo benzin az igazi, mert versenypalyan az adagolhato szepen a kanyarba es azzal tud az igazi faxagyerek vezetni, de varosban ha be akarsz ugrani valahova, vagy elözeskor gyorsan at kell lepni valakit, plane többlet sullyal, akkor pont az kell, amit a turbos ad. Gyorsan megugrik, megcsinalod a manövert aztan elvaltod. Szvsz
-
Declare
őstag
Annyi a baj, hogy azert a turbosok mindig kenyesebbek lesznek. Ha egy nem törödöm gazdaja volt, siman kaphat olyat egy auto, hogy szivsz vele. Meg ez a km sem szent iras. Az en astramnak a legnagyobb baja 5 evesen 140 k km el jött elö. Most 300k km van mar benne majdnem, 10 eves es azota amiota nalam van (pont a hiba utan adtak el) igazabol egy EGR csere volt meg egy xenon trafo csere es mas semmi
Amugy meg a kettöstömegü egy benzinesnel nem igen okozhat gondot szvsz. Az a dizel rezonancia miatt problemas. Azon kivül meg most legroszabb esetben elszall a turbo....100k körül felujitjak 2-300k bol ujat rakatsz bele....miköben 5 millioert nezegetsz autot, ez azert nem egy dramai worth-case-scenario
(#102505) joamilestoné raadasul ugye az automata is volt
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Törött auto értekesitesevel kapcsolatban van valakinek tapasztalata?
Sajna ugy nez ki meg fogok valni a kis serült Astramtol Sajnos annak ellenere, hogy jol javithato, azert nyilvan nem 100-200k a javitas, ha azt tökeletesen meg akarom csinaltatni....mivel nekem valszeg mar nem lesz szüksegem ra, a csaladban nincs most akinek kellene ilyen auto, igy az tünik a legjobbnak, ha töröttkent eladom, mint megjavittatom es utanna elkezdem arulni es kinlodok a sok probakörös, meg idiota vevöjelölttel....
Hahu vagy hogy lenne erdemes nekiindulni?
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Építő/felújító topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Synology NAS
- Filmvilág
- Honor 90 - modellalkat
- Politika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!