-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
Akkor örüljek, vagy szomorkodjak, hogy még ha akartam se tudtam többet lenyomni az A3 torkán 100 km-en, mint 9.3 liter? Teljes tankra vetítve. De ez is egy "pillanatnyi" kilengés, 6-8 közt van szinte az összes többi érték, pedig nem megyek lassan.
-
brumi1024
veterán
Megvolt a móka mára, ezzel járkáltam egy órát a városban:
És még egy kép. 40d, tehát két turbó, 313 ló, 630 Nm, jó felszereltséggel, csak apróbb dolgok hiányoztak belőle. 4k km-t futott tesztautóról van szó.
Az F10-es 5-öshöz tudom hasonlítani, abba tettem ~10-15k km-t már. Elsőre pont ugyanaz az érzés, baromi egyszerű és kényelmes vezetni, pedig ez érezhetően nagyobb, és jó 600kg-mal nehezebb (2.2 tonna). Belül minden a helyén, jók az újdonságok, ezzel a felszereltséggel minőségibb is, puhábbak az ajtóban a bőrpárnák, jobb fogású a fabetét/fémbetét... Meglepő módon érezhetően csendesebb, mint az 5-ös, sok motorhang még nagyon hajtva sem jut be.
Menni elég jól megy (5.9 a 0-100, és sok nyomaték van mindenhol), de talán inkább a megindulása meglepő, még ilyen esőben is kérdés és mindenféle kelletlenség nélkül rajtol el a lámpától. Tudom fogyit nem nézünk, de az 10-től való városi+autópályás nyúzást 9.8-cal jutalmazta a kijelzőn, és ezeknek elég pontos a mutatója, nem tartom irreálisnak a 10-11 közti vegyes fogyit.
Negatívum: k.va nagy az ajtó, és pont úgy hajlik, hogy 190 centivel fejbe tudod vágni vele magad.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz BigBlackDog #81776 üzenetére
Szalonból próbaautó, a BMW ilyenben elég jó, akár hétvégére is odaadja.
Kilátás: nincs vele probléma, nagyon az ablakok, nem túl szélesek az oszlopok. Ráadásul legtöbb autó felett kényelmesen ellátsz, ezekből mindig kicsinek tűnnek az S-maxok. Parkolásnál pedig az 5-ös után nem nagy, a végtelen kamera (tolató, előre kereszteződésbe kinéző + a körbe felülnézeti) meg segít. Egyedüli gondja az, hogy a legtöbb plázába/bevásárlóközpontba túl széles és sok helyről kilóg.
(#81777) [vilike]: Szerintem a csend és a tömeg miatt nem érzed annak. Én anno egy ugyanilyen próba 5-ösről gondoltam, hogy a 25d a maga 218 lovával nem megy a B6 Passat 170 lovas PD-jéhez képest, aztán mégis többet mutatott a számláló, és kényelmesen otthagyta a Passatot. Csak kevesebbet játszott rá.
(#81779) tboldi: Hát nincs mit tenni, a Suzuki trendteremtővé lépett elő.
-
brumi1024
veterán
A Megane érdekes.
Nekem 50 literes a tankom, de én termelek, úgyhogy kényelmesen eljárok vele 650 km-t (kivéve autópályán, ott a lábammal 8-9 közti a fogyasztás), ez még oké, 4-500 közti range viszont már zavarna.
(#81970) aero.: 5-ösbe az elég, 20d-vel 1100km-t el lehet autókázni.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #81978 üzenetére
A legutolsó eredményem pont egy ilyen telitank, 70-et írt range-re, egy 30 km még kényelmesen benne volt. Ez 300km pálya (5 fővel, 140-220), a maradék BP csúcsidőben Kalász, Petőfi híd, belváros célpontokkal.
Egyébként kényelmesen hozható 6,5 körüli vegyes fogyi, de nekem ahhoz nem van türelmem.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #81986 üzenetére
Semmi spéci körülmény nincs benne. Szentendrei és budai alsó (utóbbi időben felső+vár/várkertbazár, a felújítások/fina/éppen valakinek valamilyen fogfájása miatti rakpartlezárások miatt) megy főleg, időben befele heti max 2x korán (6-kor indulva), egyébként 8-9 közt, hazafele 5-6 közt, tehát csúcsidőben. Az mondjuk segít, hogy bárhova indulok az legalább 15-20 km és pillanatok alatt bemelegszik az autó.
-
brumi1024
veterán
válasz Integrale #82010 üzenetére
És a full-sized a 7er/A8/S osztály. Az elnevezéseik logikusak amúgy, mert az ottani mérték kicsit más, mint az európai, ők egy 3erben egyedül nem férnek el, nem hogy családdal (és itt most nem az emberek kiterjedésére gondolok).
De igen, ebben az értelmezésben mid-size az IS200, én mindenesetre a US mérték szerint írtam.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Speeedfire #82056 üzenetére
Telefonnál a pöttöm szenzorral F1.8 mellett sem lesz ilyen bokeh.
-
brumi1024
veterán
válasz Speeedfire #82058 üzenetére
A mosott rész a bokeh maga, csak itt szoftveresen.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Speeedfire #82086 üzenetére
Vagy egy második kört. A Tesla már ment volna enni kérni. Én megnéztem volna egyébként ugyanezt nem az beugró McLarennel. Nem azt mondom, hogy szerezzenek egy P1-et, mert az nem fair, ügyesen véve az összes itt szereplő autó megvehető az árából, de 720 brutális ugrás az 570-hez képest.
A Porsche beteg egyébként, ha egynél több ilyen versenyt mennék tuti azt választanám. A legtöbb autónál egy-két launch control ajánlott, utána 15 percig ajánlatos hűlni hagyni a váltót. Na a Porsche-nél ez korlátlan, egy videóban megcsinálták egymás után 100-szor.
Én még amúgy egy fékezős részt megnéztem volna.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #82360 üzenetére
"Csak" egy 40d.
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #82362 üzenetére
Hát nekem sem. 315/35-ös a hátsó gumi, és abból is defekttűrő kell.
(#82363) Tsebacsi: X5. Én erősen próbálkoztam egy 540d-s ajánlattal, de teherautó lett belőle.
-
brumi1024
veterán
Innen is üdvözlöm a két idiótát a sötét színű F10 520d-kkel, az M7-ről. Ha elmenne mellettetek egy A3 (főleg azok után, hogy előtte jóhiszeműen elengedett), akkor arra nem az a válasz, hogy rárántjuk a kormányt, hanem megfizetjük a rendes motort.
-
brumi1024
veterán
Mentem mögöttük egy darabig (~40km), láttam, hogy a sávtartás nem erőssége (aktívan használta a belsőt meg a középsőt, ahogy éppen kiadta), számítottam rá, hogy ez lesz. A mellette ülő hölgyeményt szórakoztatnia kellett...
Előre néző kamera nem segített volna, mellettem volt már, egyébként is, inkább a hagyjuk egymást békén elvet szeretem, vagy engedjen el, vagy menjen el, nincs értelme idegeskedni.
(#82538) Speeedfire: Kényelmes közlekedésre bőven elég, autópályán májerkedni nem.
BBD:
-
brumi1024
veterán
Ultimate C-HR. A végtelen matrica és a 4 kipufogó vajon add 100 virtuális lovat a 115 meglévő mellé?
(#82577) spyduck: Szia Egyikkel sem jársz rosszul, de talán itt többet tudnak mondani.
-
brumi1024
veterán
Nyilván, ez csak egy példa volt, biztos lehet találni még sok másikat, árban közelebb.
"225-s nem nagy szám 18-as gumi is 35-40e/db."
A csúcs maximum, de van alatta is bőven. Amikor pedig néhány gyártó (franciák pl) gyakran elég idióta mérettel adnak el autót és simán kerül ennyibe, vagy többe egy-egy kisebb gumi, szerintem teljesen reális ez az ár.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Győri autós topiktali - 2024. 05. 31. 13:30-tól a Praktiker parkolóban.
#nincsbennetarcsi
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Nők, nőügyek (18+)
- callmeakos: Szabad e használt OLED televíziót venni?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Legszebb nők!
- Intel Dual Core 2000 felhasználók barátságos offolós topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen