Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • CrazyTomcsy

    csendes tag

    válasz chosa921 #23777 üzenetére

    Ha úgy akarsz támadni, hogy félreklikkeltél, vagy ha azt akarod, hogy a támadott célpont halála után tovább mozogjon abba az irányba, ahova klikkeltél, akkor az tényleg az attack move (A).
    Érdemes megtanulni, mert ezzel lehet mikrózni (bocs az SC-s, War3-as kifejezésért).
    Ehhez még tudni kell, hogy mi az az animation canceling.

    3 állapotot kell tudni ehhez amikor támadni akarsz:

    1: még nem kezdődött el az animáció. Ilyenkor ha mozogsz, akkor egyáltalán nem történik semmi, nem történik támadás.
    2: már elkezdődött az animáció. Ebben az állapotban már nem tudod megszakítani a támadást.
    3: a nyugalmi állapot. Ekkor már elment a sebzés, vagy legalább a levegőben van a lövedék. Ilyenkor az animáció maradék része játszódik le, de ebben az esetben már lehet mozogni!

    Ennek az utolsó esetnek az a nagyon fontos szerepe, hogy hátrányok nélkül tudsz mozogni, ez által jobban tudsz pozicionálni. Ez egy adc esetén kritikus, mert akár követni akarsz egy célpontot, akár távolodni tőle, a sebzést akkor is tudni kell bevinni.
    Én személy szerint a támadások 90%-át attack moveval használom. Sokkal macerásabb, mint csak simán jobb klikkelgetni, de lényegesen hatékonyabban lehet közben mozogni. Még farmolásnál is igyekszem tartani a ritmust a folyamatos mozgással. Főleg ha van egy Thresh vagy egy Blitz az ellenfélnél, akkor így könnyebb minionok mögött jól helyezkedni.

    Ha meg nem akarod, hogy tovább mozogjon a karaktered, akkor meg a stop parancsot (S) kell használni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák