Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csiga8

    senior tag

    válasz perge666 #4428 üzenetére

    Üdv!

    Van pár szétszerelős videóm, nézz körbe:

    G255 ( MS251 klón) [link]

    G444 ( MS440 klón) [link]

    G372 ( 372XP klón) [link]

    G366 ( MS361 klón) [link]

    G660 ( MS60 klón) [link]

    A 260-as klón ismerős vett, neki karbi+olajpumpa csere kellett. ( általában a "sláger hibák" ezek)
    Tanácsomra ( elmagyaráztam neki hogyan kell) a henger talpból csiszolt, jó nagy sűrítési végnyomása lett, jól beállítva imádja, igaz, ( tanácsomra) Meteor dugóval rakta össze.

    A legeltaláltabbak ( szerintem) a G372, de az is foglalkozós - sajnos, mint mindegyik- és a G440. A G440-nél több az olajpumpa hiba, viszont korrektebb a hengere ( rések mérete, helyzete).

    Ha rendelsz a Roco Piese oldalról, akkor tudd, lap+lánc nem jár hozzá.

    A G366-nak a motorfedele olyan lágy, hogy a második érdeklődő vásárlóm eltörte, mert viszacsapott neki a berántó. Annak az nagy kehe sajnos.

    Igen, mindene egyezik a gyári géppel, minden alkatrésze utángyártott.

    A 660 nagyon nagy, nehéz. Mekkora fáid, mekkora lapjaid vannak a gépekhez? Nem lenne elég egy 440 klón?

Új hozzászólás Aktív témák