Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kezdő vagyok

    őstag

    válasz King Unique #19598 üzenetére

    Köszi a részletes választ!
    Kipróbáltam HDS portable-val egy 2 TB-os My Passportot,szerinte minden oké.
    Meglepő,hogy a szervízben levőnél nem írt ki semmit sem(igaz,régebbi portable verzióval),pedig ugyanilyen modell,csak a színe más...

    Egyébként ennek a számítógépnek a hátulján van USB 3 port,csak érdekesen viselkedik,ahogy régebben már írtam is Neked.
    Lehet,hogy emiatt elég a HDD-knek az előlapi USB 2 árama is nálam.

  • nfsu17

    veterán

    válasz King Unique #19598 üzenetére

    Én ezt a tesztet kicsit kétkedve hiszem saját tapasztalatom alapján.

    Adott egy Dune 303D
    Adott egy 1TB WD My Passport Ultra (a régebbi, nem a most kapható
    Adott egy zsír új 2TB WD My Passport ultra

    A "teszt" a következő.

    A média playeren hátul és oldalt van egy USB2.0 csatlakozó.

    Hátul használtam eddig az 1TB-osat, gond nélkül. Oldalt egy 320GB-os hdd volt.

    A 2TB-osat rákötöttem hátra az 1TB-os helyére, ment is szépen a dolog és a 320GB-os tartalmát rámásoltam.

    A 320GB-osat nyugdíjaztam és a helyére tettem a 2TB-osat. Hátul az 1TB-os.

    Player indít...a menüben 1db hdd látható, az 1TB-os, a másiknak nyoma sincs. Ráteszem a kezem, semmi mozgást nem érzékelek.
    Player kikapcs.
    Hátra a 2TB-os, oldalra az 1-es.
    Player indít.
    Menüben 2 db hdd látható, szépen megy mindegyik, hangok rendben, nem kattog, nem áll le.
    Másolások is szépen mennek oda vissza. Semmi jele, hogy valami nem stimmelne.

    Ugye a 2TB-os eleve vagy 50%-al vastagabb. Gondolom okkal és nem a burkolatot erősítették meg, hanem benne, a tányérok miatt lehet a magasság emelkedés.