-
GAMEPOD.hu
KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!
Ha EU-n kívülről rendelsz, mindig kalkuláld bele az ÁFA-t, esetleges vámot, kezelési költséget! Nem számít, hogy mi van a csomagra írva (gift vagy alacsonyabb összeg), el sem olvassák. Röntgen és a fizetési bizonylat (paypal, bankszámla kivonat) alapján történik az ÁFA fizetés.
Ha EU tagországból érkezik a csomagod vagy EU szállítással tagországi vámolással (EU warehouse, EU express) akkor abban az esetben sem vámot sem ÁFA-t nem kell fizetni.
Sima posta esetén (kínai, belga, svéd, holland stb.) 60 nap is lehet a kézbesítési idő (jellemzően 25-40 nap, de ritka esetben előfordulhat ennél rövidebb idő is). Aggódni 45 nap után érdemes, akkor lehet mozgolódni, érdeklődni.
Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban található információ az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
sbazsi
veterán
geekbuyingról tabletet rendelni free shippinggel felelőtlet vállalkozás?
amennyire sikerült utánaolvasnom, a geekbuying megbízható bolt. a free shippinghez tracking numberes:
"Registered Airmail (15-30 Business Days, With tracking number) USD 0.00"Milyen meglepetés érhet?
-
-
sbazsi
veterán
Kérdés: dealextreme-ről rendeltem valamit (08.28-án), nem érkezett meg. Nyitottam erre egy ticketet (10.10-én), amire azóta sem reagáltak.
másik, szintén dx. rendeltem két egyforma ledet (09.23). megérkezett. az egyik hideg (kékes), a másik meleg (sárga). nyitottam erre is egy ticketet (10.14.) erre sem reagáltak.Mit tegyek?
-
sbazsi
veterán
rendeltem egy tabletet a geekbuying oldalról.
Csütörtökön meg is kaptam, de hibás.
Az touch screen nem érzékel jól a kijelző negyedén.Most a hétvégére leállt a levelezés, de inkább jobb felkészülni a lehetőségekre.
Szerintem a hiba hardveres, és vissza kell küldenem.
Ha jól tudom, van valami ingyenes visszaküldő akció. Erről hol találok bővebb infót -
sbazsi
veterán
válasz sbazsi #47364 üzenetére
Még pénteken írtam nekik egy mailt, akkor kaptam választ, azóta semmi. Nyilván hétvégén nem dolgoznak, de azért ma már vártam volna valamit.
Mit tegyek? Várjak még? Vagy Paypal dispute? Ha azt túl korán indítom el, elképzelhető, hogy nem ér ide időben?
Amikor vissza kell küldeni valamit, akkor megvárják, hogy megkapják, vagy rögtön ők is küldik a cserét?
Itt most hibás terméket kaptam, nem arról van szó, hogy garanciáztatni kell, mert pár hónap után elromlott. -
sbazsi
veterán
válasz sbazsi #47461 üzenetére
Most ott tartunk, hogy tegnap délután chateltem velük.
Azt írták, hogy reggel 7-8 között (BP: 00-01- között) írjak rájuk chaten, mert akkor lesz ott a Professional
Hát írtam. Persze nem volt ott.
Majd kb két óra múlva lesz. De chatelni akkor sem tud, max email. Azaz napi max 1 levélváltással... No comment...Közben kiderült, hogy a professional már írt nekem okos levelet:
Vegyem ki az SD kártyát, meg van-e elég memória, ja és kalibráljam a kijelzőt.Mi köze egy nem működő kijelzőhöz az SD kártyának? Kapacitív kijelzőt nem lehet kalibrálni.
(volt még más tanács is, hogy vegyem le a kijelzővédő fóliát, meg reboot, meg factory reset, persze semmi sem segített)
Ilyenkor, ha kezdek egy dispute-ot az ebayen, van esély arra, hogy visszakapom a pénzem?
Vagy most mit csináljak?
[ Szerkesztve ]
-
sbazsi
veterán
-
-
sbazsi
veterán
ebből lehet gond?
Mármint szabad ilyet rendelni, vagy illegálisSymbianOS
Google a barátom, ezt találtam (banggood coupon):
Sitewide Codes for Banggood / The best sitewide code hand verified 1 hour ago / 5% off any order + Free Shipping
De van itt mindenféle, attól függ mit rendelsz[ Szerkesztve ]
-
sbazsi
veterán
dispute nyitása után az eladó emailen akar levelezni.
írjam neki, hogy figyelmen kívül hagyok minden email-es kommunikációt, csak itt kommunikáljunk, vagy ilyenkor a pp figyelembe veszi azt is? -
sbazsi
veterán
válasz Laza... #47980 üzenetére
Persze, hogy nem.
De kérdés: ilyenkor, ha nem válaszolnak PP belül, akkor megírjam nekik, hogy nem nem érdekel az amit emailon írnak, vagy hagyjam rájuk, és csináljak belőle claim-et? Avagy a PP mennyire veszi figyelembe azt, hogy külön akarnak levelezni?
Amikor megérkezett, kb minden nap rájuk írtam, meg chateltem az online felületen.
(most már elfogadtam, hogy idén nem lesz új tabletem)Hiba: Tablet, kapacitív kijelző, nem működik a kijelző egy része.
Első körben ilyet írtak: vegyem ki az SD kártyát, kalibráljam a kijelzőt, gyári visszaállítás, új firmware telepítése, ja meg vegyem le a gyári fóliát.Vegyem ki az SD kártyát? Kalibráljam a kijelzőt? Ez nem rezisztív!
Ja, és ezt a "professional" írta...Értelmes válaszra sokat kellett várni, az is az volt, hogy küldjem vissza. Amit ha lehet, elkerülök. Azt írták, doboz nélkül küldjem vissza. Mégis hogy???
De ha azt írod/írjátok, megvárom, míg ezt paypalon közlik velem.Részemről innentől kezdve a geekbuying nem ajánlott kategória.
[ Szerkesztve ]
-
sbazsi
veterán
Rendeltem egy tabletet. Onda V989.
Az érintőkijelzője nem jó. Video1 és video2Mivel az emailes tanácsok nem hoztak eredményt, indítottam egy paypal dispute-ot.
Kértem visszaküldési címet, meg a vételár visszatérítését.
Paypalen belül nem akarnak címet küldeni, ezt levélben akarják. Meg hogy töltsek ki valami doc filet. Ellenben azt javasolták, hogy csak PP belül levelezzek, ha azon kívül akarnak kommunikálni, azt ne vegyem figyelembe.December 2-án automatikusan lezáródik a dipsute.
Kérdésem, mit tegyek? 21.-e óta ma sikerült válaszolniuk. Gondolom ha most bármit is írok, már nem fognak válaszolni.
Mit tanácsoltok?
-
sbazsi
veterán
válasz El_Diablo #48771 üzenetére
Milyen tanácsokat?
Vegyem ki az SD kártyát. Annak mi köze?
Van elég hely a tableten? Hát ennek mi köze?
Kalibráljam a kijelzőt. Kapacitív kijelzőt nem lehet kalibrálni, az a rezisztív. Még azt is írták, hogy a beállításokban keressem.
Vegyem le a kijelzővédő fóliát. Hát nem tudom, nekem ettől még sosem romlott el az érzékelő, és nem is hallottam ilyenről, de persze nem kizárt.
REboot.
Factory reset.
Majd jött, hogy tegyem fel a legfrissebb verziót. Küldtek egy linket, ahol le volt írva hogy kell feltenni a kínai programot. Ami persze nem ment fel, és amikor kérdeztem, hogy mi lehet a gond, azt írták, hogy guglizzak rá.Az eladó a dispute-on belül terel, emailen akar kommunikálni. Valami RMA doksit akar kitöltetni velem emailen.
Nyilván húzza az időt.Igen, a dispute tárgya a full refund. PP belül csak annyit írtak, hogy emailen keressem őket.
Még dispute előtt emailen felajánlották, hogy 10-25 usd értékben, ha sikerült itthon megjavíttatnom, akkor kifizetik. Vagy küldjem vissza csak a tabletet, minden nélkül, és megcsinálják. Hogyne, addigra lejár a PP védelem, és ha javítás nélkül küldik vissza?
Mi van akkor, ha nem küld visszaküldési címet, és én 1 nappal a dispute zárása előtt átteszem claim-be?
-
sbazsi
veterán
válasz sbazsi #48774 üzenetére
Majd jött, hogy tegyem fel a legfrissebb verziót. Küldtek egy linket, ahol le volt írva hogy kell feltenni a kínai programot. Ami persze nem ment fel, és amikor kérdeztem, hogy mi lehet a gond, azt írták, hogy guglizzak rá.
Mármint a számítógépre, a flashelő progit. Amiben persze csak kínai karakterek vannak...[ Szerkesztve ]
-
sbazsi
veterán
Hetfőn vissza kell küldenem egy tabletet. Full refund.
Csomagolás nem gond, gyári doboz. Még az a buborékcsomagolás is megvan amibe kaptam.
Kitöltöm a CN22-23 nyomtatványt, és fizetek.
Kérdés a címzés, mert a kapott címzésben van kínai karakter.
Az mennyire gáz, ha a google maps nem dob találatot a címra? Pl nincs benne házszám, csak épületnév.
Vagy ne törődjek vele, nyomtassam ki, és ragasszam rá a csomagra pl cellux-szal?
Mert félek ha át kell másolni, valamit elírok a kínai karakterekben -
sbazsi
veterán
válasz hevizms #49275 üzenetére
Nem KELL, csak hétfőn szeretném, hogy minél előbb visszakapjam a pénzt.
A cím nagy része angolul van, csak 3 kínai karakter van benne, a többi olvasható
Nem tudok rendes címet kérni. Paypal claim.
Két lehetőségem van:
-tracking numbert adni
-törölni a claim-et.a 3 kínai karakter pedig Guangdong
Amúgy ezt csinálja már egy hónapja a geekbuying.com. Hozzá nem értő megoldási javaslatokat adott, húzza az időt, paypalon kívüli levelezést akart, miután elindítottam a dispute-ot.
részemről nem ajánlott -
sbazsi
veterán
válasz RVR400 #49281 üzenetére
Még mindig a tablet visszaküldés
Van a CN22 és a CN23 nyomtatvány.Mind kettő kell?
Ha kinyomtatom, és kitöltöm, az jó? Vagyis a pdf szerkeszthető, és nyomtatható, gondolom nem véletlen.
Ez ügye a kínai postásnak kell, nem itthoni dolgokra.
Mit írjak rá?
(Céghez érkezett, és ha valami oknál fogva visszajönne, jobb volna ha ide jönne. De ha amúgy jobb otthoni címet megadni, akkor az lesz.)Gift, vagy tablet esetleg más?
Értékben mit írjak rá?
HS tariff number?
Country of origin goods?[ Szerkesztve ]
-
sbazsi
veterán
Megy vissza szépen a tabletem.
Posta:
2014.12.11 20:02 Küldemény információ:
Célországba elküldve / Item sent abroadPaypal azt mondta, visszakapom a pénzt (full refund).
Létezhet olyan forgatókönyv, hogy valamiért mégsem?
Más:
Coolicool továbbra is megbízható? -
sbazsi
veterán
válasz whoever70 #50208 üzenetére
Ez engem is érdekelne.
Cube talk 9x 32gb a kinézett tablet.
Azt hol látod, hogy a DHL hozza ingyen?
Kínából ez a tablet kb egy tizessel olcsóbb, de annyit csak megér az, hogy tuti nincs vám, és egy hét alatt itt van... Jó, az ünnepek miatt max idén... -
sbazsi
veterán
Kínában mikortól vannak az emberek szabadságon?
Avagy meddig érdemes rendelni, hogy még időben feladják (ha van készleten) -
sbazsi
veterán
válasz Hegman #49521 üzenetére
mi lett az ügyből?
Azt hiszem ugyanígy jártam.Erre ma jön az email:
The tracking information you provided was invalid and we were unable to
confirm delivery of the item associated with this claim. As a result, the
case is now considered closed and we are unable to process a refund.Ilyenkor mi van? A PP hol nézi a tracking infót, és mi alapján hozza a döntéseket?
És a legfontosabb: most mit csináljak?
-
sbazsi
veterán
válasz trebrona #50919 üzenetére
Valahogy úgy, a PayPal úgyis véd.
Ebben most kicsit megrendült a bizalmam...
Rendeltem egy tabletet. Hibás volt. Dispute, claim, visszaküldtem. PP-nek megadtam a tracking numbert.
Ezek után (3 héttel) kaptam egy levelet, hogy kamu tracking numbert adtam meg...
Lásd itt.És nem én voltam az egyetlen, aki visszapostázásnál belefutott ebbe...Lásd itt
-
sbazsi
veterán
-
sbazsi
veterán
válasz Dominó85 #51094 üzenetére
Kicsit?
A magyar postáén még mindig nem frissült
01.05-én ez került a 17track oldalára:
Pekingi Nemzetközi, Kína - CN, importált pecsét tömítés a teljes csomag átjárhatóság
(google translate, mert kínaiul van )Mikorra várható, hogy történik valami?
Nem jóst keresek, hanem valakit, akinek van tapasztalata visszaküldéssel -
sbazsi
veterán
válasz wwenigma #51569 üzenetére
amugy nem ertem miert kell egybol PP case-t nyitni es miert nem lehet első körben a webshoppal kontaktolni...
én a tabletemmel megpróbáltam. 5-7 napok után válaszoltak. értelmetlen tanácsokat osztogatva. Tényleg értelmetlen, a kijelző érintésérzékelője nem ment a kijelző negyegyén. ilyen tanácsokat kaptam, hogy vegyem ki a memóriakártyát, van-e elég belső tárhely, és a csúcskedvenc, az a kalibráljam a kijelzőt... ami lássuk be egy kapacitív kijelzőnél igencsak nagy szakértelemre vall...
ezzel elment majdnem 3 hét...
Legközelebb tuti rögtön nyitom a case-t... -
sbazsi
veterán
Az én tabletem szintén geekbuyingos volt.
Nyissak vitát? Mert ugye 4-5 napon belül nem fog kiderülni hogy ha kapok másikat az működik-e (ha cserélik egyáltalán, bár kéne nekik..)
Én a helyedben nyitnám a vitát.De persze ez én vagyok.
Nekem volt, hogy 7-8 nap után jött a válasz.
És természetesen nekem is live chaten ugyanezt írták, hogy az expert most nincs, majd holnap, 2 óra múlva, ekkor és ekkor lesz, amikor szintén nem volt...És jelzem, hogy a paypal dispute-ban is próbálnak rávenni, hogy emailben folytassátok, mert valami doksit akarnak majd kitöltetni veled, amit nem tud paypalon keresztül átküldeni, és náluk ez a rendszer.
Én írtam, hogy pont nem érdekel, hogy náluk mi a rendszer, paypal-en kívül nem kommunikálok velük.
ne hagyd magad.
Azt már csak halkan súgom meg, hogy dec10-én postáztam vissza, még mindig nem kapták meg, de már legalább Shenzenben van. És a paypal január 4-én lezárta az ügyet, azzal, hogy csaló vagyok. Még nem vagyok ideges, mert még úton van oda, és ahogy a neten olvastam, majd akkor kell a paypalt zargatni, ha átvették.
-
sbazsi
veterán
válasz sbazsi #51597 üzenetére
Na most kezdek ideges lenni.
Tömören: tabletet rendeltem, hibás.
PP dispute->claim. PP: Küldjem vissza.
Ez december 10-én meg is történt.
Jan 5-én a PP lezárta az ügyet, mondván, hogy csaló vagyok.
Jan 5-én megérkezett Pekingbe.
Jan 10-én Shenzenbe.Erre ma:
2015-01-12 15:54, 深圳市深南中投递站, 中国 - CN, 未妥投, Unsuccessful deliveryA címzés, mivel volt benne kínai karakter, fogtam, kinyomtattam a levelet, kivágtam, és azt ragasztottam a boritékra. Tehát biztos, hogy oda küldtem, ami címet megadtak.
Ilyenkor mi van?
-
sbazsi
veterán
válasz maj-viktor #51623 üzenetére
Miért lettem csalónak nyilvánítva? Ez egy roppant jó kérdés.
Nem tudom, egyszercsak ezt a levelet kaptam:
(egyébként ez engem is nagyon érdekelne!!! )We have concluded our investigation into the following claim:
Seller's Name: GeekBuying
Seller's Email: payment@geekbuying.com
Seller's Transaction ID:...Transaction Date: Oct , 2014
Transaction Amount: USD
Invoice ID:
Your Transaction ID:
Case Number:
Buyer's Transaction ID:The tracking information you provided was invalid and we were unable to confirm delivery of the item associated with this claim. As a result, the case is now considered closed and we are unable to process a refund.
We encourage you to work directly with the seller to find a resolution.
Thank you for your cooperation.Sincerely,
Protection Services DepartmentPayPal does not tolerate fraud or illegal activities. Your complaint has been noted in the record of the PayPal user you reported. If we find this user has violated our policies, we will investigate and take appropriate action. If this occurs, you may be contacted in the future about the status of this complaint.
To make sure future transactions proceed smoothly, we suggest you visit the PayPal site and click the Security Center link located at the top of any page. There you will find tips on how to avoid fraudulent sellers in the "Fraud Prevention Tips for Buyers" section.
Please do not reply to this email. This mailbox is not monitored and you will not receive a response. For assistance, log in to your PayPal account and click the Help link in the top right corner of any PayPal page.
Copyright © 1999-2015 PayPal. All rights reserved.
PayPal (Europe) S.à r.l. & Cie, S.C.A.
Société en Commandite par Actions
Registered Office: 5th Floor 22-24 Boulevard Royal L-2449, Luxembourg
RCS Luxembourg B 118 349---
Nekem amikor volt ilyen visszaküldéses történetem, akkor kérték adjam meg a TN számot, megadtam és abból látszott, hogy feladtam
Én is feladtam, és a pp megfelelő helyére beírtam a tracking numbert. Aztán jött a levél...
Ilyenkor mit tudok tenni?
Kapok egy sz@r terméket, visszaküldöm, és a pp nem adja vissza a pénzt.
Hová lehet ezzel fordulni?wwhy: részemről is soha többet geekbuying...
-
sbazsi
veterán
válasz sbazsi #51625 üzenetére
Hogy van ez a nyomkövetéses dolog?
Most nézem a másik ajánlott nyomkövető oldalt (trackitonline.ru), és ott is ugyanaz van, mint a magyar posta oldalán. Nevezetesen semmi, csak annyi, hogy itthon felvette a magyar posta.
Csak a 17track.net oldalon találtam december 11-e utáni frissítést.
Hogy van ez?
-
sbazsi
veterán
válasz Teko001 #51629 üzenetére
I used to work for PayPal's claims team, and spent more than a year working these kinds of cases. There's a chance you can appeal the claim decision once the package shows delivery.
És mi van, ha nem veszik át? Pénzt megkapták, nekik már mindegy...
ugyanitt ezt írja valaki:
Credit card chargeback is always an option, but then paypal may ban your account.
erre mekkora az esély itthon?#51630 CineDOG1
A címet a PP rendszeren belül, a claim keretében kaptam. Most is ott van a leveleim között, az email feladója a PP.
És ezután nem sok lehetőségem volt a paypalen: vagy megadom a tracking numbert, vagy cancel claim.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Vám- vagy adócsalással kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a topicban (és a fórum egész területén)!
- Bemutató eBay-es kütyük kis pénzért
- 3D nyomtatás
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Házimozi belépő szinten
- Star Citizen
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Autós topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Futás, futópályák
- További aktív témák...