Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jahno

    őstag

    válasz Soma01 #98865 üzenetére

    "miért nem látták, hogy az áfa már fizetve van?"

    Műszaki hiba. Reklamálni kell.

  • Sallylla

    csendes tag

    válasz Soma01 #98865 üzenetére

    Én is hasonló helyzetben vagyok, IOSS-es csomagomra a DHL-ék (pontosabban először a NAV) úgy kiszabták a vámügyintézési díjat, mint a huzat. Kedd óta felváltva irkálok, hívogatom mind a feladót, mind pedig a DHL ügyfélszolgálatát, de csak ímmel-ámmal válaszolgatnak (mármint telefonon, az e-mailek le vannak tojva), s akkor is csak az egymásra mutogatás meg az egymáshoz küldözgetés megy, tényleges megoldás vagy akárcsak megoldási javaslat nuku.

    Létezik, hogy napokig tart egy adminisztrációs hibából eredő panaszkezelés intézése, anélkül, hogy az ügy bármit is haladna előre? Mondjuk ezt se bánnám, ha legalább látnám rajtuk a segíteni akarást, vagy legalább annyit visszajeleznének, hogy megkezdték az ügy vizsgálatát, de semmi. Szemlátomást senki nem akarja magára vállalni a felelősséget. Alighanem úgy vannak vele, hadd szenvedjen a hülye ügyfél/vevő, majdcsak megunja egyszer… :U

    A képben ravaszul megbújik továbbá a DPD is, UK-ból elvileg rajtuk keresztül indult el a csomag, aztán valamiért átkerült a DHL-hez. Szerintem itt van a kutya elásva.

    Mindenesetre, ha a héten nem jutnak dűlőre, akkor visszaküldetem szépen a csomagot a DHL-lel a feladónak (nehogy a végén még a nyakamba varrjanak pluszban némi raktározási költséget is) és nyitok egy PayPal dispute-ot.

    Persze nyilván szívesebben venném, ha végre kézhez kaphatnám a könyveket a DHL sarc nélkül (vagy ha legalább ennek a költségét visszatérítené az eladó) de erre momentán nem sok esélyt látok.

    Mindenesetre a jövőben azt hiszem, maradok inkább az Amazonnál, ott legalább nem érik az embert efféle kellemetlen meglepik.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák