Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • janek69

    senior tag

    válasz hanso #46408 üzenetére

    Ne hagyd magad,kizárt dolog,hogy neked VÁM-ot vagy bármit kelljen fizetni azért,ami soha nem járt nálad. Én csak annyit tanácsolok,hogy a track-ről csinálj screenshotokat... Nehogy eltűnjön a track.
    Én amikor másjellegű,de gondom volt a pandawill-el,akkor még külön is leveleztem a paypal-al. Külön leírtam nekik pontosan hogyan jártam..... Egyszer fogták magukat és visszaadták az összes pénzem.
    Pontosan írd le a paypal-on keresztül az eladónak,hogy te azonnal fizettél,de ő csak hetekkel utána szállított,te nem véletlen kértél dhl szállítást,mert gyorsan kellett az áru,téged emiatt jelentős anyagi kár ért..... Lényeg,hogy ezt a dispute-on keresztül tedd meg,hogy a végén,amikor claim-et csinálsz és végigolvassák,akkor látsszon,hogy neked mi a bajod. Mindegy,hogy külön email-ben a kínainak már leírtad,azt ők nem látják.

Új hozzászólás Aktív témák