Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rbalint88

    addikt

    válasz eM'82 #3023 üzenetére

    Ha olyan a csomagtarto alja, mint az i30-ban, akkor ja, katasztrofa. Ezt leszamitva viszont nagyon jo ez az 1.5t-gdi :) jol megy, nem eszik sokat. A varosi dugoval nem tud mit kezdeni, ahhoz rendes hibrid kell, de varoson kivul keveset eszik.
    Volkswagen csoportnal ugyanilyen valto van, azokkal is van baj. Konkretan a kuplung fogy el a Hyundaioknal, ami eleg huzos osszeg (500+), de van amelyikben komplett valtot is csereltek. A 3,5 eves Tucsonokon mindegyiken volt mar legalabb egy kuplungcsere gariban.
    A hagyomanyos olajkavaros automatak jobbak, illetve VAG vonalon az olajos dsg-k, amik a 2.0 motorokhoz vannak. Vagy hibrid Toyota Corolla v C-HR, de az meg szerintem belterben le van maradva az i30-hoz, de foleg a ceedhez kepest.
    Egyebkent lattam meg hirdetve 1.4T nem hibrid proceedeket egy-ket honapja, de annal ugy keszulj, hogy Bp-n a dugoban 9 korul eszik.

  • Dare2Live

    nagyúr

    válasz eM'82 #3023 üzenetére

    [link]

    Érdemes tüzetesen háromszor! végigolvasni a Kopó-Forgó alaktrészek: 2év... részt és picit elgondolkodni.
    Ha a váltókar szoknya, szélvédő... is kopó forgó nekik és ezért csak 2év rá a gar akkor bármi lehet. Amúgy aki ismeri kicsit a tipust azonnal levágja, hogy a kia tipushibák egy része ott a felsorolásban.

    3hónapja mondta nekem egy KIA szervizes, hogy a KIA 7év garancia marketing, hogy megvedd. Aztán, ha KIAnak úgy van kedve/szerencséd van/ki tudod taposni akkor van rá 7év ha meg úgy akarják akkor nincs. A 1.5éves KIAM start-stopja hogy nem működik az szerintük nem hiba és nincs rá garancia. :C

    don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

Új hozzászólás Aktív témák