- Alkoholista nevelde
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- PlayStation 5
- Xbox Series X|S
- EAFC 24
- SGF24 - Felbukkant a Black Myth: Wukong is a show-n
- Battlefield 2042
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Test Drive Unlimited [FAQ, Ph! Játékosok listája és térkép az első hszben]
- Test Drive Unlimited 2
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sinesol
veterán
Na majd 5-10 fps-el több lesz a 6 éves Tomb Raiderben, az aztán megváltja a világot, cserébe jóval drágább a gyorsabb ram, még jobb lesz az ár érték arány....
Kb ez a széria a mélypont, bármelyik korábbi APU jobb ár/érték arányt kinált a maga idejében. Ez egy híg fekália és akkor még szépen fejeztem ki magam.
[ Szerkesztve ]
-
arabus
addikt
Gondolod mindenki ennyire bolond?
Ennek a szemétnek az árából két db igen komoly procit lehet venni.
Quad channel ddr5-el.
Xeon Platinum 8490H,8468H,Ryzen 7500F,Gigabyte B650M K,Xeon Phi,i9 7960X,i9 7920X,Xeon w2135,Gskill royal 4400,Gskill Trident Z,Pico 4,Red Devil 7900XTX,Asrock W790 WS,Fury Pro RDIMM 6000,Z590,Intel Cryo,Intel 11900F,Ryzen 5600,Radeon 7600,Radeon 6800...
-
Redneck
veterán
Nagyjából jó lenne nekem, de vannak címek ahol majdnem fele teljesítményt tud. Lehet csak driver probléma? Nem tudom.
Egyelőre nekem nem akut a vásárlás de nézelődök. Ha nyugdíjaznom kell a Win10-re tökéltes konfigom, nem akarok nagy építkezésbe kezdeni.
[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
arabus
addikt
Troll te vagy ha nem érted,vagy nem akarod érteni miről beszélek.
Akkor nézzük azt hogy mint proci egy 7600X teljesitményétől ami 6 magos is jelentősen elmarad tehát az a rész reálértéken 60ft-ot képvisel kb. mert vadiújan veszel 74-ért egy 7500f-et.
Akkor a vga része biztos nem hoz egy 1650 super szintet sem,amiket 27-ért bármikor megkapsz.
Tehát ha neked ez egy kimagasló jó vétel 140e ft-ért,akkor komám igen nagy baj van a fejedben.Xeon Platinum 8490H,8468H,Ryzen 7500F,Gigabyte B650M K,Xeon Phi,i9 7960X,i9 7920X,Xeon w2135,Gskill royal 4400,Gskill Trident Z,Pico 4,Red Devil 7900XTX,Asrock W790 WS,Fury Pro RDIMM 6000,Z590,Intel Cryo,Intel 11900F,Ryzen 5600,Radeon 7600,Radeon 6800...
-
Így van.
Meg a driver kompatibilitás is nagyon lényeges, ami egy APU-nál mindig stabil lesz, mert egy referencia.
Míg a dedikáltaknál kifoghatsz egy olyan gyártótól kártyát, ami újabbakkal már instabil.Így jártam az RX460 pl. ami gyárijával és 21x driver még rendben ment. 23x-vel pedig brutális kék halálokat dobálgatott. Pedig támogatás meg volt AMD oldalról.
A múltból a 5870 ugyanúgy. Az nem akart más driverrel menni, csak a gyárijával.
Pedig kiderült egyik kártyának se volt semmi baja.
Csak persze már nem referencia kártyákról beszélgetünk. Gondolom ott nincs ilyen probléma.
Minden gyártó el kezd kicsit belenyúlni. Más hűtés, más sebességű és típusú ramok, OC.Na, ilyen nem lesz APU-nál.
Igen. A sávszél még egy kicsit probléma. De ez javulni fog most már a DDR 5-el.
A többi értékben már utolérték a belépő dedikáltakat (Pixel, Textel, GFlops,) -
Dragon3000
veterán
Csak kimaradt a dologból a szar ihs, feleslegesen vastag, kár volt az am4 kompatibilitás miatt elbaszni, na ez az apu esetében is így lesz, amikor terhelve lesz, akkor szépen melegedik és a nagy torony hűtő, akkor is hideg lesz, amikor az apu már 80 fokos.
Nem tudom milyen kategóriában vásároltál eddig vga-t, hogy neked x hónap után hangos lett, a mostani vga-m majdnem 1 évig folyamatosan volt használva, amikor a ventilátorok is mentek, a mai napig halk, 60 fok alatt meg nem is mennek a ventilátorok rajta.[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Persze. Nekem egyébként a legnagyobb gondom az IGP-vel az, hogy ha új játékokkal is akarsz játszani vele, akkor hamar elavul. Aki például most 8700G-t vesz játékra, annak 2 év múlva már egy új játék se fog futni rajta és cserélheti, hiszen az RX6600 már most kezd FullHD-ra a minimum lenni egyes AAA játékokban
És ugye csere esetén akkor már alaplapot is kell cserélned, memória is legyen gyorsabb. Ez így totál nem gazdaságos és sokkal több macera, minthogy kiveszed a dGPU-t és beraksz egy másikat. Az, hogy egyben van a CPU és a GPU rossz tulajdonság is, mert kevésbé moduláris a géped, nem cserélhetsz alkatrészt egyenként, hanem egyszerre muszáj vagy az egészet.
[ Szerkesztve ]
-
Sinesol
veterán
Igen, az a célja, hogy adjon képet és azt olcsóbban is tudja mondjuk a 7700, plusz ott nincs a proci se butitva. Játékra ez nem való, még régebbi játékokkal is csak szenved, ahogy nézem, van 4060-ból low profile, ideális ha valaki kis gépet akar és ott erő is van bőven, plusz mindent is támogat.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Pedig az még gyerekjáték volt. A mostani 5nm-en jóval kisebb méretű maga a CPU, mint 5 éve volt Van jó oldala ennek, ma már sokkal kevesebb jelentősége van az ilyen féltégla méretű 30k-s CPU hűtőknek. Nekem is kis vékony 1 ventis cucc van a Zen 4 procimon. Azt kevés a hőt, ami átmegy a talpán ez is el tudja vezetni.
[ Szerkesztve ]
-
ricsip
addikt
shadert fordítani 1x kell adott játéknál adott GPU-hoz adott driver verziónként.
Tehát ha nem rakod fel minden héten az új geforce drivert, nem peccselik hetente a játékot, és nem cseréled hetente a videókártyát a gépben, akkor 1x kell végigvárni a shader fordítást teljes egészében. Azt meg játéka válogatja h. betöltéskor megcsinálja az egészet az elején, vagy menet közben amikor az adott dolgot először akarja használni.
Rosszul tudom?[ Szerkesztve ]
-
-
CRTs
tag
Van egy topic errol, mondom a kulcsszavakat googlezni. Aki a fennti cikkeket irta is irogat oda:
bottleneck shader beyond3d
Hogyha komplex a jatek akkor ugylatszik ez van. PoE azota szar hogy atraktak bele PoE2-s kodot. Allitolag meg ilyen kommersz cim hogy elden ring is szar.
Szerintem ez egy nagy faszsag mert pixel shader amugyis onnantol kezdve hulyeseg hogy nem mukodik rajta MSAA csak supersampling vagy temporal (akkor nem lehetne mindenre axt hasznalni). Aki object space helyett pixel shaderezik az nem hogy fel munka az nudli. Meg is latszik ezen is.
[ Szerkesztve ]
-
CRTs
tag
Szerintem azért van, mert a poe2 az gpu driven rendering, az diktál a cpu-nak immár.
Az UE5 már gpu driven rendering. Az UE4 még nem volt az.
És úgy tűnik hogy ez is egy szép álom volt hogy ez majd zökkenőmentesen előadja magát PC-n.. Közbe lehet még steamdecken se(?).
Mert gondolom amit konzolon megcisnálgatnak aszinkron szál az itt jön és képtelenségeket produkál stb.
Nem lennék meglepve ha földbeállnának ezzel az egésszel és datacenter+ asset streaming -nek kell helyrerakni..
[ Szerkesztve ]
-
devast
addikt
A hangsúly a normálisan -on van. Ha cél a jó játékélmény viszonylag friss pc-s címeknél, akkor felejtős az integrált. Ez nem azt jelenti természetesen, hogy el sem indulnak rajta, mint Te is tapasztalod, így-úgy mennek, jól lebutítva jó lassan. Nekem 20 éve kollégiumi szobatársam mass effect-et notin kb ~15fps-el játszotta végig és élvezte. Én ezt képtelen lennék, 20 éve is képtelen voltam, és senkinek nem is kívánom. És az is igaz, hogy az amd apu-k grafikus teljesétménye az jelenleg az intel igp felett van, ezt sem vitatom. A közel nulla szor kettő, az még mindig közel nulla. Nekem is néha el kell indítanom genshin-t a 4650pro notimon idióta daily dolgok miatt, és számomra a művelet kb felér egy kínzással És akkor a genshin az igazából egy mobilra írt játék, nem pc-s gpu-khoz lett a grafika fejlesztve...
[ Szerkesztve ]
-
Robitrix
senior tag
Ja így is van... a sok idióta.... mondom én aki már vagy fél tucatszor váltottam hardvert leginkább aktuális játékok miatt. És még csak nem is feltétlenül a legújabb legerősebb játékokkal játszom. De például emlékszem, hogy valamikor WOW-ot játszottam 2010-11 környékén. még úgy el is ment a játék alapesetben. 30-35 FPS környékén. Igen ám, de voltak olyan játékmódok, amikor két 40 játékosból álló csapat vívott öldöklő küzdelmeket egymással. Többnyire egy nagyobb üres területen aprították egymást mindenki a karakterének megfelelő módon. így minden féle állatokat és démonokat uszitottak pluszban egymásra. repkdtek a tűzesők, jégesük, villámlások dörögtek a fegyverek és hasitottak a kardok és buzogányok. Szóval marha mozgalmas és kavargó volt a csata. Na ezt már igen csak zokon vette a grafikai kártya és lendületesen beesett 12 FPS-re. Hát nem egy élmény a szaggatott ólom mozgás... Mennie kellett a régi videó kártyának.... De javítottm fel gépet WOT, COD miatt és egyebek. Például Warzone esetében a 2020 márciusi induláshoz képest nagyjából 40-50%-kal növekedett 4 év alatt a szükséges teljesitmény ugyan azon szint eléréséhez. És hát igen gyakran a kor játékainak teljesítmény igény hozzá van igazitva az adott kor átlagos hardverinek teljesítményével. Nagyjából kéz a kézben járnak a a hardverek és programok teljesitménye. Így egy folymatos fejlesztést igényel egy gép még akkor is, ha nem a legújabb AAA cimes játékokkal játszik az ember nem a legextrább hardverekkel Én is például FHD-játszom egyenlőre nem érdekel a 4K. Utoáljára tavaly év elején kapott erősebb grafikát és CPU-t a gépem(2019 őszi gép). Ami belefért még az AM4-es alaplapba. De már szemezgetek némi fejlesztéssel. Ami fájdalmasabb lesz anyagilag, mert már mindent le kell cserélni a gépen. Nagyjából 6 évente totál át kell építeni a gépemet valami felső középkategórai vagy felső kategória alja szegmensbe aktuálisan. Aztán a következő pár évben kap pár erősebb alkatrészt feljavításnak. Szóval azért erős közdelem alkalmazkodni a növekvő igényekhez még akkor is, ha nem a csúcsot célozza meg az ember és igyekszik racionálisan fejleszteni a hardvert azért értelmes költség ráfordítás mellett.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen