Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz Peaceliker #19896 üzenetére
A topikban újoncként belevauznék
Az SMKP jogszabályi megfogalmazásában egyébként a 45km/h tervezési sebesség szerepel. Az én nem szakszerű jogértelmezésemben ez azt jelenti, hogy lehet hogy a Simson kizsírozott szakadékban tud 52-vel menni, de normálisan nem erre van tervezve gyári állapotában. Ha ettől eltér viszont (>51cm3 hengerszett használatával, stb.) már gépjárműnek fog minősülni, tehát már nem SMKP.
Ontopic: pár napja olvasgatom a topikot, tegnap érkezett egy Niu KQi3 a családba. Kínai noname pálcikarollerrel már van tapasztalatom, de minőségre ez nagyon más -
kcsa
veterán
válasz phoenix1989 #20122 üzenetére
Hagyományos roller zsíroskenyérrel hajtva kicsit drágább szerintem.
-
kcsa
veterán
válasz Peaceliker #23737 üzenetére
Az kicsit erős lenne ha fagypont alatt kidobhatnál minden akkut... Fagypont alatt ne töltsd, az igaz, kisebb lesz a kivehető teljesítmény, az is igaz. De hogy kuka lenne
-
kcsa
veterán
-
kcsa
veterán
Első keresési találatom, gyanítom válaszként jó lesz.
-
kcsa
veterán
válasz Silentfrog #24465 üzenetére
Van a családban egy sima Neon, de ettől függetlenül válaszolok: a hatótáv csökkenés teljesen normális, bár a mértéke nekem sem tetszene a helyedben. Nem elegendő nyomásra fújt kerék is okoz ilyet, én most a hideg időben egy-két tizeddel az előírt fölé fújom, úgyis csökken a nyomás a hidegben.
De ha már gumi: három különböző típusú rollerünk van, mindegyiket aránylag gyakran kell fújni (belsős és tubeless is van, rendszeresen ellenőrizni kell sajna), szóval ezt sem mondanám típushibának.A kormány szorulása és a meglazuló csavar már más téma, a kilazuló csavar (ha még a menet nem sérült az alumínium furatban) beragasztható menetragasztóval, de a szoruló kormány az javítandó.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest