Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
válasz elder troll #27709 üzenetére
Az bebaszna, mert praktikusan minden motorkerékpár tubeless.
(Még mielőtt kötekedne vki: nem mindegyik, vannak belsős modellek.)Ui: én se értem, mire gondolt a költő, de ha lefotózod, talán kitaláljuk...
(Lehet arra céloznak, hogy "túlzottan" ne bízz a gumiban, mert szar: ha
elcsúszol, mossák kezüket, a te hibád, hiszen ők írták, ne fordulj lapon.)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Tangerine
senior tag
válasz elder troll #27709 üzenetére
Sokkal praktikusabb, modernebb, és biztonságosabb a tubeless (durrdefekt szinte kizárva, kisebb gördülési elllenállás/fogyasztás, defekt esetén csak lassan, vagy nem is ereszt le). Akkor van belső, ha nem lehet vagy nehéz légmentesen tömíteni a felnit (osztott felni, vagy sok vékony küllő motornál (pl leginkább choppereknél))
[ Szerkesztve ]
Vacillálni, vagy nem vacillálni, ez itt a kérdés, vagy mégse?
-
Dr. Szilikát
őstag
válasz elder troll #27709 üzenetére
Szerencsétlen esetben, főleg túl alacsony nyomás mellett, elvileg lefordulhatna a gumiabroncs a felniről, erről régebben is lehetett olvasni, amikor ilyen rollerek sem voltak. Valószínűleg általános figyelmeztetés, a felelősség kizárására.
Magam részéről a tömör (kamrás?) gumit kénytelen leszek ledobálni és átépíteni pneumatikusra, valahogy így:
https://www.youtube.com/watch?v=kQVEmwfijv0
Pedig nagyon jó a rugalmas felfüggesztés elöl-hátul, a bukkanók áthidalására, ezzel meg vagyok elégedve. De az érdes, rücskös utak rezgéseit nem csillapítja, ami nem csak kellemetlen, de a szerkezetet is gyilkolja és az akkut is károsíthatja.
Itt konkrétan említi is egy szervizes, hogy előfordultak ilyen panaszok:
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest