Új hozzászólás Aktív témák
-
WATERDACA
őstag
Megjelenés: 2021. augusztus 24.
A 2008-as King's Bounty körökre osztott/RPG sikerjáték folytatása hamarosan megérkezik PC-re, PS4-re és Xbox One-ra. Később jön majd az új generációs konzolokra is.
Gondoltam csinálok egy fórumot, hogy kibeszéljük a játékot megjelenés előtt és utána is majd. Remélem nem vagyok egyedül, aki már nagyon várja a folytatást.
Néhány screenshot:
Story trailer:
Ti mit vártok a játéktól?
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Elvileg lesznek még törpök, elfek, sárkányok, trollok, elementálok. Eddig ez fix.
Az valóban meglepő, hogy eddig ezekből gyakorlatilag semmit nem mutattak, pedig a KB és HOMM szerves részei voltak ezek a kasztok.Mindazonáltal nekem a játék sokkal jobban tetszik mint a bejelentésekor 2 éve, szerintem jó irányba fejlődött a grafika, bár megmondom őszintén engem a képregényes grafika kicsit hiányzik, de majd megszokjuk ezt is. Az UE4 nem a kedvenc motorom, főleg ami az optimalizáltságot illeti, de reméljük a legjobbakat. A poénok, jól megírt dialógusok fontosak lesznek. Mert ebben a Legend és kiegészítői jól vizsgáztak.
Én nagyon bízok abban hogy szándékosan nem spoilereztek eddig a többi kasztról, legyen pozitív meglepetés, ne lőjenek el minden puskaport, mint pl. az általad említett CP2077-nél.
Bár ígérték fb-on a fejlesztők, hogy hamarosan a kasztokról többet is megtudhatunk majd. Várjuk.
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Igazából az 1990-es, a 2008-as, és a mostani 2021-es mind-mind más KB játék, nyilván a modern videojátékok divatját követve. A körökre osztott taktikai csaták kötik össze a játékokat, anno már a 2008-asnál is voltak már fanyalgók, de összességében a recept jól működött és a kiegek is hozták a színvonalat.
A mostani is nagyban el fog térni a 2008-astól, a felfedezőtérkép TPS nézetű lesz, az egységek száma limitált lesz, több RPG elem lesz stb.
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Volt egy fejlesztői napló amiben mondtak egy konkrét példát, hogy pl. ha a játék egy pontjánál segítesz egy tolvajbandának, akkor a játék végéig barátkozni lehet velük, de ha nem, akkor mindig a sarkadban lesznek és ki akarnak csinálni. De ez igaz a morálrendszerre is, sok döntés kihatással van a csapataidra, nem elég csak nyerni és nyerni a csatákat. Ezeknek a morális döntéseknek a következménye érdekesnek tűnik, várom hogy fog kinézni a gyakorlatban. Az is egyelőre kérdés, hogy a rage funkció és társak (valkűrök/feleség/gyermekeid) benne lesznek-e valahogyan a játékban.
Nekem a játék kicsit Fable/Dragon Age hibridnek is tűnik, ami egyáltalán nem baj, sőt. Most én újrakezdtem a Warriors of the Northot (talán a kedvencem volt a szériából), és most eljátszottam azzal a gondolattal, hogy ez TPS-ben hogy nézne majd ki. Úgy gondolom hogy jobb lesz, mert egyébként a felső nézettel tényleg rengeteg részlet elveszhet, állandóan forgatnod kell a kamerát, ami egy idő után nagyon fárasztó tud lenni, főleg ha nem körökre osztott a térkép, mint HOMM-ben. Ez eddig nekem fel sem tűnt, de most hogy az új játék TPS lesz, megértem a fejlesztők döntését, hogy miért váltották át a felfedezéstérképet TPS nézetre.
Ha a dark side nem lesz menedzselhető, az nagy "tökönszúrás" lenne a rajongóknak, szerintem nem lépik meg. Jobb esetben majd egy kieggel jönnek, de nem hiszem hogy elvennék ezt az örömöt a játékosoktól azonnal.Az UE4-nél voltak rossz tapasztalatok, függetlenül attól, milyen vas van alattad. Az UE4 motort az én gépem is vígan elhajtja, de hajlamos sok helyen a microlaggra, ami r*hadtul tud idegesíteni és rontja a játékélményt. A mai napig nem patchelték pl. a Jedi Fallen Ordert, Outer Worldsot.
Nekem egyelőre Lord Editionom van meg a Steamen, volt egy kis huzavona a kiadóval, és végül az lett a vége, hogy ingyen kaptam tőlük egy kulcsot. A részletekbe most nem szeretnék belemenni, a megjelenéskor már előrendeltem a játékot, és a visszatérítés a Steam miatti verzióra erősen átverősdi volt. Összefogtunk páran rajongók, és nyomást gyakoroltunk a kiadóra....mi nyertünk. Ez mindenesetre már pozitív volt a részünkről, mert végig kooperatívak voltak velünk.
Ez egy kevésbé ismert videó, a mostani E3-on készítették a fejlesztőkkel az interjúkat:
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Hamarosan kiderül, jogos e a félelem, nekem is vannak fenntartásaim. Egyébként inkább a microlag jellemző a motorra, nem pedig az alacsony fps, úgyhogy szerintem ott nálad más lehet most a helyzet.
Az unreal 4 bitang jól néz ki szerintem, de anno az UE3 megbízhatóbb volt az biztos. Az UE5-től már előre félek.u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Örvendetes, hogy 2021-ben egy ilyen játék meg fog jelenni, és hosszútávon támogatni szeretnék. Nem lesz nagy rajongótábora, a videojátékok mai szégyene hogy erre nincs megfelelő igény. A pénzt nem ez hozza.
Starcrafton, Warcrafton, HOMM-on, AOE-n nőttünk fel nagyrészt...u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Ha már körökre osztott stratégia, egy kis nosztalgia zenei aláfestőkkel. Kedvenceim:
HOMM:
Heroes of Might and Magic 3 - main menu theme - YouTube
Heroes Of Might And Magic III Soundtrack-Stronghold Town - YouTubeKing's Bounty:
Lind Erebros - Dreamland - King´s Bounty Armored Princess - YouTube
King's Bounty The Legend - Gnome Mines - YouTube
Under the Shadow of the Oak - YouTube
Barbarian Fortress - YouTubeMind közül talán a HOMM3 Stronghold Town a kedvencem és a KB-ből a Barbarian Fortress. Ahogy a Barbarian Fortress zenével indult a felfedezés a WotN-ben, kilóra megvett és több száz órára elrabolt.
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Közben az IGN Hungarynek is vegyes érzései vannak a játékkal kapcsolatosan: előzetes
Amit kipróbálhattak az újságírók, az már sajnos nem alpha vagy beta verzió, nagyon úgy tűnik, hogy a játék TPS nézete valóban a játék Achilles sarka lesz. Az animációk valóban bugyuták, hosszú évekkel le van maradva, az arcmimika, de még a szinkron is nagyon olcsónak tűnik.
A körökre osztott csaták viszont jól néznek ki, azt dicsérik is.Eleinte voltak is kétségeim a TPS nézettel kapcsolatosan, most már nagyon úgy néz ki, nem volt alaptalan. Simán meghagyhatták volna a felülnézetet, de még a szinkron elhagyásáért se nyavalyogtam volna.
Meglátjuk majd augusztus 24-én a végeredményt. Inkább most már rosszabbat várok. Hátha meglepődök.
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Kicsit furcsállom, hogy ezeket a hiányosságokat sok külföldi újságíró nem hozta fel. Nem hiszem hogy az 1C lefizette volna őket, csak kicsit rugalmasabban állnak hozzá nyugaton. Sajnos már többször feltűnt, hogy a hazai játékújságírás a béka s*gge alatt van. Pl. azzal egyetértek hogy az animációk és a szinkron nem modern mai szemmel, de pl. az open world hiánya ennél a játéknál felveti bennem a kérdést, hogy ezek az emberek egyáltalán játszottak-e a korábbi részekkel? Mert ennél a játéknál nem az open world érzés volt soha sem a mérvadó, még azt is meg kellett nézni mindig, hova lépsz éppen, mert bármikor legyőzhetetlen csapatba ütközhettél.
A rage system kukázása egyelőre nálam is nagy hiányosság és változatosabbá tette a csatákat. Bár abban mindenki egyetértett, hogy a hex alapú csaták nagyon jól meg vannak tervezve, rage ide, rage oda. A mana rendszer nekem tetszik. Én speciel utáltam a korábbi részekben, hogy a felfedezőtérképen malmoznom kellett, hogy feltöltsön a muníció. Ha meg vettél mana potionokat, és így is tele voltál lóvéval (még impossiblen is), onnantól vicc kategória volt a mage Nem hiába a legkönnyebb kaszt volt végig az előző KB-kban.
Elvileg augusztus 7-8-án kipróbálható lesz egy Game Festen, lesznek új videók, élő stream stb....ott még lehetnek érdekességek.
Az is gyanús volt, hogy a béta verziót törölték...pedig eredetileg lett volna az előrendelőknek.[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
A Gamekapocsnak inkább tetszett az, amit tapasztalt:
https://m.gamekapocs.hu/jatek/10002/king_s_bounty_ii/kepek/236596
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Ez a videó még jobban meghozta a kedvem:
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
A Gamechannel előzetese az eddigi legpozitívabb itthonról:
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Hivatalos gameplay videó új részletekkel:
Pár észrevétel, ami vagy bejön, vagy nem:
- A történetmesélés sokkal mélyebb lesz mint az előző részekben, szerintem nem egy szimpla "mentsük meg a világot" sztori lesz.
- A pályadizájn nagyon jól néz ki, részletes, változatos. A karakteranimációk nem a legjobbak, és ez a szinkronra is igaz sajnos.
- A körökre osztott rész nagyon jól néz ki. Valahogy így kell kinézni 2021-ben egy ilyen játéknak. Látszik hogy sok energiát belefektettek. Az új manarendszer személy szerint tetszik, pár hiányosság mellett még nem hunytam szemet, legyen az pl. a rage funkció.
- Az RPG elemek is mélyebbek lesznek az előző részeknél, lesznek döntési lehetőségeink, amik kihatnak a világra. Ez érdekesen hangzik, majd gyakorlatban néz ki, mennyire működik.
- Griffek <3 Amikor kaptak egy találatot a videóban és meghátráltak a támadástól, majdnem elmorzsoltam egy könnycseppet. Kedvenc fajom talán az egész HOMM és KB sorozatban
Várós!
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Nekem elsőként a farkasok jöttek a kihalt falunál, lehet hogy azért mert Paladin vagyok és más a kezdő út.
Nekem eddig semmi veszteség, pedig strong enemy volt az egyikük.Vegyes érzéseim vannak, egyrészt a grafika tényleg gány, szerintem Witcher 3 után aki ezt kipróbálná hányingert fog kapni. Tehát nem értem, új játékosokat hogy akartak bevonni.
Ez mondjuk a legkisebb baj nekem, mert pl. felülnézetben jól néz ki a játék, csak dialógusnál nagyon kijönnek a hiányosságok stb.
A zenék jók lettek, a szinkron nagyon változó.Nem PC baráti a játék, ez megmutatkozik a Denuvoban + az irányításban is. A kamera nem olyan rossz a csatáknál, szokni kell. Én mindig csata előtt beállítom a kamerát, és úgy nem zavar közben.
A legnagyobb gond a játékkal az hogy szerintem új játékosokat nem fognak bevonzani ilyen minőség mellett, de a veterán KB játékosoknak se feleltek meg, mivel rengeteg mindent kihagytak, átgyúrtak, felületesen oldották meg stb.
Egynek jó, de a 2008-as széria fényévekkel jobb volt.
Sajnos voltak előjelei, hogy nem lesz sikertörténet a játék. Bétát kihagyták, ami eredetileg lett volna, kiadó váltás is történt valami, ha jól emlékszem.
A csaták jól sikerültek, van bennük gondolkodás és logika, ez tart a játékban. Bár most sok időm nem lesz játszani (magánéleti dolgok stb.), remélem a PC-s problémákat megoldják és patchelik addig. 20 eurónál tényleg többet nem ér a gamma, ez a szomorú.
Egyre távolabb került megint az az érzés, hogy egyszer újra Homm és KB méltó játékot kapjunk újra. És ez a legrosszabb egészben...
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Minél többet játszok vele, annál jobban tetszik...
Azért csak hiánypótló.u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Többet kell gondolkodni mint az előző összecsapásokban, ez pozitív. 1-1 rossz lépésnek itt végső kimenetele is lehet. Az előző játékokban a rossz lépéseidet simán ellensúlyozhattad rage-el vagy op varázslatokkal. Itt egyelőre sokkal jobb a balance, még úgy is, hogy nincs difficulty change (későbbi patchekben hozzák).
Bár a grafika gyér, de a világ felépítése szerintem csillagos ötös.
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
"Igen amúgy Palával jobb kezdeni azért csak Strongot kaptál neki a legjobb a leaderje több unitod lehet. "
Itt se sokkal könnyebb, ennél a játéknál meg kell szokni hogy veszíted az unitokat. Ez már nem a 2008-as KB.
Néha a magaslatokat nem teljesen látom, emiatt már volt reload, mert nem egyértelmű néha 1-1 domborulat. A gép nem jelzi megfelelően.u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
A morálrendszer nem bugos, már az előző játékban is így működött. A morál skill csak a morál büntetésen segít, nem javítja általánosságban a morált. Vannak ideológiák amik nem bírják egymást. Ordernél pl. Anarchy felejtős. A morált érdemes inventoryval fejleszteni. Én a játék felétől Order + Finassy kombóval megyek és semmi veszteségem nincs. A Resurrecting Order skillfánál nagyon op. Lovasaim hadban állnak folyamatosan. Azt hiszem két helyen is tudod őket pótolni, de oda kell figyelni rájuk, ez sajnos már nem a 2008-as, ahol ész nélkül pótolni tudtál mindent. Ezt a részét én jobban szeretem pl., mert nagyobb odafigyelést igényel.
Az írásod második része jogos.
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Nem bugos a morálrendszer. Ez a 2008-asban is így működött. Annak nincs értelme hogy feltápolod a skill pontokat és minden frakciót össze tudsz tákolni. Újrajátszhatóság nulla lenne így. Ráadásul a morale pontokat könnyű kioldani, első szintes a skillfán, a régebbi részekben később tudtad csak elkezdeni fejleszteni.
Én pl azt is hiányolom hogy bizonyos egységek nincsenek hatással egymásra, csak az életutak. Pl az előzőekben a griffek és a sárkányok gyűlölték egymást, így pl együtt őket lehetetlen volt használni.
Ha nincs teljes morál , de zöld, az is jó. Ha zavar, akkor gyúrj csak Orderre. Mint írtam, inventorykkal vagy passzív spellekkel lehet őket javítani.
Ez így jó is. Van elég hiba így is a játékban, lesz még mit javítani.u wanted, i got it \o/
-
WATERDACA
őstag
Az a morál bug tényleg fennáll sajnos, fórumokon olvastam és nekem is feltűnt.
Továbbra is fenntartom, hogy egynek jó volt a játék, az RPG része és sok más csak ígéret volt és mese habbal, de CP2077 után már semmin nem lepődök meg.
A kifagyás hotfix óta nekem nincsen, de másnál is olvastam hogy problémák vannak.Bennem is sok hiányérzet van, de amit az Ubisoft a Heroessal csinált, az még ennél is siralmasabb.
Sajnos nem mi öregszünk, hanem a színvonal romlik.
u wanted, i got it \o/
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Poco X6 Pro - ötös alá
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Eredeti játékok OFF topik
- Politika
- iOS alkalmazások
- További aktív témák...
- Üzletből,DELL garanciával, Dell XPS 9310 2in1 ultrabook, i7-1165G7/32RAM/1TBSSD/13,4"UHD TOCH
- Üzletből, gyártói garanciával, Lenovo Yoga Slim 7 Pro, i5/16GBRAM/512GBSSD/14,1" 2,8K OLED
- Realme GT Neo2 5G 256GB
- M.2 2280 256GB SSD-k eladók Ingyen posta
- DELL WD15 Type-C Fekete +130W Töltő Ingyen szállítás