Új hozzászólás Aktív témák

  • WATERDACA

    őstag

    válasz Throst #6 üzenetére

    Volt egy fejlesztői napló amiben mondtak egy konkrét példát, hogy pl. ha a játék egy pontjánál segítesz egy tolvajbandának, akkor a játék végéig barátkozni lehet velük, de ha nem, akkor mindig a sarkadban lesznek és ki akarnak csinálni. De ez igaz a morálrendszerre is, sok döntés kihatással van a csapataidra, nem elég csak nyerni és nyerni a csatákat. Ezeknek a morális döntéseknek a következménye érdekesnek tűnik, várom hogy fog kinézni a gyakorlatban. Az is egyelőre kérdés, hogy a rage funkció és társak (valkűrök/feleség/gyermekeid) benne lesznek-e valahogyan a játékban.
    Nekem a játék kicsit Fable/Dragon Age hibridnek is tűnik, ami egyáltalán nem baj, sőt. Most én újrakezdtem a Warriors of the Northot (talán a kedvencem volt a szériából), és most eljátszottam azzal a gondolattal, hogy ez TPS-ben hogy nézne majd ki. Úgy gondolom hogy jobb lesz, mert egyébként a felső nézettel tényleg rengeteg részlet elveszhet, állandóan forgatnod kell a kamerát, ami egy idő után nagyon fárasztó tud lenni, főleg ha nem körökre osztott a térkép, mint HOMM-ben. Ez eddig nekem fel sem tűnt, de most hogy az új játék TPS lesz, megértem a fejlesztők döntését, hogy miért váltották át a felfedezéstérképet TPS nézetre.
    Ha a dark side nem lesz menedzselhető, az nagy "tökönszúrás" lenne a rajongóknak, szerintem nem lépik meg. Jobb esetben majd egy kieggel jönnek, de nem hiszem hogy elvennék ezt az örömöt a játékosoktól azonnal.

    Az UE4-nél voltak rossz tapasztalatok, függetlenül attól, milyen vas van alattad. Az UE4 motort az én gépem is vígan elhajtja, de hajlamos sok helyen a microlaggra, ami r*hadtul tud idegesíteni és rontja a játékélményt. A mai napig nem patchelték pl. a Jedi Fallen Ordert, Outer Worldsot.

    Nekem egyelőre Lord Editionom van meg a Steamen, volt egy kis huzavona a kiadóval, és végül az lett a vége, hogy ingyen kaptam tőlük egy kulcsot. A részletekbe most nem szeretnék belemenni, a megjelenéskor már előrendeltem a játékot, és a visszatérítés a Steam miatti verzióra erősen átverősdi volt. Összefogtunk páran rajongók, és nyomást gyakoroltunk a kiadóra....mi nyertünk. Ez mindenesetre már pozitív volt a részünkről, mert végig kooperatívak voltak velünk.

    Ez egy kevésbé ismert videó, a mostani E3-on készítették a fejlesztőkkel az interjúkat:

    [link]

    [ Szerkesztve ]

    u wanted, i got it \o/

Új hozzászólás Aktív témák