Új hozzászólás Aktív témák

  • 3418

    csendes tag

    Meghibásodott az olvasom. E-mailt küldtem, visszaírtak, hogy hívjam telefonon. Nagyon készséges, türelmes hölggyel beszéltem, azonosított (rendelésszám, e-mail cím, lakcím),elmondtam a hibát (kijelző egy része meghibásodott). Mondta, hogy küldi az új gépet (megkérdezte milyen színben kell). Meg kellett mondani a bankkártya utolsó 4 számjegyét, majd további szép napot kivánva elváltunk. Ezt követően kaptam egy e-mailt, melyben leírták, hogy örültek, hogy segíthettek, és fognak egy újabb e-mailt küldeni. Pár perc múlva megérkezett az új e-mail, benne leírva a csere menete (csak a gépet küldjem vissza,USB marad).Csatolmányként a vonalkódos csomagcimke, amit a viszárú dobozára kell felragasztani (szállítás előre kifizetve), majd az UPS-nek kell a csomagot átadni. Valamint a részemről küldendő 3 példányos számla feléjük az e-book áráról. Gondolom ez alapján térítik vissza az árát. Jelenleg itt tartunk. A számlámról levonták a gép+postaköltséget (159 USD). Viszont jött egy újabb e-mail, melyben tájékoztatnak, hogy 10 napon belül visszatérítik a 159 USD-t. Eddig nagyon gördülékenyen, simán ment minden.

Új hozzászólás Aktív témák