Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nebancsa

    senior tag

    válasz @mriya@ #25203 üzenetére

    Ez a látvány a szerkezetről mindenért kárpótol :) így örülök nem egy "japán" NH szerkezet van bene.

    Annak idején nagyon utánajártam, volt olyan oldal ahol még a szerkezetet is darabokra szedték és össze hasonlították az eredetivel, voltak különbségek, de nem sok, sajna azt az oldalt nem találom. Ez az összehasonlítás is elég meggyőző: [link]

    Egyébként vissza kanyarodva az NH szerkezetekre egy órás csoportba kérdezték kinek mi a véleménye erről a szerkezetről (sok microbrand-be ezt rakják és onnan jött a kérdés)
    Egy órás válaszolt:
    " -Én nem szeretem őket, a csapágylemezek anyaga gyenge, kispórolták belőle az ötvözőket, hamar kikopik a motorrugó furata. Szervizeléskor szinte mindig össze kell húzzam szegecselőpadon. Továbbá körülményes beszabályozni is őket, nagyon érzékeny a hajszálrugókulcs, túl érzékenyen reagál. Egy Technomarine órám van sajátként ezzel szerelve.
    -Ez a csapágy probléma a Japán és a Maláj kivitelekre egyaránt vonatkozik?
    - igen, már a 7S26-tól mindre igaz. A 7009-es volt az utolsó igásló, na az agyonüthetetlen. "

    Ez alapján már ez sem örök életű... :(

Új hozzászólás Aktív témák