-
GAMEPOD.hu
Minden ami kínai és óra, és minden ami olcsó és jó óra.
Bizonyítsuk be, hogy ami kínai és olcsó az is lehet jó óra. :-)
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
pulutodurumo #19879 üzenetére
Seagull csere olcsóbb, mint a Miyota szerviz.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
válasz
szaszlaci #19889 üzenetére
idei évben nagyjából 500 vásárlásom volt aliexpressen. Ebből pontosan 4 db nem érkezett meg, és 3 termék romlott el. A 7 problémából 6 megoldódott a kereskedő jóvoltából (csere, utánküldés, visszafizetés), és a maradék egyet az aliexpress oldotta meg. Ez csak idén. Összesen legalább 2000 ügyletből is mind valamilyen pozitív véget ért, nagyon nagy részt tennivaló nélkül.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
válasz
alex89 #19939 üzenetére
Didun = hamisítványAudemars logóval kapod. Az alsó hamis swiss made felirat árulkodik.Az alsó swiss mad logó arról árulkodik, hogy a képek az eredetit ábrázolják, nem pedig a Didunt. De legalább nem hamis márkajelzéssel jön. De sajnos nem is ilyen jól néz ki.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
válasz
Keil Walker #19973 üzenetére
Hú, de jól néznek ki ezek az órák. Hamilton stílusban két irányba körcsiszolt számlap.
figyelni fogom
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
válasz
EnterR #20010 üzenetére
Olyan órát keress, ahol a képeken látszik a hátlap, és azon "all stainless steel" felirat szerepel.
(Női óráknál nem nagyon szoktak acél tokkal küzdeni, mert vásárlóknál nem szokott preferencia lenni. kinézet > ár >> anyagminőség)
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
válasz
Keil Walker #20036 üzenetére
Rosszabbak, mint a kínaiak. Azok legalább a látszatra adnak, tehát akció előtt előre felemelik egy héttel, nem utólag
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
válasz
dzsi23 #20049 üzenetére
Igen, jön schawo.
Ez az egész vízállósági téma anakronisztikus, nem 2018-ba illik. Ezt a 80-as években találták ki, amikor kézzel esztergálták a tokokat AS szabvány szerint. Az Az óra, amit 100, de még inkább 300m szerint készítettek, több odafigyelést (szűkebb tűrést) kapott esztergáláskor, és vastagabb tömítést a maradék hibák kiküszöbölésére. A 30 bart csak tervezték, esetleg a mintapéldányt mérték is, tesztelni (szúrópróbaszerűen) az órákat csak 3-5 barra szokták, ha az megvan, akkor azzal mehetsz is vízbe.
Egy 80-as évekbeli 30 méteres órát ne vigyél víz alá, mert garantáltan kinyiffan, az valójában sosem tudott annyit, utoljára csak a tervezőasztalon.
De 2018-ban legfeljebb a 50000 dolláros árkategóriás órákat esztergálják kézzel. Egy precíziós kínai CNC gép köröket ver a kézi esztergált és csiszolt felületi pontosságra. A mai 3 baros tömítések a mai óratokokkal nem csak a tervezőasztalon bírják ki a 3 bar túlnyomást, hanem a tesztpadon és az uszodában is. Még senki sem látott olyat, hogy egy modern, 3 baros óra megadta volna magát a vízben. Akkor szokott gond lenni, amikor elöregszik a tömítés, illetve a szervizelés, vagy elemcsere után a kontár órás nem jól rakja vissza, és becsípődik. De ezen a 300 bar sem segít.
Mai (10-15 éve módosított) ajánlások szerint az 5 barost is szabad víz alá vinni, a gyakorlat szerint meg a 3 barost is.
Fall-N
dinamikus
Számolj nekem egy dinamikus terhelést uszodás közben. Nagyjából a nulla és a szinte semmi között félúton.A beázott óra mindig garanciavesztés, 3, 5 és 30 bar esetén is. A tok nyitható és rosszul visszazárható, vizes órával mindig elhajtanak.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
válasz
nebancsa #20057 üzenetére
Ha egy óra nyilvánvalóan gyári hiba (tömítés hibája, óratokrepedés) miatt ázott be, az természetesen garanciális ügy. Megint függetlenül attól, hogy hány baros, méretes.
Ha viszont nem gyártási hibára vezethető vissza a beázás (öregedés, helytelen karbantartás, stb), akkor az nem. Erre gondoltam.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
válasz
@mriya@ #20098 üzenetére
Itt tényleg a mp mutatót jelenti. Nem olvastam el rendesen. De csak ezért: superb high quality excellent working condition A leírás után csak rápillantottam a címre a second hand felirattal.
Mindenestre fura a leírás és a cím együtt... Ha mégis használt, egy dispute esetén simán mutogathat, hogy ki volt írva, ő szólt.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
válasz
petipetya #20113 üzenetére
Na azért olyan nagyon ne higyj neki, nem tűnik túl nagy szagértőnek, ha erről a szerkezetről sem látta első blikkre, hogy ez egy Seagull ST25. Azt pedig mi alapján állítja, hogy nem zafír? Ez így egy elég ostoba videónak tűnik.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
válasz
NyxNyxNyx #20121 üzenetére
A laminált zafír, amit az Apple használ, egy sokkal drágább, és életszerű használat során sokkal jobb, mint a tömör zafír. Sajnos biztos lehetsz benne, hogy amit a zafír mérő zafírnak mér, az tömör zafír.
Egy időben a Seiko a jobb óráit ilyennel szerelte, de már letett róla, mert túl drága.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
válasz
EnterR #20125 üzenetére
Nem láttam még, de egy szerkezetet nem 3 perc/év kifejleszteni még nagy tapasztalattal sem. A svájciaknak is évtizedes szenvedés volt jól működően egy az egyben klónozni az ETA szerkezetet Sellita néven, pedig egy csomó svájci óragyár dobta rá a know-howt.
Szerintem annyit csinálnak, hogy a 3 független, jó kínai szerkezetgyártó (Seagull, Dixmont, Beijing) ebauché szintű szerkezeteit alakítják át.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
-
válasz
ZolkoW #20175 üzenetére
1. nem fogja
2. óra közelébe ne tegyél erős mágnest
3. erős mágnes fogja az órát, mert a szerkezetben vannak részek, amik mágnesezhetőkA kések teljesen más összetételűek magas széntartalommal, ami miatt martenzites kristályszerkezetet is felvesznek, ami miatt mágnesezhetők.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
válasz
Donki Hóte #20219 üzenetére
Amit elvárhatsz viszont, hogy ha megreklamálod, akkor kapd vissza a pénzt, vagy küldjenek újat.
Ez rád is ér. Szelektív hallás/olvasás nem működik. Én átveszem 20 pénzért a hibás laptopod, megreklamálom, és visszaadod a 20 pénzem, vagy küldesz egy új laptopot. Áll a bolt?
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
-
válasz
Fall-N #20377 üzenetére
Egyébként bosszantó ha nem tudja, mert fele olyan hatékony az automata szerkezet.
Ez így féligazság. A húzás hatékonysága két összetevőből áll. Hogy forgás közben mindkét irányba forgatva húz-e, és hogy mennyire forog jól a lengő mozgásra. Szóval nem csak attól függ, közzel sem biztos, hogy csak fele olyan jól húz. Egy jó szerkezet 2-3 óra alatt képes 2 napi töltöttséget magába húzni, akár egy irányú forgással is. A Seiko sem szokott sokkal gyorsabb lenni.
A kínaiak, a citizenek is egy irányba húznak, és a svájciak is. Nagyjából csak a Seiko csinál kétirányú szerkezetet. Viszont csak a Seiko csinál manapság olyat, hogy kézzel nem húzható.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
válasz
xcvbxcvb #20439 üzenetére
Elindulás és húzás két külön dolog. Húz az, de elindulni attól még nem fog. A mechanikus szerkezetnek van egy tapadási súrlódása, ami teljesen normális. Japánnak, svájcinak, kínainak egyaránt van. Ha megrázod, akkor indul el álló helyzetből. Lassú forgatásra ezért nem indul el. De attól még a rúgót húzza, és ha járás közben van, jár tovább. Ez nem hiba, teljesen általános jelenség.
evDirect villanyautós töltőhálózat
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos hozzászólásokban hirdetni!
Használjátok Hardveraprót erre!
A hirdetések linkjének megosztása is tilos!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!