Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cathfaern

    nagyúr

    válasz Cathfaern #25955 üzenetére

    Némi próbálkozás után végül sikerrel jártam :) Hátsó váltó szétkapása sima ügy volt, a probléma ott jött, hogy mivel egyenesítsem ki a fület... garzon, nem is rég költöztem, szóval 0 szerszám. Végül visszacsavartam a vázra, erőkar egyik felének azt használtam, másik felére meg egy üreges csavarhúzó nyél került, így különösebb probléma nélkül sikerült visszahajlítanom. Egyébként vízszintestől jó 0,5cm-re elállt a vége, ötletem sincs mi okozhatta ezt (sima eldőlés elég lehet hozzá? :F) Állványon jól váltott*, remélem élesben is jó lesz.

    *Lidl-s állvány továbbra is jól vizsgázott, nagyon megérte megvenni, alig foglal helyet összecsukva, viszont betonstabil felállítva.

    "Miért csinálják a bicikliszervízesek" c. sorozat mai epizódja következik:
    Miért tépik úgy meg a gyorszárat, hogy kézzel nem, csak erőkarral lehet kinyitni? Sokadszor tapasztalom már...

    Más:
    Végképp eldöntöttem, hogy az otthoni ezeréves outimat átkonvertálom SS-re (jó eséllyel flip-flop aggyal, mert kíváncsi vagyok a fixi-re :B Természetesen fékek maradnak :) ). Fékek / fékkarok mindenképp cserére szorulnak, kérdésem a felnikkel kapcsolatos... miből lehet megállapítani, hogy mennyire vannak jó állapotban? Mert ha elgurulnak még pár Km-t, akkor megpróbálom újrafűzni őket, de ha hamarosan úgyis cserélni kéne, akkor egyszerűbb ha veszek egy kerékszettet... szóval miből látni, hogy egy felni a végét járja? Elég régi vázról és kerekekről van szó, szóval kopásjelző jó eséllyel sose volt rajtuk, illetve azt se tudom mennyi km-t ment a bicikli (használtan vettem).

Új hozzászólás Aktív témák