Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • eddie1978

    aktív tag

    válasz parkr #189340 üzenetére

    Inpeak [link] custom wattmérőt vettem. Pont gplama cikke adta az ötletet. Működik. Nekem elég. Pont itt a fentebb tárgyalt “ne hajtsunk szét magunkat” miatt szereztem be egyet. Előtte volt egy p2m NGeco mérő három hónapig az első sarazásig. Az nem volt jó a vázamhoz. Honlap szerint kompatibilis, a valóságban volt kb 0,5mm a láncvilla és a wattmérő között. CX gépen sárban nem fordult át a hajtókar. Segítőkész a support. Ettől függetlenül elvitt volna egy drága és nem jó irányba. 1x tengely helyett 2x ami hosszabb (láncvonal elment volna) + másik lánctányér aminek szerintük más az offszetje. Nos én beszéltem a lánctányér gyártóval, kaptam is CAD screenshot-ot, ahol mutatta a mérnök, hogy mennyi az offszet. Ugyanannyi mint az akkor fent lévő lánctányérnak. P2M ment a háztól. Hajtókarom egy hét alatt megfordult a lengyeleknél most február elején. Azóta minden tuti.
    A fentiektől függetlenül P2M nagyon ajánlott. Nézzetek utána. Nem kell vele foglalkozni, csak működik.
    Megfontolásra érdemes az Inpeak. Ezt kell kalibrálni időnként. Megforgatom a hajtókart hogy felébredjen. Telefonos appal csatlakozok, majd kalibrálás. Max 20 másodperc.

Új hozzászólás Aktív témák