Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ZolkoW

    őstag

    válasz pc360 #130792 üzenetére

    én is furán nézek, a NN azért keményre fújva is eléggé más, mint egy aszfaltos gumi :)
    Sajnálom is, hogy Landcruiserből a 47-es a legszélesebb méret (622-esben), pedig elég jó univerzális mintája van.

    Nekem mondjuk nem az jött le Imike postjából, hogy 100%-osan aszfaltosítani akar, hanem hogy csak egy kicsit :)
    De ha 110% aszfalt a cél, akkor még (nemrég jöttem rá) az is játszat egy tárcsás gépnél, hogy 622-es kerekek, vékony gumival, mert ez nagyon sok (biztos nem minden) 26-os vázban is elfér.
    Ami miatt ez mégis hülyeség, hogy egy 26-os MTB-nek így "átalakítva" valami 3-4 centivel magasabb lesz a csapágyháza, mint egy országútinak, ami biztos nem mindegy.. Mondjuk görgőre még így is jó lehet, és ott fék sem kell, tehát a tárcsa sem feltétel. Hangosan gondolkodtam....

    Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

Új hozzászólás Aktív témák