-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ivana
Ármester
válasz zeon.hu #52297 üzenetére
Akkor ne írj fixit mert nem fixi hanem kontrás. Lehet kevés benne a zsír a kontrás agy zsírban fut, nagyon sok zsír kell bele, és jó minőségű. A másik ami a velosteelen szokott lenni, hogy a porvédő csörög az ártalmatlan, és egy idő után magatól elmúlt öcsém binrgáján amin ilyen van.
-
ivana
Ármester
válasz JackFeryll #52329 üzenetére
Persze, akár azonos méretben is.
-
ivana
Ármester
válasz hszilard666 #52400 üzenetére
Ha nem valamilyen probléma miatt akarsz ilyet, akkor semmi értelme (probléma például ha az egyik kezeddel nem tudnád behúzni a féket valami régebbi sérülés miatt). Nagyon sok hátránya lenne egy ilyen rendszernek és még nem is kresz kompatibilis, és nem azért mert valami baromság a szabály, hanem tényleg hordoz veszélyeket egy ilyen kialakítás. Nagyon ritka, hogy azonos fékerőt érdemes alkalmazni az első és a hátsó keréken, nagy sebességnél kifejezetten veszélyes ha a hátsóval nem tudod nézni a megcsúszást.
-
ivana
Ármester
válasz Napfénysüti #52450 üzenetére
Sima cipőről ultrás vízzel (mosogatópor ultra) szoktam leszedni a koszt, szerintem ezzel is megy.
-
ivana
Ármester
válasz Bicskás #52543 üzenetére
Régebben volt ilyenem, nagyon durván lomha volt még egy sima monti gumihoz képest is. Én se vagyok egy gramm huszár, jó nekem a 300g-os drótperemes is, mint kétszer annyiért a 80g-al könnyebb kevláros, de 1kg az borzalmas sok.
Suse gecko egy susés sörről [link] rendes suse logo
-
ivana
Ármester
válasz Normi™ #52736 üzenetére
tolásról meg ne is beszéljünk Valami nagyon el volt akkor cseszve azokban amit próbáltál, nekem agyváltós gépem (is) van, de egyáltalán nem érezni durva ellenállást, még a legszélsőkbe se (5 sebességes sachs pentasport), tolás közben meg ugyan olyan mint bármelyik kilincsműves szabadon futó. (30 feletti utazó ezzel is megy...) Milyen típusú agyváltóval volt dolgod?
-
ivana
Ármester
válasz Client #52759 üzenetére
Ebbe biztos belemegy nagyobb kerék is túra geo, mondjuk egyetlen hibája a hátsó fékbowden vezetése mégis ki a találta ki ezt a felsőcső alján vezetést ??? A tea and coffee tényleg baromi jól néz ki. Viszont nem csúszópapucsos, szóval én valami outi szettet raknék fel és cx gumikat (kossal természetesen mi mással? ). Mavic cxp33 felnik mert azok kb. elpusztíthatatlanok. De használhatóságban megegyezik egy régi cx vázra épített mini vfékes bringával és az sokkal olcsóbb ha találsz (30-40) és még jobb csőszett is jobb,mmondjuk láttam már olyat is aki acél outi vázra forrasztatott tárcsafék konzolt vázépítővel.
-
ivana
Ármester
válasz Kukcaman #52769 üzenetére
Inkább sachs/Sram vagy sturmey, esetleg high end shimano (alfine 11).
A dobfék érdekes szerkezet. Érzéketlen az időjárásra és a koszra, nyolcasra, fékereje jól adagolható. Viszont nehéz, egy idő után lassításnál sípol (de ez a működést nem befolyásolja), ez féktisztítóval megoldható. Illetve meg tudnak égni a pofák ami miatt le kell belőle csiszolni, de ez inkább állatkodásnál fordul elő.
-
ivana
Ármester
válasz imyourfriend #52814 üzenetére
Ez kontránál lenne durva, ott még a hátsó féknek is annyi
-
ivana
Ármester
válasz deliveryman #52839 üzenetére
Ha 622-es kerekei vannak akkor szerintem ennyiért jó cucc, ha 630-as akkor felejtős, ha szingós akkor is, de ez szerintem nem az. Gumik kuka pozitívak, max. hazáig. Fékok olcsó fajták, egy új pofa rájuk fér (600Ft, a mostani kuka). A felnik lehetnek még gázosak, de azok elmennek.
Ilyen bilincses kulacstartót szeretnék mint ami ezen van, hol lehet ilyet kapni?
-
ivana
Ármester
válasz MineFox54 #52863 üzenetére
Lehet Ha van elég hely akkor beleférhet. Mivel tárcsás több esélye van, de jobban jársz egy slick gumival.
montinál nem használnak 28"-at 29-er monti akkor mi? Ugyan úgy 622-es, a colos jelölés kb. a hülyeség kategória, ahogy a col is egy hülyeség
Viszont ez a bringa soha nem lesz trekking vagy ilyesmi. +1
-
ivana
Ármester
válasz Because #53047 üzenetére
Nem tárcsa, hanem dob vagy felni féknél én reszelővel szoktam, satuba aztán reszelővel érdesítem.
(#53046) Solad Én mostanában rákaptam a nagy pedálfordulatra, néha szeretem felpörgetni. Agyváltó segített ebben, ott sokkal jobban vissza lehet rakni piros lámpánál.
(#53049) JackFeryll Ezek a kemény emelkedők a pilisben.
Pomáz-Pilisszentkereszt-(Esztergom) Esztergomig aztán vissza egy nap csak akkor ha nagyon kemény vagy, egy irányba is maga a halál, oda vissza nagyon durva, és nagy a forgalom
Szentendre-Pilisszentlászló-Visegrád Szentlászlóig talán nem vészes, de oda vissza szintén elég durva a forgalom közepes.
A 3. út ezek között megy a Pilisben az nagyon jó út, erdei forgalomtól elzárt útszakasz, nagyon szép, és outival járható, Marótra visz. Viszont felmászni keményebb volt múltkor mint haza jönni Vác felé 120km-et -
ivana
Ármester
válasz dellfanboy #53085 üzenetére
Szét kell szedni a kontrát és megnézni mi ment benne szét, lehet jobban jársz ha szervizes csinálja ha ennyiért már kereket akarnál cserélni, nem annyira egyszerű rendbe hozni egy kontrát.
(#53086) Hasaggymeg: Golyó törés, vagy görgő törés lesz az.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz hszilard666 #53090 üzenetére
Célszerű venni ilyen bigyót, én régebben kézzel szedtem le meg villáskulccsal, de egyszerűbb a célszerszám és olcsó is (300Ft kb.)
-
ivana
Ármester
válasz -=RelakS=- #53225 üzenetére
Koszos a fék, féktisztító kell bele. Vagy akár lhet kopott is, de inkább az előbbi.
-
ivana
Ármester
válasz syler123 #53230 üzenetére
Engem múltkor egy kis utcában úgy előzött meg egy nőszemély, hogy kereszteződés előtt bejött mellém (30-as övezet én is mentem 30-al) ami önmagában szabálytalan, kereszteződésnél pedig bekanyarodott előttem jobbra, majd nem a kocsi oldalában kötöttem ki úgy, hogy satu fékkel álltam meg.
A kresz szerint sem a legszélén kell menned az útnak minimum egy 70cm-re benn szoktam menni, de inkább egy méterre. -
ivana
Ármester
válasz hszilard666 #53242 üzenetére
Nem teljesen értem a kérdést, az országútidra csak patkóféket lehet rakni semmi mást. (Na jó dobféket fel tudsz rakni csak éppen elég érdekesen nézne ki és semmi értelme) Pontosan milyen patkó van fenn jelenleg? Ha egyforgáspontos akkor egy kétforgáspontos patkó jobb lehet.
-
ivana
Ármester
válasz hszilard666 #53244 üzenetére
Van gagyi egyforgáspontos pl. weinmann, és van teljesen jó (shimano alu egyforgáspontos, campa hasonló késői szériái) ez utóbbiak elég jól fognak, csak nagyon nehéz beállítani őket rendesen. A jobb patkók egy normál vfék teljesítményét hozzák, nem is kell több mert könnyen megcsúszik a virsli gumi.
-
ivana
Ármester
válasz FIREBLADE78 #53410 üzenetére
Ilyesmit énnis keresek, hosszú bringás nadrág télre, nagyon hidegben nem mert akkor nem megyek.
-
ivana
Ármester
válasz Doki-HUN1978 #53424 üzenetére
Olyan eladóval alapból vigyázz aki rosz oldaról fotózza a bringát.
-
ivana
Ármester
válasz FIREBLADE78 #53455 üzenetére
Szerintem kopott a lánc legalább, de lehet a sor vagy a hajtás is már.
-
ivana
Ármester
válasz concret_hp #53506 üzenetére
Azért az 50-13-at bőven ki lehet forgatni, én az 52-11-et is ki szoktam lejtőn azért outival nem olyan sok 50 km/h. Viszont van 40-30-am is na azt szinte sose használom, max. ha másokkal megyek és nem az én tempómban nyomjuk.
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #53510 üzenetére
Nagyjából akkor használom, ami azért elég ritka esemény. Itt Pesten felénk nincsenek túl meredek emelkedők, de még fel a pilisbe is hasznosabb a 40-25, nagyon ritkán van szükség kisebbre.
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #53512 üzenetére
Az előbbi 3-at ismerem, azok jók simán fölmegyek csomaggal a jelenlegi tartománnyal (pörgősen, nem erőltetve), és ez régi acél outi, vázváltókarral. Utóbbi 3 az annyira nem vonzáskörzetem (Pesti vagyok az XVI.ker. jelent). 40-30 outin kifejezetten rövid áttétnek számít, itthon mindenre elég.
Azért egy 50-13 elég gyorsan el tud fogyni, 34-26-al pedig gyakorlatilag bárhol.
-
ivana
Ármester
válasz Cathfaern #53526 üzenetére
Pont azért szeretem az outit mert lejtőn lehet állatkodni, a kettő-három leghosszabb lejtőre van. Inkább a 90rpm-et szeretem, síkon felgyorsulva olyan 52-17 (azt hittem 16-os de megnéztem a sor kiosztását a neten közben) a kedvelt utazó áttét, viszont lefelé viszont simán használom a legnagyobbat is.
Még az ötsebi agyváltósom is úgy van belőve, hogy 5. az lefelé, mert síkra kicsit sok, 4. sima, 3. kényelmes, 2. indulás/mászás, 1. durva emelkedő.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Poco X6 Pro - ötös alá
- PlayStation 5
- Ukrajnai háború
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Politika
- Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest