-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ivana
Ármester
-
ivana
Ármester
Ezeknek a cross trekkingeknek a geo-ja leginkább erre emlékeztet.
(#49771) fpeter07 Ha jó idő van sátor se kell. Múltkor nyomtunk egy jó kis kört: felmentünk fényes forráshoz a Pilisbe ott aludtunk (Majdnem 600-ra fel kell menni az erdei úton, de outival járható szóval sebaj), másnap le Marótra ott úsztunk egyet a Dunában, Esztergom->Párkány->Szob->Vác->Pest.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
-
ivana
Ármester
válasz razzorr #49817 üzenetére
Teljesen körbe nem voltam, de a Kenese-Fűzfő szakasz még úgyis, hogy sokan mentünk lassan (síkon kb. 25) nagyon gáz volt, keskeny út, nagy forgalom (bringás) és még a gyökerek is szétszedték az utat, egyszer meg kellett állnom és kicsit elkezdtem nyomni akkor meg egy gyerek kikacsázott elém szemből satufékkel álltam meg. A másik hülye dolog a derékszögű kanyar ami még jelezve sincs, kempinggel 10-el biztos jó, de outival eléggé le kell fékezni azért, hogy bevedd
-
ivana
Ármester
válasz MedweSajt #49852 üzenetére
Kerettől is függ, én a cst-t szeretem minden bringámon az van.
Volt ilyenem, ez annyira nem jó túl széles és túl nehéz
Ez egész jó montira ha városba kell, főleg 5.5 baron
Ilyen van itthon a két "tanyabike"-on egész jól lehet vele menni, olcsó, és stabil 7bar belemegy
Ilyen van most az outin, eddig hajtogatós vittoria gumi volt, de az elkopott, ez nagyon stabil kanyarban, nehezebb vele felütést kapni, gördülésiben egál, nehezebb 100g-al, de úgyis baromni nehéz felnim van (mavic cxp 30, legalább elpusztíthatatlan ) -
ivana
Ármester
válasz syler123 #49907 üzenetére
Oda se, féktisztítót még fenn lévő láncra se fújnék, kazettára meg főleg csak leszedés után, ha a szabadon futó csapágyazását sikerül elmosni akkor lesz utána anyázás rendesen.
(#49908) Vasinger! Szerintem súlyban van csak különbség, meg abban, hogy mennyire kopik. Egy első tányérnál biztos, de a sorban se lehet nagy különbség súlyon kívül. Láncból szerintem nincs groupsethez tartozó darab, ott az a kérdés mennyire nyúlik.
(#49909) bunddog Így képről nagyon fűmagnak tűnik, az ott biztos a szövet? Nem is ilyen sárga szokott lenni és elég furcsa lenne pont a vályatban...
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz Vasinger! #49912 üzenetére
Legdrágább szett általában a legkönnyebb nem a legstapabíróbb. Egy régi jobbfajta acél tányér tuti kevésbé kopik mint a mostani aluk, csak nehezebb.
(#49913) Maximum1 Kivéve azt, hogy a kidolgozás továbbra is eggyel lejjebi szint. Attól függetlenül, hogy a technológia újítások jönnek lefelé.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #49938 üzenetére
mézszerű tartós zsír Nem tudom honnan szedik azt a zsírt, de nagyon gány El tudom képzelni ahogy a gyár udvarán főzik lócsontból
-
ivana
Ármester
válasz Vasinger! #49954 üzenetére
Használtan próbálj szerezni egy régi outi racsnit, talán találsz 7-eset. Vagy vegyél egy használt kereket, olyan 3-4 ezerért egész értelemeset is kapni, kazetta, normális felni. Ez 26-os monti kerék ugye? Annak az értéke használtan nagyon alacsony szóval olcsón lehet fogni.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz syler123 #50054 üzenetére
Amilyen geoja van annak a váznak még így ránézésre is nem csoda, kb. öcsem öreg túra csepelje jobb geoval rendelkezik Én a ctm-re szavazok, az felszereltség is jó és nincs libakergető geo-ja.
Más: "700x54c a preferencia betonra" már 32 is inkább a felső határ mint a kellemes, egy ballonos 28 talán a legjobb, a leggyorsabb értelmes külsők szerintem a 25-ösök, 23-ashoz képest sokkal stabilabb gördülésiben nem érezni gyakorlatilag a különbséget.
-
ivana
Ármester
válasz syler123 #50059 üzenetére
Nagyon lapos a fejcsőszög ez látszik a képen, ez lassú irányítást okoz amit egy szokásosnál rövidebb stucnival próbálnak kompenzálni, pont ahogy egy túra csepelen. Nem viccből hasonlítottam ahhoz. Az ülés pozíció pedig nagyon beállítás függő nem az miatt jó egy geo vagy rossz (mondjuk van annnyira idióta geo amivel nem lehet mit kezdeni, de itt nem ez a probléma).
-
ivana
Ármester
válasz kolosanyi #50258 üzenetére
Elképzelhető az is, sőt valószínű, hogy semmi komolyabb baja nincs a kollegának, csak a trekking ülés pozíciójában túl egyenesen ül, ami miatt a rázkódások is a derekát érik útközben, illetve ha erősebb alkat akkor a pedálozás közben is a derekát terheli egyenes háttal. Ez azért is valószínű mert a montin semmi baja.
Az egy tipikus hülyeség, hogy egyenes háttal ülni a bringán kényelmes, az outi meg kényelmetlen. A kocsmáig biztos jó az egyenes hátas, de soksok kilóméteren át nem az.
-
ivana
Ármester
válasz kolosanyi #50273 üzenetére
Az a baj az egyenes hátas (mármint a holland típusú) üléspozícióval, hogy az út összes rázkódása, illetve a pedálozásodból eredő mozgás is a derekadat terheli az bringa nem szék, te úgy próbálod kezelni. Egy bringán nem úgy ülsz ahogy egy széken. [link] Itt ajánlom a posture részt.
(#50274) vendingo Szerintem túl kicsi a vázad és nagyon begörnyedsz. Attól bőven lehet ilyen, túl közel van a kormány.
-
ivana
Ármester
válasz kolosanyi #50282 üzenetére
Egy jól megcsinált országútin nem görnyedsz, előre nyúlsz ki. Az a baj, hogy egy tipikus eset ami hosszú távon hátfájást okoz az a holland ülés pozíció, itt általában nem porckorong sérv a baj, hanem simán a hátizmok terhelése a rázkódás által. Te épp ezt az ülés pozíciót akarod propagálni, ami nem tesz jót, ahogy Sheldon is leírja. Ha úgy ülsz mint a széken az nem jó.
-
ivana
Ármester
A Michelin dynamic gumi az borzalmas, kb. ilyen kenda vagy hasonló olcsó fos szint. Nehéz, miközben minden átmegy rajta, kb. papír vékony. A legolcsóbb C740-es 28-as CST gumi is ezerszer jobb. A conti ultrasport meg más kategória.
(#50296) Normi01 Mármint a carbonnak, de gondolom te is csak félreérthetően fogalmaztál. Azért szerintem egy alu - carbon különbséget érezni, még a crmo - alu-t is érezni.
-
ivana
Ármester
válasz belaazallat #50367 üzenetére
Azért szerintem a nagytányér-kiscog nem jó ha síkra van beállítva, valami kell lefelé is.
-
ivana
Ármester
Az anyag minőségük nem kielégítő. A többi 3 sebi agyváltóhoz (sachs (sram) dreigang, sturmey) képest sokkal kevesebbet bírnak, főleg régebbi szériák esetén jön ez elő (ez az), de az újabbakban se bíznék meg. Más gyártóknál agyváltóban csak bonyolultságban van különbség anyag minőségben nincs az egyes típusok között shimanonál van.
A pegasus sincs leharcolva. A másik egy rossz tanayabike gagyi vázzal és acél felnikkel, illetve nexus 3-al, a pegasus egy viszonylag tisztességes trekking.
-
ivana
Ármester
Hogy lehet leszedni egy oda gyógyult kazettát? Egy sikattyú+lánc illetve a szerszámon méteres erőkar két kulccsal kombóval nem tudjuk megoldani, valószínűleg valaki idióta módon húzta meg (nem rozsdás). Melegíteni kellene?
-
ivana
Ármester
válasz fpeter07 #50664 üzenetére
Egy drága bringa sem jobb, mint az alapmodell. Csak más. Szerintem nem azonos kategóriából (mondjuk mtb, országúti, trekking stb. ilyesmikre gondolok) sokkal jobb. Azért drágább valami mert jobb ez az esetek nagy részében egyértelmű, ha nem jobb akkor meg átverés. Nekem két bringám van (az egyik egy régebbi országúti de nem csepel szint normális gép, a másik egy koskormányos agyváltós gép ami műszaki színvonalon nincs sokkal az outi alatt) ezekre lehet azt mondani, hogy más, de azért amikor az agyváltósra ülök hiányzik az outi érzése, ahogy veszi a kanyarokat, ahogy vált, a nagy áttét, a terhelés alatti váltás, a merev kerekek, a merev váz. Két dolog miatt tartom az agyváltóst: nem kell leváltani megállás előtt mert állva a legjobb vele váltani + városban jól jön a kontra és a dobfék De azt mondani, hogy a másik nem jobb azért eléggé túlzás, ha választani kellene akkor egyértelmű melyik lenne. Az országútival 80-ig simán eresztem lefelé ha jó az út, a másikon az 50 már sok (dinamóval mondjuk nagyon állat a világítás )
-
ivana
Ármester
válasz minek?:S #51057 üzenetére
A műszaki részletek ezekről (engem a retro érzés nem érdekel a használhatóság annál inkább):
- Hajtás szemétbe való ezeken a középcsapágy is
- Kerekeket újra kell fűzni
- Stucni + kormány is gyakran cserés
- a nyereg nagyon ott van
- a váz is elég jó, egy szinter ráfér vagy egy doboz festék
Ne dobd ki ha Pesten van én megveszem méh ár felett, a kempót meg végképp ne az elég jó cucc, azt pont keresek. -
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Linux - haladóknak
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Konteó topic
- Politika
- World of Tanks - MMO
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen