-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
andrisbandi
őstag
válasz f4lcon #264064 üzenetére
Bike Disc Brake Caliper Alignment Tool
kép
Vagy bármilyen tiszta pl papírlap.Saját tapasztalat; megtanulni mit kell nézni, nem rosszak.
Felnagyítják a pofa és a tárcsa közötti rést. Így könnyebb látni.
(A fék önbeállós, így a plusznyi távolság magától eltűnik, pár fékezés után.)Új betétcserénél visszanyomja az ember a dugattyúkat.
Be az új fékbetét.
Ilyenkor célszerű alkalmazni kezdőként ilyesmi távtartót a tárcsára.Fékkar pumpálás amíg fog, pár mp benntartás. Önbeáll a fék a tárcsára és a cuccra.
Kivenni.
Ezzel nagyobb lett a lesendő rés.
Könnyebben történhet a finombeállítás, jobban látni mit kell elosztani.Dugattyúk kibújásának egyformásításakor is ugyan erre jó. Amíg tanulja az ember mit nézzen, segítség ha nagyobb.
De aki szokott szerelni (és lát rendesen ), szerintam az jól elvan ezek nélkül.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
Brigéciol D3 #263644 Lacerta
Ez nem oldja, mint a petróleum pl, hanem fellazítja az olajat, zsírt.Csak infóként;
a láncnál ami a lényeg lenne; a nem látható helyeken, benn a csapoknál kellene minnél fémtisztábbnak lennie.
Emiatt javasolták a sok rázogatást zárt müa edényben. Utána öblítéskor is, és az utólagos zsíroldáskor szintén.Gondolom petrós éjszakányi áztatáskor is segít ha párszor meg van rázva, de az ki is oldja onnan.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
Nekem is új lánc kellett (volt tartalék) az első zsírtalanítási próbálkozásnál.
Lidl-ös mosogatószer gazdagon forró vízbe. Ecetes fajta. Kampó is lett a láncnak, teljesen lefekedett, bugyogott, mintha hevesen forrna
Nem mertem felhasználni.Egyből elhittem a petróleumban áztatás, denszeszben öblítési módszer létjogosultságát.
Mint a kisangyal mentem a festékboltba ugyan olyan fajta lánccal tökéletes lett a zsírtalanítás, utána sem kapta meg a rozsda waxolva sem. Shimano CN-M6100【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
Hummingbird Speaker
Bluetooth Mini Speaker Bone Conduction
https://youtu.be/N7LUIpWyKo4?t=56【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz -=RelakS=- #264120 üzenetére
Azt nem értem, ha annyira nyerő a gyári zsír a láncon, akkor miért nem hallani hogy zsírban főzi valaki a láncát és boldogan használja. Akkora titok lehet a recept?
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Fall-N #264145 üzenetére
#263689
Épp az ellenkezője igaz, pl a KMC-nél.
Soha, semmilyen estre nem ajánják a gyári lánckenés eltávolítását.#263702
Szintén ezt igazolja az ipari mennyiségben waxoló Zero Friction Cycling.
KMC láncnál, a felületkezelésük miatt kell a gyári zsír a csapoknak, majd az olajozás az ideális.---
Amúgy a te véleményedet osztom , KMC láncon kívül volt már sokfajta. Zsírt meghagyva, később olajozva, meg újonan fémtisztára takarítva, és waxolva... a lemosott sokkal előnyösebb pl panelosnak, akinek óriási nyűg az olajsáros hajtás ráncban tartása.
Viszont aki elégedett az olajozással, mostani fejjel én nem merném ajánlani az olajozás elötti zsírtalanítást.
Nem tudom elképzelni, h direkt sz4rt tennének a láncra gyárilag, amivel kárt okoznak.---
Tento Complex papírtörlő 3 rétegű
kép
Az Ecofamily-ben vettem, a spórolós topikban ajánlották.
Besza, behu tényleg rongyhoz hasonló!
Nehezen szakad, nedvesen is széthajtható. Így tényleg alig fogy a paptörlő, érdemes kipróbálni![ Szerkesztve ]
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
Lehet neked mákod lesz a Smoov-al. Az ragacsosabb fajta, jobban fenn marad. Rossz időre is való.
Ahogy írták már itt, több kör csöpizés után érdemes majd véleményt formálni. Kell neki egy kis idő míg ideális lesz, utána nálam egyformán f4sza.Mivel ennél vastagabb waxréteg marad száradás után, nagyon csábító a letörlése. Párszor csináltam, de nem jöttem még rá mennyire alaposan kellene. Mert nálam letörlés nélkül olajnál csendesebb, letörölve meg azinte azonnal hangosabb.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz flash- #264162 üzenetére
Mint az olajat. Csaponkét egy kövér csepp.
Smoov-ból a két kör szerintem túl sok. Csak teljesen tisztára mosott hatásnál szoktam, az első csöpizéskor. Akkor többször végig is váltogatok, a fogasokara is kerüljön egy filmréteg, a jobb váltásteljesítmény miatt.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
Hogyan csináljuk, stb, fotelszakértőktől.
Ezért szeretek inkább a yt-on tájékozódni. Ott jobban rájövök ki traktál zöldségekkel, vagy próbál rejtetten reklámozni.
Írott fórumokon, teszteken elég egy két szárnysegéd, és már visznek is az erdőbe
[ Szerkesztve ]
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Dark Archon #264194 üzenetére
Nálunk az autókereskedésben talán 20e a próbakör. Vásárláskor beleszámítják, aki meg ingyen próbálgatna, annak zsebbenyúlós.
Bringáknál ez hogy van?
Veszek egy újat új árban, és adnak egy majdnem újat? Nem tetszene.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz dellfanboy #264202 üzenetére
Be sem kel fáradni, nagy betűkkel ki van táblázva , gondolom nem véletlenül.
A kérdésre nem ötleteltél, mi lenne ha újként kifizetve megkapnád Fulton kolléga kamionnyi nyergét , vagy az áhított bicót, csak mi már metünk vele egy keveset
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz chubby2o6 #264222 üzenetére
Kb 30 éves hely, nyilván becsapással, hazudozással sikerült fönnmaradniuk.
A fotelszakértésből sajnos nem derül ki miért csak jogai vannak a vásárlónak.Egy ember mondta ki, h pofátlanság új bicót próbakörre vinni, és tök ugyan azt újonan máshonnan olcsóbban megvenni.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz chubby2o6 #264228 üzenetére
Direkt én is félre tudok érteni bármit
Az eredeti kérdésre mondjál okosat.
Vannak új eladó bringáid.Elmegyek hozzád kipróbálni egyet, majd elköszönök. És a szomszédban veszem meg x ezer Ft-al olcsóbban ugyan azt, újonan.
- Probléma ez neked?
Támogatod a próbakörösdit a nemvásárlóknak? Kétlem. El lehet adni ilyet másnak újként? Amivel páran már tekertek az utcán. Nehéz elhinni, h ezen nem fogsz bukni.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz fulton #264240 üzenetére
A karbon minden aspektusából emberiség elleni bűntett. Súlyosan egészségkárosító gyártani, csak a drágák jobbak a tisztességes alutól, elhasználódásuk után nem lehet újrahasznosítani, környezetszennyező mert nem bomlik le.
Elárasztották vele a világot, sok nem alap típus csak karbon vázzal érhető el.
- Ha ezt igen, akkor vajon az elektromos váltást majd le tudják e nyomni a torkunkon【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz fulton #264322 üzenetére
Úgy mesélték itt, a gyári lánczsír nemcsak gyártónként térhet el, azonos típusnál is változtatnak néha a recepten.
Létezik épphogy olajnak tűnő, és mézszerű is. Nekem ilyen volt minden Shimi.Pár tekerés után jobb hangja lett, ahogy kijött a lánc belsejéből.
Amennyire lehet érdemes törölni.Nekem nagyon nem vált be. Homokban büntet.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
Nálad az a trükk, h felmelegítetted, így sokkal folyósabb. Hiába akarnál többet rakni, gondolom így is sok lefolyt.
Szobahőmérsékletűen tudsz gazdagabban adagolni (így kevés jön le a láncról). Pl szemenként annyira kövér cseppeket, h a csapok közötti rés eltűnik ahogy összepuszilkodnak a cseppek.
Talán így, teljes hajtás tisztítás után van valamennyi értelme ennyire megáztatni, nem tudom. Én meg szoktam.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #264411 üzenetére
Van partnerhálózatuk beadni, vagy postázni lehet a telót.
Talán 4 ropi volt Pécsre küldeni GLS-el.
Külön nem kértek pénzt a visszapostáért, a szervízdíjban volt gondolom.Email-ben fényképes magyarázat a karbantartásról, csak pilláztam
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz jjeahh #264415 üzenetére
Anno Runner javasolta a teló mizériádra megoldásként; be kell adni szervízbe, kérni a ezen alkatrész cseréjét is a karbantartáshoz. Úgy rémlik 100%-ra tippelte, h megoldanák. Ott kell lennie méretválasztéknak, amit rá tudnak próbálni.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Jester01 #264427 üzenetére
Improving the Mounting Bolt Play on the SRAM NX Eagle Derailleur for $1
https://www.youtube.com/watch?v=6oFeT0rteHcAz elv ugyan az lehet mindnél.
Mounting bolt - az órás csavar váz felőli oldalán van egy közdarab, gyakorlatilag egy érdekes alátéte a váltótartó fülnek.Ezen alátét alatt, (a sárga nyilas), van gyárilag egy feszítő rugó. A ratyikon csak egy gumi ogyűrű, a jobbakon fém hullámos alátét.
Ha a gumi kopott ki, az ki lehet cserélni ugyan olyanra, vagy nálam pl NX váltó a GX felújító szettel kompatibilis, így azt vettem bele. Gumi helyett fém lett.Nézd meg a videón, nem nehéz szerelni. Egy spéci szerszám kell, külföldiül pick. Csavarhúzó szerűség, de tű hegyű.
A közdarab van a váltótartó fül felőli oldalról egy hasított alátéttel lefogatva, a mounting bolt-ba nútolva.Érdemes pár fényképet csinálni ahogy szeded lefelé, én azt hittem simán vissza tudom majd pakolni, olyan logikusnak látszott. De vissza kellett szedjem, csak másodszorra jöttem rá.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz elfelejtette #264453 üzenetére
ALUMÍNIUM SZALAG
Lehet ilyesmivel ki lehetne takarni egy csíkot fölülről, így a szembejövőnek nem vakítana.
Kipróbálni bármivel megoldható ideiglenesen.Onnan a nagy ötlet, h egy gyári mini pilácsnál hasonlóan volt kitalálva.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz fulton #264491 üzenetére
A leírásban ugyan az van mint eddig. 8 EUR-tól indul, és súlyfüggő.
Who pays the return fees?Nem az lehet inkább, h nehezebbet/nagyobbat küldél most vissza?
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Rat.Sand #264589 üzenetére
Úgy emlékszem akkor könnyebb vissza rakni a gyorszárast, ha a bringa a földön áll, nem állványon lóg.
Mintha mostanában mesélte volna valaki, makacskodónál egy ember nehézkededd a vasra, amíg a másik intézte a gyorszárat.És a meghúzási erő sem mindegy. Amennyire sikerül, mindíg egyforma szorosra kell zárni.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
Unbelievable value! 100% Chinese ELECTRIC bike build
ytÉrdekes bele nézni, hol tartanak a kínai cuccok.
A csóka ingyé, marketing céllal kapta, kipróbálásra.
Gondolom válogatott alkatrészeket. Horror belegondolni; még így sem kapott kifogástalan minőséget.Pár béka lenyelés; csiszolópapírozás, házi adapterezés, púr hab helyett egy kis szilikonozás , ilyesmik.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz ZolkoW #264646 üzenetére
kép
Ezen jobban látszik mit csavar ki a csoda szerszám.Kíváncsi lettem volna én is milyen barkács megoldások léteznek a kiváltására, de nem igazán találtam.
kép
Talán egy ilyesmit eszkabálnék, ha nincs lehetőség nyomtatni.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #264648 üzenetére
https://grabcad.com/library/mavic-bearing-tool-1
Faragtatsz egy ilyet
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Friczy #264651 üzenetére
A legtöbb embernek annyi esze sincs, h gyári betétet gyári tárcsával, karban tartott fékkel használjon.
Ha tuningolni szeretne, elsőként betét cserével érdemes indulni, nagyobb tárcsával még harapósabb lesz.
Ha ezeken túl van, esetleg akkor kijelentheti, h neki kevés ez a fék.
Nem savazni a másik pilótáét, aki boldogan (és valószínűleg hozzáértő módon) használja.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Mezga Aladár #264668 üzenetére
How To Change Disc Rotor Size 160mm To 140mm
ytFlat mount felfogatósnál van forgatható adapteres.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
-
andrisbandi
őstag
válasz -=RelakS=- #264727 üzenetére
Van még egy ugós ok
- A túl hosszú lánc!Új bicón, újonan cseréltem a fogsort, más típusra.
A legkisebben 1 foggal kevesebb lett. (Természetesen ezt csak utólag realizáltam )Kicsit furán nézett ki a lánc csere után, mintha lógna, picit hosszú lenne. Shimi 1x12, 116 szemes.
Kipróbálva addig jó volt, amíg a kicsin nem izmoztam aszfalton meneküléskor a forgalomban.Elsőre nem jöttem rá miért ugorhat a lánc.
Vágül csak a lánc rövidítés maradt ötletként.
2 szemet kivéve, 114-el tökéletes lett a mini keréken is.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #264749 üzenetére
Feltérképezett útvonalon előre kellene tudni az emelkedési adatokat is.
képPl honnan hová megyek előre rögzítve, a GPS meg tudja éppen hol vagyok.
Simán mutathatna egy app, akár színkódos szakaszokat, milyen nehéz emelkedők jönnek.Gondolom a bringás kütyükben így tippelik, kiegészítve az érzékelőkkel.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz HEAHEA #264787 üzenetére
CUBE Stereo 140
https://archiv.cube.eu/hu/2021/454200Ugyan ezen adatokkal M-es össztelóst választottam.
Méret határon montinál a kisebbel ügyesebb vagy. Pl kanyargás ösvényen, pályákon, fölkapás, trükközés. Kényelmesebb is.A nagyobb kicsit hosszabb, előredőlősebb. Így stabilabb, pl fölfelé, lefelé. Emiatt gyorsabbnak érezni.
A mai geók eleve jóval sportosabbak. A bicó hátulja rövidebb, az első fele hoszabb. Sokkal könnyebb kanyarodni velük. Így a nagyobb méretűek is ügyesedtek.
Ha sokat domboznál és erősebb vagy az átlagnál, fölfelé is durvulsz, a nagyobbal gyorsabb lehetsz.Átlag pilótának a kisebb való.
Még össztelóssal is könnyen (technikai értelemben) lenyomtam minden emelkedőt. Kicsit előre dőlve, és csusszanva ez sem ágaskodik.
Egykerekezni, gyerekugratókon csapatni, pumpapályázni is tökéletes. Én semmi esetre nem váltanék L-esre.Van régebbi geós össztelósom mellette, és az előző is az volt. Jóval hosszabbnak érezni azokat. Ez nagyon sokkal ügyesebb gép.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz HEAHEA #264789 üzenetére
Cube Attention review
Nem modern geós a gép. Hosszú a segge.
Ezeknél nem kell annyira előre hajolni.
A teszt szerint a nagyobbat érdemes választani határon.A helyedben elmennék a nálatok lévő Cube-ot áruló boltba.
Ott hozzáértőbbek lehetnek, ha látnak, meg ki tudsz próbálni akár hasonló vasakat.
Nálunk szoktam látni a boltnál a tesztelőket. Ákosbike【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz bexinho23 #264795 üzenetére
Csak ötletelek, nem hallottam még ilyen darálósat.
kép
Nekem ilyen rugó feszíti szét a fékpofákat. Akadályozza a zörgést, tartja feszesen.Az erejét lehet kicsit növelni.
yt
Kézben tarva, a rugó a helyén, óvatosan, fokozatosan, mint egy könyvet szét lehet nyitni a pofákat. Néhány kicsi mozdulatból. Látni ahogy nagyobbra tárulva marad.
Így a helyén jobban fog feszíteni.Vagy ha lámpával belenézel, látni a rugót, h ott van e. És jó helyen. Esetleg kifelejtették, arra gondolok.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
Castelli Summer skullcap
aquafreeze
NECK TUBES SUMMERIgen, felfogják az izzadságot. (Montis tapasztalatom van, nézelődős, nem előredőlős.)
Egész lehúzhatóak a homlokra, ha kell.Legtöbbször a nyári kendőt/csősálat viselem, az a tarkót is takarja.
Dekás sapim van még, kánikulában használom.
Ezeket mind vizezni is lehet, jól hűsítenek.
Úgy sem engedik a vizet az arcba.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
csősál
https://youtu.be/qXsYTqo-vqU?t=119Nekem ez a
fejtetőn mint a sapi
a trakóra lelógatva mint a kendő
módi jött be.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz jjeahh #264820 üzenetére
Addig voltam "csak sisakos" amíg bogárhálós volt. Az volt az első és kedvencem.
Következőkre nem sikerült hálóst szerezni, meg más bajom is volt velük, kipróbáltam párat. Ami tökéletetes lett végül, abba csak kínomban találtam ki a háló hiánya miatt a kendőként viselt nyári csősálat. Kocogáshoz amúgy is használtam, onnan jött az ötlet.
Úgy bejött hogy ha elfelejtek kendőt rakni, pl a rövid melóhelyre tekeréskor, meg kell álljak bogártalanítani levéve a sisakot, annyira elszoktam a mászkáló ellenségektől. Csősállal nem érzem őket. A tekerés végén mindenhonnan lerázogatom, lesöpröm a bogarakat, így levéve a sálról is.
Már nem tudnék leszokni
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz Rat.Sand #264832 üzenetére
Hivatalosan mindegyik fékolaj típust cseréli kellene. = Megelőző karbantartás.
A DOT-os annyira vízelnyelő, h a zártnak hitt rendszer illesztésein keresztül beszívja a levegő páratartalmát.
Ezt valóban muszáj cserélni. Max 2 év. Erős használatnál évi kétszer sem sok. Ez pénzbe szinte nem kerül, 1.500 Ft-ért vettem legutóbb fél literest, két bringára még a fele sem kellett. Ez a fajta olaj felbontás után kuka, nem lehet tárolni.Az ásvány olajos sokkal jobb hobby célra. Nem korrozív, nem mérgező, nyitás után is tárolható. Ezt cserélni sem muszáj. Pl nézelődős bicón, ami csak lassítgatásra van használva. Természetesen ésszerű lenne a csere, de elmegy évekig baj nélkül.
Igénybe vett féknél más a helyzet. Ott amúgy is rendszeresen kell légteleníteni a fékkarnál. Vákumuzáskor meg úgy is látni ha sötét az olaj. De amúgy is kizártnak tartom, h 1-2 évente ne cserélne olajat egy sportosabban használt gépen a tulaj.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
válasz bexinho23 #265077 üzenetére
#264695 zaj bexinho23
Az idegen zaj üzemzavart jelez.
Azt nem értem, ha előzőleg és most is be akatak csapni, mert valamit elrotottak, az 100 kilinél is gond lesz, lehet még nagyobb.Írd be a városod ide.
Hátha olvassa olyan aki ránézésre meg tudná szakérteni.
Mert itt mindenki cserélt már fékbetétet, de ezt a zajt nem ismerték fel.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #265084 üzenetére
Fékpofa bekoptatós sztorit mindenki hallot már.
Itt egész mást értettem ki.10 km/ó-ig néma a gép.
Utána egyre hangosabban zakatol, hasonló kicsit a féksúrlódoshoz, csak brutális. Ami fékezéssel csendesedik, majd eltűnik. A fékkar felengedésére újra hangosan zajong.Nem értem ennek mi köze lehet a dugattyú javításhoz (pl ha nehezen jár), vagy a rossz fék beállításhoz. Rögtön hallani kellene ilyennél.
Örülök ha a használattól megjavul, csak nem bírom elképzelni ez hogyan lehetséges
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- PHP programozás
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Jövedelem
- PlayStation 5
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest