Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #180116 üzenetére
Minap nézegettem, mit vennék, ha nem lesz már a tavalyi Nobby Nic, hát nem tudom... Én sem értem, mi szükség volt újból megváltoztatni valamit, ami egyszer már jó volt. Ez az új meg olyan kb, mint a Magic Mary. 1,2 kilós brutál gumiszörnyekből eddig is volt nekik, nem? Most vannak grammozós versenygumijaik, meg ezek a trail-traktorgumik, és a Nobby helyett remélem szülnek valamit.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #180122 üzenetére
a lila a csapágy maradéka, a rózsaszían a félbevágott alkalmas méretű fakötésű alátét, a szürke egy kicsit kisebb egész. Én ilyesmivel támadnék, átfűzve rajta a 8-as vagy 10-es menetes szár, az agy külső peremét feltámasztani egy fa/bútorlap/rétegelt lemez darabon, amin szintén furat van, és tekerni a két szemben lévő anyát vadul.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
igaz, úgy még egyszerűbb .
én félek,hogy nem az ütlegelés miatt feszült be, hanem belegalvanizálta magát, de azért drukkolok, hogy ne így legyen. bármelyik is, lehet,hogy segít,ha picit befelé sikerül megmozdítani, ahogy már javasoltátok.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz atti29 #180150 üzenetére
gyakori, hogy sarazáshoz épp hogy keskenyebbet tesznek fel, vannak sárgumik 2,0-ás, sőt, 1,8-as mérettel. Ez azért is jó, mert ha összegyűjti a gumi, több esélyed van, hogy elforogjon a kerék a vázban.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz polonic #180184 üzenetére
Van benne igazság, de hogy kötözködjek, még a Vértesben is akad ilyen...egy szakaszon, aztán tovább mész rajta, és jön előbb a javítgatás, majd a sóderrel vegyes hepe-hupa aszfalt, majd az óriási kátyúk
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #180122 üzenetére
A Vittoria Barzo-t nézegettem még, ezt úgy emlékszem, te is emlegetted, de nem tudom, az mennyire olyan, mint amit a képek alapján sejtek.
A Rocket Ron még talán olyasmi, de úgy látom, ez az egyetlen Schwalbe, ami legalább közel van ahhoz, ami a tavalyi Nobby, bár kevésbé agresszív ez is. Hátsó guminak kellene, így kifejezetten őszre/télre. Elöl van egy Racing Ray, ha nagyon besarazunk, esetleg átcserélem a meglévő egy db Nobbyra.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz bardi #180188 üzenetére
Nemrég rendezgettem a leszedett és félrerakott gumikat, csak az a baj, hogy fölöslegesen költeni nem akarok, lehetőleg elhasználnám, ami van, de a legtöbb az sajnos nem tubeless ready. Igaz, hogy Schwalbét használtam már úgy annak ellenére gond nélkül... Az a terv, hogy a Bontrager kerekeket alakítom át, lehetőleg költségkímélően. Végül nálam maradt a 12-es NX sor, így hátsó kerékből csak azt tudom használni az új bicón
#180189szimpláncsak : Bánkúton már jártam, de Csókától igen messze van - ha legközelebb mennék, remélem, lesz nálam biciGli.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz bajnokpityu #180220 üzenetére
A méretét, vagy az árát kérdezed? :D
9000 volt legutóbb, úgy emlékszem. Megéri az árár, ami fölötte van minőségben, az valahol 30-40 körül kezdődik. (Az aldisra és a lidl-ösre is érvényes, nekem 4 lábú lidl-ös van)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz sebgutkopf #180227 üzenetére
Na, ha erről előbb olvasok... nem baj, majd a következő rendelésbe...
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz IMIIKE1998 #180273 üzenetére
nemrég adtam el ilyet, átlag monti gumi (2.25) szerintem belemegy, de azért kérdezz rá.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #180286 üzenetére
De erre van a kis gumigyűrű
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
Azt ugye jól sejtem, hogy ha egy RS teleszkópon fel van tüntetve két SAG skála, pl. a 120 és a 100mm-hez tartozó, akkor eközött a két érték között változtatható a teleszkóp útja belül, távtartózással, igaz?
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz ZolkoW #180297 üzenetére
nyeh
"To increase or decrease the travel in your Reba or Bluto fork, the air spring must be replaced with the correct length air spring shaft assembly. Refer to the
RockShox Spare Parts Catalog available on our website at www.sram.com/service for spare part kit details."
Akkor mégsem.. vagy legalábbis a Judynál igen, de a Rebánál nem.[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz sebgutkopf #180311 üzenetére
van most egy 120-at mozgó Reba ebayen, de így már azért kevésbé tetszik, inkább várok olyanra, ami helyből jó.
más: ha most vennék állványt, ilyet vennék, mert szimpibb a 3 lábú. De elvagyok a 4 lábúval, hely is van tulajdonképpen, csak ez még kezelhetőbbnek tűnik: [link]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Csokicsibesz #180378 üzenetére
Ha elengedem a kormányt, felegyenesedem, iszom, orrot fújok, törölközök, ezek nálam is megdobják a pulzust, mondjuk 5-tel biztos, lehet, hogy többel.
De amikor valami konkrét tervet próbálok megvalósítani, amiben van pedálfordulat is, pulzus is, időtartam is, ez már bőven lefoglalja az agykapacitásomat, nem érek rá unatkozni szinte . 50 percnél többet mondjuk ritkán görgőzöm.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #180387 üzenetére
Én írtam párszor, hogy lelocsoltam könnyen gyulladó oldószerrel (kivéve, amikor petróleummal, amit nem sikerült meggyújtanom), és meggyújtottam. Ez pár másodpercig tartó égés, szerintem csak annyira hevíti fel magát a betétet, hogy talán még meg is lehetett volna fogni utána közvetlenül, de ennek ellenére nem próbáltam ki . Fémes és gyantás betéttel is működött, az ára egy dolog (min 20 euró), de nem is volt otthon ebben a méretben másik..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Runner_fxr #180421 üzenetére
pont a csökkentés merült fel, 120ast árultak, de nekem 100as kell, viszont úgy már nem tetszik, hogy költenem is kell rá, meg még szerelni is (amúgy új, bontott teló lett volna). majd jön még ajánlat talán..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #180499 üzenetére
Látszik, hogy a Convoyokat nem ismered, és egyben fel is írhatsz a 3+ éves listára
5 db biztos van otthon, és egyiknek sem volt soha baja. Ráadásul (majdnem) minden kis sz*rt meg lehet hozzá külön venni, az meg teljesen hihető, hogy nem volt meghúzva rendesen a záróanya. Az elektronikája is fapados, ami azt jelenti, hogy talán nem a legjobb hatásfokú, de nemigen szokott tönkremenni. Bár újabban a nagyobb áramú lámpáikba már lehet, hogy jobbakat tesznek, egy ideje nem követem.Mostanában a külső akksis fejlámpa kezdett el érdekelni, sajnos ilyenből csak a két véglettel találkozom: a valóban dzsunka kínai, 3000 Ft-ért ráhazudnak mindent, meg a 200 eurós, Európában is márkásnak számító cucc rádiós távvezérlővel... Nem mondom, utóbbinak tudnám hasznát venni.. De ebből elsőre biztos, hogy a sisakra applikált S2+ lesz, aztán meglátjuk (valójában keveset megyek sötétben).
ja, Rockbros sapkám is van, de olyan kicsi a fejemre, hogy a lányomnak adtam
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz dobolan #180504 üzenetére
szerintem is nehéz lesz, egyszer egy kicsivel könnyebb Maglite-ot odaapplikáltam, és azt is megéreztem. Amiben jobb a maglite, hogy elemről megy, így hidegben is ugyanúgy -gyengén - világít
#180478 anorche1 :
A 180-ra váltás szerintem itt még mindig kevés lenne, én legalábbis úgy tapasztaltam, ha attól vártam a megváltást, akor valahogy nem jött
A 401-es már egy használható kategória kezd lenni. (83 kiló vagyok kb, azzal próbáltam)Gondolom a két gumi eltérő márka volt, simán vannak köztük ekkora számozásbeli különbségek.. De amúgy kiszámolható, nagyon durván közelítve 3mm felniszélesedéshez 1mm gumiszélesedés párosul..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #180506 üzenetére
nekem is van 4 WTB nyergem, de feleségem bringáján is van egy, egyedül a 3e Ft-os (pontosabban 10 GBP) "Sport" változatra mondanám, hogy gagyi, az tényleg láthatóan egyszerű. A többi jobb. De végül nekem sem teljesen bizonyultak kompatibilisnek a hátsómmal... a Siilverado azért nem volt rossz sem. Abból van egy Ti sínes változat is (205g), csak keskeny, és szét van kopva, ezt használtan vettem.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz parandroid #180545 üzenetére
gyakori, hogy a nőiek rövidebbek, esetleg keskenyebb a kormány, montinál pedig szokott görbén esni a felsőcső - ezt mondjuk már nem értem, hiszen náluk nincs zacsi, amit odaverhetnének. A "minél rövidebbek" kérdésre talán csak azt tudom mondani, hogy az ugyanolyan betűjelű (XS-XXL..) és gyártmányú férfi modellhez képest.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #180627 üzenetére
Viszont a nyereg magassága kb fix hely, a stack viszont elég szabadon változtatható, legalábbis ahhoz képest. Negatívba sokat nem tudsz menni, tehát a váz stackje tekinthető minimumnak, de ha elég hosszú a villanyak, akár 4-5 centi távtartó még biztonságos, és akkor még nem beszéltünk a 17 fokos stucnikról. Jó, esztétika is van a világon, de a váz stackjét én nem olyan paraméterként kezelem, ami a testméretfüggő, hanem ami koncepció kérdése.
Vannak 180 centihez, országúti/gravel géphez tizenpárcentis fejcsővel, és 25 centis fejcsővel is bringák, de csak mert más a koncepció.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz _adaml21_ #180631 üzenetére
Ezen mínusz 3-4 centit simán lehet találni, ha az a célod. Bár mintha zsibbadásról írtál volna, az akkor lehet, hogy nem a legjobb irány, de ha a méreteket nézzük csak, akkor akad ott ~30mm távtartó, és a stucnid is lehet -17 fokos, azzal még mindig csak kb. vízszintes lesz.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz flash- #180635 üzenetére
koskormányosból még csak az elsőt nyúzom, de 5-6 centivel rövidebb váza van, mint az összes többi bringámnak, amiket jó méretnek gondolok. Ráadásul kompakt kormány, ennél rövidebb előrenyúlású koskormányokat nem igazán szoktam látni az adatok alapján.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #180722 üzenetére
Ez még mindig ennyiért megy, mint tavaly, mikor vettem.
Nem bántam meg, de nekem hamar lefagy a lábam, igazi hidegben ezt is kamáslival fogom használni .
Vagy legalábbis sikerült már benne fáznom, de jóval kellemesebb, mint amúgy a kamásli. Idén még tervezek biciklizni munkahelyre, akkor biztos ezt veszem fel, úgy érzem.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
elfogadnám: [link]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #180798 üzenetére
Rákerestem, és sem a gumikacsa, sem a kacsa keresőszavakra nincs találat. Te átvertél
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #180800 üzenetére
Anyácskám... oké, még keresni sem tudok, de mentségemre legyen mondva, hogy nem is igazán voltam motivált, miután a fenti sípolósból rendeltem -és kézhez kaptam- négyet. Ez biciklire való, még villog is. Viccesek a sisakosak is, de a trú gumikacsa az igazi.
(nem mind a 4 az enyém, kaptak a család bicikliző hölgytagjai is)martin66: ahogy Hasaggymeg írja, meg az én Shimi váltómon volt gumiburkolat pont ott, ahol a leginkább a vázhoz érne, hogy tompítson. De alapvetően inkább az lehet a megoldás, hogy hosszú a lánc, talán valaki egyszerűen felrakta a gyári teljes hosszúságában.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #180843 üzenetére
Szerinted más gyártó prototípusai hogy néznek ki?
Csak azokról nem látunk képet...Patentpedál után a sima taposó olyan érzés, mint bukó nélkül tekerni, ha már nagyon hozzászoktál, hogy van valami a fejeden..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz INTELligent #180848 üzenetére
Lehet, hogy keverem a szezont a f**zommal, de a VO2-t úgy rémlik, egyszerűen a max pulzus és a pillanatnyi pulzus kell, ebből számolják, vagyis annyira lesz pontos ezeken, mint amennyire a pillanatnyi pulzus mérése.
Egy régi Mi Band 2-t hordok, de a pulzusmérés ki is van kapcsolva rajta, mellkaspántom meg úgyis van sportoláshoz . De az alvásomat figyeli, reggel ránézek, és megtudom, hogy IGEN: aludtam. Na jó, ennél többet is mond, és ritkán téveszt, pl. néha tök hülyeséget ír az elalvás időpontjára, de általában jó. Gondolom az újabbak még finomodtak azóta, de ha ilyesmi statisztika kell, arra jó lehet.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz anorche1 #180853 üzenetére
Nem mintha említettem volna képletet, csak arról beszéltem, hogy milyen bemenő paraméterek vannak. Ez az oldal azt mondja, Vo2 Max = 15.3 x (MHR/RHR), ahol a MHR a max pulzus, a RHR a nyugalmi pulzus. (Én VO2-t írtam, az lehet, hogy nem is értelmezett dolog, csak a VO2max, de erről szól a képlet is, ami nyilván egy közelítés, mint a 220-életkor)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz INTELligent #180998 üzenetére
ez olyan, mint hogy nekem aszfalton nem jó ugyanaz a nyereg. montin sokkal többet fészkelődöm, változatos a terep, országúton meg csak a pedálozás van. sokkal statikusabb a testhelyzet.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
-
ZolkoW
őstag
Végre ki tudtam próbálni az új cuccot. Ennek a kialakításán érződik, hogy biciklire tervezték, nem kell külön bajlódni a rögzítésével. Sokkal kisebb, és extraként van benne villogó, nem csak síp. Ha jól láttam, 2032-es elemből van benne 2, de csak félig szedtem szét, ez a rész nem nagyon foglalkoztatott. A hangja sajnos enerváltabb az elődnél, az átható HÁÁÁP helyett mindössze egy kis csip. De kéznél van, a szembejövőket valószínűleg ez is mosolyra fogja deríteni, már ha meghallják egyáltalán, de ehhez az is kellene, hogy ne felejtsem el nyomkodni. A régi kacsára mindig volt valami reakció..
Írjak a GX Eagle (sas) szettről is? Az is madár. Nakérem, végre ez hasonló, mint a 11-es GX volt, bár úgy tűnik, tényleg érzékenyebb a beállításra, mint ahogy az várható is volt. A 11-es konkrétan a bowden megszorítása után készen volt, a feszességállító csavarral csak a tisztesség kedvéért játszottam picit, de lényegében elrontani is nehéz volt. Ez odafigyelősebb, mondjuk mivel használtan vettem, a váltógörgők holtjátéka is szerepet játszhat ebben. De főleg abban, hogy picit lustábban pakolgat a fokozatok között, de még nem vész. A sor maradt az NX, amivel jött a bringa, de a láncot cseréltem vadiúj GX-re.
Én ezen rövid ismerkedések alapján azt mondanám, Eagle-ből tutibb vétel a GX, még így, olcsóbb sorral is.
De a 10-es lánckerék nekem itt is hiányzik, pedig ez már 454%. Mondhatni kihagyott ziccer, persze ha HG szabadonfutóra kell felmennie, akkor ez van, jó nehéz is, és a tartomány is kevesebb..Amiről megintcsak nem gondoltam volna, hogy egyszer kritizálni fogom, az a szabadonfutó reteszelési gyakorisága. Ennél a Bontrager agynál mindenesetre ritkább,mint amit megszoktam (egyszer mintha 15 kattanást számoltam volna fordulatonként, de nem akarok hülyeséget írni), annyira, hogy még nekem is feltűnt.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #181026 üzenetére
Már vártam a kérdést, a korábbi kacsánál fényévekkel könnyebb, pláne elemek nélkül. De főleg most, hogy felelevenítettem a régi kacsa hangjának emlékét, nos... nincsen ingyen ebéd, a régi azért sokkal jobban szólt .
GX: új bowdennel és házzal raktam össze, nekem nagyon hiányzott a megszokott határozott, hangos kattanás, szerencsére ez megint hozza (az SX kar sajna nem...). Egyébként ha valaki minimál súlyban, maximális versenyszellemben gondolkodik, tökre látom létjogosultságát a 11-es rendszernek. Rövidebb kanál, jóval könnyebb sor, ha nem látszik ki a sárból, akkor is vált...
Ja, amúgy biztos számít a lánc is, most az is szintet lépett.A reteszelés is olyan, hogy együtt lehet vele élni, csak amikor lejtőn felfelé elakadtam, fura volt, hogy nem "akárhol" tudom megállítani a pedált, hanem feltűnően diszkrét helyeken akadt csak meg, mielőtt újból elindultam.
A Nobbyk a régiek, az új már túl trailes nekem. Nem tudom egyébként, gyártják-e még a régit, ha nem, akkor remélem, hoznak ki helyette valamit.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #181043 üzenetére
Azért nem jó a hasonlat, mert az új a felsőcsőre is fogatható gyárilag, forgatható az alap, amin a gumipánt van, max. a nagy méret miatt előbb elszakad.
Egyébként pár év alatt az ember is sokat változik, tavasszal még trailbicót akartam, aztán lett, és már nem akarok .
2 éve meg azért vettem direkt nem boostos vázat, hogy használni tudjam a meglévő kerekeim (tehát lényegében spúrkodásból), aztán meg bántam, hogy nem tudom élvezni a ducigumi nyújtotta előnyöket. Ugyanakkor ha abban az időben már a boostost választom, biztos nem vettem volna idén újból vázat, ami pedig szerintem jobban a méretem... sok összetevős ez, nem muszáj minden trendet követni, de van amit úgyis ránk kényszerítenek. Bizonyos fokig érdekelnek is az újdonságok, ha jó ötletnek tűnnek...jjeahh, még mindig menők a képeid, és áruljátok már el, akkor most komolyan van waxa a Decathlonnak, vagy valami félreértés van? A Soudal nekem is bevált, csak a Squirt sűrűbb, és én kevésbé bénázok vele a felhordásnál (kicsit ügyesebb a kupakja is).
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hínár929 #181082 üzenetére
Én is csak azért hallottam róla, mert valaki írta a hirdetésében valamelyik aprón.
Lehet, hogy tesztelik a fogadtatását, aztán később bele merik tenni a jobbakba is... Mondjuk ahogy nézem, még mindig nem alakítható átütőssé, pedig lenne értelme.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz bringasisti #181095 üzenetére
a Shimano akkora cég, hogy talán mindent magának gyárt, így olcsóbb.
Hasaggymeg: lehet, hogy nem a jó doksit találtam meg, az alapján, amibe belenéztem, lehet, hogy a 410 és a 401 csak a kupakokban különbözik, ahogy logikus lenne. Ami meg nem tudja az átütőt, lehet, hogy kisebb csapágyat használ... A 12-es átütőtengelyhez minimum 15-ös, de talán vastagabb belső tengelyt használnak, erre kell rámennie a csapágynak..
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #181099 üzenetére
igen, de két fityinggel olcsóbb/db, tehát év végén több jut yahtra. minden nagyüzem erről szól.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
jjeahh, ez az, amire gondolok? [link]
Ja, írják is...Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz Runner_fxr #181168 üzenetére
Meg kónuszosban kétszer akkora golyók elférnek, nem kell ugyanakkora helyen elférnie még a két csapágypályának is. Ettől függetlenül gyűlöltem beállítgatni
Fulcrumnál írtátok, hogy beázik, nekem az a tippem, hogy érdemes lehet szétválasztani az országúti, és a MTB vonalat, -de csak tipp- lehet, hogy a montisok eleve jobban tömítettek. Nekem az első agyban kellett már cserélnem csapágyat beázástól, de az durva sarazás volt, és a hátsónak akkor sem lett baja, pedig volt, hogy a hátsó sor nem látszott ki a dzsuvából. Akkor volt, hogy a BB30-as hajtókar tengelye (ez direktben a csapágyban ül, nincs külön tömítés, szerintem ezt javították a DUB-bal) mellett bekúszott a sár
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #181180 üzenetére
Talán a Superstarcomponentsnél olvastam, hogy ők azért nem használnak rozsdamentes csapágyat, mert annyival rövidebb az élettartama, hogy inkább a normál csapágy, és tömítés/vigyázás.. A kerámia esetében el tudom képzelni, hogy nem is rozsdásodik, meg sokáig is gurul. Nincs ilyennel tapasztalatom, mint ahogy tudtommal rozsdamentessel sincs...
ja, talán már írtam, a tandemünkben elöl egy Alivio tárcsás agy volt, mondanom se kell, hogy az azért többet kaphatott, mint egy normál első agy . Bár futásteljesítményre nem emlékszem (~1000-1500 km ha belement), csak arra, hogy nem volt vele gond. Ráadásul gyorszáras volt.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Új hozzászólás Aktív témák
- Jön a Heroes of Might and Magic: Olden Era
- Ötletek, javaslatok, hogy még jobb legyen a PH! lapcsalád
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- iPhone topik
- Háztartási gépek
- Xbox Series X|S
- Autós kamerák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen