-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sima 1 1/8os fejcsore az iparis kormanycsapagyak felintegralt neven futnak? Vagy az mar a duci verzio lenne?
Everybody lies.
-
Na bemasztam a bicikliboltba ahol a mostani kormanycsapagyat is vettem, 3k kaptam egy bikefunt, meg valamennyire szigeteltnek is tunik, majd meglatom, holnap delelott bealkotom
Everybody lies.
-
válasz
trialboj #94950 üzenetére
Nekem ez rendszeresen eljatszodik, ha sietve indulok munkaba pl biciklivel es egy rovidebb uton megyek, van benne egy foldutas lefele kb 100-200 meter de az utobbi napokban ketszer is epp, hogy meg tudtam fogni a kanyar elott, hogy nem kenodtem fel, mindmetszer az elso telo mentett meg, hogy valamennyi tapadas maradt az elso kereken is es tudtam kormanyozni
Ovatosan kell, meg ha rovid is a szakasz, bat na.Everybody lies.
-
válasz
Doki-HUN1978 #95026 üzenetére
ha ra van irva, hogy open es rajta egy nyíl, akkor igen fura lenne, ha nem lehetne levenni
Everybody lies.
-
válasz
Runner_fxr #95105 üzenetére
Eppen arra jutottam en is, hogy kb 1,5 Bükk magasság van bennem jelenleg, mármint egy nap annyi esik még tűrhetően jól, azon túl meg már masszív szenvedés terepen. Ma azért a végén már volt szenvedés meg egy kis szakaszon tili-toli is.
Aszfalton meg közel járok általában ahhoz, hogy leforduljak a bringáról unalmamban..
Mai kör is ilyen volt, 80km környéke lett, 2 ezer méter szinttel kb, a végén még felsettenkedtem egy kőbányához, ahol fura volt, mert ki vannak téve a tanösvényes táblák, de nincs rajtuk semmi, az út pedig elég jó, máskor nem a túra végére hagyom és megnézem, merre lehet ott tovább haladni.
strava
képek[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
válasz
Runner_fxr #95114 üzenetére
Azt is vegyük hozzá, hogy egy rendes pedelec össztelós és a szemetem között van egy csepp különbség valószínűleg azért a kerékpár szinjrén is, már motor nélkül
Most gondolkodok, hogy egy vázat beszerezzek vagy hasonló, de lehet, hogy szokásos elképzelés szintjén marad továbbra is.
Everybody lies.
-
válasz
trialboj #95117 üzenetére
V-fék hátránya nem igazán jött ki, csak fura a hangja, ha koszos, de kb ennyi. Nyilván nehezebb húzni, nem egy ujjas fékezés.
Ezek az utak nem igazán biciklis száguldásra vannak kialakítva, azt nem árt figyelembe venni. Akármilyen csoda kerékpárral megy az ember, ugrálnia kell, vagy fékeznie.
Mostanában már elég sokat ugrálok..
Mivel az alkatrészek nagy része cserélve lett már épkézláb megoldásra, azért bízok a bicikliben, habár haverom szerint félelmetes, hogy hajlik össze-vissza a váz, már akkor is, ha csak 3 lépcsőfokról érkezek.
Az első teleszkóp mondjuk nagyon sokat segít lefeléken.Everybody lies.
-
válasz
Hasaggymeg #95123 üzenetére
Amit költöttem erre, az mind alkalmi vétel volt, amikor az előző alkatrész tönkrement és kellett valami alapon.
Ahhoz képest elég jó alkatrészlista jött össze..
De egész bringában gondolkodnék én is, ha van rá lehetőségem..(#95132) Runner_fxr
Már az is jó lenne, ha visszakapnám a 34-es tányért hátul, olyan boldog voltam vele...
Rockridereknél még mindig kuka a váz szerinted? gondolok itt erre pl
Nyilvánvalóan olcsóbéla kategóriában robognék továbbEverybody lies.
-
válasz
jjeahh #95274 üzenetére
Attol fugg, ki mit szeret. En peldaul nem szeretek lassan, erobol terrji, inkabb kiegyensulyozottan porgetek, ha tehetem. Ezert irtam, hogy hianyolom a 34es tanyert a hatso sorrol. Elol nem igazan tudyak kisebbet szerezni a harom tanyeros olcso shimano hajtas kapcsan..
Haverom peldaul utal porgetni, o izombol akar mindenhova feltekerni, az mar mas kerdes, hogy nem igazan jon ossze nekiEverybody lies.
-
válasz
rétisün #95315 üzenetére
Nekem ehhez kene a minel porgetosebb fokozat, mert en meg rutinbol levaltok a halalba, de a mostanival a sebessegek nem igazan jonnek ki..
Elol a 42-es tanyerra talan kéthavonta egyszer, ha felvaltok egy fel percre, hatul a hetes fokozat szinten ilyen.
Egyszeruen nem optimalis hasznalni oket..Everybody lies.
-
válasz
trialboj #95449 üzenetére
Miért érdemesebb egy céleszközt vásárolni, ami képes is kezelni az adott feladatot, nem hal le, nem laggol, valamint pontosabb gps vevőt tartalmaz ami stabilabban tartja és találja meg a jelet?
(#95445) rétisün
Ha valami jó ajánlatnak tűnik, mindig gyanakszom elsőre(#95453) ivana
Azért attól éppen nem esnék hanyatt, hogy a város közepén háromszögel, kint a bükkben persze gyors, meg minden, de ugye pontatlan azert. Akinek kell a turn by turn navi, annak ez tok jo. Ha megteheti, hogy koltson ra es szeretne, szerintem nem egy elveszett ötlet.
(Nyilván az, hogy én tájékozódom a strava térkép alapján, az is más dolog, inkább túlélés kategória, mint tényleges túrázási eszköz, amire hagyatkoznék tényleges komoly használat esetén.)[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
válasz
philoxenia #95454 üzenetére
Nem tudom, most a konkrét gps eszközökre, vagy a kerékpáros kompakt eszközökre gondoltok?
Az elsőre gondolnék főleg, mert nekem a gps mindig is a buci antennás, ütésálló, túrázási eszköz lesz.
Amiről a kérdés volt, az a kerékpáros kiegészítők, pl a garmin 1000 és társai.
Jó kérdés, hogy az árából milyen telefont kapsz és az mennyire megbízható az adott feltételek között, illetve milyen szenzorokat tudsz ráaggatni.
Ezen túl nem sok mindenre lenne szükségem, csak épp on the road stílusban.[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
válasz
trialboj #95461 üzenetére
A rezgessel szerintem pont nem lenne baja, legtobb resze mar ragasztva van, amiben kart tehetne ez, úgyis.
En ismeretlen helyen megnezem, nagyjából merre is tartok, aztán megye kvalamerre, de a nagy leejtokkel szemben mindig gyanakvo vagyok, ha rossz az irány, visszamászni akarok-e.. ?Ha tenylegesen oda is akarsz erni, akkor persze, egy sima mobil is tok jo lehet neked erre, a tobbi csak fancy .
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
válasz
-=RelakS=- #95732 üzenetére
Nyilván nem a konkrét termékre, hanem a csillió lumenre gondoltam.
Én is max erdőben, teljes sötétben, gyors közlekedésnél lövöm fel a 945 lument, mert egyébként teljesen felesleges.Everybody lies.
-
Én a dacia dokkert néztem, áll itt egy az utcában, azt éppen el tudnám képzelni, hogy tekerésekhez valami ilyet fenntartanék, nyilván egyéb esetekben sok értelme nincs egy ilyen öszvére gépnek magáncélra
Én az utcánkban levő dacia dokkerre nézve mindig azon gondolkodok, milyen jó lehet azzal elmenni biciklis kalandozásra ismerősökkel..
Everybody lies.
-
válasz
makoss #95977 üzenetére
Nem osztom a nézetét, lassan elfogy a kínából rendelt 100 folt a belsőimen, a külsők meg átlag 6 ezer km környékét mennek nálam, a 7k-s xking 2.0 is ennyit ment. Csak közlekedési stílus kérdése a dolog.
Nem értem az összefüggést a drágább ->defekt után kuka vonalon. Általában aki 20k-ért vesz egy gumit, az úgy is használja, akkor pedig már nem a tipikus tüskés defektek szoktak beesni, vagy valami más magyarázat van?Everybody lies.
-
válasz
makoss #95994 üzenetére
Én montival járok, 2-3 hetente rápumpálok itthon a kerekekre, de továbbra is a belső tartja a levegőt, nem a külső..
Az elérés meg tárolás, kezelésfüggő.
Kitolhatod 3 évre, ha szilikonnal kenegeted meg babusgatod, de az mar felesleges... Annyi idő alatt simán elkoptathatod a futófelületet, ha mész évi pár ezer km-t.Everybody lies.
-
válasz
IMIIKE1998 #96022 üzenetére
Ja, nyolcasok a kerekekben, aztán eltörő tengelyek, kerékagyak nyekk, kormány lefittyenhet, egyebek.
Nem tudom, hogy milyen módon teszed a leírtakat, de ez rövid úton csúnya véget fog érni, ha ténylegesen 30-40 centikről huppangatsz vele, sebességgel vagy anélkül.(#96028) zoli03
Egyszer. Végülis Phil-nek is oké volt egyszer lemenni a pályán, ha hozzá vesszük, hogy egy versenyző is úgy ért le vele, hogy na, akkor kíváncsi lennék, én meddig jutnék vele. Harmadik kanyar? Addig se?Nem vicces, ha rájössz, mennyire nem bízhatsz meg a kerékpárban, de már késő.
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
válasz
-=RelakS=- #96265 üzenetére
Igen kb racsapsz egyet a cipovel es kesz a kiutogetes, lehet indulni
Everybody lies.
-
válasz
IMIIKE1998 #96284 üzenetére
Mit vartal, siksag, debreken mar csak ilyen de azert annyira nem tartanek tole, borsodban is lehet a falvaknal tekeregni, fura meg minden, de annyira nem veszelyes, csak eppen nem is szep...
Everybody lies.
-
-
Nosza, beszereztem pár apróságot, gondolva a jövőre.
Mármint kb 6 ezret kidobtam az ablakon bovdenvégekre és bovdenházakra, meg hasonlók.
A problémám, hogy kértem bovdenház kupakot, fémet, 20 darabot, mert miértne, mármint 20-20 darabot a váltóhoz és a fékhez.
Kaptam 20-at a nagyobból, vagyis a fékbovdenházhoz valóból.
Én vagyok helikopter és teljesen rendben lenne, hogy lötyög a fém kupakban a váltóbovdenház, vagy csak még mindig motyogok magamban és nem értették a mondataim felét?A komolyabb része a kérdésnek, mivel a fentire erős gyanúm van a választ illetően, hogy ki milyen eszközt használ, ha használ a bovdenház és a bovden vágásához?
Nem igazán szeretném legyilkolni az acél sodrott szálon a fogóim rézkábelhez való vágóélét, de a 4-5 ezres "speciális eszközt" kicsit megnevettem, költséghatékony, 1-1 használatra alkalmasról lenne itt szó, nem kell örökké tartania.Everybody lies.
-
válasz
Hasaggymeg #96945 üzenetére
Mini erovagot vettem az auchanban, 2,5 pénz, a praktiker volt csak nyitva, ott 6k egy huzalvágó, az annyira nem volt szimpatikus.
Everybody lies.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Android szakmai topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iOS alkalmazások
- Villanyszerelés
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Alkoholista nevelde
- E-roller topik
- További aktív témák...