-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Phülöp #247696 üzenetére
Hohó te csak kispályás vagy, van itt olyan is aki 3, vagy 4 láncot forgat dedikált alkalmazással követve a csereperiódusokat. ...állítólag úgy nagyon sokat elmegy, én ugyanakkor túlzottan macerásnak tartom, egyszer fel újan, majd egyszer le a kukába híve vagyok.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Dark Archon #247698 üzenetére
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Kisebb a súlya annak a középcsapinak, meg kinézetben is szebb, ugyanakkor a dobozban szokott lenni hozzá egy ilyen filléres műanyag adapter amivel már a régi méretre való nagy kulcsok is jók hozzá.
Ami a 12s illeti, azért mert ez a 12 sebességeshez gyártódott...nagy valószínűséggel jó máshoz is, itt kisilabizálhatod hogyan megy 10, vagy 11s lánccal, első váltóval...#247711
Csokicsibesz...arról nem is beszélve, hogy mire meghozza a postás már újabb 3 mm és 0,5°-al teszik teljesen elavulttá a tiédet is.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz szimpláncsak #247738 üzenetére
Nekem ilyen van, szívesen ajánlom. [link]
jjeahh...én kitakarítanám rendesen, ha tényleg korrodáló akkor semmi se maradjon.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz stickermajom #247818 üzenetére
Évente járok itthonról haza (Marosvásárhely) és az út hosszúsága mellett (7-8h) egyben tanulságos is...vagyis ha igazi Balkán segglyukat akarsz látni akkor az arra kelet felé van, a Kárpátokon kívül meg kezdődik az igazán xaros része a lyuknak.
Gaben92...ja, finniában már a jávorszarvasok is civilizáltabbak mint nálunk az átlagsofőr.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz tacto #247839 üzenetére
Kutya is menekül tőle amerre lát.
#247841andrisbandi...gondolom ez sem jobb mint a kerekek amiket saját gyárukban fűznek, így jobb ha nem kockáztatod a tejesen újracsinálást.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #247846 üzenetére
Ezt nem is értem, miért hazudják ballonosabbnak, miért jobb az nekik ha te szélesebbnek hiszed?! ...nem talán inkább biztosra mennek nehogy ne férjen el a vázban, így a max szélességű felnin és a max megengedett nyomásra méretezik?🤔
peetie1...szerintem cserélni nem kell amíg műxik, tisztítani + kenni, ha már ennyire egyszerű, szinte szerszámmentes, akkor 5-10e km-ként, felhasználástól függően, nem árt.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #247850 üzenetére
Gondolom összetételtöl fúggően nem egyformán nyúlnak, az is lehet nem minden irányba egyformán...lehet itt is van a kutya elásva, vagyis kiterítve mind egyformák, felfújva meg már nem. ...vagyis jól fel kell fújni az elején 4-5 bárra, táguljon a férgese.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #247848 üzenetére
Nem ez a Kenda van neked? ...mert ez nem nehéz, sőt!
#247852peetie1...ezzel csak az a baj, hogy értem én még dobjunk hozzá valamit a rendeléshez mert drága a szállítás, de lehet sosem fog kelleni, javítókészlet ide, vagy oda ezek a reteszelések akár örök életűek is lehetnek...vagy legalábbis hosszú évekig mennek, majd eladod (vagy éppen kukázod) a kerékkel 1ütt.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #247862 üzenetére
Azért végeznék néhány próbamérést (pl. ismert és pontos súlyú termékekkel) mert lehet a mérleged csal.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bali789 #247874 üzenetére
Én is szeretnék mindenhova telót, rosszakbaz utak és a csuklóm sem lesz jobb, de...ebben a kategóriában nem nagyon van amit annak lehetne nevezni is.
jjeahh...ahh, női gumi. ...amúgy az övé biztos mínuszban szór 100 grammot.🤭
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #247907 üzenetére
100g durván sok egy 6-800 grammos terméknél, de még 50g is... ugyanakkor ha megnézed a gyártási folyamatot csoda, hogy egyáltalán képesek egyforma súlyúakat gyártani, az a sok összetevő, meg réteg, meg ragasztás, meg tágítás. ...Szerintem a Kenda olyan régi gyártó, hogy a xarrákopott sorain már nem tud csak egyre nehezebbet gyártani. Ugyanakkor ha tényleg ekkora a szórás (amit nem hiszek, hisz 100 grammal könnyebbet mint a gyári adat az 7 szentség nem készítenek, így csak egyszerűen hazudnak a súlyról ) az minőségi kérdéseket is felvethet.🤔
#247908
vlxe...ez általában pont fordítva szokott lenni, vagyis lefelé, a kisebb lánckerekek, tehát a rugó húzása irányába (ne számítsuk ide a fordított húzású néhány ritka váltót) nem megy rendesen, de amit a rugónál sokkal erősebb ujjacskáddal működtetsz az nem tud nem menni ...ebből arra következtetek, hogy vagy lötyög a váltó (erősen kopott, ami ritka, esetleg mozog a váltótartó fül a vázon, vagy a váltó a fülön), vagy valahol a vázszemeknél nincs a helyén a ház végét lezáró kupak és "zömül" a rendszer, tehát feszítve rövidül a bowdenház, vagy ki van tekerve teljesen valamelyik finomállító csavar a rendszer 2 végén (váltókar illetve váltó) és menetéből kijőve ide-oda billeg a lyuk végén, vagy ki van rojtosodva a becsípésnél a bowdenszál (váltó, illetve váltókarban), vagy a váltókar meghibásodott, bár ez utóbbit még nem hallottam eddig. Legvégül meg ott a váltótartó fül elgörbülése, de az sem így szokott megnyilvánulni, hanem akkor csak bizonyos kerekeknél vacakol a váltás.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #247911 üzenetére
Amint írtam, versenyző "barátnőd" aki szintén Kendával megy, biztos nem kap nehezebbet, amit vagy mérleggel válogatnak ki neki, nekik a javából, vagy teljesen más soron gyártanak. De 100 g mínuszban lehet engem jobban aggasztana mint 100 g pluszban, hisz előbbinél biztosan valahol hiányzik az anyag.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #247913 üzenetére
Van abban logika, hogy durvulnak a pályák, nőnek a rugóutak, laposodnak a felcsőszögek amihez már a gumiknak is ellenállóbbaknak kell lenniük amit legolcsóbban anyagmennyiség növelésével lehet elérni...versenyzőknek meg mehet a kevlár, teflon meg még isten tudja milyen méregdrága cucc bele amitől súlya nem nő de egyéb tulajdonságai javulnak.
#247915
mauimagic...jól raktad össze és maga a gumi diffundál ilyen sokat?#247916
MPowerPH...én most (bár lehet visszatérek majd a fekete testvéréhez mert nem tetszik annyira és drágább is a barna, de egyelőre) a kopott hátsót ugyanilyennel helyettesítem, mert nekem minden szempontból nagyon bevált. Majdnem a maximum ami még belefér vázamba (és tetőhordozómba) ami ~2,4", hozza is azt amit ígér (elég tartós ~6-6500km, és annak aki erre nagyon érzékeny ~60mm (pontosan mérve 59,4-59,5 mm) szélességű), defektem nem volt még vele, kiszakítani sem sikerült pedig nem kíméltem sehol, jól gurul 2-2,5 baron, de faszán tapad is és csillapít 1,5-1,7en, nem túl nehéz (670g) ...mi kell még vegyes XC-re?[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Hasaggymeg #247917 üzenetére
...ja és a gumitémához még annyit, hogy ezennel is köszönöm az ajánlást Zoliwrc-nek, ugyebár.
#247918
andrisbandi...
én felfeléket néznék inkább meg, mert bár biztos ott is lenne különbség, de már korántsem annyira mesés.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #247920 üzenetére
Macerás leszedni a tejjel benne, főleg, hogy az első tökéletes és a hátsó az ami amúgy is megbontást igényel mert rá kell fújjak 2-4 naponta kicsit az utoljára elkummantott szalagcsere miatt.😒 A másik, hogy nehéz beszerezni, nem mindenhol van ilyen gumi és ha még az árát és súlyát is figyelembe veszem már kétséges hoz-e nekem annyi érezhető plusszot tapadásban amennyivel drágább és főleg nehezebb a T7 keverék. ...ugyanakkor van T5/T7 jelzésű is, ami azt sem tudom mi, de mire odajutok, hogy mind2-t cserélem (~jövő tavasz, nyár eleje) majd kitalálom...egy biztos, nehezebbet ha nem muszáj már nem akarok venni. Itt a magyarázó...
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Speedy007 #247926 üzenetére
Ennek annyi, nem volt zsír alatta mikor feltették, vagy/és ezer éve ott van, esetleg nyirkos helyen tároltad. Az ilyent óvatosan kell lehúzni, koppra betekerve a lehúzó szerszámot, minél több menet fogjon aztán ha érezhetően nem jön esetleg melegíteni kicsit...ugyanakkor lehet semmivel nem jön már le csak roncsolással.
#247940itouchfan...nem tudom agresszívebb-e, ahogy én kenem-vágom azért nem a gumi a szűk keresztmetszet sem felfelé, sem lefelé, ugyanakkor meglehetősen ballonos gumi elég komoly oldalra-álló recékkel (amiket hallani is aszfalton döntögetés közben) így meglehet, hogy akár agresszívebb is mint ahogy kinéz annak, aki ugye erre érzékeny és vágyik. Az eddig próbált gumik közül talán csak a Racing Ralph tűnt ki hátul, kitűnő tapadásával és a Race King gyorsaságával és csendességével.🤔
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz gordonfreemN #247992 üzenetére
Addig kutatta a magyar társadalmat amíg ropára ment az agya tőle, megpróbálhatta megérteni mit szeretünk a Győüzikén és a Móunikán.
Amúgy meg várjuk ki a végét, sok gyerek ide, vagy oda még akár az anyukáról is kiderülhet, hogy valami visszaeső.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Maximum1 #248011 üzenetére
Ja, az akkor már ömlene számolatlanul a libsi médiából, hogy lám mennyire rasszistákantiszemitákoroszbarátokhomofóbak stb. vagyunk mi magyarok...úgyhogy csakis fehér lehet.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz chubby2o6 #248017 üzenetére
Nem mondod, hogy tükörben még sosem állítottad!
#248027
Speedy007...semmi, vagyis az az 5mm amit jó esetben nem, másképp meg érezni is fogsz egy rövid ideig míg hozzászoksz, főleg ha előtte sokat, és intenzíven nyomtad más mérettel.
#248030Tin...véleményem szerint ha rendesen megforgatva a kis lánckeréken kvázi beledolgozod a kenőanyagot a csapokba, akkor nem kell hagyni állni semmit, törölheted is szárazra a látható felöleteket. Ha megfigyeled a kicsi lánckereken majd a szinte összecsukódott váltó görgőin az össze-vissza tűrődő lánc láncszemei éppen jól körbe mozognak a csapjaik körül, alaposabban elkenve a beszivárgó kenőanyagot mint azt a gravitáció, vagy a helyenként valószínű kapillaritás tenné...és gyorsabb is, ugyebár, mint kenni, várni, törölni.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Speedy007 #248035 üzenetére
Minap volt itt is téma és megoszlanak a vélemények...szerintem ha alacsony vagy és választanod kell a kisebb felé húzz, ha magas meg a nagyobb felé, bár a választék nem valami széles. 160-180 között mozog, ahol a legkisebbet,160mm, és legnagyobbat, 180mm alig lehet kapni... leginkább 170, 172,5 és 175mm-el találkozol a piacon.
Azt is vitatnám, hogy a hosszabbal könnyebben gyorsítasz mert bár valóban nagyobb az erőkar ergo nagyobb nyomatékod tudsz leadni azonos erőbevitellel, nagyobb a kör, vagyis az út is amit lábaidnak tenni kell egy-egy forgásnál, vagyis nagyobb mozgást kell végezniük azonos csapásszámon...mind1, ez már matek.
Itt látszik, hogy bár a vélemények különbözőek, abban mindenki egyetért, hogy hosszabb lábhoz hosszabb hajtókar dukál...csak abban nem, hogy mennyivel is hosszabb.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #248039 üzenetére
Mindjárt jön valaki aki érzi az 1°,0.1bar, 50g, vagy 1mm-t is, úgyhogy neszójábé! Én annak ellenére, hogy nem gondolom magam hiperérzékenynek, a 170-175mm hajtókar váltást bár rövid időre, de megéreztem térdeimen, amint azt már írtam...
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Fall-N #248047 üzenetére
Amíg többsebességes a rendszer az első tányérnak aligha van relevanciája a hajtókarhossz témában.
#248050
Speedy007...oda érdemes valami fémmenetes csapágyat óvatosan behajtani mielőtt véglegesen behelyezed, pucolja ki azt a sérült apró menetet mert ha abban mellékapatod és elnyalod a váznak xarral meszeltek...vagyis nem teljesen, de szinte, mert újra kell metszeni ami már nagyobb lesz, stb-stb."Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz flash- #248065 üzenetére
De ő Pogácsiár és ezt a kalkulátor is tuGGYa.
#248064szimpláncsak...ezt mondom, én is jártam így, műanyag csésze volt, olasz és úgy kellett kiolvasztanom majd csavarhúzóval kibarmolnom onnan, ami után az új csapágy menetével óvatosan "újrametszettem" azt a néhány mélyebb karcolást amit a csavarhúzó ejtett azon az apró és sekély meneten.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #248069 üzenetére
Hol, Svájcban?...és mivel egy kép többet mond 1000 szónál. [link]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz szimpláncsak #248076 üzenetére
Gány bekötőút?
#248079Ixion77...ja, meg, hogy minek teló városban.
#248080
MPowerPH...melyik feszmérővel mérve?... mert azok tűréshatása is nagyobb 1-2 tizednél.#248086
MPowerPH...jól megfizethették Jurit ahhoz, hogy kiderítse már jobb is levegő nélkül mint levegővel.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Speedy007 #248088 üzenetére
Elbírja, rövidebb ne legyen az első váltó miatt.
#248089
MPowerPH...nálam olyan is van, hogy ugyanazt a nyomást rázósnak, máskor meg jónak találom, kedvemtől függ...vagy külső hőmérséklet?
#248090
Ixion77...a zsoké súlyához való állíthatóság miatt levegő továbbra is kelleni fog, és ha levegő van akkor az el is szállhat, vagyis azt megakadályozandó kell a tej is...végül pedig: - belső = + betét + tej a képlet vége.#248092
MPowerPH...versenyen más, ott semmi sem drága annak érdekében, hogy pontot szerezz.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Speedy007 #248095 üzenetére
Jó lesz az...csak jól fel kell tenni mert az octalink (legalábbis az én Aliviom) nem szorul úgy fel mint a négyszögtengelyes és leeshet.
#248094
Dark Archon...UST ide, vagy oda, a szúrás miatti lyukat valaminek el kell tömíteni, így a tej nélkülözhetetlen.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz f4lcon #248097 üzenetére
Kerékpárnál a levegőnyomás (akár egyetlen hosszabb meneten belüli) szabályozhatóságát nem tudja a legokosabb szivacs sem helyettesíteni...legalábbis egyelőre. Arról nem is beszélve, hogy a levegő mindig "új", vagyis nem változnak tulajdonságai az idővel és van belőle elég mindenhol, és ingyé.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #248104 üzenetére
Lassan a testtel a címekkel, amíg nem a talpad közepével taposod a pedált <40 csapásszámmal addig csak sima fékmugli vagy.
Ami a guminyomást illeti, ha tudom csak aszfalt lesz akkor 2-2.2/1.9-2.0, ha meg terep akkor 1.9-2.0/1.5-1.7...kábé ebben kimerül az állítgatás.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ixion77 #248114 üzenetére
179 centivel XL-es Cube?! Egyáltalán elfér alattad kényelmesen?
Speedy007...jók a tányérok, nem túl kopottak, a kicsin aligha volt lánc, de a középsőn sem sokat.
Tin...mi az, hogy rugófeszítő csavar?! Olyan nincs is. Ha az un. B csavarra gondolsz annak nem a rugó feszítése a feladata hanem a vezető görgő távolságának beállítása a legnagyobb lánckeréktől.
[link] [link]Because...ennyit én sem.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Több minden lehet, rossz, kopott, vagy csak rosszul kent lánc ami nem mozog eleget oldalra és/vagy amit nem enged el könnyen a lánckerék, kopott lánckerék, akadozó bowden, vagy éppen a B csavar beállítás, mely miatt túl messze a vezető görgő a tányértól, de még váltókar hiba is lehet...állványon figyeld meg szépen mozog-e a váltó, azonnal ahogy ejted a láncot. Ha igen és csak a lánc késik mozdulni akkor váltó, váltókar, bowden rendben és a lánc körül kell keresni a kutyát elásva.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz mauimagic #248135 üzenetére
A kenést én vetettem fel mint lehetséges hiba, nem tudtam új bringa és ki akartam zárni ,hogy már esetleg kemény a lánc a sok rákent vastag kenőanyagtól.
ZolkoW...ahogy kopik a lánc ez akár picit változtatható, hogy az oldalra már egyre jobban elhajló kopott lánc feazesebben kövesse a vezetőgörgő mozgását, ergo továbbra is simán váltson.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #248175 üzenetére
Látom rajtam kívül mindenki vágta miről van szó, hiába na, a kor. ...és ha már mindenki korszerűen gratulált, innen egy hagyományos Isten éltesse a kis jövevényt! 😊
(22 hónap pedig érdekességként pontosan az állatvilág leghosszabb vemhességének időtartama, az elefánté.😄)[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Ha tényleg új megéri...kérdés mit takar az a 20-as méret, nehogy nagy legyen. Bár a barátnőd sem éppen pici.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #248132 üzenetére
Mivel hátsó gumim végét járja és úton is van az új, hamarosan eljön az igazság pillanata és kiderül mit tett (vagy éppen nem tett ) az ammóniás Stan 19 hónap alatt a Mavic kerékkel, küllőfejekkel...majd dokumentálom. Nem szívesen váltanak tejet, egyrészt van még vagy 6-7 dl, másrészt nagyon bevált nekem.🤔
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Akkor tiszta sor, ráül és ha jó meg lehet venni.
jjeahh...Fuckír. ...ha látok is korróziót akkor sem megy más tej bele mert...egyszerűen nincs, de akkor én is keresek valami mást.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #248189 üzenetére
Olvasgattam róla, a tömítő gumirészecskék stabilizálása végett kell bele az ammónia, aztán lehet panaszok voltak miatta és valamivel helyettesítik...esetleg sóssav?🤔😆😆😆 Mind1, ezt a kereket biztos nem cserélném másra, nagyon beváltak nekem. (tegnap is úgy odabaxtam véletlenül mikor sebességgel ereszkedve a szokásos fékezés/átemelgetés helyett megpróbáltam lendületből átugratni egy combomnyi rönköt...sikertelenül, mert a hátsó kerék telibe kapta.🤭...ennyit az ugratásaimról, de kutya baja a keréknek)
FeRRaR1...nem félsz, hogy megkarcolod?!...mármint a bringát, természetesen.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Zoliwrc #248194 üzenetére
Kérdés eloxálták-e úgy a (román gyárban ) Mavicot is mint a te DT-det ahhoz, hogy ne bántsa az a kis ammónia ami a Stan's gyártói szerint is adalékként ott van tejükben?...aztán olyant is olvastam egyéb is kell a korrodáló folyadék kialakulásához a Stan's ammóniája mellé mint pl.víz, vagy sós víz kívülről. Majd kiderül...egy biztos, hogy tényleg csúnya és viszonylag makacs, de ugyanakkor vízzel lemosható nyomot hagy a kifolyt Stan's a fekete felnin, ezt már tapasztaltam.
andrisbandi...és ez akár 25-35km/h- nál is így végrehajtható?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz BitRider #248198 üzenetére
A csepegtetős módszernek a spórolás a lényege, vagyis csak oda teszel ahova kell...persze időigényesebb, még akkor is ha kevesebbet kell majd letörölni.
Ringman...igen, én is így csinálom, egyszerre a 2 kereket, ami viszont magasabb akadálynál már csak roppant izomerővel lenne lehetséges.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #248202 üzenetére
Az a baj, hogy felfelé 10 alatt mászva és lefelé legalább 25 körül ereszkedve kellene, hogy ne kelljen lelassítani, illetve külön kapkodni elejét/seggét.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Futás, futópályák
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs