Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
szjoci
őstag
válasz Hasaggymeg #74161 üzenetére
Mi okozhatja hogy a levegős villa amikor kirúgja magát, darabos a mozgása, recseg? Videó. Egyik napról a másikra, közben különös esemény nem történt... Mostanában szinte csak aszfalton használtam, semmi ugrálás, vadulás. A videón lefelé toláskor a kulcsom csörög
Most melóban fejre állítottam nem-e a szivacsgyűrűk száradtak ki, egész este úgy volt de nem javult a helyzet.Szerk.: nem válasz akart lenni, bocsi
[ Szerkesztve ]
-
szjoci
őstag
válasz Hasaggymeg #74173 üzenetére
Van visszaút csillapítása, a jobb oldali láb alján lehet tekergetni. Arra lennék csak kíváncsi hogy mi mehetett tönkre (hátha be tudom olcsóbban szerezni), mennyibe fog fájni, de nemsokára elviszem szervizbe és kiderül.
(#74176) Runner_fxr: igen
-
geotigris9
tag
válasz Hasaggymeg #74177 üzenetére
Ez az igazi kihívás nem DH-s bringával zúzni egy ilyen pályán ..
(Jó arc feliratkoztam rá ..)
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
bunddog
tag
válasz Hasaggymeg #74236 üzenetére
más: szerintetek bike-discount-on vagy más webshopban mikorra várható rock shox teló akciósan? inkább nov-dec körül vagy teljesen lutri?
-
veterán
válasz Hasaggymeg #74236 üzenetére
Kikerem magamnak, fejlodok, mar nem megyek neki ilyeneknek, ahogy irtam, eleg volt egyszer bukfenceznem
Everybody lies.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #74235 üzenetére
Valóban észnél kell lenni, a libegő alatti szakasz nem gyerekjáték.
Rajtam nem fog múlni, felőlem mehetünk.
Inkább arra leszek kíváncsi, hogy lefelé mit tud az új gép, felfelé már ismerem a technikát. És a Magura MT4-re is kíváncsi leszek.6030D: 24.-én van a kerékpáros tesztnap, arra mindenképp el szeretnék menni mert ki akarok próbálni egy fatbike-ot és egy 27,5"+-os gépet. Esetleg elmehetünk erre is többen, és akkor tudunk egymás bicajára is vigyázni addig amíg valaki megy egy tesztkört. Jó buli ez a tesztnap. Másnap meg mehetünk egy túrát.
Én általában úgy szoktam menni, hogy feltekerek Normafára és onnan megyek át a HHH-ra. Esetleg Solymár, Nagykovácsi felé is el szoktunk nézni, de arra kevésbé ismerem a járást, mert arrafelé nem én szoktam lenni a túravezető.
Mehetünk a libegő alatt is egyet, de semminemű felelősséget nem vállalok az esetleges károkért és balesetekért!Strezi: A sarat én sem kedvelem, csak akkor megyek ha viszonylag száraz az idő. Még nekem is meg kell szokni az új gépet, de szerintem hamar összebarátkozunk.
Vasinger!: Megkérdezem a nagykert mi van még náluk. Mekkora méret kéne?
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #74278 üzenetére
Vazze, az a (Maps-on nézve) fehér út járható végig? Átmegy valami alagút az M2 alatt is egészen a DCM-ig?
Láttam azokat az utakat, de sose indultam még ott le, mert féltem, hogy egyszer vége az útnak és mehet a murvás mászás felfelé.Neked nem Cube cross-od van?Jó, hülye vagyok... 47-622, dehogy nem.Runner_fxr: Pont ide akarsz menni először az új bringával? Erőől volt valakinek Strava-ja, ezt meg tudod adni. Csak hogy merre ment.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #74283 üzenetére
Én mindig annak a híve voltam, hogy céleszközt kell venni. Szerintem a 2 bringa a legjobb megoldás, akinek van egy komolyabb gépe, az mindenképpen jobban jár ha van mellette egy olcsóbb is. És akkor lehet egy terepezős meg egy aszfaltozós. Így a kompromisszumot is jóval kevesebb, mindent arra használunk amire való.
6030D: Most hátha szerencsésebb leszek. Megtaláltam a strava linket, amit az ismerősöm osztott meg a túráról, ezt végigjárhatjuk 25-én. [link]
hegyimorc: Tudom, de nem szeretek az alapján válogatni.
Új bringához új sisak és új pedál is dukál.
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #74294 üzenetére
Köszi, a sárgát megnézem ma.
Nem tudom miért emlékeztem cross bicóra. Legközelebbi gumicserénél próbáld ki a Race Kinget (2.0). Szerintem neked is beválna.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
TayRol
veterán
válasz Hasaggymeg #74295 üzenetére
Komolyan? No, várom, kíváncsi vagyok. Mondjuk én még nem vadultam vele.
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #74294 üzenetére
Ez király volt, köszi a tippet!
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Hasaggymeg #74611 üzenetére
Vázméretből hanyas lenne a legjobb, ha csak ez a 3 lehetőség van?(42,43,48)
Ezt megpróbálom, hogy levelet írok, elég jól tudok angolul, most készülök a felsőfokúra.[ Szerkesztve ]
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Hasaggymeg #74619 üzenetére
Elég ritkán írok hivatalos levelet, főleg angolul, de odateszem magam. Még teszek egy próbát a helyi üzletben, ha nem, akkor jön a levél.
[ Szerkesztve ]
-
haarmaan
tag
válasz Hasaggymeg #74619 üzenetére
Pedig az LTD-k az Acid-hoz képest még egy kicsit sportosabb, kényelmetlenebb vázak. Ha jól látom a tied 19"-os méret, nekem a 177cm-es magasságomhoz és a 81cm-es átlépési magasságomhoz is lehet hogy 19"-os kellene. Jelenleg nekem is egy 27.5-es 2015-ös Cube LTD Pro van 18"-os méretben, ez már hosszabb túrákon kényelmetlen, hozzáteszem ezen nincs lecserélve semmi csak a kormányszár lett lecserélve egy rövidebbre. Az mit takar hogy vígan túrázgatok? Egy 8-10 napos túrát napi 60-90km-el be mernél vállalni vele?
-
pc360
addikt
válasz Hasaggymeg #74691 üzenetére
0,75, 1% blablabla.
Én akkor cserélem, ha már megugrik. Rém egyszerű mérce...
Méregethetném, de akkor se tartana tovább a lánc. Amikor pedig még nem ugrik, minek cserélném? Így hát a láncnyúlásmérő sokmindenre nem jó...
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
veterán
válasz Hasaggymeg #74690 üzenetére
Mert draga a patentszem, a shimano alja kategorianal meg ugyse szedi szet olyan gyakran, az arra erzekenyebbek.
Everybody lies.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Hasaggymeg #74691 üzenetére
Ezért is csináltam hozzá méterrudat, és ezentúl úgy ellenőrzöm a lánchosszt ^^ Nem biztos, hogy hajszál pontos lesz, de ha ott a 0,75%-os jelzés már beleesik a láncszemen lévő lyuk közepébe, akkor esélyes a csere. A 0,75%-1% közötti rész meg elég nyilvánvalóan látszik
Persze, amíg fent van a bringán, addig tuszkolom bele a nyúlásmérőt is.[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
pc360
addikt
válasz Hasaggymeg #74696 üzenetére
Hajtóművet mi a frászért cserélnék?
És igen, valóban így van. 8 ezer km-enként a kettőt egyszerre cserélem. Új láncot nem pakolok használt sorra. Néha pedig a nagytányért is kicserélem. Ezen nem sokat lehetne spórolni, max több időt elcseszni.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
veterán
válasz Hasaggymeg #74712 üzenetére
Annyira hamar azért nem
Az pedig, amit linkeltel, szerintem keskeny es sokra nem megy vele.(#74713) trialboj
Kád forró víz, közben teázgass, forró csokizz. Neocitran a durva helyzetre.
Az elso kereknel epp az a baj azzal a sarvedovel, hogy megfogja a sarat, aztan egybeall, nekem ezt a bico megoldotta annyival, hogy fogta magat es letepte az egeszet, ahogy elindultam vele,m mert engem nem erdekelt, en menni fogok vele[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #74712 üzenetére
Ha kisszervizre van behozva akkor illik teljesen letakaritani a váltókat is. És át fújni olajjal. De csak egy lánc, sorcsere miatt, csak a legdzükségesebbeket. Én mondjuk mindig takaritom és olajozom, de elvileg nem lenne kotelezo.
Egyébként a saint pedáloddal mi volt a baj?
-
veterán
válasz Hasaggymeg #74717 üzenetére
Szerintem tolem kapott mar eleget a 6k-s csoda platform pedal, de meg nem vettem eszre, hogy halott lenne, viszont amilyet linkeltel eloszor, olyan az ellensegemnek se igazan kivannek, plane nem fix, anyagában levő tüskékkel, mert az elég hamar elkopik, ha az ember rendszeresen hasznalja, aztan a hajara kenheti az egeszet.
A gyari, a linkelthez hasonlo pedallal az a problema, hogy oldal iranyban keskeny, lelog rola a cipo, ezert alapbol kenyelmetlen, meg polirozod is a hajtokart.Everybody lies.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #74721 üzenetére
Shimano ragaszkodik ezekhez a kónuszos csapágyazásokhoz, pedig én is szívesebben látnék benne egy ipari csapágyat, ami könnyen cserélhető ha baj van vele. A kónusznál az a lényeg, hogy tökéletesen be legyen állítva, akkor hosszú életű is lehet. Mielőtt használatba veszem, kilazítom a csapágyat és megnézem mi az a legutolsó pont ahol még épp nem kottyan, hogy a lehető legkisebb terhelés érje. Így remélhetőleg nem egy hamar lesz vele gond.
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #74776 üzenetére
Szerintem egy ilyen Focus van kiállítva a váci boltban, nagyon brutál. Bár a honlapjuk szerint trekking váz, meg urban felhasználásra van. cooi111 ha Bp környéki vagy, akkor esetleg kérdezz rá náluk, most akciósak úgyis a készleten lévő kerékpárok.
joysefke: ok, az enyém 089l, akkor az a sima... még jó, nekem így is kell bele egy betét, mert alacsony a lábfejem.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
#63761920
törölt tag
válasz Hasaggymeg #74776 üzenetére
Végül-is mindegy nincs a méretembe
6030D melyik bolt?[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #74841 üzenetére
Hát szívesebben próbálnék egy ilyet, de talán ez se lesz rossz.
IMIIKE1998: Mi baja lenne a víztől meg a szappantól? Nyugodtan, vödör és szivacs, ess neki. Ettől nem lesz baja, inkább a magas nyomású mosótól.
Nincs jelentősége, hogy a nyeregcsöved karcos, ha nem tetszik nekik majd cserélik. Szerintem váz átépítést csinálnak, bár ki tudja. lehet nem szaroznak és kapsz egy kompletten újat, a régit meg bezúzzák. Nem vicc, a decathlonban a szemem láttára vertek szét kalapáccsal egy RS reba-t, mert eresztette az olajat. Hiába mondtam, hogy csak szimeringet kéne cserélni. Gariba cserélték inkább az egész villát, és, hogy a "rossz" villát nehogy valaki hazavigye, szétverték egy samu kalapáccsal. Mert ott mindent selejteznek ha cserélik, ez a szabály. Mondom oké, meghajolok a hatalmas tudásuk előtt. Ez is azért mutatja a nagyáruházi "szakértelmet".korcsillio: A linken megtalálsz mindent, de siess, mert már nagyon fogynak az időpontok. fatbike-ot már nem is tudtam foglalni.
De majd még jön a specialized meg a cannondale.joysefke: LTD alu, GTC karbon, bár én inkább az elite c68 SL-t próbálnám ki. De ahogy nézem, már nem sok mindenre van időpont. Szóval örülj ha valamit megkaparintasz egy körre.
[ Szerkesztve ]
-
geotigris9
tag
válasz Hasaggymeg #74827 üzenetére
Vannak dolgok amiknél indoklás teljességgel fölösleges.
(rövid indoklás a kedvedért: csak mert KONA több indoklás már tényleg nagyon fölösleges )(#74848) Runner_fxr Na igen nesze neked "környezet tudatosság" valami nem kis energiából nem kis pénzből adott esetben nem kis munkával elő van állítva és bár kis javítással még használható lenne (adott esetben teljes értékűvé válna) mégis mert selejt megy a zúzdába. De hát nem számít mert úgy is már a bolygó úgy van használva, hogy az erőforrások többszörösét éljük fel mint amit elbírna a föld minden évben. ..
[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #74969 üzenetére
Amúgy ez a szokásos XT hátsó váltó az minek? Raktak volna rá egy integrált hajtást inkább.
-
hegyimorc
senior tag
válasz Hasaggymeg #74969 üzenetére
"állítólag a Piniont nem is lehet egyáltalán váltani terhelés alatt"
Kb 800km-t mentem Pinionnal. Nem állítólag, hanem akkor és úgy váltottam amikor és ahogy akartam. Terhelés alatt, vagy akár álló helyben is. Terhelés közben annyi a különbség, hogy lefelé váltásnál nem annyira zökkenőmentes (de még így sem rosszabb, mint a láncváltós váltás). Felfelé teljesen mindegy, hogy terheled-e, pedig ott számít igazán minden apróság ami megakaszthatja a lendületet.
"pöcögtetőssel le és fel váltásánál is ujjaid maradhatnak a féken"
Az első fék bal oldalon van, ott nincs váltókar. Nem hiszem, hogy valós igény tövig húzni két fékkart és közben váltani is.
"Ennek inkább versenykörülmények között lehet jelentősége,de akkor is."
A Piniont nem vesenyzéshez szánják.
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #74969 üzenetére
Igen, szerintem is az lesz, csak hátha van valakinek tapasztalata.
ivana: gondolom többen megveszik XT+octa-val, mint Alivio/Deore+integrált hajtással. Amúgy igazad van.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #74974 üzenetére
Hát nem mindenki büszkélkedhet ekkorával: [link]
-conrad-: A geo táblázat alapján 2 méret között lehetsz, vagy az Cube szerinti 54-es ami ténylegesen 52, vagy a Cube szerinti 58-as, ami ténylegesen 56. Én látatlanban egy 56-ost mondanék.
-
SOAD19
addikt
válasz Hasaggymeg #74981 üzenetére
Köszi! Igen a helyén van a kerék, megnéztem 3-4* is. Akkor lehet a váltófülön alakítani. Nem tudtam, hogy merjem-e feszegetni, vagy ilyen esetben célszerűbb-e cserélni a váltófület.
(#74982) Runner_fxr
Köszi a választ Neked is! A bovden szépen, simán fut. Megpróbálok kicsit állítani a fülön, és újra finomhangolni a váltót, hátha sikerrel járok.(#74983) Normi01 :
Egyelőre megpróbálkozok alakítani rajta, mert ahogy láttam múltkor nem olcsó egy váltófül, ha jól rémlik. Több, mint 20k-t adtam most ki az alkatrész cserékre...
[ Szerkesztve ]
Eladó új Barton tropical óra szíj fekete és fehér színben.
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #74989 üzenetére
Az XTR még drágább... Dura acet úgyis csak profi versenyzők vesznek, ultegrához képest normál felhasználáshoz több a hátránya mint az előnye.
-
Doki-HUN1978
senior tag
-
geotigris9
tag
válasz Hasaggymeg #74911 üzenetére
Valószínűleg nem volt még KONÁD meraknák egy idézettet ami nem alaptalan "propaganda" írás:
"A Kona fejlesztette ki az 1990-es években az első „Big-Bike”-kot, tehát az öszteleszkópos kerékpárokat, North-Shore Trails használatra, amelyet az első Bike parkokhoz terveztek. Ami ezen a kerékpárokon igazán különleges volt, a 4-Bar váz, amely lehetővé tette a több rugóutat, anélkül hogy a hátsó vázrész túl „lággyá” vált volna.
Ma már a Kona egy széles palettával rendkezik kerékpárokból, ahogy exotikus konstrukciókból, mint pl. teherkerékpárokból, de Cross és Országúti kerékpárokat is tart. Továbbá a Konát egy erős szociális elkötelezettség is jellemzi.Kona tényezők
Egy Kona kerékpár élethosszig elkísér – GARANTÁLT, mert a Kona vázakhoz élethosszig tartó garancia tartozik.
A Kona kerékpárok alapja az állandóság.
Ami számít, az a biztonság, a stabilitás, és a megbízhatóság.
A legjobb kerékpárok nagyszerű élményérzettel az Univerzumban!
A Kona alapelvei a kivitelezésnél egyértelmű:
jó és kiegyensúlyozott kezelés a leggyorsabb kerékpároknál
Kona 4-Bar hátsó vázrész, egyike a legstabilabb és legkidolgozottab csillapító rendszernek világszerte
legjobb alapanyagok és alkatrészek használata, ahogy egy erős megjelenés is. "De hozzá társul egy nagy adag pozitív életérzés is ..
(Azért amit linkeltél az egy alsóbb kategóriás bringa a KONA kínálatában.)
[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
#27682560
törölt tag
válasz Hasaggymeg #75030 üzenetére
Köszönöm a választ, de nehéz döntenem, nem tudom ebben a kategóriában a lockolható teló megéri e a különbözetet, illetve a Focus talán egy fokkal minőségibb alkatrészekkel van szerelve, (bár ezt lehet csak én látom így). Kipróbálva mindkettőt, kényelmesnek találtam. A végén még pénzfeldobás lesz belőle .
-
6030D
Ármester
-
Normi™
őstag
válasz Hasaggymeg #75126 üzenetére
Szinte mindent elolvasok amit tudok mert érdekel minden,de két dologgal lehet megölni napokra engem,az a paleo diéta és a kézműves fogalom,minden kézműves.... jah meg a tájékozatlanság,főleg gazdasági téren
[ Szerkesztve ]
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Hasaggymeg #75287 üzenetére
1: elkopott a nyúlásmérő
2: rosszul olvasod/számolod a vonalzótItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
6030D
Ármester
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Hasaggymeg #75292 üzenetére
Nalátod, az lehet.
Veszel ilyet.
Drága, de nem méri bele a görgő kopását. Cserébe az (1) oldalát nehéz betuszkolni a láncbaItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #75300 üzenetére
Én úgy szoktam, hogy túltolom aztán vissza, és utána még ellenőrzöm is, hogy jól forog-e.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Hasaggymeg #75305 üzenetére
Igen, vettem ilyet.
Eddig még nem esett bele egy láncomba sem (a mérőszalag szerint nem is kell), bár az olcsó mérő sem csinál még ilyet.
Amitől tartok, hogy sikerült erőből belenyomnom a láncba az első próbánál, és hátha azzal eldeformáltam, de majd később kiderül.Mindenesetre több helyen is meg szoktam vele mérni a láncot, mert ha több pontból egy helyen beleesik, az szerintem már elég ahhoz, hogy ne akarjam visszatenni a következő cserénél.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #75357 üzenetére
Campa műanyag menettel? Kizárt
-
f27
aktív tag
válasz Hasaggymeg #75357 üzenetére
De epitem oket,csak en ugye gazkarosakat epitek,ez pedig nyomatek szenzoros.
Az en bringaim mar mar inkabb motor,a bringa elmeny sokkal kissebb,mivel gazkar leven cseszed tekerni ugyis
Itt ha nem tekered,akkor nem mesz sehova
A masik indok pedig az,hogy a csaladomba mar a sima pedelec bringa is veszelyes,plane a 11eves fiamnak.
Ha egyutt akarunk bringazni,kenytelen vagyok en is bringazni Persze ez nem baj,kell a sport a labaknak -
-=RelakS=-
veterán
válasz Hasaggymeg #75378 üzenetére
Már feltéve, hogy ennél a láncmérőnél a hosszba nem kalkuláltak bele valami minimális görgőkopást.
Én azért figyelném, hogy milyen hosszú a lánc, mikor ezzel a módszerrel már beleesik a mérő
Majd ha otthon a két láncmérőből az egyik beesik, szerintem meg fogom írni, hogy melyik volt az.[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
veterán
-
veterán
-
SOAD19
addikt
válasz Hasaggymeg #74981 üzenetére
Múlt hétvégén, kicsit próbáltam alakítani a váltófülön. Így már elég jól be lehetett állítani, de még most se tökéletes. De, még így is zongorázni lehet a különbséget, ahhoz képest, ahogy a szervizből elhoztam... Azt mondta, hogy valószínűleg a SRAM fogaskeréksor (Shimano környezetben) miatt nem tudta tökéletesen beállítani a hátsó váltót. Gondolom, azért illet volna a szervizesnek megnéznie, hogy nem-e a váltófül, vagy a váltó van elferdülve, és amiatt nem tudja normálisan beállítani. Nyilván elég gyakori eset ez.
Tényleg érdemesebb, ha az ember, amit csak tud magának csinál meg.
Valószínűleg majd veszek egy új váltótartó fület, hogy nehogy úgy járjak, mint a Normi01 fórumtárs, aki írta, hogy egyszer menet közben eltört neki a váltófüle, a korábban történt visszahajlítás után. Illetve, hogy még jobban be tudjam lőni a váltót.[ Szerkesztve ]
Eladó új Barton tropical óra szíj fekete és fehér színben.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Hasaggymeg #75447 üzenetére
Kerékpáros cipő talpa sokkal keményebb, mivel nem annyira szempont, hogy sokat tudj benne sétálni, viszont szempont hogy a pedál minél kevésbé vágja a talpad (minél nagyobb területen oszoljon el a nyomás).
Plusz a nagy recék miatt nem biztos, hogy ideális pozíción tudod tartani a lábad, ott tudod csak tartani ahol a recék és a pedál mintázata egybevág.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #75447 üzenetére
Normál cipő talpát sokkal hamarabb szét szedi a szegecs. Én a Saint pedált is úgy fogom használni, hogy a plusz 2 szegecset is belerakom a szélére, és mindenhonnan kiveszem az alátétet, hogy a szegecs jobban kiálljon. Ez azért rendesen kikezdi egy normál cipő talpát. Ilyen pedálhoz a sima felületű kemény talp a megfelelő. Ráadásul elnézve ezt a túracipőt amit belinkeltél, kötve hinném, hogy ez úgy bírná az esetleges eséseket, mint az a bringás. A túracipő túrázásra lett kitalálva, a bringás cipő meg bringázásra, mindent szeretek arra használni amire való. Esetleg még a BMX-es és gördeszkás cipők jöhetnek szóba, mert azok hasonló felépítésűek, de a túracipő az egyik legrosszabb megoldás a szegecses plattformpedálhoz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Withings Body okosmérleg
- DJI Mini 3 pro Fly More Combo FMC RC - drón szett - 3 akku, táska, garancia
- DJI Convertible hátizsákká alakítható drón hordtáska (Mavic 3, Mavic 3 Pro, Mavic 3 Classic)
- DJI Air 2s drón (Fly More Combo) FMC - 5,4k video, 1" SONY CMOS - C1 minősített
- DJI Mini 3 pro Fly More Combo FMC RC - drón szett - 3 akku, táska, garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen