-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #197775 üzenetére
Nem olcsó de hát a piac határozza meg az árakat. Mivel nem sokan foglalkoznak ezzel, jól meg még kevesebben szinte irreleváns mennyi idő kivitelezni, ha nem lehetne ennyiért eladni akkor biztos olcsóbb lenne... vagy nem csinálnák mert veszteséges lenne. Szerintem ennyi...
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jolti #197785 üzenetére
Attól függ milyen kerékpárról beszélünk 30 vagy 150 ezresről. Mindegyik racsnis, a racsni a kerregő szabadonfutót jelenti, ami megkülönbözteti őket a menetes és a kazettás rögzítés.... ez kazettás,a Gugli a barátod a kettő megkülönböztetésében. Pl. [link]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jolti #197789 üzenetére
Hát akkor cseréld integráltra, modernebb, egyszerűbb a cseréje és ha mondjuk az alján kezded talán nem is vág hanyatt anyagilag. Nem tudom most milyen van, de pl. ez nem annyira drága egy ilyen csapággyal. Persze láncvonal meg egyéb finomságokra (hány sebességeshez való, mi a mostani kiosztásod, mit kezel le az első átdobó stb.) nem árt figyelni mielőtt belevágsz, ha meg nem vagy egy mekkmester, de van egy megbíz6ó szerelő akkor inkább ő csinálja garanciával.
Ami meg a hátsó sort illeti a kerekedbe fűzött kerékagyad meg6ározza milyent kell venned, gondolom már nem menetes az sem.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Nekem is tetszenek a Raptorok, meg a Triceratops is, de az idő másként gondolta... Lesz 26"-os kerék, meg gumi is és felnifék 5 év múlva is a...teszkóban.🤭
#197803jolti...Én csinálok rajta mindent. Annál furcsább akkor, hogy nem a sort vetted le mielőtt tengelyt kiszereled, vagy még nem ismered ránézésre, hogy kazettás-e vagy menetes a sor.🤔 ...de ami késik az jön, kis érzékkel szinte mindent meg lehet tanulni autodidakta módon.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz -=RelakS=- #197805 üzenetére
Áruló!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz -=RelakS=- #197807 üzenetére
A chiphiányról hallottam, gondolom az lehet a fő oka.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jolti #197810 üzenetére
Nézz alaposan körbe mert gyakran bizonytalanul, vagy csak hosszú szállítási idővel szállítanak, így lehet pl. pont ma kell leadnod a rendelést amit jövő hónapban szeretnél fizetni.
RelakS+parandroid...na ezt a szegmensét a gazdaságnak utálom a legjobban, ezt a spekulatív, a társadalomnak, a közösnek semmi jót sem előállító, egyetlen gramm, vagy bit fizikai vagy szellemi értéket sem teremtő seftelést, tőzsdézést, virtuális pénzbányászatot meg ilyeneket...😒
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz -=RelakS=- #197817 üzenetére
Számítógépen játszani mikor van kerékpár is a családban?!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #197823 üzenetére
Ez a széjmininglish országa, ahol (egyelőre) minden téren ugyanaz a kóklerek aránya...vagyis meglehetősen magas.
nrg.960...szép lett.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz nrg.960 #197824 üzenetére
Mibe fájt ez így összesen, anyaggal, munkadíjjal mindennel? Egy ismerősömnek most festették úgy le (az általam csak pénznyelőnek titulált projekt keretén belül, a hozzá ugyanakkor érzelmileg erősen kötődő, amúgy meg már korábban eltört és meghegesztett 26"-os vintidzs vázát), hogy szétcseszték festékkel a menetet a középcsapágy házban.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz anonymus89 #197835 üzenetére
100e újan az csak Decathlon, Hervis, Intersport és társai. Használtat kell nézni egy hozzáértő segítségével...sőt , ha százezer akkor meglehet nem is érdemes váltani, attól függően, hogy most éppen mit hajtasz.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz f4lcon #197838 üzenetére
Már szétszerelésnél meggyötörte a kolléga a menetet mert valami műanyag csapágyszorítós ezeréves sz@r volt beletörve, amit egy csomó kínlódás után tanácsomra végül kiolvasztott. Ha odalett az a menet, nem tudom hogyan lehet felépítés nélkül azt ugyanolyan méretűre újramarni.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz nrg.960 #197843 üzenetére
Itt nem maszkoltak rendesen és 2 helyen odament a festék ami csak rontott azon, hogy a kolléga ( inkább irodakukac mint műszaki ember) meggyötörte előtte...és gondolom utána is, hisz ott nagyon kell vigyázni ne kapasd félre a menetet mikor behajtod a monoblokkot.
jjeahh...olvasom, olvasom és agyalok mikor írtam én ezt, mikor volt ennyi időm rá...aztán rájöttem, hogy ez f4lcon keze munkáját dicséri, én csak segítettem ideilleszteni (javítani valamit amit utólag észrevett, hogy hibás? ).
Ami váltódat illeti, ha felfele jól megy, de le sehogy sem, majd lazítva le már pontosan jön (vagyis nem 2 sebességet stb.) de már fel nem veszi akkor a fül lesz görbe. Ha lazítgatás után egyszer csak lefele egyből kettőt esik akkor a bowden nem csúszik rendesen, de ha szépen le esik egyet, majd aztán felfele nem megy, vagy fordítva, felfele megy egyet szépen és le már nem, akkor a váltófület kell megegyengetni...mind2 irányban, vagyis függőlegességben és a váz tengelyéhez viszonyított csavarodottságában is. Én középre szoktam tenni láncvonalba a váltót és félszemmel belenézek hátulról fent és lent a lánc esetleges csavarodásába, meg a váltó függőlegességébe. Tízes váltó agyonkopva is jó kellene legyen...[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #197850 üzenetére
Ne vedd le mert úgy nem látsz semmit, középen a láncvonalban látszik csavaros-e, vagy merre áll és egy állít6ó villáskulccsal szépen húzd, csavard óvatosan, több próbálkozással helyre.
Oda ha rápászítod akkor a függőleges tengely mentén befelé és kifelé, és a vízszintes mentén körbe teljesen egyenesre húz6ó, csavarható míg belenézve végre így áll. [link] .
Nálam belenézve még az is látszik, hogy mivel nincs középső kerék a 12 sebességnél nem is tudom láncvonalba tenni a váltót. 🤭[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz anonymus89 #197861 üzenetére
ivana mindjárt megszakérti.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ringman #197863 üzenetére
A súly nem téma hisz már lassan le kell súlyozni a bringákat, hogy ne menjenek be a (talán ) 6,8 alá.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csokicsibesz #197881 üzenetére
+0,5... készítek holnap én is egy ilyen fotót mert kíváncsi vagyok hogyan viszonyul ehhez...ugyanakkor elképzelhető, hogy nem mindegyik 1x12 felállásnál műxik az esztelen hátrafelé tekerés, sőt, én azon csodálkozom, hogy olyan keresztbenálló lánccal egyáltalán bármelyiknél működik. Állítólag ezek a 12s láncok nagyobb oldalirányú elhajlással bírnak, pont ez miatt.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz inifini #197890 üzenetére
+eddie1978...Én olyan kerékpárral tanultam meg tekerni melynél az első fék (mert akkor hátul volt kontra és elől egy kézi fék, legalábbis így hívtuk) fékpofája a gumit fékezte. Aztán jöttek a már felnit fékező patkó fékek, majd a himbafék melyet a V-fék követett és most itt van a tárcsafék, ahol nem a kerék részét képező felnit fékezed, hanem egy erre dedikált, kerékre rögzített tárcsát. Hitvita ide, vagy oda a felnit közvetlenül fékezni, arra teljes kerületén fékezőfelületet képezni már legtöbb kerekes járművön elavult technológiának számít melynek végleges eltűnését az akár olyan nagy név is mint Pinarello legfeljebb csak késleltetni tud. Már a feleségem hibrid fékje is oda-vissza veri minden korábbi felnifékemet, egy jó hidraulikus féknek meg egyszerűen nincs jobb alternatívája a piacon. Természetesen macerásabb karbantartása és működtetése mint ahogy a váltó rendszeré is is az őskori egysebességes kerékpárokhoz hasonlítva, de ez a fejlődés ára.
Továbbá szerintem a minden újjal szembeni ellenállás is jogos, sőt hasznos, hisz így forrnak ki az új technológiák melyek közül van ami megragad és elterjed kiszorítva a régit, és van ami nem hoz annyi plusszot ami leküzdhetné a szkeptikusok ellenállását és eltűnik a történelem süllyesztőjében. Ez már csak ilyen...[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz nmate91 #197893 üzenetére
Úgy csinál mint a Shimano a kónuszos kerékagyaival, makacskodik mert elég tőkeerős ahhoz, hogy megengedhesse magának ezt a luxust
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #197895 üzenetére
Egy ideig lehet pisilni szemben a széllel, de aztán mikor már a gatyád teljesen elázott szépen feladod a dogmáidat.
flash...ott nem kell lezárni és nem is kell otthagyni, vannak mellette ülések oda kell ülni. Kis túlzással akár rosszabb is lehet mint az utcán hagyni, ha leszáll egy pofátlanabb tolvaj vele és a vonat elindul, bottal ütheted a nyomát.
#1978996030D...jó, hogy most szólsz csak középkategóriát vettem!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ringman #197912 üzenetére
Ilyenek vannak Dollingernél is.
#197911flash-...értem...ugyanakkor én nem lennék nyugodt 3 kocsival arrébb lezárt bringámmal, az biztos.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
A hangja minden pénzt megért.
#197927this no owl...nekem néha tényleg jó lenne ...na nem azért mert olyan erős vagyok, hanem mert kiállnék néha megpihenni pár csapás erejéig és úgy terepen, laza talajnál súlytalan marad a húzó kerék, és mert hátul 2 bar körüli nyomáson bringázok.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz maximilian4 #197949 üzenetére
Ismerekedsz határaiddal. ... inni viszont muszáj, nekem ilyenkor már a meleg folyadék is jó, csak legyen valami, tegnapi cuccaim olyanok a kiizzadt sótól mint valami térképek.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Vasinger! #197948 üzenetére
Na itt a láncvonalam.
... mindjárt jövök videóval is ahogy forog hátra.
Voila. [link][ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz velizare #197982 üzenetére
Ezt és ezt tudják még azonkívül, hogy szinte húzni is lehet velük a hajtást és soha le nem csúszik róla a cipő.
#197986Vasinger!...talán valaki aki jártasabb a kerékpárváz geometriában tudja miért kellene egy össztelósnál más láncvonal lenni mint egy merevfarúnak. ...azt tudom, hogy hosszabb lánc kell, de a láncvonalat nem tudom miért befolyásolná.🤔
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bazsimano #197984 üzenetére
Nehéz megmondani mert nem sok adat van róla, szerintem kérd meg a tulajt mérje meg a földtől milyen magas a felső cső mondjuk ott a kalahari felirat közepe táján (..lah.. ) és ha az befér fiad (lányod?) alá, vagyis ~<69cm akkor szerintem jó lesz neki.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Szerintem ha ennek ennyi a baja ami látszik, vagyis kissé ütött, kopott, látszik nem nagyon vigyáztak rá, és el van fékezve a felni akkor még mindig jó vétel lehet. Meg kell nézni és ha jól működik minden akkor egy kis alkuval (250-260) szerintem, jó vétel lenne. Márkás cuccok vannak rajta (Miche, F!zik, Pro, Deda, Vision) 1x váltású és a súlya is parádés. A hajtómű nem kopott (csak ütött ), a sor sem tűnik réginek, így ha nincs valami rejtett hibája akkor szerintem megér ~700 eurót....ja és az nem V fék, az szép magyarsággal cantilever fék.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #198021 üzenetére
Az magától értetődő, hogy az aktuális kínálat/kereslet helyzetben gondolom elfogadhatónak az árát, 2 éve csak nevettem volna azon, hogy ennyit kér valaki egy ilyen kerékpárért.
Minap kérdezte felettesem megvagyok-e elégedve kerékpárommal, megérte-e azt a pénzt...azt mondtam neki, hogy számomra folyamatos örömforrás, és bár az árkülönbséget a régihez viszonyítva (~x1,8) közel sem érzem arányosnak (karbon váz, kúpos fejcső, boostos/átütőtengelyes kerekek, 1x váltás ellenére sem), ha ez mondjuk 2x ennyibe került volna nekem akkor is ezt mondanám, vagyis nehéz forintosítani az aláhúzott tényt.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bardi #198024 üzenetére
Amolyan grevöles a 11/32-vel, egyszeres elsővel és recés gumikkal...ja és úgy tűnik nem sz@rral gurigáznak ők sem, sőt. Guerciotti...gyönyörű kerékpárokat készítenek.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz xy.zsolt #198028 üzenetére
Én is úgy használom a váltót mint az...autónál, vagyis mindig hasonló csapásszámon megyek (65-85), sebességtől és tereptől függetlenül...végül is nem ezért van a váltó?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Tothgera30 #198030 üzenetére
Az első tárcsánál már ráunt az imbuszkulcsos, majd nyomatékos csavarbehajtásnak és elővette a behajtót.
xy.zsolt...terepezve (szerintem) picit nehezebb ilyen szűk korlátok között tartani ezt a számot, mert míg odaérsz lehet sík aszfalt is, ott meg akár gyökeres, köves, homokos 15+% ami meglehetősen nagy szórás.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Tothgera30 #198037 üzenetére
Attól lesz végül nehéz. 🤭
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #198045 üzenetére
Elvileg nem függ össze a kettő, vagyis lehetne akár 3 elől és erősebb kanálrugó...de tényleg fölösleges, nekem a 12s 1x 32/10-51 tudja azt amit a10s 3x 40-32-22/11-34. Itt továbbá a láncszopatás (chain suck🤭) is rontott az elől többtányéros rendszerem üzembiztonságán, na meg a karbantartás (pucolgatás, kenegetés) szükségtelensége sem elhanyagolandó, a váltás minden körülmények közötti agyalásmentes egyszerűségéről, melléváltás szinte teljes kiküszöböléséről nem is beszélve. Ami a csattogást illeti azt vettem észre, hogy az 51-es tányért tartalmazó sor tehetetlensége már akkora, hogy néha, nagyobb hátsó kerék ugrásnál az lendül előre egy picit megrántva a láncot, váltót. 🤭
Más... a Tour közvetítés egy nőt hívott meg vendégnek aki Pinarello érdekelt (márkaképviselő, azt hajtott versenyen, mittoménmi ) aki a márka felnifékhez való ragaszkodását a tulaj (Mr. Pinarello) önteltségének és makacsságának tulajdonítja. 😆
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #198049 üzenetére
Mivel?... azzal, hogy észérvei már az utolsó mohikánnak sincsenek mellette? Tulajdonképpen semmi. 🤭
xy.zsolt...kiosztottad,hogy a konyhában a helye? ... amúgy azt mondta ő is, hogy fél a tárcsafék bonyolultságától, így inkább felnifékes bringát kért.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #198054 üzenetére
Kuplungos 10es XT nem megy el a kilences váltókarral? 🤔... vagy fel a 10-es sort hátul/10-es kart elől, oszt adjon isten jóccakát. ... ha a csattogás a legnagyobb gond. (nekem nem az volt. )
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz cettlee #198061 üzenetére
Fújd fel kompresszorral a maximumra...vagy jó műhely pumpával, én is jártam is, remélhetően nálad is csak ez a gond.
csurgoi...a végén válaszoltál kérdésedre, ha csak gumóid fájnak akkor rendben van, szokni kell.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz belsodavid #198080 üzenetére
Ráülsz és kitakarod hátsóddal?... minél hosszabb időre?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz J.C.G. #198088 üzenetére
Nehezen, lassan, több megállással, vagy sehogy. Ne hidd itt bárki is vigéckedik terepen 20%-os emelkedőkön pár 10, vagy max. 1-200 méternél hosszabban, utóbbi már inkább csak pihenőkkel. Az már a profik birodalma, sőt, azoké sem hisz az olyan emelkedőkön gyakran normális gurulható talaj sincs, úgy kell keresni hova tedd a kereket. Amúgy meg szokni kell az első kerék lenntartását a hátsó tapadásának elvesztése nélkül, lasabban kell nekiindulni mint ahogy érzed esetleg az elején bírnád, rá kell feküdni a kormányra stb. és akkor talán venni tudsz gy-egy rövid nagyon meredek szakaszt is tolás nélkül. Szerintem legalább annyi ész kell hozzá mint láb és tüdő, ha elemelkedik eleje, kipörög hátulja, megakad a kerék, kifogysz levegőből, vagy éppen lábaid adják fel a rosszul megválasztott áttétel miatt esélyed sincs kimászni egy-egy nemfehérembernekvaló szakaszt.Pl. képedet nézve ott is olyan fadarabok vannak melyekre 170+ pulzussal ráhajtva kipörög a kerék és leszállás lehet a vége, tehát kerülgetni kell azokat is ráadásnak. Szerintem...
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bardi #198090 üzenetére
Másféllel simán szorozhatod az aszfalt/terep emelkedőkülönbséget még sima, döngölt földösvény esetében is, hisz ott már pl. kizárt a halszálkázás, vagy az esetleges kacsázással járó nyomvonaltévesztés. Vastag avar, nyomvályú, ne adj isten gyökerek, sziklák, vagy ami a legrosszabb, laza köves mászás pedig össze sem hasonlít6ó az aszfalttal. Vizes, sáros mászást meg már nem is ismerem mert kerülöm. 🤭
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz xy.zsolt #198092 üzenetére
Erőkifejtésben kábé semmi különbség nincs, hisz ahogy Le Mond mondta, könnyebb sosem lesz legfeljebb gyorsabban mész, vagyis azonos sebességgel érvényes amit írtam. 10+%-os emelkedőkön olyan áttétellel és sebességgel mennek ki outisok, gyakran kiállva(!) , hogy ha 2x születnék akkor sem tudnám megcsinálni. Ami a technikásságát illeti természetesen agyalósabb a nyomvonalat keresni meg tapadást biztosítani terepen, továbbá nyilvánvalóan jobban terheled a törzs (core, magyarul) és karizmokat (én nyakat is az erőteljes bólogatással🤭) az eleje ide-oda pakolgatásával, de öszességében nem gondolom különbség lenne pl. a rossz terepen való 6 km/h 10%-os mászás és az ugyanolyan meredekségű aszfaltos 25 km/h sebességű mászás között. Más, de erőkifejtésben ugyanaz.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz xy.zsolt #198097 üzenetére
Összefoglaltam dióhéjban.
Muton... placebo? 🤭 Nem biztos, de nem valószínű, hogy releváns a mérésed. Látni kellene a 2 bringát, de talán a gumik amik itt számítanak, egy trekingen csak nem jobb a légellenállásod mint az XC-n.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- Jövedelem
- Környezetvédelem
- Túra és kirándulás topic
- Spórolós topik
- PlayStation 5
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs