-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ivana
Ármester
válasz concret_hp #42532 üzenetére
Gagyi volt... Nekem műanyag van, simán leszed bármit, nagyon kemény anyagból van és nem karcolja a felnit. Mondjuk mágneses, így valószínűleg csak a borítása műanyag
-
ivana
Ármester
válasz Runner_fxr #42702 üzenetére
ahead adapter Sose értettem mire jó, sokkal jobban néznek ki a régi alu stucnik és nem volt vele problémám soha, az ahead adapter semmi pluszt nem nyújt.
-
ivana
Ármester
válasz zoli03 #42706 üzenetére
Colos csapággyal nagyon idétlen az ahead átalakító. Nem azt mondom, hogy az ahead nem jó, hanem a menetes villára+átalakító+ahead stucni felesleges.
ahead stucninál legalább nagy választék van hosszból és emelkedésből Simából is van ezer féle, mondjuk új bringán szerintem gáz, ha menetes, a régire meg ne pakoljunk már ilyeneket.
-
ivana
Ármester
válasz evilskati #42762 üzenetére
Függ a geometriától is, de így elsőre kicsi, montiból kb. neked való az 52-es, de trekkingból 54-56. (Nekem van egy 58-as outim is a 175 cm-el french fit az biztos, hogy nagyon kényelmes, mondjuk fura, még nem döntöttem el megtartsam-e, de túrázni jónak tűnik)
(#42763) D.Orion Ilyenem van a városi gépen, szerintem apudnak a trekkingre jó valami ilyesmi. Egyetlen probléma ha sikerül oda csapni akkor lejön a gumi borítás, az enyém már kicsit ocsmány, viszont nem bántja a lábat.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz szjoci #42825 üzenetére
Én ennyit nem adnék taposóért. Az mtb szerűségemen valami ilyesmi van (túragépként szolgált) Működik, csak fáj ha véletlen belelököd a lábadba miközben tolod.
-
ivana
Ármester
Aki kitalálta ezt a járdás bicikli utat azt remélem már a pokol kénköves bugyraiban sütik nyárson Megyek ma reggel végig a Hungárian, a Rákóczi hídnál van egy mélygarázs behajtó, begurult elém egy transit szerencsére csak olyan 5-el, de már nem tudtam lefékezni teljesen szóval olyan 10-15-el beleszálltam az oldalába. Nekem szerencsére nem lett különösebb bajom, néhány karcolás. A villa (elég régi bicikli, nem túl erős villával) elég keményen meghajlott, de a keréknek semmi baja nem lett, semmi nyolcas hála az égnek. A fickó mondjuk normális volt, mert elvitt a szervizig, illetve megadta az adatait és kifizeti.
Itt inkább a bicikli út tervezőit hibáztatom, ha lenne bicikli sáv akkor az úton megyek és nem baleset veszélyesen a járdán vezetett bicikli úton. Tudom, hogy egyes noobok a párhuzamos forgalomtól félnek, én sokkal jobban félek a kereszt irányútól. -
ivana
Ármester
válasz Pttypang #42871 üzenetére
Nincs egybe vonva ez nem gyalog-bringa út, ez simán bringa út, el van válaszva más a tábla, itt lehet menni 30-al. Sima bringa út A 20-as korlátozású út 30-nál többel nem mentem, ez ilyen városi bringa csak.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz Lolka Bolka #42876 üzenetére
Nem szokott belőle probléma lenni, kivéve ilyen hülye helyeken, az a baj, hogy nem rendes út jön be hanem ez a mélygarázs lejárat. Sima útnál vigyázok, de ezt nem is látni, csak ha mész el mellette.
-
-
ivana
Ármester
válasz peugeotmate #42888 üzenetére
Szerintem a biciklis gyalogos párosítás alapból egy hatalmas hülyeség, a bicikli jármű az úton a helye, sáv kell amiben lehet menni, nem pedig járdára rakott bicikli út, belterületen annyival nem gyorsabb az autó, hogy durva forgalom akadályozási tényező lenne egy bringa.
Külterületen meg ilyen osztrák stílusú bringa út, amikor leaszfaltoznak valamilyen mezőgazdasági utat autó szélességben és kényelmesen lehet rajta haladni, nem akadsz össze a szembe jövővel. -
ivana
Ármester
válasz Psych0 #42954 üzenetére
Szemre érdemes, látszik rajta a kopás, ha tudod milyen egy normális lánckerék akkor egyből látszik a kopott. Viszont nem biztos, hogy ez a lánc, lehet az első váltó hibás beállítása, nyolcas a lánckerékben, gyenge hajtás (egy régi ékes szart erősebb ember gyorsan széthajt), kopott hajtás (de akkor általában a lánc is kopott)
-
ivana
Ármester
válasz peugeotmate #43071 üzenetére
Nekem nincs ilyen, de elvileg simán tudsz venni bele csavart csavar boltban, semmi különleges nincs benne.
-
ivana
Ármester
válasz Napfénysüti #43199 üzenetére
Konkrétan én erre a normálatlanra gondoltam a fék nélküli fixivel Rendes bringával csak jó lefelé, mert sima az út, kicsúszásra kell cdak vigyázni
Énnél csak a sokszor linkelt fék nélküli ss-es idióta jobb
[ Szerkesztve ]
-
-
ivana
Ármester
Szerintem mindenképp acél váz, merev villával ilyen súlyra nem jók az olcsó telók, meg egyébként is minek. Agyváltó jó cucc, megéri mindenképp. Rugós nyeregcső hülyeség, normális rugós nyereg az nem, az nagyban tudja növelni a kényelmet. Mivel trekkingről van szó váz lehet minél nagyobb, amíg biztonságos távolságban van a felsőcső a földön állva.
-
ivana
Ármester
A teló mindeképp felejtős, az alu villa meg kirázza a beled, szóval ebben a kategóriában acél villa a tuti. A váz lehet alu. Én csak használtban utazom
(#43442) Hasaggymeg Ez is menetes nem? A kazettás az szépen forog, még a korai is. Nekem van itthon unglide dura ace kazettás agyam, az valami szépséges darab, és nagyon jól forog semmi játék.
-
ivana
Ármester
válasz Bicskás #43493 üzenetére
A tömör gumi hülyeség olvasd a mestert
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #43681 üzenetére
Amúgy a pedál kulcs az miben más mint egy sima villás kulcs? Mert szedtam már le nagyon berohadt pedált is közönséges villáskulccsal és semmi baja nem lett se a pedálnak, se a hajtókarnak, se a kulcsnak.
-
ivana
Ármester
Egyszer vettem egy régi csepelt azon az ekés hajtókarban két jobbos pedálvolt, a bal oldalit nem is tudtam kiszedni, nem tudom mivel rakták bele, kuka lett a hajtás (mondjuk egyébként se volt valami túl használható, bármilyen ékest 20km alatt kotyogósra hajtol )
(#43722) Crytec210 Tényleges nem barkácsolt tandemeken rendesen van, mert ha bal oldalt is jobb menetes lenne akkor lelazul a pedál ami nem túl kellemes esemény.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz !Overdose! #43756 üzenetére
A v, vagy a patkó fék az egy olyan dolog, hogy azzal bármi van útszélén megcsinálom két imbuszkulcs segítségvel. Egy hidraulikus tárcsánál ez nem igaz. A bowdenes tárcsa meg alapból nem egy túl értelmes dolog. Betonra meg kb. semmi értelme, mert nem állít meg gyorsabban.
-
ivana
Ármester
válasz Tothgera30 #43844 üzenetére
vételár könnyen rászaladna a szervizre Ilyet csak akkor érdemes venni, ha te csinálod meg akkor jó cuccokat lehet fogni. Most vettem egy országútit exage settel, 25k-ért. Eléggé rendbe van, nem volt hátsó váltó, vettem egy suntour cyclone-t (félelmetesen masszív darab, ilyet még nem is láttam ezek nem voltak grammániások) 2k-ért, még egy lánc kell és fullos a cucc
-
ivana
Ármester
válasz Tothgera30 #43853 üzenetére
Figyelni kell milyet veszel, a felnik jó ha alapból dupla falúak, és kazettás agy. Hajtás általában egybe szokott lenni. Olyat érdemes venni amit használnak és ésszel, hogy ne legyen az egész szétkopva. Jó lehet venni sok félét, fullos alatt azt értem, hogy műszakilag legyen rendbe és rendbe van, kihoztam 30-ból jó lesz nyárra túrázni. Jó fékváltókar nincs, de azzal nem is ennyi lenne Meg viszonylag nehéz de az nem érdekel túlságosan a csomagok úgyis +1x kg
érdemesebb venni 100-150k-ért egy olyat ami műszakilag patent állapotban van Ezt erősen vitatom Igaz én szeretek barkácsolni, de a kedvencem továbbra is az agyváltós gépem amit 10k-ért vettem (+hajtás, gumik és váltókar, szóval olyan 20 lett a vége...)
-
ivana
Ármester
Szerintem kuka, annyit nem ér az egész, hogy leszintereztesd. Ékes hajtás, 26"-os acél felni, ősgagyi patkófékek... Ebből max. a váz használható, de ilyen okádék rozsdásan az se biztos, hogy nem ette meg a fene az egészet jobbat ki lehet hozni ha egybe veszel valamit.
(Nagy necromancer vagyok én is, de ilyet inkább ne...)[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz D.Orion #43958 üzenetére
Szerintem ezek a gagyi acél kormányok a probléma, nem az erőkar. Öcsémnek van egy csepelje azon is elég sokat szívtunk ezzel, amíg ugyan ez a rögzítés alu koskormányok esetén teljesen jól működik, pedig ott azért rendes erőket kell elviselnie. A rovátka szerintem csak ront a helyzeten. Ha jól látom az riser nem pedig tanyabike kormány, akkor a megoldás az, hogy ha vesztek egy normális alu kormányt.
-
ivana
Ármester
válasz Napfénysüti #43961 üzenetére
A régi kosokon is csak egy van, az sem mozog sehova, mondjuk egy fokkal precízebb szerkezetek
(#43962) gergo5991 Aztán egyszer a kezedben marad a kormány mert eltörik a stucni.
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #43996 üzenetére
Szerintem egy octalink hajtáson nincsenek műanyag csavarok.Vanank ugye a hajtókar rászorító csavarok, azok szinte mindig imbuszosak, illetve vannak a mono csészéi azok lehetnek műanyagok mondjuk az nem túl jó minőséget jelez.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest