Hirdetés
- Silent Hill 2 Remake - Középpontban a PS5-ös kiadás
- SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Elindult a nyílt teszt
- Hosszabb előzetesen a Tomb Raider animációs sorozat
- Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
- Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
XP NINJA
őstag
válasz XP NINJA #3272 üzenetére
A következő van: Caprine team váz rock shox dart 3
ebbe kéne kormányszár+kormánycsapágy+monoblokk.
kormánycsapágyból elég ez?
monoblokkból elég ez?
stucniból elég ez?[ Szerkesztve ]
-
emre
veterán
válasz XP NINJA #3273 üzenetére
ha jót akarsz olyan monoblokkot keress aminek a zárócsavarja is fém
ezeket elég egyszer betekerni, és elég könnyű elbaszni a menetet rajtaa váz jó lehet, volt caprine országutim, aero villás 10kg az egész (nem a váz ) nem rossz cucc
a stucnit, csapágyat passzolom[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Xantomas
őstag
válasz XP NINJA #3285 üzenetére
Ha ennyire nem vagy képben a méretekkel, lehet hogy jobb lenne inkább egy kerékpárszervízbe elvinned, hogy ajánljanak neked alkatrészeket hozzá.
(#3273)
A kicsi kép miatt, ami a vázről van fent, nem lehet megállítani, hogy milyen fejcsapágy megy bele, de nem vennék rá mérget, hogy nem félintegrált kell bele, és nem hagyományos ahead, amit linkeltél.
A monoblokk, 107mm-es. Ilyen méret általában a pálya, és Singlespeed kerékpárokba megy.
Meg kell nézned, hogy a hajtóműhöz, amire fel szeretnéd tenni, és a hátsó agy láncvonalához, milyen méretű középcsapágy kell.
Ha nem nevesebb gyártó (shimano, truvative, stb.) akkor gondban leszel, mert csak próbálgatással lehet belőni a kellő méretet, mert nem azonosak a négyszöges hajtóműveknek a belső mérete, és felfekvési hossza.(#3289) DemonDani 200-as csiszolópapír, és kapd le róla az égett részt. Ha nem sikerül, akkor kuka, mert nem csak a felülete kékült be. Lehet hogy csak a betétről lemáló gyanta égett rá, és keményedett ki.
Majd mosd le a tárcsát, és a betéteket is féktárcsa tisztítóval, és tedd a betéteket gázlángba pár másodpercre, hogy az esetleges beleivódott kőolaj származékok kiégjenek belőle."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Tim82
nagyúr
válasz XP NINJA #3399 üzenetére
Szerintem írjál/linkelj példát is, mert egyébként ki van segítve a válaszoddal.
"You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA
-
Xantomas
őstag
válasz XP NINJA #3410 üzenetére
Mérd meg egy tolómérővel a csapágy helyének az átmérőjét, de én biztos vagyok benne, hogy félintegrált kell bele.
(#3412) Manitou Erről vallási háborút is ki lehet robbantani. Sokan megelégednek a noname bowdenházzal, amiben még betét sincs, csak az acél spirál, és a külső burkolat. Bowdennek, meg szintén a noname, 150 ft-os cucc. Ezeket évente cserélni kell, ha az ember beéri ennyivel, mert egy idő után nemes egyszerűséggel leszakad a feje, ami a fékkarban, vagy a váltókarban van. Működik, használható, de nem sokáig. Nem bízom az életemet arra, amiről tudom, hogy nem tökéletes.
Ha az ember sokat sarazik, hajt esőben, használja a biciklit, pláne télen, azért a szabadon levő bowdent erősen kikezdi a időjárás. Holnapra elő is bányászom neked a 150 FT-os cseke által forgalmazott izét, ami kisorjásodott, és pár külső sodronyszál el is pattant, 1,5 év alatt.
Ettől függetlenül, nekem is az outiban még a 3 éves bowdenek vannak, mert nincs velük baj.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
dqdb
nagyúr
válasz XP NINJA #3479 üzenetére
Szerintem az első hirdetésben szereplő teleszkóp szemre 100 mm-es lehet. A kívülről lemérhető becsúszószár hossza és a maximális rugóút nem egyezik meg, az első természetesen hosszabb ~20 mm-rel (egy 100 mm-es Manitou R7 és egy Marzocchi MX Pro esetén is 122 mm volt ez az érték).
A 155 mm-es villanyak borzalmasan rövid, az én vázamban bármiféle hézagoló használata nélkül sem lehetne kormányszárat szerelni rá (pedig elég kompakt a homlokcső kialakítása).
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
DemonDani
addikt
válasz XP NINJA #3479 üzenetére
inkább újat vennék, bár nem tudom neked mire kell, de lightos terepen bőven elég a 80mm és itt nem kell olyan esztétikai gondokkal számolni mint a másiknak az erősen kopott becsúszószára, és mintha furcsa lerakódások is lennének azon a 120ason, ne adj isten ha szimeringeket cserélni kell már drágábbra jössz ki mint az újjal.
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
DemonDani
addikt
válasz XP NINJA #3479 üzenetére
[link] 17k XCR új
[link] XCT Lockolhatós 11ért
[link] Lock mentes 10értMindenképpen megéri az XCR a felárat, de ha nincs több 10-12nél akkor nincs több, megértem ezért nem is mondom h mindenképpen XCR-t erőltesd
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
venember83
nagyúr
válasz XP NINJA #3541 üzenetére
A becsúszószár az a vékonyabbik cső, ami fel-le mozog a vastagabb csőben, a láb meg a vastagabb cső. Magnézium szár vagy láb annyit tesz, hogy magnézium ötvözetből készült a láb. Általában a szárat alumínium ötvözetből, a lábat meg magnézium ötvözetből készítik tömegmegtakarítás érdekében.
-
-=Vacsek=-
senior tag
válasz XP NINJA #3544 üzenetére
Biztos lehet venni hozzá bár sok helyen adnak is. Ha én kapok az enyémhez tuti nem szerelem fel..
Ismeretség alapján 0ft-omba kerül a szállítás, de mivel eu-s tagállam nem lehet olyan sok. Kérdezz rá az ebay-es topikba kinek mennyiért hoztak onnan cuccot. 2-2,5kg-os csomag nem lehet olyan vészes ár! -
DemonDani
addikt
válasz XP NINJA #3552 üzenetére
nem 2011es kép alapján de nem írja mikori, de 17k
(#3528) fidig
+1 szomorú az ilyen...
(#3546) SymbianOS
22-25ben sokkal jobbak lettek volna, de gondolom annyi nem volt, így korrekt kis gépek ezek, mivel erre felé már örülhetsz ha kapsz
[ Szerkesztve ]
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
rétisün
veterán
válasz XP NINJA #3616 üzenetére
mindegy, legfeljebb a lánc szélessége miatt lehetne gond, de gondolom nem 10 sebességes láncot akarsz használni 8-as rendszerhez tervezett hajtóművel.
(#3617) dqdb: ha már ilyen visszakeresgetős módban vagy, visszakeresheted a nem olyan régi "kész a bicajom" hsz-emet
igaz, akkor meg meg volt rendelve a mai szerzemény, szóval ez még nem számít. (szerintem )[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
-=Vacsek=-
senior tag
válasz XP NINJA #3633 üzenetére
Holnap majd csinálok párat csak estig szereltünk nem adta könnyen magát az rst
venember83: Hát lehet én se adnék érte pénzt de nincs olyan rossz mozgása, ha megnézed a képet a becsúszókon látszik mennyit mozog. Vagy odaadom vkinek, postaköltség drágább mint amennyit ér
-
venember83
nagyúr
válasz XP NINJA #3805 üzenetére
Kopás ügyében nem segíthetek, de:
1) miért érdekel a nyeregcső tetejének az átmérője? Ez kb. lényegtelen, ha nem tizenéves montid van, aminél kvázi egyben van a nyereg és a nyeregcső. Az újaknál van egy általános szabvány alapján történő sínes rögzítés, és szinte minden nyereg használható minden nyeregcsövön. A szinte azért van ott, mert az SDG-nek van I-Beam nevezetű nyeregcső-nyereg illesztése, de ezt tudtommal csak ők használják, így jelentősége elhanyagolható.
2) olyan adapter nem létezik, amelyik nem tárcsafék-kompatibilis agyat tárcsássá alakít.04hgy: Igen, a jelenleginél mindenképpen könnyebb és erősebb is. Az ára meg kb. verhetetlen, ennyiért nehéz ehhez hasonló normális szettet összeállítani felniből, küllőkből, niplikből és agyból.
-
venember83
nagyúr
válasz XP NINJA #3814 üzenetére
Ja, hogy akkor régi fajta nyeregcsőről beszélünk. Azzal én inkább nem foglalkoznék, de ez az én lustaságomnak köszönhető.
Bovdenvezetés ügyében mi lenne, ha egy tapasztaltabb emberhez fordulnál, aki gyakorlati segítséget nyújt? Csak van egy haverod, aki kicsit jobban ért a bringákhoz, és simán megcsinálja, miközben te nézed és tanulsz? Nem rossz indulatból, de sokkal jobb gyakorlatból tanulni, mint olvasással.
-
dqdb
nagyúr
válasz XP NINJA #3894 üzenetére
48 / 14 = 3,43
42 / 11 = 3,82A 48 fogas trekking hajtómű, a 42 fogas MTB. Milyen bringát építesz, ez itt a kérdés? A második áttétellel síkon ugyanakkora pedálfordulatszám mellett gyorsabban tudsz haladni(természetesen ez több energiát is igényel).
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz XP NINJA #3900 üzenetére
Az a gyorsabb, amivel gyorsabban tekersz
A megfelelő áttételi arány kiválasztása teljesen egyénfüggő, a hajtómű és fogsor kiosztása függ a tekerési stílustól (jobban szeretsz pörgetni, vagy inkább nyomatékból mész), a gyakran látogatott tereptől (lankásabb-dombosabb környéken egy trekkinghajtóművel elképzelhető, hogy jobban jársz, azonban ha sokat mászol meredekebb hegyre, akkor a hajtóművön jól tud jönni, hogy 22-es a legkisebb fogaskerék és nem 26 fogú).
Nézd meg, hogy a mostani bringádon milyen hajtómű és fogassor van. Ebből számold ki a legkisebb és a legnagyobb áttételi arányt (legnagyobb esetén ne az elvi maximumot nézd, hanem azt a fokozatot, amit ténylegesen használni is szoktál), és gondold át, hogy síkon korlátozott-e a hajtás valaha is. Ha a válaszod nem, akkor nem kell magasabb áttételi arányú hajtás. Ezután gondold át, hogy nagyon meredek hegynek felfelé milyen gyakran van az, hogy elfogysz az emelkedőn, mert nincsen hova visszaváltani. Ha ez gyakori, akkor alacsonyabb minimális áttételi arány kell neked.
Én pár hete végeztem számítást arra nézve, hogy a mostani 44/32/22 és 11-32 3x9 rendszerem helyett - ha egyszer cserélem -, akkor egy 39/26 és 12-36 2x10 lesz az utód, mert legkisebb áttétel szinte megegyeznek (0,69 és 0.72, azaz +4%, ennyit kell erősödnöm hozzá), maximumban pedig olyan áttételben lenne a másik rendszernek a vége, amit most még éppen ki tudok tekerni (a jó minőségű aszfalton használt maximális 3,14-3,67 helyett lesz 3,25), szóval nem vesztenék ilyen téren semmit, cserébe kevesebb átfedő sebesség lenne (és nem lenne középtányér, amiről mindig rossz irányba váltok ). Egy nálam erősebb embernek, aki hasonló 3x9-es rendszerrel rendelkezik most, a fenti 2x10-es nem lenne megfelelő, mert az ő erejéhez egy 42/28-es jobban passzolna, mert neki nem kell olyan kicsi legalsó áttétel (0,78 lenne), cserébe 3,82-es maximális aránya lenne finomabban tud váltani.
Szóval gondold át a mostani rendszeredet, indíts egy Excelt, számolgassál, nézelődjél, hogy ki milyen hajtóművet és fogassort kínál, és meg fogod találni a neked ideálisat.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
DemonDani
addikt
válasz XP NINJA #4004 üzenetére
a Mechanikus teljesen zárja totál merev lesz gondolom valami szerkezet van benne, a Hidraulikus meg a nyomást növeli meg, nem lesz beton kemény, nem törik el a kezed
de amúgy lehet h full hülyeséget írtam mert csak logika alapján ment
[ Szerkesztve ]
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
Vasinger!
nagyúr
-
venember83
nagyúr
válasz XP NINJA #4189 üzenetére
Voltam, írtam az ebike-nak, aztán döntöttem, hogy várok annyit, vagy hamarabb elérhető termékre cseréljék.
Vasinger!: Ha szeretnéd, jónak érzed és megvan rá a pénz, hát válts össztelósra. Neked kell döntened, hogy neked megéri-e. Halkan megjegyezném, hogy kevés olyan emberről tudok, aki visszaváltott merev vázasra fullyról.
[ Szerkesztve ]
-
Xantomas
őstag
válasz XP NINJA #5275 üzenetére
A beszállító, az konkrétan a nagyker. Ha ott nincs, akkor máshol se lesz, legfeljebb készleten, de azt meg nem igazán szeretik a boltok bővíteni, mert hatalmas lutri.
Ha itthon nincs, marad a külföldről rendelés, de akkor vagy bukod a garit, vagy szinte lehetetlenné teszed.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
dqdb
nagyúr
válasz XP NINJA #5275 üzenetére
Szerinted a többi bolt (kivéve ha esetleg neki véletlenül raktáron van, de ez nagyon esetleg, hiszen egy éves életciklusú rendszerben drága feleslegesen nagy készleteket tartani), nem ugyanattól a hivatalos importőrtől rendelne? Vagy várakozzál, vagy próbálj meg abból rendelni, ami elérhető, vagy rendelj külföldről. Néhány bolt is ezen utóbbival próbálkozik, ha megunja a nagyker sokadik ígéretére várakozást.
Xantomas: 3 másodperc, tanuljál fórumozás helyett
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
sanzi89
addikt
válasz XP NINJA #5278 üzenetére
Az ebike ilyen. Esetleg meg lehet próbálni a bikemarket-et. A többi helyet amit találtam vagy drága, vagy nincs választék. A választék valós elérhetősége az már más tészta...
@Nyugdíjas
Szerintem ne szereljék be, de amit vállaltak azt teljesítsék. Még februárban nézelődtem állítható stucni iránt. Kinéztem a Bikepositive DownTown stucnit. Akkor az ebike-al arra jutottunk, hogy ebben az évben 99%, hogy nem lesz ilyen. Választottam másikat, de a webshopban még mindig fent van a termék piros kosárkával. Kérdem én, hogy miért?[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
dqdb
nagyúr
válasz XP NINJA #5278 üzenetére
Én egyszer rendeltem tőlük, 15-18-féle cikket, mindezt karácsony előtt 1 héttel, és megjött 3 nap alatt, szóval elégedett vagyok velük. Ugyanígy a közös alapokkal rendelkező RideBike-kal is.
[link]
Rendelj innen, ha nem akarsz a magyarországi készletektől függeni, de szerintem ezzel a bolttal még senkinek sincsen tapasztalata.tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Undoroid
őstag
válasz XP NINJA #5697 üzenetére
Jó kis binyigli! Használd egészséggel! EZZEL a patentszemmel vigyázz! Néhányat már eltéptem... Max fél év (terheléstől függően) és cserére szorulhat! Nálam ennyit bírt ki legtovább...
https://logout.hu/bejegyzes/ngabor2/nyugodj_bekeben_bordoi.html _ https://robo-venture.com -> Az ökotudatos, digitális közösségi alkotóműhely <-
-
szki
őstag
válasz XP NINJA #5697 üzenetére
Szép bicaj! Kár volt összesározni
Teasüti: Kerékpárok karbantartása
-
Xantomas
őstag
válasz XP NINJA #5858 üzenetére
Pótbelsőnek, hogy legyen nálad valami ara jó, sőt, tökéletes. Könnyű felütni, nincs jó anyaga, és nekem érzésre porózusnak is tűnt. Egy hét alatt 1 bart engedett nyomásból (8.5-ről), míg az outiban levő Rubenába hónapok óta semmit nem fújtam, és tartja a nyomást.
A montis belsővel ugyan ez a tapasztalat.
Ha nyolast érzel benne, akkor előtte nézd meg, hogy a felni peremével párhuzamosan fut a külső peremvonala. Lehet hogy csak nem fekszik fel rendesen.
Szappanozd be mindkettőt ahol érintkezik, és fújd fel kb 5 barra, vagy míg nem pattan a helyére, utána engedd le a kellő nyomásra.Ha nem B kategoriás külsőt vettél, akkor abban nem szabad hogy 8-as legyen.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Mobil flották
- Napelem
- Eredeti játékok OFF topik
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- iPhone topik
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Androidos tablet topic
- Apple Watch
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen